Datatronic / Aina hyvä hinta ja vielä parempi palvelu. Tavoitteena paras.

Mikähän teillä takuuvaihdon osalta kestää, kun psun takuuasia ei etene vaikka cooler masterin puolelta oli selvät sävelet miten asia voitaisiin hoitaa (eli heiltä voi tukkuri? laskuttaa vaihtokappaleen). Ja tänään teiltä ei saa ketään edes puhelimella kiinni..
 
Viimeksi muokattu:
Oon tilannut osia uuden koneen kasaamiseen ja osa tulee datatronicista.
Tilasin osat 3.12.23 ja ne on tilattu sitten tukkurilta 7.12.23. Mietin, että tossa lukee, että ”Tuotteet tilattu tukkurilta toimitus 3-10 päivää” ja prosessorin tuulettimessa lukee 12-20 työpäivää. niin mietin, että tuuleeko se silloin 10 vai 20 päivän päästä, tai siinä välissä.
Nyt on mennyt 7 työpäivää ja halusin vain tietää, että tuleeko se vielä ennen 24.12.23 vai meneekö se jo ensivuodelle.

Jos ei niin tuleeko se ihan normaalisti sitten vai onko siinä joululoma välissä.

Tuotteet tilattu Helsinkiin.
 
Viimeksi muokattu:
Voisko tälle tehdä jotain.

Screenshot_20231218_161909_Chrome.jpg


Löytääkseen halvimmat vaikka 2 tb ssd levyt pitää käydä 6 eri valintaa valitsemassa, joista 3 on piilossa ja pitää käydä hakemassa ne tuolta alhaalta, kun sivu pomppaa takaisin ylemmäksi yhden valittua. Jos oikein nopsaa valitsee saa 2 valittua ennen kuin sivu pomppaa ylöspäin. Jos epäonnistuu tässä saattaa valita ihan minkätahansa muun kriteerin vahingossa.
 
Voisko tälle tehdä jotain.

Screenshot_20231218_161909_Chrome.jpg


Löytääkseen halvimmat vaikka 2 tb ssd levyt pitää käydä 6 eri valintaa valitsemassa, joista 3 on piilossa ja pitää käydä hakemassa ne tuolta alhaalta, kun sivu pomppaa takaisin ylemmäksi yhden valittua. Jos oikein nopsaa valitsee saa 2 valittua ennen kuin sivu pomppaa ylöspäin. Jos epäonnistuu tässä saattaa valita ihan minkätahansa muun kriteerin vahingossa.
Sama koteloiden hakukentässä, lukematon määrä vaihtoehtoja ja tekee hakemisesta kaoottista.
Screenshot_2023-12-18-17-50-33-15_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12.jpgScreenshot_2023-12-18-17-50-47-10_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12.jpg
 
No jos totuus sanotaan niin koko sivuston suunnittelija/toteuttaja pitäsi laittaa munista hirteen :D (Anteeksi seksistinen olettamus, jos toteutuksen takana onkin nainen)

Halvat hinnat paikkaa ja täälläkin miellyttävä avoimuus jne, mutta käytettävyyttä ei ole mietitty pätkääkään jonka päälle ajoittaiset hidastelut jne.
 
Nettisivuilla lukee, että tilaamani tuotteet löytyisi varastosta.
Milloinkohan nämä mahtaisi lähteä postitukseen?
6.12. tilattu ja maksettu...
 

Liitteet

  • mikäkestää.png
    mikäkestää.png
    53,3 KB · Luettu: 84
  • mikäkestää2.png
    mikäkestää2.png
    8,4 KB · Luettu: 86
  • 3.png
    3.png
    6,9 KB · Luettu: 76
Pystyisikö jo läpi menneestä tilauksesta ottamaan yksittäisiä tuotteita pois? Tilasin Datatronicilta uutta konetta varten kotelon, muistikampoja ja emolevyn, muista firmoista tulevat osat ovat jo matkalla mutta emolevyllä kestäisi pahimmillaan tammikuun puoliväliin saakka. Viite NZIRRRLMV, tilasin 14.12.
 
Viimeksi muokattu:
Mikähän mahtaisi olla tilanne tämän tilauksen osalta: Tilaus viitteellä WYUKYTQKK - tilattuna 25-11-23?
Osat ovat olleet saatavilla kohta parisen viikkoa, joten ajattelin kysäistä, ehtiikö mahdollisesti Jouluksi tai ehkä Uudeksi Vuodeksi?
Vielä sellainen havainto, että tuossa tilausnäkymässä on muutama tuote, joiden kohdalla ei lue mitään saldotiedon kohdalla. Noita osia (kotelo ja emo) kyllä on teillä varastossa. Tiedä sitten, miksi info niiden osalta jää puuttumaan...
Kiitokset kuitenkin tästä aktiivisesta yhteydenpidosta. Tämä on sitä oikeansuuntaista asiakaspalvelua. :)
Tässä on kasaus. Näyttäisi että tämä ei ehdi jouluksi. Tällä hetkellä olemme noin klo 12.30 vaiheessa Black Friday päivänä eli 24.11. Kasaus on tosiaan pahasti ruuhkautunut, mutta toki suurin osa tilauksista tapahtui juuri 24.11.
 
BF hulinasta huolimatta vahvasti uskoin, että kerkeäisi ennen joulua mutta huonolta näyttää. Poika saa odottaa konepakettia yli joulun.
Tämä on tilattu yhdeksältä illalla, siihen mennessä on jo isohko osa kasauksista tehty, mutta uskoisin, että tämä ehtii. Se on siinä ja siinä. Harmillisesti meillä kaksi kasaajaa on nyt sairaana. Mutta siirsimme vielä meidän RMA kaverin kasaamaan, hänellä on siihen osaaminen. Nyt parin päivän ajaksi.
 
Osat ovat jo tovin olleet valmiina, tilaus on vain ollut osa sitä isohkoa BF sumppua. Olen kyllä yllättynyt että edes sain tilauksen läpi silloin, kun shoppailu piti tehdä kännykällä ja sivut olivat vielä aamunkin jälkeen aika juntturassa.
Tässä on varmaan sitten kasaus?
 
Nettisivuilla lukee, että tilaamani tuotteet löytyisi varastosta.
Milloinkohan nämä mahtaisi lähteä postitukseen?
6.12. tilattu ja maksettu...
Löysin tämän tilauksen. Se on lähetyslistalla, mutta tähän ei ole löytynyt tuota Arcticin tahnaa jossa on noi puhdistusliinat. Tuo sinun oli viimeinen ja meillä vähän epäilykset huollon suuntaan kääntyivät, että olisivat ottaneet ja unohtaneet kirjata. Olen pahoillani. Voiko tuon korvata jotta tilaus saataisiin matkaan?
 
Pystyisikö jo läpi menneestä tilauksesta ottamaan yksittäisiä tuotteita pois? Tilasin Datatronicilta uutta konetta varten kotelon, muistikampoja ja emolevyn, muista firmoista tulevat osat ovat jo matkalla mutta emolevyllä kestäisi pahimmillaan tammikuun puoliväliin saakka. Viite NZIRRRLMV, tilasin 14.12.
Ilman muuta voi. Laita meille yksityisviestinä tilaustunnus ja hoidamme homman.
 
Tässä on kasaus. Näyttäisi että tämä ei ehdi jouluksi. Tällä hetkellä olemme noin klo 12.30 vaiheessa Black Friday päivänä eli 24.11. Kasaus on tosiaan pahasti ruuhkautunut, mutta toki suurin osa tilauksista tapahtui juuri 24.11.
Kiitos vastauksesta. Näiden kasausaikataulukysymysten kohdalla olisi asiakkaan näkökulmasta kyllä mukavaa saada tietää jotain konkreettisempaa. Vaikkapa se, kuinka monta konetta on kasausjonossa oman tilauksen edellä.
 
Piti ihan kysellä oletteko harkinneet PayPal-maksutapaa? Ikävä kyllä suomessa melko harvalta jämyltä tuo löytyy. Euroopasta tilatessa taas melko yleinenkin ja pidän kätevänä ja nopeana.
 
Tässä on kasaus. Näyttäisi että tämä ei ehdi jouluksi. Tällä hetkellä olemme noin klo 12.30 vaiheessa Black Friday päivänä eli 24.11. Kasaus on tosiaan pahasti ruuhkautunut, mutta toki suurin osa tilauksista tapahtui juuri 24.11.

Tämä oli hyvä tieto. Itsellänikin tilaus 25.11. Toivottavasti kasaajat tervehtyvät ja ehtii välipäiviksi ennen uutta vuotta sitten.
 
Piti ihan kysellä oletteko harkinneet PayPal-maksutapaa? Ikävä kyllä suomessa melko harvalta jämyltä tuo löytyy. Euroopasta tilatessa taas melko yleinenkin ja pidän kätevänä ja nopeana.
PayPal taitaa ottaa jotain 3% tai enemmän provikkaa myyjältä, eli ei houkuttele myyjiä. Varsinkaan tietotekniikassa missä pienet katteet muutenkin.
Tässä on kasaus. Näyttäisi että tämä ei ehdi jouluksi. Tällä hetkellä olemme noin klo 12.30 vaiheessa Black Friday päivänä eli 24.11. Kasaus on tosiaan pahasti ruuhkautunut, mutta toki suurin osa tilauksista tapahtui juuri 24.11.
On kyllä erittäin hidasta toimintaa jos kasausta voi joutua odottelemaan kuukauden.
 
Voisko tälle tehdä jotain.

Screenshot_20231218_161909_Chrome.jpg


Löytääkseen halvimmat vaikka 2 tb ssd levyt pitää käydä 6 eri valintaa valitsemassa, joista 3 on piilossa ja pitää käydä hakemassa ne tuolta alhaalta, kun sivu pomppaa takaisin ylemmäksi yhden valittua. Jos oikein nopsaa valitsee saa 2 valittua ennen kuin sivu pomppaa ylöspäin. Jos epäonnistuu tässä saattaa valita ihan minkätahansa muun kriteerin vahingossa.
Me tutkimme vaihtoehdot. Tässä ei vaan toimi sliderikaan kun osassa tuotteita katalogivalmistaja toimittaa tiedot gb muodossa ja osassa TB muodossa. Ja tuo filtterimoduuli on ostettu moduuli...
 
Kiitos vastauksesta. Näiden kasausaikataulukysymysten kohdalla olisi asiakkaan näkökulmasta kyllä mukavaa saada tietää jotain konkreettisempaa. Vaikkapa se, kuinka monta konetta on kasausjonossa oman tilauksen edellä.
Pääasiassa tuotteet ovat saapuneet, mutta joitakin voi tulla väliin. Tällä hetkellä tilanne pl. muutama kone jotka jo kerätty kasaukseen:
24.11 : 41 kasausta
25.11 : 14
26.11 : 15
27.11 :3
Sen jälkeen hajanaisia normaalia pienempiä tilausmääriä. Normaalisti meillä on noin 100 kasausta kuukaudessa.
Tänään saimme vain 13 konetta kasaan vajaalla miehityksellä.
 
Mikähän teillä takuuvaihdon osalta kestää, kun tilauksen WCNQVRVNO virtalähteen osalta on case ollut auki jo marraskuun alusta saakka (eikä vielä olla edes päästy lähettämään kappaletta teille)? Sähköposteihin ei vastata kuin massiivisella viivellä (viimeksi lähetin sähköpostin 2 viikkoa sitten ja ei vieläkään vastausta) ja aina luvataan hoitaa asia "tällä viikolla". Asia ei kuitenkaan etene vaikka cooler masterin puolelta oli selvät sävelet miten asia voitaisiin hoitaa (eli heiltä voi tukkuri? laskuttaa vaihtokappaleen). Ja tänään teiltä ei saa ketään edes puhelimella kiinni..
Tässä on ilmeisesti suurin ongelma se, että emme ole saaneet selville kovasta yrityksestä huolimatta miltä tukkurilta olemme laitteen ostaneet. Mutta siis me toki maksamme sitten sen vaikka omasta pussista. Hoputin vielä meillä henkilöä tuota tutkimaan.
 
Me tutkimme vaihtoehdot. Tässä ei vaan toimi sliderikaan kun osassa tuotteita katalogivalmistaja toimittaa tiedot gb muodossa ja osassa TB muodossa. Ja tuo filtterimoduuli on ostettu moduuli...
Sori kun tyhmänä kysyn että eikö toimisi jos terat muuttaa gigoiksi ja pistää sliderin tilalle. Järjestelmä tunnistaisi yksikön teraksi ja kertoisi tämän jälkeen tuhannella?

Jos saisi että valittua yhden valinnan ei sivu siirtyisi minnekkään, niin sekin helpottaisi.
 
Viimeksi muokattu:
Koteloissa vaan: MITX, MATX, ATX ja EATX. Ongelmaksi jää, että ATX-kategoria on hirveän suuri, mutta ei se siitä ja tilanne tuskin tulee muuttumaan ikinä. Kuitenkin suurin osa ottaa sen kategorian, järjestää hinnan mukaan ja katsoo sieltä jonkun kivan alle satasen kotelon. Jos ei ole jo päättänyt design-koteloa, kuten esim. Fractal Design North.

Kyllä se vertailu on tarpeeksi helppoa, jos sieltä on vaan "väärän kokoluokan" kotelot saatu pois. Nyt erityisesti halvimmissa koteloissa on epäselvästi, onko kotelo MATX vai ATX. Siellä alle 50€ hintaluokassa.
 
Tässä on ilmeisesti suurin ongelma se, että emme ole saaneet selville kovasta yrityksestä huolimatta miltä tukkurilta olemme laitteen ostaneet. Mutta siis me toki maksamme sitten sen vaikka omasta pussista. Hoputin vielä meillä henkilöä tuota tutkimaan.

Okei, sainkin vastauksen tämän jälkeen, kiitos! Voisitteko vielä yrittää selvittää onnistuisiko mitenkään pelkkä virtalähteen lähetys? Koko kotelon purkaminen ja lähettäminen pelkän virtalähteen takia (varsinkin kun valmistaja vielä itse ohjeistaa lähettämään pelkän virtalähteen ja on todennut että voivat suoraan korvata toisella virtalähteellä) on ihan todella turhaa vaivaa kaikille. Kiitos!
 
Voisko tälle tehdä jotain.

Screenshot_20231218_161909_Chrome.jpg


Löytääkseen halvimmat vaikka 2 tb ssd levyt pitää käydä 6 eri valintaa valitsemassa, joista 3 on piilossa ja pitää käydä hakemassa ne tuolta alhaalta, kun sivu pomppaa takaisin ylemmäksi yhden valittua. Jos oikein nopsaa valitsee saa 2 valittua ennen kuin sivu pomppaa ylöspäin. Jos epäonnistuu tässä saattaa valita ihan minkätahansa muun kriteerin vahingossa.

Vielä kun saisitte nämä filtterit ja varsinkin haun toimimaan kunnolla, niin sivuilta saattaisi etsimänsä löytääkin. Nyt joutunut valitettavasti katselemaan haluamansa tuotteet muilta sivuilta tai hinta.fi:stä ja vasta lopuksi katsomaan hinnan Datatronicin omilta sivuilta kun tuotteet/tuote on tiedossa. Usein Datatronic tuntuu kuitenkin olevan se edullisin vaihtoehto ja asiakaspalvelukin on asiallista sekä toimivaa kunhan aspan saa kiinni. Itse kuitenkin laittaisin aika paljon paukkuja lisää noihin sivuihin, niin ei tarvitsisi käyttää kilpailijoita tuotekatalogina.

Hausta nyt vaikka esimerkkinä äsken hakemani M.2 adapteri PCIe-väylään. Kilpailijalla hakusanalla "M.2 adapteri" tulee kärkituloksina listaus pelkästään noita adaptereita kun taas Datatronicilla lävähtää lista HDMI ja DP -adaptereita. Aikalailla sama homma jos adapterin korvaa sovittimella.
 
Löysin tämän tilauksen. Se on lähetyslistalla, mutta tähän ei ole löytynyt tuota Arcticin tahnaa jossa on noi puhdistusliinat. Tuo sinun oli viimeinen ja meillä vähän epäilykset huollon suuntaan kääntyivät, että olisivat ottaneet ja unohtaneet kirjata. Olen pahoillani. Voiko tuon korvata jotta tilaus saataisiin matkaan?

Joo korvatkaa samalla tahnalla ilman liinoja, samanarvoisella tuotteella tai poistakaa kokonaan niin saadaan paketti matkaan :)
 
Viimeksi muokattu:
Hei. Kokeillaan saada yhteyttä vielä tätä kautta, kun sähköpostilla tai puhelimella ei onnistu. Eli olisi kiva tietää saisiko 26.11. tilaamani tilauksen MAPJKLTCZ matkaan vielä jouluksi? Kaikki osat näyttää olleen varastossa jo viime viikolla. Jotain osia voi myös vaihtaa,jos ei jostain syystä löydykään hyllystä.
 
Hei. Kokeillaan saada yhteyttä vielä tätä kautta, kun sähköpostilla tai puhelimella ei onnistu. Eli olisi kiva tietää saisiko 26.11. tilaamani tilauksen MAPJKLTCZ matkaan vielä jouluksi? Kaikki osat näyttää olleen varastossa jo viime viikolla. Jotain osia voi myös vaihtaa,jos ei jostain syystä löydykään hyllystä.


Laitettu matkaan :scool:
 
Hei,

Haluamme ilmoittaa asiakkaillemme, että myymälämme aukioloajat ovat muuttuneet.
Uudet aukioloajat ovat voimassa tästä päivästä lähtien:

Maanantai–Perjantai: 9:00–18:00
Lauantai: Suljettu
 
Lauantai oli monesti pelastava aukiolo jos jotain tarvitsi, mutta näillä uusilla mennään ja iso osa toki käyttänee verkkokauppaa.
 
Viimeksi muokattu:
Kiitti. kusti polki perille. Nyt paketit kummipojalle niin se lupas kasata.. se on näppärä näis hommis.
 
Lauantai oli monesti pelastava aukiolo jos jotain tarvitsi, mutta näillä uusilla mennään ja iso osa toki käyttänee verkkokauppaa.
Se on totta. Nyt vaan myymälän merkitys ja meidän panostukset siihen ovat laskeneet mikä on ehkä näkynytkin kun käy myymälässä :) Ehkäpä jossain vaiheessa myymälästä saadaan taas hienompi niin siihen kannattaa panostaa!
 
Sain nyt palautettua yhden tavaran datatronicissa koska sitä ei löytynyt kuulemma heidän tukkureilta ihan pari tuntia sitten. Milloinkohan palautus raha tulee takaisin tilille?
 
Sain nyt palautettua yhden tavaran datatronicissa koska sitä ei löytynyt kuulemma heidän tukkureilta ihan pari tuntia sitten. Milloinkohan palautus raha tulee takaisin tilille?

Itselläni meni seuraavasti, peruutus 9.12 & palautus 18.12.
 
Taitaa olla viimeinen mahdollisuus tänään ehtiä kustin kyytiin, mutta eiköhän joulusta selviydytä näinkin.

Avatar kampanja loppuu kai ensi viikolla, mutta koodit ovat ilmeisesti tammikuun puolelle asti voimassa?
 
Älkää sitten luottako schenker lähetysten seurantaan. mulla kotona kone jo tulilla mut schenker väittää et paketti viel hesas ja toimitus huomenna..
Muuten kiva mut missä on Avatar koodit ?
 
Tilaus viitteellä EZUVYJFBE. Lähetetty ilmoitus tullut 18-12-23 23:19:50, mutta Schenkerin lähetyksen seurannan mukaan tilaus edelleen "Tilattu"-tilassa. Kaikki tuotteet pitäisi olla teillä hyllyssä. Milloin paketti lähtee teidän varastolta matkaan?
 
Taitaa olla viimeinen mahdollisuus tänään ehtiä kustin kyytiin, mutta eiköhän joulusta selviydytä näinkin.

Avatar kampanja loppuu kai ensi viikolla, mutta koodit ovat ilmeisesti tammikuun puolelle asti voimassa?
Näköjään tämä olikin edennyt kasausjonoon eilen, nyt kun tarkistin tilauksen. Huomasin myös, että parin tuotteen tila oli muuttunut muotoon ”ei saatavilla/toimitusaika x päivää”, mutta oletan/toivon tuon näyttävän vain yleistä varastotilannetta ja että omaan tilaukseen aiemmin varatut tuotteet ovat edelleen saatavilla(?) @Datatronic
 

Statistiikka

Viestiketjuista
262 624
Viestejä
4 560 199
Jäsenet
75 008
Uusin jäsen
benta

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom