- Liittynyt
- 02.06.2023
- Viestejä
- 37
Gigantista 14600k 230eur..
Tässä vähän BF toiveita. Koska alennukset alkaa teillä?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Gigantista 14600k 230eur..
Tässä vähän BF toiveita. Koska alennukset alkaa teillä?
hei, laita spostia myynti@datatronic.fiHei,
Olen myymässä Datatronicilta ostamianne tuotteita ja huomasin ettei minulla ole emailissa kuitteja tallessa ja eikä sivulta pysty latamaan, tuskin screenshotti kelpaa tilausvahvistuksista?
Saisin sitten annettua ostajalle ne.
Laitoin emailia tuossa aikasemmin ja soitin aspaan kuitit tuli, kiitos nopeasta toiminnasta Antille.hei, laita spostia myynti@datatronic.fi
tilaustunnuksella löydämme kuitin.
Huom tilauksella oltava sama spostiosoite kuin se minne kuitti lähetetään
Ilman muuta voi vaihtaa. Laita meille yksityisviestillä tilaustunnuksesi tai jos et voi laittaa yksityisviestiä niin laita aspaamme viestiä. Siellä on ihan hyvä tilanne nyt ja vastaukset pitäisi tulla ihan nopeasti.Tilasin viimekuun lopussa tietokoneen osia ja näytön eikä niitä ole tietääkseni vieläkään lähetetty. Tilauksen seuraamisessa lukee kolmen tuotteen kohdalla varattu, mutta yhdessä ei lue mitään ja kaupan sivuilla sitä ei näyttäisi olevan saatavilla. Pystynkö vaihtamaan sen johonkin muuhun, että sen pystyisi lähettämään?
Laitoin sähköpostiin.Ilman muuta voi vaihtaa. Laita meille yksityisviestillä tilaustunnuksesi tai jos et voi laittaa yksityisviestiä niin laita aspaamme viestiä. Siellä on ihan hyvä tilanne nyt ja vastaukset pitäisi tulla ihan nopeasti.
Viimevuonnahan ongelma oli muistaakseni käyttöjärjestelmän asennus jonka sai kasauksen kanssa ilmaiseksi ja tää oli hidastava tekiä.Viimevuodesta viisastuneena joudumme Black Friday kampanjan ajaksi poistamaan käytöstä IO-Tech kasaus alennuskoodin. Tämä sen takia, että viime vuonna teimme koneita vielä tammikuussa... se ei ole kenenkään etu!
Olen ehdottanut että tuotteen saldo päivittyisi samantien myynnin jälkeen (jotta ei myytäsi valheellisella varastosaldolla ja asiakas pettyy, kun ei saa tuotetta nopsaan, vaikka piti olla varastossa) ja yöllä sitten tarkistus, jos tarvetta, mutta eivät ole sanoneet mitään kuinka toteutuskelpoinen ehdotukseni olisi.
Käyttöjärjestelmän asennus vielä siis pahensi ongelmaa. Mutta siis konekasauksia tuli lähes 300 kpl joka oli niin iso määrä, että se aiheutti suuria haasteita meille. Se ei ole reilua sitten enää edes asiakkaita kohtaan. Me uskotaan, että tällä tavoin saataisiin pidettyä jono siedettävänä.Viimevuonnahan ongelma oli muistaakseni käyttöjärjestelmän asennus jonka sai kasauksen kanssa ilmaiseksi ja tää oli hidastava tekiä.
Onko kasausjono kuinka pitkä tällä hetkellä? Jospa se riittäisi ettei sitä windowsin asennusta anna ilmaiseksi kuten viimevuonna?
Mobiilila toi laskuri näyttää tältä
Miten noi goodramim muistit? Onko niitä tulossa?
106,90 € | Goodram IRDM DDR5 IR-6000D564L30S/32GDC muistimoduuli 32...
Muistit / Goodram IRDM DDR5 IR-6000D564L30S/32GDC, 32 GB, 2 x 16 GB, DDR5, 6000 MHz, 288-pin DIMMdatatronic.fi
Entä saatteko ton 7500f hintaa laskettua? Proshop on myynyt sitä pitkään 165 €:lla.
Entä saatteko ryzen 7700 tilattua halvalla koneenkasauksiin? Proshop myy sitäkin aika edullisesti.
Entä voitteko ottaa tähän kantaa:
Erinomaista. Mulla oli tässä myös ajatuksena että yöllä sivusto toimisi vähän paremmin, ettei olisi yöllä niin jumissa, kun täyttä saldo, yms päivitystä ei tarvitsisi tehdä joka yö.Eli toiminnallisuus on nyt niin, että jos verkkokaupassa on yöllä päivittynyt saldo 10 kpl ja tämä tieto on tullut meidän erpi:istä niin jos joku ostaa verkkokaupan kautta tuotteen, niin se vähenee suoraan reaaliaikaisesti verkkokaupassa. Tämän jälkeen järjestelmä lähettää ERP:ille tiedon, että tämmöinen tilaus tehty ja myös ERP:issä saldo päivittyy 9 kpl:seen.
Näpistelyt on todella harmillisia ja se on ikävä tosiasia että on paljon epärehellisiä ihmisiä. Tää teidän ratkaisu kuulostaa todella hyvältä. Muistit vain on sopivan pienikokoisia ja riittävän arvokkaita, että houkutteli näpistelijöitä.aiemmin ketjussa ollut keskustelu näistä parista muistista, niin näyttäisi että varastosta on vaan alaskirjattu 2 muistia eli taas on ihmeellisesti hävinnyt näitä. Meillä oli tuossa aika monia muisteja kadonnut ja näitähän oli aiemmin myymälän puolella ja videovalvonta paljasti ikävä kyllä näpistelyä. Nyt kaikki muistit on siirretty pois myymälästä eli tämänkaltaista hävikkiä ei voi enää syntyä.
Haulla "screw" löytyi, mutta ei taida olla isompaa valikoimaa tarjolla.Moi.
Mistähän kategoriasta löytyy kotelotuulettimien ruuvit ja kiinnikkeet? En löydä millään haulla.
Onko alennukseen tulevista tuotteista mahdollista saada jotain tietoa ennen kampanjan alkua? Oma konepaketti olisi mahdollisia tarjouksia vaille tilausvalmis, jos tarjouksissa ei ole tulossa itselle mitään merkittävää, voisin laittaa sen menemään ennen ruuhkia.Black Friday alkaa meillä nyt sitten torstaina klo 15.00. Päätettiin aikaistaa, koska näin pääsemme järkevään aikaan korjaamaan mahdollisia ongelmia, jos taas sivusto menee jumiin. Toivotaan ettei mene.
Viimevuodesta viisastuneena joudumme Black Friday kampanjan ajaksi poistamaan käytöstä IO-Tech kasaus alennuskoodin. Tämä sen takia, että viime vuonna teimme koneita vielä tammikuussa... se ei ole kenenkään etu! Näin ehkäpä saamme paremmin jaettua tilauksia niihin jotka kasaavat itse ja toisaalta he jotka haluavat, että me kasaamme. Mehän ehdimme varsin nopeasti lähettämään kuitenkin tuotteet, suurin pullonkaula viimevuonna oli juurikin kasaus. Toki saahan kasauksen siis ostaa.
Mukava että jossain vielä oikea black friday käytössä eikä koko marraskuun kestävää perjantaita.Black Friday alkaa meillä nyt sitten torstaina klo 15.00. Päätettiin aikaistaa, koska näin pääsemme järkevään aikaan korjaamaan mahdollisia ongelmia, jos taas sivusto menee jumiin. Toivotaan ettei mene.
Viimevuodesta viisastuneena joudumme Black Friday kampanjan ajaksi poistamaan käytöstä IO-Tech kasaus alennuskoodin. Tämä sen takia, että viime vuonna teimme koneita vielä tammikuussa... se ei ole kenenkään etu! Näin ehkäpä saamme paremmin jaettua tilauksia niihin jotka kasaavat itse ja toisaalta he jotka haluavat, että me kasaamme. Mehän ehdimme varsin nopeasti lähettämään kuitenkin tuotteet, suurin pullonkaula viimevuonna oli juurikin kasaus. Toki saahan kasauksen siis ostaa.
Edit: Eli kyseessä ensiviikon torstaia 28.11. Aluksi banneriinkin livahti viikkoa liian aikainen hetki. Me olemme vieläkin pitäneet tämän linjan, että Black Friday on aika lyhyt kausi. Komponenttimyynnissä katteet ovat niin tiukat, että alennuksia on vaikea saada aikaiseksi niin laitetaan kaikki ne pienetkin paukut tähän yhteen viikonloppuun.
Seasonicin sivuilta https://seasonic.com/vertex-gx-white/Pystyykö ennen tilausta jotenkin varmistamaan onko tässä (Seasonic Vertex GX - 1000W) mukana 12VHPWR vai 12V-2×6 piuhat?
Jep, jompikumpi. Eli sitä juuri kysyin, että pystyykö varmistamaan että olis se uudempi.Seasonicin sivuilta https://seasonic.com/vertex-gx-white/
Lista ei ole vielä lopullinen edes meillä sisäisesti niin vielä ei oikein pysty tarjoamaan hyvin ennakkovihjeitä.Onko alennukseen tulevista tuotteista mahdollista saada jotain tietoa ennen kampanjan alkua? Oma konepaketti olisi mahdollisia tarjouksia vaille tilausvalmis, jos tarjouksissa ei ole tulossa itselle mitään merkittävää, voisin laittaa sen menemään ennen ruuhkia.
Tarkoitin siis kysymykselläni sitä, että julkaistaanko tarjoukset vasta niiden tullessa voimaan, vai ehtiikö asioita miettiä vaikka tyyliin paria päivää aiemmin? Ei tietenkään vielä tarvitse olla kaiken tiedon valmiina, mutta olisi mukava tietää, nostaako BF ainoastaan oman ostoskortin hintaa sen kasausmaksun verran.Lista ei ole vielä lopullinen edes meillä sisäisesti niin vielä ei oikein pysty tarjoamaan hyvin ennakkovihjeitä.
Ainakaan verkkokauppaan niitä ei tuoda näkyville etukäteen, meillä ei ole siihen teknistä valmiutta, mutta viime vuonna laitoimme tänne "excel" muodossa listaa tuotteista jotka tulevat alennukseen. Ymmärrän kyllä pointtisi ja varsinkin kun tilaus ennen BF:ää tarkoittaa, että on jonossa ennen BF tilauksia. Toki nyt odotamme, että kasaus ei ole läheskään niin suosittua kuin viime vuonna emmekä ole siten samassa lirissä kun viime vuonna.Tarkoitin siis kysymykselläni sitä, että julkaistaanko tarjoukset vasta niiden tullessa voimaan, vai ehtiikö asioita miettiä vaikka tyyliin paria päivää aiemmin? Ei tietenkään vielä tarvitse olla kaiken tiedon valmiina, mutta olisi mukava tietää, nostaako BF ainoastaan oman ostoskortin hintaa sen kasausmaksun verran.
Kiitos, juuri tällaista toivoinkin.Ainakaan verkkokauppaan niitä ei tuoda näkyville etukäteen, meillä ei ole siihen teknistä valmiutta, mutta viime vuonna laitoimme tänne "excel" muodossa listaa tuotteista jotka tulevat alennukseen. Ymmärrän kyllä pointtisi ja varsinkin kun tilaus ennen BF:ää tarkoittaa, että on jonossa ennen BF tilauksia. Toki nyt odotamme, että kasaus ei ole läheskään niin suosittua kuin viime vuonna emmekä ole siten samassa lirissä kun viime vuonna.
Ei tuo nettisivuilla oleva 5-7 päivää taida pitäö paikkaansa ko 2 viikkoa nyt tilaus odottanut ko tuotetta.Hei,
tässä on toimitusaika n 7 päivää
Tämä on valitettavasti loppu tukkurilta. Uusi toimituspäivä tukkurin varastoon on 26.11Ei tuo nettisivuilla oleva 5-7 päivää taida pitäö paikkaansa ko 2 viikkoa nyt tilaus odottanut ko tuotetta.
Laitoin eilen sähköpostia tilauksesta eikä siihen olla vieläkään vastattu.
Laitoin eilen sähköpostia tilauksesta eikä siihen olla vieläkään vastattu.
No jo on hätäistä porukkaa, ihanko jo päivän verran olette joutuneet odottamaan? Minusta on hienoa miten aktiivisesti Datatronic täällä vastailee kyselyihin ja uteluihin mutta jotain rajaa nyt sentään.Sama homma. Soitin äsken eikä siihenkään vastattu.
No jo on hätäistä porukkaa, ihanko jo päivän verran olette joutuneet odottamaan? Minusta on hienoa miten aktiivisesti Datatronic täällä vastailee kyselyihin ja uteluihin mutta jotain rajaa nyt sentään.
Viestistäsi paistaa minäminä -asenne, etuoikeutettu olemus sekä busineksen pyörityksen ymmärryksen vajavaisuus. Mistäs sinä tiedät hoitaako sama henkilö sähköpostia, iotech-foorumin kyselyitä, tilauksia, puhelimeen vastaamista? Heillä on varmasti muitakin asiakkaita kuin sinä. Jos on noin kiire tavaroille niin varmaan kannattaisi lähteä niitä itse metsästämään eikä kiukutella foorumeilla.Nyt eletään 2020-luvulla eikä kirjepostin aikakaudella. Sähköpostiin ja puhelimeen vastataan max tunneissa. Jos täällä joutaa vastailla niin joutaa vastailla sähköpostiin. Tarviin viikonlopuksi tavarat. Ne on oltava huomenna postissa viimeistään. Tarviis saada kiinni että voi muuttaa tilausta jos tuotteita ei löydy.
Maksavalla asiakkaalla on kyllä oikeus tuohon minäminä-asenteeseen. Businestakin voi pyörittää eri tavoilla, osa panostaa asiakaspalvelun vastausnopeuteen ja osa taas ei...Viestistäsi paistaa minäminä -asenne, etuoikeutettu olemus sekä busineksen pyörityksen ymmärryksen vajavaisuus.
Viestistäsi paistaa minäminä -asenne, etuoikeutettu olemus sekä busineksen pyörityksen ymmärryksen vajavaisuus. Mistäs sinä tiedät hoitaako sama henkilö sähköpostia, iotech-foorumin kyselyitä, tilauksia, puhelimeen vastaamista? Heillä on varmasti muitakin asiakkaita kuin sinä. Jos on noin kiire tavaroille niin varmaan kannattaisi lähteä niitä itse metsästämään eikä kiukutella foorumeilla.
Tämän enempää en viitsi spämmätä Datatronickin ketjua mutta täytyy myöntää että internet-Karenit vaan pistää vihaksi.
Jos on noin kiire tavaroille niin varmaan kannattaisi lähteä niitä itse metsästämään eikä kiukutella foorumeilla.
No jo on hätäistä porukkaa, ihanko jo päivän verran olette joutuneet odottamaan?
Kyse on mielestäni myös siitä, että ymmärtää kuluttajana että jos hinta on kilpailukykyinen ja hyvä, niin jostain se säästö on otettu.Minkälainen on sinusta sopiva kommunikointinopeus?
Hei,
valitamme pitkää toimitusaikaa. QJEHEDPZQ päästään toimittamaan parin päivän sisällä.
GBQLVOGCT toimitus loppuviikosta
Pahoittelemme tästä teille aiheutunutta haittaa ja vaivaa
Kyse on mielestäni myös siitä, että ymmärtää kuluttajana että jos hinta on kilpailukykyinen ja hyvä, niin jostain se säästö on otettu.
En tarkoita etteikö Datatronicilta saisi palvelua, mutta ymmärtää nämä tosiasiat:
niin valitettavasti yhtälö ei toimi että vielä on 2-3 asiakaspalvelijaa valmiudessa hätähousuja varten.
- hinnat on viilattu pieneksi
- tietää tämän alan komponenttien katteet
- ymmärtää että jokainen työntekijä maksaa yritykselle ainakin 20€/tunti, lähempänä 30€ kuin 20€
Jokainen asiakas ei valitettavasti ole jokaisen yrityksen kohderyhmää, jos kysytään moniko meistä Datatronicilta komponentteja tilannut on valmis maksamaan lisää hinnoista lisää jotta asiakaspalvelussa on lisää porukkaa niin veikkaan, että moni ei ole. Haluamme toimivan palvelun hyvillä hinnoilla, ei mitään 24/7 kun tiedetään että sen jälkeen hinnat eivät ole kilpailukykyiset -- edelleen näille 24/7 istuville pitää maksaa se 20€+ jokaikinen tunti...
Kun komponentteja myyvä yritys myy 80€ hintaisen tuotteen, vaikka näppäimistön, he ovat todennäköisesti maksaneet siitä itse noin 60€, katetta 80€ myyntihinnalla jää yritykselle 3-4€.
Jokainen tunti pitää siis myydä 6 näppäimistöä 80€ hinnalla jotta saadaan yhden asiakaspalvelijan kulut maksettua.
Asiakaspalvelun järjestäminen hyvää iltalukemista aiheesta itse kullekin.
Kuluttajat pulassa – Gigantti menetteli sopimattomasti hoitaessaan virhetilanteita konkreettinen esimerkki kilpailijayrityksestä.
Fakta: Vaikeasti tavoitettava asiakaspalvelu = Sopimatonta menettelyä yritykseltä.
Fakta: Yrityksen on toimittava lakien ja asetusten mukaan.
Em. seikat, kuten esim. montako työntekijää firmassa on, mitä kukin kustantaa/tuottaa tai kuka mitäkin tehtäviä hoitaa, on täysin merkityksettömiä eikä kuulu asiakkaille pätkääkään.
Hei,Hei, seurannan mukaan huomenna tiistaina 19.11 poweri tulee varastoomme
Näin se monesti on, hyllystä saa tavaran heti. Samoin suurelle toimijalle tulee lähetyksiä tukuista useammin. Isolla yrityksellä on lisäksi varaa palkata ihan erillisiä asiakaspalveluun erikoistuneita työntekijöitä, kun henkilön työvoimakustannukset lisäävät henkilöstökuluja 0,1%. Pienellä kymmenen hengen yrityksellä aspaspesialistin lisäys on hulppeat 10%.Eli hyvin poikkeuksellinen tilanne että tarvii saada nopeasti yhteys. Silloin sitä kuitenkin kaipaa kun on tällainen tarve.
Oppina; Jos tarve saada osat tietyssä ajassa niin tilaa vain hyllyssä olevaa tavaraa. Tai hae osat paikallisesta kivijalkaliikkeestä.
Oli tuo mielessä että kun hinnat on hyvät niin puhelimeen tai sähköpostiin ei sen takia vastata samalla tavalla kuin verkkokauppa.comissa tms. isossa puljussa. Minne voit soittaa ja sieltä vastataan puhelimeen samalla tavalla kuin autokorjaamosta, aina.
99 % kerroista homma menee niin että tilaus sisään ja tavarat jos on hyllyssä niin ne tulee muutamassa päivässä. Jos ei ole niin usein verkkosivun arvio tavaran toimitusajasta pitää paikkansa. Ja jos ei pidä niin yleensä asialla ei ole mitään merkitystä tietokoneen komponenteista puhuttaessa. Viikko pari sinne tänne, ei merkitystä. Helppo valita halvimmat hinnat vaikka toimitusajan ja asiakaspalvelun nopeuden kustannuksella.
Haluan selventää minkälainen tilanne niin kaikki ymmärtää, myös nämä teidän posteja peukuttaneet, miksi tarve saada yhteys.
Nyt oli tilanne tämä. Laitoin tilauksen sisään viime viikon keskiviikkona ajatuksena että 7 arkipäivää riittää. Tällä kertaa poikkeuksellisesti on tilanne että olisi suotavaa saada kamat haltuun tietyssä ajassa. Kaikki osat paitsi emo löytyi hyllystä ja emo piti tulla sunnuntaina. Kävin seuraamassa statusta verkkosivulta ja luki että emo ei tullutkaan tukkurilta, odotellaan. Laitan maanantaina iltapäivällä sähköpostia asiasta ja tilauksen statukseen myös kysymyksen. Ei mitään ongelmaa vaikka emoa ei saisikaan. Vaihdetaan vaan toiseen mitä löytyy hyllystä. On tiistai iltapäivä ja en saa yhteyttä sähköpostilla enkä puhelimella. Tässä vaiheessa alkaa tulla kiireen tunnetta että nyt olisi suotavaa saada yhteys että voi tehdä tarvittavat muutokset tilaukseen, tai perua emon tilaus ja hommata se muualta. Tässä kohtaa valmis maksamaan vaikka 50€ enemmän 200€ emosta että saan sen ajallaan. Tulen foorumille kirjoittamaan jos se auttaisi asiaa. Homma hoidettiin kuntoon.
Eli hyvin poikkeuksellinen tilanne että tarvii saada nopeasti yhteys. Silloin sitä kuitenkin kaipaa kun on tällainen tarve.
Oppina; Jos tarve saada osat tietyssä ajassa niin tilaa vain hyllyssä olevaa tavaraa. Tai hae osat paikallisesta kivijalkaliikkeestä.
Näissä kannattaa muistaa, että verkkis ja datatronic hieman erikokoisia firmoja. Ja omasta kokemuksesta isommissakin firmoissa säpöjä ei päivystetä, vaan niissäkin yleisesti 1-3 päivän viive.
Kiireemmissä tapauksissahan aina soitetaan ja jos ei heti vastata, voi puolen tunnin päästä soittaa uudelleen. Tähän mennessä itellä ei ainakaan ole ollut vaikeuksia puhelimitse saada kiinni, joskus toki joutunut soittamaan uudestaan tovin kuluttua.
Verkkis on omalla kohdalla palvellut hyvin. Palautukset ja takuuasiat toimii hienosti. Käyt tiskillä ja saat asiat hoidettua suoraa siinä ilman odotteluja ja saat palautuksen heti tilille tai voucherin millä hakea korvaava tuote myymälästä.Miettikääpä esimerkiksi Verkkokauppa.com:in muutosta pikkufirmasta jättimäiseksi toimijaksi. Asiakaspalvelu on nopeutunut, mutta samalla taatusti halvimmat hinnat ja hintatakuut ovat jääneet historiaan. Ei näissä ketään kuseteta, näin se yritysmaailma toimii.