Datatronic / Aina hyvä hinta ja vielä parempi palvelu. Tavoitteena paras.

Asennuksen kommenteissa kuitilla on kyllä kuitissasi pelikuponki alkaen z3……. Oletuksena laitamme vain yhden koodin koska koodi toimiakseen vaatii kyseisen raudan joka on toimitettu eli pitäisi olla sitten oikeanlainen näytönohjain ja prosessori eri koneissa jotta toimii. Toki laitamme toisen koodin jos katsot sille hyödyn.
Oisin yv:tä laittanut, mutta foorumilla on yksityisviesteissä 14 vrk karenssi, joten en voi tähän nyt kuvakaappauksia liittää.
Mutta itse en mitään "asennuksen kommentteja" löydä Datatronic tilisivuilta, enkä sähköpostin kuitista, enkä paperisesta kuitista. Pitkiä tuotekoodisarjoja on, mutta kaikki ovat pelkkiä numeroita ilman kirjaimia.
Eli ei ole tarvetta kahdelle kupongille vaan sille yhdelle. En varmaan ole terävimmästä päästä, kun en tuota kommenttia löydä mistään. On tässä nyt onneksi aikaa vielä lunastamiseen, mutta epävarmaksi tässä itsensä saa kokemaan. Jos sen alkuperäisen kupongin kuvakaappauksen voisitte sähköpostiin laittaa, jos on vaan mahdollista?
 
Oisin yv:tä laittanut, mutta foorumilla on yksityisviesteissä 14 vrk karenssi, joten en voi tähän nyt kuvakaappauksia liittää.
Mutta itse en mitään "asennuksen kommentteja" löydä Datatronic tilisivuilta, enkä sähköpostin kuitista, enkä paperisesta kuitista. Pitkiä tuotekoodisarjoja on, mutta kaikki ovat pelkkiä numeroita ilman kirjaimia.
Eli ei ole tarvetta kahdelle kupongille vaan sille yhdelle. En varmaan ole terävimmästä päästä, kun en tuota kommenttia löydä mistään. On tässä nyt onneksi aikaa vielä lunastamiseen, mutta epävarmaksi tässä itsensä saa kokemaan. Jos sen alkuperäisen kupongin kuvakaappauksen voisitte sähköpostiin laittaa, jos on vaan mahdollista?
Laitoin koodin erillisenä viestinä. Sen pitäisi olla sekä sähköpostin kuitissa että paperisessa kuitissa. Mutta laitan vielä erikseen sähköpostia jossa laitan kuvankaappauksen, koska aihe kiinnostaa, se on niin näkyvästi siinä että pohdin, onkohan tuossa jokin bugi ja sinulle on tulostunut versio jossa samaa tekstiä ei näy.
 
Avatar kamppis on voimassa 31.1 asti ja lunastusaika 27.2. asti. Kaikki tilaukset jotka on tehty 7.11 alkaen ovat oikeutettuja kampanjaetuun!
 
Laitoin koodin erillisenä viestinä. Sen pitäisi olla sekä sähköpostin kuitissa että paperisessa kuitissa. Mutta laitan vielä erikseen sähköpostia jossa laitan kuvankaappauksen, koska aihe kiinnostaa, se on niin näkyvästi siinä että pohdin, onkohan tuossa jokin bugi ja sinulle on tulostunut versio jossa samaa tekstiä ei näy.
Vastasin sähköpostiviestiin takaisin kuvaliitteellä omasta kuitista. Eli jostain syystä oli jäänyt se teksti pois kuitista, mutta onneksi tässä ei tosiaan ollut mikään kiire vielä.

Nyt on kuitenkin kuponki hallussa, joten tämä asia on kunnossa omalta kantilta. Toivottavasti selviää tuo ongelman syy, miksei sitä viestiä tullut lopputulosteeseen asti.
Isot kiitokset vaivannäöstä pyhien/viikonlopun aikana, asiakaspalvelu on ollut hyvää. Kone oli hyvin pakattuna, kaikki ylijäänyt materiaali oli pakattu myös hyvin mukaan, muovit oli helppo poistaa koneesta ja post tuli heti ensimmäisellä yrityksellä. Kone on upean näköinen ja pelit pelaavat erinomaisesti. Eli onnistunut koneen päivitys 15 vuoden jälkeen.

Kiitokset hyvästä osto-, toimitus- ja asiakaspalvelukokemuksesta, tuollaisia pieniä juttuja tulee aina mitkä hämmentävät hiukan, mutta eivät vaikuta lopputulemaan.
Suosittelen muille myös ja myös tulen itse käyttämään palveluita jatkossa.
 
Moi.
Tilasin tossa marraskuun 24 teiltä megatronic bundlen, tilausvaiheessa tilauksen jälkeen toimitusajaksi ilmoitettiin 1-3 arkipäivää.
Paketin osat on ollut monta kertaa hyllyssä, puhelimitse asiaa tiedusteltuani paketti luvattiin toimittaa joulukuussa, sähköpostitse sama, ja luvattiin paketin saapuvan.
Nyt sähköpostiin ei saa vastausta eikä pakettia näy, missä mättää?
Melko ala-arvoista suorittamista näillä näytöillä.
 
Moi.
Tilasin tossa marraskuun 24 teiltä megatronic bundlen, tilausvaiheessa tilauksen jälkeen toimitusajaksi ilmoitettiin 1-3 arkipäivää.
Paketin osat on ollut monta kertaa hyllyssä, puhelimitse asiaa tiedusteltuani paketti luvattiin toimittaa joulukuussa, sähköpostitse sama, ja luvattiin paketin saapuvan.
Nyt sähköpostiin ei saa vastausta eikä pakettia näy, missä mättää?
Melko ala-arvoista suorittamista näillä näytöillä.
Voisitko laittaa yksityisviestinä tilaustunnuksen. Jotain tässä on mennyt kyllä pahasti pieleen.
 
Tilasin 25.12 näytönohjaimen ja prosessorin ja hain paketin 30.12 lauantaina ja siellä oli osieni sijasta 2 teran m2 ssd (enkä siis tälläistä ole tilannut) mutta kuitenkin kuitti tilaamistani osista. paketti oli myös pieni ja litteä johonka ei olisi voinut mahtua näytönohjainta tai prosessoria.
 
Tilasin 25.12 näytönohjaimen ja prosessorin ja hain paketin 30.12 lauantaina ja siellä oli osieni sijasta 2 teran m2 ssd (enkä siis tälläistä ole tilannut) mutta kuitenkin kuitti tilaamistani osista. paketti oli myös pieni ja litteä johonka ei olisi voinut mahtua näytönohjainta tai prosessoria.
Varmaan kuva kannattaisi ottaa siitä paketista missä tavarat tuli mistä näkyy minkälainen paketti se on ollut ja vielä niin, että pakettikortti näkyy ihan itseäsi varten.
 
Varmaan kuva kannattaisi ottaa siitä paketista missä tavarat tuli mistä näkyy minkälainen paketti se on ollut ja vielä niin, että pakettikortti näkyy ihan itseäsi varten.
kuva ja paketti tallessa soitteen huomenna kun avaavat. tuli itsellekkin hieman järkytyksenä, että miten tämmönen mahdollista mutta pakkohan ton on järjestyä.. kiva 2 teran ssd ei paljon lämmitä jos sen hinnaksi tuli 1000 euroa
 
kuva ja paketti tallessa soitteen huomenna kun avaavat. tuli itsellekkin hieman järkytyksenä, että miten tämmönen mahdollista mutta pakkohan ton on järjestyä.. kiva 2 teran ssd ei paljon lämmitä jos sen hinnaksi tuli 1000 euroa

Mahtoikohan joku saada halvan prossun ja näyttiksen vastaavasti :D
 
Mitä ilmeisemmin mennyt sitten ristiin kaksi kuittia ja pakettikorttia :( homma kyllä hoituu. Me kuvaamme pakkauspistettä ja tilauskösittelyä eli nämä voidaan aina todentaa. Laita vaan meille viestiä. Suuret pahoittelut kuitenkin ylimääräisestä vaivasta joka tästä syntyy :(
 
@Datatronic Koskakohan noita DeepCool AK620 DIGITAL Suoritin Ilmanjäähdytin 12 cm Musta tulee oikein saldoille? Piti jo tulla varastoon. Tilaus seisoo tämän ja kotelon takia. Kaikki muut osat on jo odottamassa!
 
@Datatronic Koskakohan noita DeepCool AK620 DIGITAL Suoritin Ilmanjäähdytin 12 cm Musta tulee oikein saldoille? Piti jo tulla varastoon. Tilaus seisoo tämän ja kotelon takia. Kaikki muut osat on jo odottamassa!
Tukkuri oli lähettänyt näitä meille vain 2 kpl.. ne saapui jo mutta tukkurilla oli nämä loppu. Eli heillä oli tilauksia enemmän sisässä kun mitä heille saapui tavaraa. Saimme vain vanhimmat yksittäistilaukset meille päin. Näissä on ollut tosi haasteellinen saatavuus... Saamme ainoastaan perusmallia ison kasan ja Zero darkia... pahoittelut :( Varmaan kannattaa nyt tutkia mitä tilaukselle tehtäisiin?
 
Tukkuri oli lähettänyt näitä meille vain 2 kpl.. ne saapui jo mutta tukkurilla oli nämä loppu. Eli heillä oli tilauksia enemmän sisässä kun mitä heille saapui tavaraa. Saimme vain vanhimmat yksittäistilaukset meille päin. Näissä on ollut tosi haasteellinen saatavuus... Saamme ainoastaan perusmallia ison kasan ja Zero darkia... pahoittelut :( Varmaan kannattaa nyt tutkia mitä tilaukselle tehtäisiin?

Siinä tapauksessa haluan rahat takaisin tuosta!! Mää soitan asiasta nyt samantien niin saadaan edes kotelo matkaan.
 
Viimeksi muokattu:
Onnistuuko 7500F prosessorin asennus emolevylle, jos tilauksessa on koteloa ja näytönohjainta lukuunottamatta komponentit? Tuli huomioitua ehto koneenkasauksesta ostoskorissa.

Jos onnistuu, niin millainen on ruuhkatilanne? Kiitoksia.
 
Onnistuuko 7500F prosessorin asennus emolevylle, jos tilauksessa on koteloa ja näytönohjainta lukuunottamatta komponentit? Tuli huomioitua ehto koneenkasauksesta ostoskorissa.

Jos onnistuu, niin millainen on ruuhkatilanne? Kiitoksia.
Näin sivusta huutelen että pakkauslaatikkoonko datatonic kiinnittää emolevyn, virtalähteen jne ja sit lähettää sulle sen pahvilaatikon :D
Mutta eiköhän Datatronic vastaa myös kysymykseesi.
 
Muistaakseni Datatronicin edustaja sanoi tällä foorumilla, että niillä on paketti, joka sisältää prossun asentamisen emolevylle, ei vissiin tarvitse ottaa ihan koko koneen kasausta jos haluaa välttyä ongelmilta.
 
Näin sivusta huutelen että pakkauslaatikkoonko datatonic kiinnittää emolevyn, virtalähteen jne ja sit lähettää sulle sen pahvilaatikon :D
Mutta eiköhän Datatronic vastaa myös kysymykseesi.

Mitä jos laittaa vain prossun ja vaikka muistit emoon ja pistää emon pahvilaatikkoon :hmm:
 
Minä niin mieleni pahoitin datatronicin palvelusta.... lapselle tilattiin pelikone (whitetronic ryzen) lahjaksi 18.12 ja näytti varastossa olevan silloin. Mitään ilmoitusta ei tullut milloinka kone saataisiin postitettua, puhelimeen ei koskaaan vastata ja sähköpostiinki todella nihkeästi... tänään tuli viesti että konetta ei ole lähetetty sen takia kun näytönohjainta ei ole ollut varastossa ja tulisi ensi viikolla tukkurilta (ehkä). Ei siis mitään muuta inffoa ole saanut tilauksen edistymisestä saatika että olisivat voineet tarjota jotain toista näytönohjainta tilalle NIIN KUIN TOISISSA ATK-ALAN YRITYKSISSÄ ON TAPANA.... Vai eikö yksinkertaisesti firman varastossa ei ole tuotteita ja verkkokaupan saldoilla voi pyyhkiä persettään?? TODELLA SURKEAA PALVELUA TÄLTÄ FIRMALTA KAIKEN KAIKKIAAN! olisi pitäny tilata muualta kone niin ei olisi lapsen jouluvapaat mennyt pilalle, kun kaverit sillä välin pelailevat uusilla koneillaan (eri yrityksestä tilanneet)
 
Minä niin mieleni pahoitin datatronicin palvelusta.... lapselle tilattiin pelikone (whitetronic ryzen) lahjaksi 18.12 ja näytti varastossa olevan silloin. Mitään ilmoitusta ei tullut milloinka kone saataisiin postitettua, puhelimeen ei koskaaan vastata ja sähköpostiinki todella nihkeästi... tänään tuli viesti että konetta ei ole lähetetty sen takia kun näytönohjainta ei ole ollut varastossa ja tulisi ensi viikolla tukkurilta (ehkä). Ei siis mitään muuta inffoa ole saanut tilauksen edistymisestä saatika että olisivat voineet tarjota jotain toista näytönohjainta tilalle NIIN KUIN TOISISSA ATK-ALAN YRITYKSISSÄ ON TAPANA.... Vai eikö yksinkertaisesti firman varastossa ei ole tuotteita ja verkkokaupan saldoilla voi pyyhkiä persettään?? TODELLA SURKEAA PALVELUA TÄLTÄ FIRMALTA KAIKEN KAIKKIAAN! olisi pitäny tilata muualta kone niin ei olisi lapsen jouluvapaat mennyt pilalle, kun kaverit sillä välin pelailevat uusilla koneillaan (eri yrityksestä tilanneet)
Hei
Pahoittelut heikkoa kokemusta. Varastosaldot toki yleensä ovat oikein. Selvittelen tuon näytönohjaimen tilanteen, koska tuolle tilaukselle sitä pitäisi olla. Mutta siis mehän emme vielä ole 18.12 kasauksissa vaikka nyt mennäänkin kovaa vauhtia päivissä jo eteenpäin. Meidän kasausjono tuli hyvin pitkäksi black fridayssa. Tuolloin 18.12 olisi myös sivun ylälaidassa pitänyt olla varoitus konekasauksen ruuhkasta. Koneethan näkyvät meillä bundleina eli se katsoo onko tuotteet olemassa. Meillä on noin 4-5 konetta myymälässä fyysisesti valmiina, mutta ne taas eivät näy verkkokaupassa.. me emme nykyisillä työkaluilla pysty oikein varastoa pitämään kohdillaan jos kovasti kasaamme koneita valmiiksi. Jokainen ei bundle pakettina ostettu - mutta kasattu kone on aika erikoisesti käsiteltävä meidän varastologiikassamme.

Eli kone ei itsessään ole ollut valmis kyllä tilaushetkellä. Mitkään verkkokaupassa näkyvät koneet eivät tällä hetkellä ole ja niissä ei suoraan pitäisi saldoa myöskään näkyä.
 
Muistaakseni Datatronicin edustaja sanoi tällä foorumilla, että niillä on paketti, joka sisältää prossun asentamisen emolevylle, ei vissiin tarvitse ottaa ihan koko koneen kasausta jos haluaa välttyä ongelmilta.
No kyllä, mutta 7500F ei kuuluisi tuolla tavoin myydä.
 
Onnistuuko 7500F prosessorin asennus emolevylle, jos tilauksessa on koteloa ja näytönohjainta lukuunottamatta komponentit? Tuli huomioitua ehto koneenkasauksesta ostoskorissa.

Jos onnistuu, niin millainen on ruuhkatilanne? Kiitoksia.
No tosiaan tuo kotelo olisi tarpeen, kun meidän pitäisi kuitenkin konekasaus edes suorittaa. Ruuhka on helpottamassa, nyt mennään hyvää vauhtia eteenpäin. Mutta toki vielä on jonoa.
 
Siinä tapauksessa haluan rahat takaisin tuosta!! Mää soitan asiasta nyt samantien niin saadaan edes kotelo matkaan.
Jos sait meidät kiinni jo niin hyvä, jos et niin laita tilaustunnukseksi yksityisviestillä ja hoidan tuotteen peruutuksen ja hyvityksen. Pahoittelut tästä.
 
No tosiaan tuo kotelo olisi tarpeen, kun meidän pitäisi kuitenkin konekasaus edes suorittaa. Ruuhka on helpottamassa, nyt mennään hyvää vauhtia eteenpäin. Mutta toki vielä on jonoa.
Eli jos nyt oikein tulkitsen, niin minimi vaatimus 7500f prossulle on kone ilman näytönohjainta? Vai saako jotain muutakin puuttua?

Lähinnä nyt tässä haetaan selvää linjaa, jonka mukaan toimitaan.
 
Eli jos nyt oikein tulkitsen, niin minimi vaatimus 7500f prossulle on kone ilman näytönohjainta? Vai saako jotain muutakin puuttua?

Lähinnä nyt tässä haetaan selvää linjaa, jonka mukaan toimitaan.
No olennaisinta on että pystymme tekemään konekasauksen eli siinä on oltava kotelo, poweri, emolevy sekä prosessori. Näitä ilman tätä ei voida toimittaa. Me voimme sitten testissä lainata muistin ja ssd:n ja näytönohjaimen tähän. Erityisesti jos jotain näistä puuttuu niin en pitäisi omngelmana. Jos nyt sitten jatkuvasti puuttuu kaikki kolme niin pohditaan tarkemmin. Ei tämä meille niin justiinsa ole, mutta AMD:n henki asiassa on se, että tämä on tarkoitettu konekasauskäyttöön.
 
Kiitos nopeasta ja asiallisesta vastauksesta, on se erikoista että täältä foorumin kautta saa hyvää asiakaspalvelua, mutta puhelimella ja spostilla ei tavoita. Olin tietoinen BF aiheuttamasta ruuhkasta kun ystäväni tilasi silloin koneen teiltä, mutta en arvellut että se enää kuukauden jälkeen vaikuttaisi... parempaa viestintää toivoisin yritykseltänne niin tietäisi todellisen tilanteen. Jos kerran kasausjonoa oli vielä näin valtavasti niin olisin voinut tilata vaan konepaketin osat ja kasata itse. Erikoista kyllä myös tuo näytönohjain asia jos oikeesti puuttui, senkin olisi voinut vaihtaa toiseen merkkiin tai astetta parempaan versioon (ehkä jopa radeoniin). Mutta kun mitään selvää viestintää ei ollut niin ei tässä asiakkaana voitu joustaa asiassa ja helpottaa teidän ruuhkaanne.. mutta itse olette soppanne nyt aiheuttanut ja siitä kärsitte. Edelleen haluisin tietää tarkan toimitus ajankohdan koko koneelle.
 
Kiitos nopeasta ja asiallisesta vastauksesta, on se erikoista että täältä foorumin kautta saa hyvää asiakaspalvelua, mutta puhelimella ja spostilla ei tavoita. Olin tietoinen BF aiheuttamasta ruuhkasta kun ystäväni tilasi silloin koneen teiltä, mutta en arvellut että se enää kuukauden jälkeen vaikuttaisi... parempaa viestintää toivoisin yritykseltänne niin tietäisi todellisen tilanteen. Jos kerran kasausjonoa oli vielä näin valtavasti niin olisin voinut tilata vaan konepaketin osat ja kasata itse. Erikoista kyllä myös tuo näytönohjain asia jos oikeesti puuttui, senkin olisi voinut vaihtaa toiseen merkkiin tai astetta parempaan versioon (ehkä jopa radeoniin). Mutta kun mitään selvää viestintää ei ollut niin ei tässä asiakkaana voitu joustaa asiassa ja helpottaa teidän ruuhkaanne.. mutta itse olette soppanne nyt aiheuttanut ja siitä kärsitte. Edelleen haluisin tietää tarkan toimitus ajankohdan koko koneelle.
Ilmeisesti asiakaspalvelia oli katsonut liian hätäisesti, että näytönohjain on miinuksella eikä sitä että sinun tilaukselle se oli kuitenkin jo varattuna. Kone on nyt kasausjonossa. Lähtee viimeistään huomenna meiltä.

Nyt asiakaspalvelussa ei ole enää pahaa ruuhkaa eli tuo väärä viestintä menee nyt vain työntekijän virheen piikkiin. Pahoittelut.
 
Tälle iso peukku.

Mitä tahansa voi sattua ja tapahtua, ei niille mitään mahda, mutta kunnollinen ja avoin kommunikointi on aina kaikkien etu.
Näin me myös ajattelemme, ilman muuta kuuntelemme tarkalla korvalla miten voimme parantaa viestintää. Konekasausruuhkasta tosiaan kerroimme sivuillamme eli se oli ihan todellinen ongelma, mutta se on nyt selätetty.

Lisäksi kerroimme myös siitä että löysimme tosiaan noin kuukausi sitten virhetilanteen joka aiheutti vääriä saldoja ja se on korjattu, mutta toki edelleen voi olla jotain vanhoja vääriä saldoja. Inventaario on tarkoitus taas helmikuussa tehdä. Nyt kovasti toivomme, että enää ei olisi vikoja jotka aiheuttavat saldovirheitä. Ne ovat todella ikäviä kaikille osapuolille ja eihän se saldon saaminen oikeaksi pitäisi olla näin vaikeaa.
 
No Hei,

Jälleen kerran....liittyen edelleen tilaukseeni WSAUEDGZF , tulen tästä samasta myös soittelemaan kunnes joku vihdoin vastaa. Eli perheenjäsen joka kävi viime viikolla osat hakemassa, joka oli hakiessa kuuleman mukaan parikin kertaa kysellyt kun osat laitettiin pakettiin että "onko kaikki varmasti siinä", näin luvattiin. No eipä, ollut kun se kovalevy ei ollut mukana. Kun sittemmin sain teidät liikkeestä kiinni niin "hups se oli unohtunut pakkaustasolle, laitetaan tulemaan samantien". Kiitos tästä, sittemmin toki trackingin mukaan osa jonka sanoitte tulevaan tänne päivä max kaksi. On istunut lähetysterminaalissa. Paitsi tänään kun vihdoin sain Schenkerin porukkaa kiinni melkein viikon odotuksen jälkeen. No heillä ei ole harmaintakaan aavistusta missä paketti on, ei ole ainakaan täällä. He myöskään EIVÄT suostu asiaa millään tavalla minun kanssani selvittämään, vaan sen tulee tehdä "lähettävä taho". Joten voisittekos nyt hoitaa homman kuntoon? Tässä on mennyt kyllä pojan joululahjasta kaikki mahdollinen pieleen.
 
Viimeksi muokattu:
No Hei,

Jälleen kerran....liittyen edelleen tilaukseeni WSAUEDGZF , tulen tästä samasta myös soittelemaan kunnes joku vihdoin vastaa. Eli perheenjäsen joka kävi viime viikolla osat hakemassa, joka oli hakiessa kuuleman mukaan parikin kertaa kysellyt kun osat laitettiin pakettiin että "onko kaikki varmasti siinä", näin luvattiin. No eipä, ollut kun se kovalevy ei ollut mukana. Kun sittemmin sain teidät liikkeestä kiinni niin "hups se oli unohtunut pakkaustasolle, laitetaan tulemaan samantien". Kiitos tästä, sittemmin toki trackingin mukaan osa jonka sanoitte tulevaan tänne päivä max kaksi. On istunut lähetysterminaalissa. Paitsi tänään kun vihdoin sain Schenkerin porukkaa kiinni melkein viikon odotuksen jälkeen. No heillä ei ole harmaintakaan aavistusta missä paketti on, ei ole ainakaan täällä. He myöskään EIVÄT suostu asiaa millään tavalla minun kanssani selvittämään, vaan sen tulee tehdä "lähettävä taho". Joten voisittekos nyt hoitaa homman kuntoon? Tässä on mennyt kyllä pojan joululahjasta kaikki mahdollinen pieleen.
No näköjään tässä sitten kaikki menee pieleen. Eli tosiaan meillä noudossa oli mokattu ja yksi tuote jätetty antamatta. Tästä toki suuret pahoittelut. Tuote on Schenkerillä:

1704273341183.png


Eli se on heille kirjattu ja heillä se tuote on. Selvitämme Schenkerin kanssa nyt missä tuote on :/ Tämä on vielä tuote jossa ei näytä olevan enää vapaata saldoa meillä eli emme voi oikein lähettää heti ylimääräistäkään.
 
No näköjään tässä sitten kaikki menee pieleen. Eli tosiaan meillä noudossa oli mokattu ja yksi tuote jätetty antamatta. Tästä toki suuret pahoittelut. Tuote on Schenkerillä:

1704273341183.png


Eli se on heille kirjattu ja heillä se tuote on. Selvitämme Schenkerin kanssa nyt missä tuote on :/ Tämä on vielä tuote jossa ei näytä olevan enää vapaata saldoa meillä eli emme voi oikein lähettää heti ylimääräistäkään.

Joo tuon osuuden minäkin näen, mutta kun vihdoin sain sieltä asiakaspalvelijan kiinni niin he sanoivat "emme säilytä tuotteita lähtöterminaalissa" sitten jatkoi, että ei heidän järjestelmästään näe missä paketti on. Ja lopuksi ettei voi auttaa tai selvittää asiaa enemmän kanssani vaan se tulee tehdä lähettävän liikkeen, eli teidän.
 
Jos sait meidät kiinni jo niin hyvä, jos et niin laita tilaustunnukseksi yksityisviestillä ja hoidan tuotteen peruutuksen ja hyvityksen. Pahoittelut tästä.

Sain puhelimella kiinni ja hyvitys ilmeisesti tehty?? Näin ainakin lupasi että näkyy tilillä 2pvä sisään. (maksoin mobilepaylla). Kotelon lupasi laittaa matkaan tänään mikä siellä pitäisi olla mulle varattuna mutta ei ole sillekkään tapahtunut vielä mitään? En pysty laittamaan yksityisviestiä kun olen uusi käyttäjä joten pystytkö tarkistamaan mikä tässä oikein mättää. Mielestäni jos jotain luvataan niin se myös pidetään!! PZSSEUBIQ
 
Sain puhelimella kiinni ja hyvitys ilmeisesti tehty?? Näin ainakin lupasi että näkyy tilillä 2pvä sisään. (maksoin mobilepaylla). Kotelon lupasi laittaa matkaan tänään mikä siellä pitäisi olla mulle varattuna mutta ei ole sillekkään tapahtunut vielä mitään? En pysty laittamaan yksityisviestiä kun olen uusi käyttäjä joten pystytkö tarkistamaan mikä tässä oikein mättää. Mielestäni jos jotain luvataan niin se myös pidetään!! PZSSEUBIQ

Moro,

Laitettu matkaan. Hyvitys näkyy teillä viimeistään perjantaina.
 
Missähän DGNALXTHZ mahtaa mennä? Kuitattu vain, että maksu saatu. Kaikkia osia oli varastossa kun laitoin tilauksen. Proshop ja Jimms jo toimittanut samana päivänä tilatut romppeet :o
 
Uuden levyn tilauksessa huomasin, että tuotekoodilla wd40efpx taitaa olla takuuaika väärin ( 30- vs 3vuotta ).
 
@Datatronic

Teillä oli muuten noita amd stokkijäähyjä ylimääräisenä. Oikein pienellä budjetilla jopa tuo stoccijäähy on apu 7500f prossun ostajalle, jos sen saa ilmaiseksi.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
258 672
Viestejä
4 492 024
Jäsenet
74 283
Uusin jäsen
Maunula

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom