Datatronic / Aina hyvä hinta ja vielä parempi palvelu. Tavoitteena paras.

1000052596.jpg

Tässä vähän BF toiveita. Koska alennukset alkaa teillä?
Gigantista 14600k 230eur..
 
Hei,

Olen myymässä Datatronicilta ostamianne tuotteita ja huomasin ettei minulla ole emailissa kuitteja tallessa ja eikä sivulta pysty latamaan, tuskin screenshotti kelpaa tilausvahvistuksista?

Saisin sitten annettua ostajalle ne.

Edit: Homma hoidosssa, soitettu aspaan ja pitäisi tulla emailiin kuitit.
edit2: Kuitit tuli.
 
Viimeksi muokattu:
Hei,

Olen myymässä Datatronicilta ostamianne tuotteita ja huomasin ettei minulla ole emailissa kuitteja tallessa ja eikä sivulta pysty latamaan, tuskin screenshotti kelpaa tilausvahvistuksista?

Saisin sitten annettua ostajalle ne.
hei, laita spostia myynti@datatronic.fi
tilaustunnuksella löydämme kuitin.
Huom tilauksella oltava sama spostiosoite kuin se minne kuitti lähetetään
 
Tilasin viimekuun lopussa tietokoneen osia ja näytön eikä niitä ole tietääkseni vieläkään lähetetty. Tilauksen seuraamisessa lukee kolmen tuotteen kohdalla varattu, mutta yhdessä ei lue mitään ja kaupan sivuilla sitä ei näyttäisi olevan saatavilla. Pystynkö vaihtamaan sen johonkin muuhun, että sen pystyisi lähettämään?
 
Tilasin viimekuun lopussa tietokoneen osia ja näytön eikä niitä ole tietääkseni vieläkään lähetetty. Tilauksen seuraamisessa lukee kolmen tuotteen kohdalla varattu, mutta yhdessä ei lue mitään ja kaupan sivuilla sitä ei näyttäisi olevan saatavilla. Pystynkö vaihtamaan sen johonkin muuhun, että sen pystyisi lähettämään?
Ilman muuta voi vaihtaa. Laita meille yksityisviestillä tilaustunnuksesi tai jos et voi laittaa yksityisviestiä niin laita aspaamme viestiä. Siellä on ihan hyvä tilanne nyt ja vastaukset pitäisi tulla ihan nopeasti.
 
Black Friday alkaa meillä nyt sitten torstaina klo 15.00. Päätettiin aikaistaa, koska näin pääsemme järkevään aikaan korjaamaan mahdollisia ongelmia, jos taas sivusto menee jumiin. Toivotaan ettei mene.
Viimevuodesta viisastuneena joudumme Black Friday kampanjan ajaksi poistamaan käytöstä IO-Tech kasaus alennuskoodin. Tämä sen takia, että viime vuonna teimme koneita vielä tammikuussa... se ei ole kenenkään etu! Näin ehkäpä saamme paremmin jaettua tilauksia niihin jotka kasaavat itse ja toisaalta he jotka haluavat, että me kasaamme. Mehän ehdimme varsin nopeasti lähettämään kuitenkin tuotteet, suurin pullonkaula viimevuonna oli juurikin kasaus. Toki saahan kasauksen siis ostaa.

Edit: Eli kyseessä ensiviikon torstaia 28.11. Aluksi banneriinkin livahti viikkoa liian aikainen hetki. Me olemme vieläkin pitäneet tämän linjan, että Black Friday on aika lyhyt kausi. Komponenttimyynnissä katteet ovat niin tiukat, että alennuksia on vaikea saada aikaiseksi niin laitetaan kaikki ne pienetkin paukut tähän yhteen viikonloppuun.
 
Viimeksi muokattu:
Viimevuodesta viisastuneena joudumme Black Friday kampanjan ajaksi poistamaan käytöstä IO-Tech kasaus alennuskoodin. Tämä sen takia, että viime vuonna teimme koneita vielä tammikuussa... se ei ole kenenkään etu!
Viimevuonnahan ongelma oli muistaakseni käyttöjärjestelmän asennus jonka sai kasauksen kanssa ilmaiseksi ja tää oli hidastava tekiä.

Onko kasausjono kuinka pitkä tällä hetkellä? Jospa se riittäisi ettei sitä windowsin asennusta anna ilmaiseksi kuten viimevuonna?

Mobiilila toi laskuri näyttää tältä
Screenshot_20241118_164719_Chrome.jpg


Miten noi goodramim muistit? Onko niitä tulossa?

Entä saatteko ton 7500f hintaa laskettua? Proshop on myynyt sitä pitkään 165 €:lla.
Entä saatteko ryzen 7700 tilattua halvalla koneenkasauksiin? Proshop myy sitäkin aika edullisesti.

Entä voitteko ottaa tähän kantaa:
Olen ehdottanut että tuotteen saldo päivittyisi samantien myynnin jälkeen (jotta ei myytäsi valheellisella varastosaldolla ja asiakas pettyy, kun ei saa tuotetta nopsaan, vaikka piti olla varastossa) ja yöllä sitten tarkistus, jos tarvetta, mutta eivät ole sanoneet mitään kuinka toteutuskelpoinen ehdotukseni olisi.
 
Viimevuonnahan ongelma oli muistaakseni käyttöjärjestelmän asennus jonka sai kasauksen kanssa ilmaiseksi ja tää oli hidastava tekiä.

Onko kasausjono kuinka pitkä tällä hetkellä? Jospa se riittäisi ettei sitä windowsin asennusta anna ilmaiseksi kuten viimevuonna?

Mobiilila toi laskuri näyttää tältä
Screenshot_20241118_164719_Chrome.jpg


Miten noi goodramim muistit? Onko niitä tulossa?

Entä saatteko ton 7500f hintaa laskettua? Proshop on myynyt sitä pitkään 165 €:lla.
Entä saatteko ryzen 7700 tilattua halvalla koneenkasauksiin? Proshop myy sitäkin aika edullisesti.

Entä voitteko ottaa tähän kantaa:
Käyttöjärjestelmän asennus vielä siis pahensi ongelmaa. Mutta siis konekasauksia tuli lähes 300 kpl joka oli niin iso määrä, että se aiheutti suuria haasteita meille. Se ei ole reilua sitten enää edes asiakkaita kohtaan. Me uskotaan, että tällä tavoin saataisiin pidettyä jono siedettävänä.
Banneri näköjään toimii huonosti mobiilissa. Laitoin tästä palautetta!
Tätä goodramia näyttää tänään pari saapuneen ja on sitä tilattu pieniä määriä lisää, mutta jokainen näköjään vain aina tilaukselle. Eli tuota ei ole otettu varastoon. Tätä ei tällä hetkellä ole kenelläkään tukkurilla. Pitää koittaa bongata näitä varastoon kun saapuu jollekin myyntiin.

Selvitän 7700, näyttää hyvin aggressiiviselta kilpurin hinta, edes tuolle Tray versiolle. Lisäksi sen myynti on aina vähän haasteellisempaa. Myös 7500F on aika aggressiivinen hinta, mutta sitä olimme suunnitelleet vähän myös BF kamppikseen.

Varastosaldoasia:
Eli toiminnallisuus on nyt niin, että jos verkkokaupassa on yöllä päivittynyt saldo 10 kpl ja tämä tieto on tullut meidän erpi:istä niin jos joku ostaa verkkokaupan kautta tuotteen, niin se vähenee suoraan reaaliaikaisesti verkkokaupassa. Tämän jälkeen järjestelmä lähettää ERP:ille tiedon, että tämmöinen tilaus tehty ja myös ERP:issä saldo päivittyy 9 kpl:seen.

Jos meille tulee lisää tuotetta tai jos joku käy myymälässä ostamassa sen tai joku yritys ostaa sen yritysmyynnistä niin tällöin on viive. Tosin aiemmin ketjussa ollut keskustelu näistä parista muistista, niin näyttäisi että varastosta on vaan alaskirjattu 2 muistia eli taas on ihmeellisesti hävinnyt näitä. Meillä oli tuossa aika monia muisteja kadonnut ja näitähän oli aiemmin myymälän puolella ja videovalvonta paljasti ikävä kyllä näpistelyä. Nyt kaikki muistit on siirretty pois myymälästä eli tämänkaltaista hävikkiä ei voi enää syntyä.
 
Eli toiminnallisuus on nyt niin, että jos verkkokaupassa on yöllä päivittynyt saldo 10 kpl ja tämä tieto on tullut meidän erpi:istä niin jos joku ostaa verkkokaupan kautta tuotteen, niin se vähenee suoraan reaaliaikaisesti verkkokaupassa. Tämän jälkeen järjestelmä lähettää ERP:ille tiedon, että tämmöinen tilaus tehty ja myös ERP:issä saldo päivittyy 9 kpl:seen.
Erinomaista. Mulla oli tässä myös ajatuksena että yöllä sivusto toimisi vähän paremmin, ettei olisi yöllä niin jumissa, kun täyttä saldo, yms päivitystä ei tarvitsisi tehdä joka yö.
Toki ymmärrän, että se on paras tehdä yöllä. Mutta käyttäjän näkökulmasta se on turhauttavaa, kun sivusto ei toimi tai toimii hitaasti.


aiemmin ketjussa ollut keskustelu näistä parista muistista, niin näyttäisi että varastosta on vaan alaskirjattu 2 muistia eli taas on ihmeellisesti hävinnyt näitä. Meillä oli tuossa aika monia muisteja kadonnut ja näitähän oli aiemmin myymälän puolella ja videovalvonta paljasti ikävä kyllä näpistelyä. Nyt kaikki muistit on siirretty pois myymälästä eli tämänkaltaista hävikkiä ei voi enää syntyä.
Näpistelyt on todella harmillisia ja se on ikävä tosiasia että on paljon epärehellisiä ihmisiä. Tää teidän ratkaisu kuulostaa todella hyvältä. Muistit vain on sopivan pienikokoisia ja riittävän arvokkaita, että houkutteli näpistelijöitä.

Kiitän avoimuudesta.
 
Moi.

Mistähän kategoriasta löytyy kotelotuulettimien ruuvit ja kiinnikkeet? En löydä millään haulla.
 
Black Friday alkaa meillä nyt sitten torstaina klo 15.00. Päätettiin aikaistaa, koska näin pääsemme järkevään aikaan korjaamaan mahdollisia ongelmia, jos taas sivusto menee jumiin. Toivotaan ettei mene.
Viimevuodesta viisastuneena joudumme Black Friday kampanjan ajaksi poistamaan käytöstä IO-Tech kasaus alennuskoodin. Tämä sen takia, että viime vuonna teimme koneita vielä tammikuussa... se ei ole kenenkään etu! Näin ehkäpä saamme paremmin jaettua tilauksia niihin jotka kasaavat itse ja toisaalta he jotka haluavat, että me kasaamme. Mehän ehdimme varsin nopeasti lähettämään kuitenkin tuotteet, suurin pullonkaula viimevuonna oli juurikin kasaus. Toki saahan kasauksen siis ostaa.
Onko alennukseen tulevista tuotteista mahdollista saada jotain tietoa ennen kampanjan alkua? Oma konepaketti olisi mahdollisia tarjouksia vaille tilausvalmis, jos tarjouksissa ei ole tulossa itselle mitään merkittävää, voisin laittaa sen menemään ennen ruuhkia.
 
Black Friday alkaa meillä nyt sitten torstaina klo 15.00. Päätettiin aikaistaa, koska näin pääsemme järkevään aikaan korjaamaan mahdollisia ongelmia, jos taas sivusto menee jumiin. Toivotaan ettei mene.
Viimevuodesta viisastuneena joudumme Black Friday kampanjan ajaksi poistamaan käytöstä IO-Tech kasaus alennuskoodin. Tämä sen takia, että viime vuonna teimme koneita vielä tammikuussa... se ei ole kenenkään etu! Näin ehkäpä saamme paremmin jaettua tilauksia niihin jotka kasaavat itse ja toisaalta he jotka haluavat, että me kasaamme. Mehän ehdimme varsin nopeasti lähettämään kuitenkin tuotteet, suurin pullonkaula viimevuonna oli juurikin kasaus. Toki saahan kasauksen siis ostaa.

Edit: Eli kyseessä ensiviikon torstaia 28.11. Aluksi banneriinkin livahti viikkoa liian aikainen hetki. Me olemme vieläkin pitäneet tämän linjan, että Black Friday on aika lyhyt kausi. Komponenttimyynnissä katteet ovat niin tiukat, että alennuksia on vaikea saada aikaiseksi niin laitetaan kaikki ne pienetkin paukut tähän yhteen viikonloppuun.
Mukava että jossain vielä oikea black friday käytössä eikä koko marraskuun kestävää perjantaita.
 
Jep, jompikumpi. Eli sitä juuri kysyin, että pystyykö varmistamaan että olis se uudempi.

Edit. Tuo on kyllä heinäkuulle päivitetty, että alkavat päivittää uudempaa piuhaa pakettiin että voisi kuvitella sieltä uuden piuhan tulevan mutta jos sattuu semmonen poweri mikä maannu tukkurin hyllyssä pidempään niin tulee varmaan vanhalla. Mielellään välttäis turhan edestakas lähettelyn jos sen sais etukäteen varmistettua
 
Viimeksi muokattu:
Onko alennukseen tulevista tuotteista mahdollista saada jotain tietoa ennen kampanjan alkua? Oma konepaketti olisi mahdollisia tarjouksia vaille tilausvalmis, jos tarjouksissa ei ole tulossa itselle mitään merkittävää, voisin laittaa sen menemään ennen ruuhkia.
Lista ei ole vielä lopullinen edes meillä sisäisesti niin vielä ei oikein pysty tarjoamaan hyvin ennakkovihjeitä.
 
Lista ei ole vielä lopullinen edes meillä sisäisesti niin vielä ei oikein pysty tarjoamaan hyvin ennakkovihjeitä.
Tarkoitin siis kysymykselläni sitä, että julkaistaanko tarjoukset vasta niiden tullessa voimaan, vai ehtiikö asioita miettiä vaikka tyyliin paria päivää aiemmin? Ei tietenkään vielä tarvitse olla kaiken tiedon valmiina, mutta olisi mukava tietää, nostaako BF ainoastaan oman ostoskortin hintaa sen kasausmaksun verran.
 
Viimeksi muokattu:
Tarkoitin siis kysymykselläni sitä, että julkaistaanko tarjoukset vasta niiden tullessa voimaan, vai ehtiikö asioita miettiä vaikka tyyliin paria päivää aiemmin? Ei tietenkään vielä tarvitse olla kaiken tiedon valmiina, mutta olisi mukava tietää, nostaako BF ainoastaan oman ostoskortin hintaa sen kasausmaksun verran.
Ainakaan verkkokauppaan niitä ei tuoda näkyville etukäteen, meillä ei ole siihen teknistä valmiutta, mutta viime vuonna laitoimme tänne "excel" muodossa listaa tuotteista jotka tulevat alennukseen. Ymmärrän kyllä pointtisi ja varsinkin kun tilaus ennen BF:ää tarkoittaa, että on jonossa ennen BF tilauksia. Toki nyt odotamme, että kasaus ei ole läheskään niin suosittua kuin viime vuonna emmekä ole siten samassa lirissä kun viime vuonna.
 
  • Tykkää
Reactions: jv8
Ainakaan verkkokauppaan niitä ei tuoda näkyville etukäteen, meillä ei ole siihen teknistä valmiutta, mutta viime vuonna laitoimme tänne "excel" muodossa listaa tuotteista jotka tulevat alennukseen. Ymmärrän kyllä pointtisi ja varsinkin kun tilaus ennen BF:ää tarkoittaa, että on jonossa ennen BF tilauksia. Toki nyt odotamme, että kasaus ei ole läheskään niin suosittua kuin viime vuonna emmekä ole siten samassa lirissä kun viime vuonna.
Kiitos, juuri tällaista toivoinkin. :)
 
Ei tuo nettisivuilla oleva 5-7 päivää taida pitäö paikkaansa ko 2 viikkoa nyt tilaus odottanut ko tuotetta.
Tämä on valitettavasti loppu tukkurilta. Uusi toimituspäivä tukkurin varastoon on 26.11
Pahoittelemme tästä teille aiheutunutta haittaa ja vaivaa
 
Laitoin eilen sähköpostia tilauksesta eikä siihen olla vieläkään vastattu.
Sama homma. Soitin äsken eikä siihenkään vastattu.
No jo on hätäistä porukkaa, ihanko jo päivän verran olette joutuneet odottamaan? :D Minusta on hienoa miten aktiivisesti Datatronic täällä vastailee kyselyihin ja uteluihin mutta jotain rajaa nyt sentään.
 
No jo on hätäistä porukkaa, ihanko jo päivän verran olette joutuneet odottamaan? :D Minusta on hienoa miten aktiivisesti Datatronic täällä vastailee kyselyihin ja uteluihin mutta jotain rajaa nyt sentään.

Nyt eletään 2020-luvulla eikä kirjepostin aikakaudella. Sähköpostiin ja puhelimeen vastataan max tunneissa. Jos täällä joutaa vastailla niin joutaa vastailla sähköpostiin. Tarviin viikonlopuksi tavarat. Ne on oltava huomenna postissa viimeistään. Tarviis saada kiinni että voi muuttaa tilausta jos tuotteita ei löydy.
 
Nyt eletään 2020-luvulla eikä kirjepostin aikakaudella. Sähköpostiin ja puhelimeen vastataan max tunneissa. Jos täällä joutaa vastailla niin joutaa vastailla sähköpostiin. Tarviin viikonlopuksi tavarat. Ne on oltava huomenna postissa viimeistään. Tarviis saada kiinni että voi muuttaa tilausta jos tuotteita ei löydy.
Viestistäsi paistaa minäminä -asenne, etuoikeutettu olemus sekä busineksen pyörityksen ymmärryksen vajavaisuus. Mistäs sinä tiedät hoitaako sama henkilö sähköpostia, iotech-foorumin kyselyitä, tilauksia, puhelimeen vastaamista? Heillä on varmasti muitakin asiakkaita kuin sinä. Jos on noin kiire tavaroille niin varmaan kannattaisi lähteä niitä itse metsästämään eikä kiukutella foorumeilla.

Tämän enempää en viitsi spämmätä Datatronickin ketjua mutta täytyy myöntää että internet-Karenit vaan pistää vihaksi.
 
Viestistäsi paistaa minäminä -asenne, etuoikeutettu olemus sekä busineksen pyörityksen ymmärryksen vajavaisuus.
Maksavalla asiakkaalla on kyllä oikeus tuohon minäminä-asenteeseen. Businestakin voi pyörittää eri tavoilla, osa panostaa asiakaspalvelun vastausnopeuteen ja osa taas ei...
 

Statistiikka

Viestiketjuista
258 693
Viestejä
4 496 103
Jäsenet
74 271
Uusin jäsen
Esa.

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom