Datatronic / Aina hyvä hinta ja vielä parempi palvelu. Tavoitteena paras.

Onko mitenkään mahdollista eritellä nuo ale tuotteet ja B-stockit?
Tuosta alennus osiosta muutenkin voisi nuo bundlet heivata johonkin muualle lihavoittamasta osiota.
 
Tuo otlet tarvitsee kyllä parannuksia. Paljon tuotteita jotka näkyvät siellä mutta kun niitä yritää tarkastella ei johda mihinkään.
Lisäksi useasti nähnyt siellä useasti että kalliinpi hinta b-stock tuotteella kuin uudella. esim kingstoning muistit B-stock 88.04€ vs uusi 82.90€ 88,07 € | B-STOCK: Kingston Technology FURY Beast RGB muistimoduuli...
Tuo alkaa olla jo rajoilla että kuluttaja asimies voi jo puuttua tuohon kun mainostetaan että säästä 10€ ja ale vaikkka kalliinpi kuin normaali hinta. :hmm:

Sitten neutraalia palautetta. Prossu tuli 7 päivässä ja saldo oli tilatessa tukkurilta varastossa oma saldo 0. Pidan tätä varsin hyvänä suorituksena ei omasa hyllyssä olevalle tavaran toimitus ajaksi hintakin oli kilpailukykyinen.
 
Tuo otlet tarvitsee kyllä parannuksia. Paljon tuotteita jotka näkyvät siellä mutta kun niitä yritää tarkastella ei johda mihinkään.
Lisäksi useasti nähnyt siellä useasti että kalliinpi hinta b-stock tuotteella kuin uudella. esim kingstoning muistit B-stock 88.04€ vs uusi 82.90€ 88,07 € | B-STOCK: Kingston Technology FURY Beast RGB muistimoduuli...
Tuo alkaa olla jo rajoilla että kuluttaja asimies voi jo puuttua tuohon kun mainostetaan että säästä 10€ ja ale vaikkka kalliinpi kuin normaali hinta. :hmm:

Sitten neutraalia palautetta. Prossu tuli 7 päivässä ja saldo oli tilatessa tukkurilta varastossa oma saldo 0. Pidan tätä varsin hyvänä suorituksena ei omasa hyllyssä olevalle tavaran toimitus ajaksi hintakin oli kilpailukykyinen.
Varmaan aika lailla unohdettu noi b-stockit sen jälkeen kun tuonne myyntiin laitettu.
Tuon hintaa vois varmaan vähän vielä tiputtaa kun 7700 XT:n saa halvemmalla :)
Esim. tuo näyttis, josta mainitsin huhtikuussa varmaan lähtiskin johonkin budjettikoneeseen varastosta pyörimästä jos hintaa ihan inan viilais alaspäin.
 
Vaikeaksi on asiakaspalautus tehty. Toimin ohjeiden mukaan, kirjoitin päälle Schenker Noutopostepalautus ja alkuperäisen lähetystunnuksen. Noutopisteitä ei paljoa lähellä ole, joten vein sellaiseen pisteeseen missä asiakspalvelua (katsoin Schenkerin sivuilta). Myyjät ihmeissään onko heillä edes Schenkeriä ja asiansa osaavin myyjä sanoi, ettei kassa tunnista lähetystunnusta eivätkä he voi pakettia ottaa vastaan. Pitäisi kuulemma olla alkuperäinen kollilappu, kirjoitettu lähetystunnus ei riitä.

Postiin olisin vienyt ja homma olisi varmasti toiminut, mutta en uskaltanut, kun ohjeet oli muotoiltu siten, että Schenkerin lähetykset palautetaan Schenkerillä, jos alle 30pv tilauksesta.

Turhaa juoksemista edes takaisin, ja valmis paketti on edelleen hallussani.
 
Itsellä taas positiivisia kokemuksia datatronicista ja Schenker palautuksesta. Koodi päälle ja kassalle paketin kanssa (K-Market) tulostavat tarran ja kuitti taskuun. Ihan yhtä jouhevaa kuin postissakin.
 
Vaikeaksi on asiakaspalautus tehty. Toimin ohjeiden mukaan, kirjoitin päälle Schenker Noutopostepalautus ja alkuperäisen lähetystunnuksen. Noutopisteitä ei paljoa lähellä ole, joten vein sellaiseen pisteeseen missä asiakspalvelua (katsoin Schenkerin sivuilta). Myyjät ihmeissään onko heillä edes Schenkeriä ja asiansa osaavin myyjä sanoi, ettei kassa tunnista lähetystunnusta eivätkä he voi pakettia ottaa vastaan. Pitäisi kuulemma olla alkuperäinen kollilappu, kirjoitettu lähetystunnus ei riitä.

Postiin olisin vienyt ja homma olisi varmasti toiminut, mutta en uskaltanut, kun ohjeet oli muotoiltu siten, että Schenkerin lähetykset palautetaan Schenkerillä, jos alle 30pv tilauksesta.

Turhaa juoksemista edes takaisin, ja valmis paketti on edelleen hallussani.
Kuulostaa enemmän siltä, että palautetta pitäisi lähettää Schenkerille, jos heidän toimipisteellä on ihmisiä töissä ja eivät osaa palautusta tehdä.
 
Päivitystä ylempään. Kolme kauppareissua kahdessa eri kaupassa myöhemmin sain paketin lähtemään.

Kun Datatronicin sivuilta menee paketin seurantaan, Schenkerin sivuilla ensimmäisenä ilmoittama FID-alkuinen seurantanumero nimellä STT-numero ei käy palautuksiin ainakaan K-kaupoissa. Oikea seurantanumero löytyy vasta, kun skrollaa alaspäin ja painaa "Näytä enemmän". Siinä on pelkkiä numeroita.

Sinänsä nurinkurista, että tämä STT-numero tarkoittaa Schenker Track and Trace, eli Schenker seuranta- ja jäljitysnumero ja sitä seurantasivu tarjoaa ensimmäisenä lihavoituna sivujen alussa.

Schenkerin vika, mutta tämä kannattaisi Datatronicin palautusohjeisiinsa täsmentää, niin ei kenellekään muulle käy näin.

Nyt palautus toivon mukaan matkalla.

Kiitos.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
254 740
Viestejä
4 429 453
Jäsenet
73 414
Uusin jäsen
Käpykukkaro

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom