Datatronic / Aina hyvä hinta ja vielä parempi palvelu. Tavoitteena paras.

Ja nyt pitää nostaa käsi ylös virheen merkiksi... tämä näytönohjain, joka ei ole meillä varastotuote on saapunut 5.12 meille ja joku on sen myynyt kassalla myymälässä :( Nyt täytyy tätä vielä käydä läpi. Verkkokauppa tilauksia ei voida lähettää ohi tilauksien, koska järjestelmä tarjoaa lähetettäväksi vain ne tilaukset jossa on tuote varattuna. Mutta edelleen on mahdollista ottaa hyllystä tuote ja myydä sen myymälässä kassalla.. se pitäisi aina myyjän tarkistaa, että tuote on vapaa... Olen tilannut nyt uuden näytönohjaimen. Voit toki laittaa yksityisviestiä jos haluat pohtia tuotevaihtoa yms muita vaihtoehtoja.

Ok, odottelen uuden näyttiksen saapumista. Virheitä sattuu.
 
Tämä poweri on 4.12 meille saapunut. Ja sen saldo on nolla eli se on olemassa olevalle tilaukselle.
Kiitos! Tilausseurannassa tuo näkyy vielä punaisella (toimitus 5-7 työpv), saatko tarkistettua/kuitattua onko tilaus kaikin puolin ok - mahtaakohan kasaus ehtiä jouluksi? Tilausnro UHHJEMDJZ
 
Morjes tilasin koneen osat ja kasauksen 24.11 SNEOKEXDZ, aloin kyselemään että mikähän on tilauksen tila tällä hetkellä ja uskaltaako odottaa toimitusta ennen joulua?
 
Puhelin soi aika paljon eli sillä ei pääse nyt yhtä hyvin läpi kun yleensä. Sähköposteissa ollaan maanantaissa eli pari päivää on nyt vasteaika :/ Olemme pahoillamme.
Tilaus on nyt peruttu. Tuotteet olisi kyllä ollut varastossa mutta niitä ei onneksi oltu nyt ehditty vielä lähettää.

Ok. Kiitos tiedosta ja tsemppiä sinne!
 
Samalla kysymyksellä lähestyn mitä hoffa tuossa ylempänä. Ryzen 5 7600 prossut olivat näemmä eilen saapuneet (viimeinen osa joka ei vielä ollut saatavilla). Kasauksen olin ottanut myös mukaan ja Black Fridayna tilasin joskus puolen yhdeksän maissa aamulla. Onkohan tilaus missä vaiheessa tällä hetkellä? Kiirettä varmasti pitää.

CAHVAGIGP
 
Viimeksi muokattu:
Tästä olisi myös mukava saada joku tilannepäivitys. Tilattu 24-11-23 08:45 ja kaikki osat varattuna 08-12-23 13:13.

DWSKSPFYU
 
Huomisen lakon myötä menee paketti varmastikin ensi viikolle, vaikka saataisiinkin kasaan. Jännityksellä odotan, että miten paikallinen pakettiautomaatti selviää ruuhkasta.
 
Huomisen lakon myötä menee paketti varmastikin ensi viikolle, vaikka saataisiinkin kasaan. Jännityksellä odotan, että miten paikallinen pakettiautomaatti selviää ruuhkasta.
Kuinkahan onko DB Schenker kotiinkuljetus myös lakossa?
 
Viimeksi muokattu:
Minä olen jo vähän heittänyt toiveet kaivoon joulun suhteen. Kilut on olleet kasassa jonkun päivän nyt, mutta kasauksessa taitaa olla aika ruuhkat ja nyt lakko lisää kuljetusjonoa. Jos nyt uudeksi vuodeksi edes saisi. :(
 
Miten asiakaspalautus tehdään?

Palautukset lukee ainoastaan että vie "postitoimipaikkaan", mutta muistan lukeneeni täältä että palautukset pitäisi tehä schenkkerillä. Muutenkin, jos Postiin tekee asiakaspalautuksen, niin pitää tietää firman ID mikä kertoa postin asiakaspalvelijalle, pelkällä nimellä ei enää asiakaspalautukset lähde.
 
Miten asiakaspalautus tehdään?

Palautukset lukee ainoastaan että vie "postitoimipaikkaan", mutta muistan lukeneeni täältä että palautukset pitäisi tehä schenkkerillä. Muutenkin, jos Postiin tekee asiakaspalautuksen, niin pitää tietää firman ID mikä kertoa postin asiakaspalvelijalle, pelkällä nimellä ei enää asiakaspalautukset lähde.
Siellähän se lukee: Olethan yhteydessä meihin tuotteen palautukseen liittyen tai jos haluat vaihtaa tuotteen.

Eli ensin sähköpostia sinne niin saat palautusohjeet. Tuskin tällä viikkoa enää ehtivät vastata.
 
Siellähän se lukee: Olethan yhteydessä meihin tuotteen palautukseen liittyen tai jos haluat vaihtaa tuotteen.

Eli ensin sähköpostia sinne niin saat palautusohjeet. Tuskin tällä viikkoa enää ehtivät vastata.
No tähän tuli yv:nä ohjeet että vanhat takaisin asiakaspalautuksena, niin nyt sitten ihmetellään miten se suoritetaan..
Hei @Datatronic,

Kaverini osti teiltä muistit (minun suosittelemana :geek:) speksienne mukaan 3600-cl16: 72,90 € | Lexar THOR muistimoduuli 32 GB 2 x 16 GB DDR4 3600 MHz

Kuitenkin melkein 3 viikon jälkeen kun muistit saatiin vihdoin asennettua, pettymyksen tuotti väärä CAS-latenssi, muistit ovat 3600-cl18:
1701886590780.png

Mitä voidaan tehdä asialle, ja mielellään siten ettei tarvitse olla ilman konetta seuraavat 3 viikkoa (jollei enemmänkin koska pyhät)? Ajattelisin itse, että teiltä tulee korvaavat muistit palautuslapun kanssa ja kaveri laittaa Lexarit teille takaisin kun korvaavat muistit tulevat?
 
Moro! Olisko mahdollisuutta perua tilaus VQDFQENLP ? Valitettavasti tukkurilla näköjään ongelmia lähetyksessä... Laitoin sähköpostia ja yritin soittaa jo, mutta näköjään on Datatronicilla ruuhkaa. Mukavaa, että kauppa käy, vaikka itse joudun peruumaan! :)
 
Viimeksi muokattu:
Kiitos! Tilausseurannassa tuo näkyy vielä punaisella (toimitus 5-7 työpv), saatko tarkistettua/kuitattua onko tilaus kaikin puolin ok - mahtaakohan kasaus ehtiä jouluksi? Tilausnro UHHJEMDJZ
Kyllä se on saldo nolla eli tuote on tullut. Tuossa on vielä pientä häikkää tässä asiakkaan näkymässä. Ja pitäisi kyllä ehtiä jouluksi.
 
Morjes tilasin koneen osat ja kasauksen 24.11 SNEOKEXDZ, aloin kyselemään että mikähän on tilauksen tila tällä hetkellä ja uskaltaako odottaa toimitusta ennen joulua?
Kyllä tässäkin on kaikki tuotteet ja odottaa kasausta.
 
Samalla kysymyksellä lähestyn mitä hoffa tuossa ylempänä. Ryzen 5 7600 prossut olivat näemmä eilen saapuneet (viimeinen osa joka ei vielä ollut saatavilla). Kasauksen olin ottanut myös mukaan ja Black Fridayna tilasin joskus puolen yhdeksän maissa aamulla. Onkohan tilaus missä vaiheessa tällä hetkellä? Kiirettä varmasti pitää.

CAHVAGIGP
Tämä tilaus näyttäisikin olevan jo kasauksessa.
 
Tästä olisi myös mukava saada joku tilannepäivitys. Tilattu 24-11-23 08:45 ja kaikki osat varattuna 08-12-23 13:13.

DWSKSPFYU
Selvitän tätä lisää huomenna. Tämän pitäisi jo päästä kasaukseen eikä siinä näytä olevan mitään puutteita.
 
Minä olen jo vähän heittänyt toiveet kaivoon joulun suhteen. Kilut on olleet kasassa jonkun päivän nyt, mutta kasauksessa taitaa olla aika ruuhkat ja nyt lakko lisää kuljetusjonoa. Jos nyt uudeksi vuodeksi edes saisi. :(
Muutaman sairastapauksen jälkeen niin meillä on nyt täysi miehitys eli kyllä koneita valmistuu myös hyvin mutta toki ruuhka on iso.
 
Miten asiakaspalautus tehdään?

Palautukset lukee ainoastaan että vie "postitoimipaikkaan", mutta muistan lukeneeni täältä että palautukset pitäisi tehä schenkkerillä. Muutenkin, jos Postiin tekee asiakaspalautuksen, niin pitää tietää firman ID mikä kertoa postin asiakaspalvelijalle, pelkällä nimellä ei enää asiakaspalautukset lähde.
Ensisijaisesti schenkerillä ja postin sopimus meillä myös on. Tosiaan sähköpostia meille ja annamme palautusohjeet.
 
Moro! Olisko mahdollisuutta perua tilaus VQDFQENLP ? Valitettavasti tukkurilla näköjään ongelmia lähetyksessä... Laitoin sähköpostia ja yritin soittaa jo, mutta näköjään on Datatronicilla ruuhkaa. Mukavaa, että kauppa käy, vaikka itse joudun peruumaan! :)
Hoidamme tämän huomenna!
 
Hei,

Olen koittanut 2 päivää soitella ja laittanut sähköpostia liittyen tilaukseeni WSAUEDGZF . Tilausvaiheen jälkeen yllättäen onkin tullut Deepcool AG400 20 päivän toimitusaika. Tahtoisin vaihtaa sen Thermalright Peerless Assassin 120 SE Suoritin Jäähdytyslevy/jäähdytin 12 cm Musta kun se on muutenkin parempi ja niitä kai olisi tarjolla. Oli tarkoitus saada pojalle kone edes joululoman aikana. Parin päivän soitoista ei tosiaan kertaakaan olla vastattu puhelimeen eikä myös ole kuulunut vastausta sähköpostiin tai tilaukseen tekemääni kommenttiin. Olisin kiitollinen jos asiaa saataisiin eteenpäin?
 
Hei,

Olen koittanut 2 päivää soitella ja laittanut sähköpostia liittyen tilaukseeni WSAUEDGZF . Tilausvaiheen jälkeen yllättäen onkin tullut Deepcool AG400 20 päivän toimitusaika. Tahtoisin vaihtaa sen Thermalright Peerless Assassin 120 SE Suoritin Jäähdytyslevy/jäähdytin 12 cm Musta kun se on muutenkin parempi ja niitä kai olisi tarjolla. Oli tarkoitus saada pojalle kone edes joululoman aikana. Parin päivän soitoista ei tosiaan kertaakaan olla vastattu puhelimeen eikä myös ole kuulunut vastausta sähköpostiin tai tilaukseen tekemääni kommenttiin. Olisin kiitollinen jos asiaa saataisiin eteenpäin?

Hei,

Laitan teille viestiä sähköpostilla.
 
Kyselisin tilauksen FZGROOGNC perään. Ilmeisesti odottaa näytönohjainta kun datatronicin saldot näyttää -1. Tukkureilla sivujen mukaan on. Onko näyttis kuitenkin tilattu / tulossa? Minulle käy kyllä vaihtaminen saatavilla olevaan vastaavaan jos se nopeuttaa prosessia.
 
Hei, olen laittanut sähköpostia kahdella kerralla (maanantaina ja keskiviikona), mutta en ole saanut vastausta tilaukselle EGSLIYLXM. Halusin poista SATA kaapelin tilauksesta, koska se ei ollut varastossa ja en halu odottaa toista komponenttia niin kauan kun se SATA kaapeli tulee.

Also, just in case I butchered the Finnish too badly, I've been sending messages to the customer service about the order EGSLIYLXM, wishing to remove the SATA cable from the order, because I don't want the other component I bought (a RAM kit) to be delayed because of the SATA cable not being in stock. Ideally I would like to refund the SATA cable, but I'm also willing to just leave the SATA cable (without a refund even), since it's cheap. I just don't want to keep waiting behind the cable. The RAM is the actual important part I wanted anyway. I also read higher up in this thread that Datatronic apparently has a backlog (pre-holidays and/or post-Black Friday, I'm guessing?), and thus has been unable to respond to all customer requests, but hopefully the message here will help make mine more visible etc. Sorry for the bother.

EDIT: Just for context, this is like my fifth or sixth order from Datatronic (including a prior refund for something I didn't need) and all the previous times, the orders have come the next day (to Helsinki) and customer service has responded within half an hour, so ignoring this last experience, I have to commend Datatronic as a whole.
 
Viimeksi muokattu:
Miltä näyttää tilauksen XXQTNFJRE ja siihen liittyvän tuotevaihdon BSHFTRRZQ tilanne toimituksen osalta? Tuotevaihdon myötä kaikki tuotteet pitäisi olla toimitusta varten. Saldo taitaa vaan peilata kaupan reaalitilaa, ei varausta tilaukseen :)
Lakko vaikuttaa miten vaikuttaa, että siltä kannalta miten teiltä on lähtövalmiina tilaus.
 
Viimeksi muokattu:
Tilauksen GQZQJSXCX osalta olen yrittänyt kaksi päivää soittaa Datatronicille mutta ilman tulosta. Yli 150 puhelua ja ei pääse läpi asiakaspalvelijalle.
Tilauksen osalta, johon on kaikki tuotteet valmiina sanottiin keskiviikkona sähköpostissa, että se odottaa siirtämistä koneen kasausjonoon mutta en ole valinnut edes kasausta tilaukseen ja tilauksessa ei ole myöskään koteloa edes mihin kasata.
Eli, jos tämän näette niin voisitteko katsoa, että osat lähtisi vain toimitukseen pikaisesti (että ehtisi vielä jouluksi) eikä turhaan seisoisi kasausjonoon pääsyä odottelemassa?
 
Täytyy kyllä sanoa, että on aikamoista pelleilyä teidän logistiikka.

Kaikki osat pitää tilata eri tilauksilla, muuten ne ovat keskenään vuorotellen jumissa, kun mitään ei varata tilaukselle.

Toimitusaika on käytännössä noin kuukausi aina.

Monta kertaa saa kysellä missä mennän ja vasta kun itse huomaa tavaran olevan varastossa ja lähettää kirosanoa, niin ymmärretään ottaa asia käsittelyyn.
 
Toimitusaika on käytännössä noin kuukausi aina.
Kaksi kertaa olen täältä tilannut. Ensimmäisellä kerralla toimitusaika tilauksesta lähetykseen oli vajaa 30 minuuttia. Toisella kerralla 16,5 tuntia, kun tilasin alkuillasta.

Ikävä kuulla, jos sinulla on ollut ikäviä kokemuksia toimitusajan suhteen. Tuo "aina" lienee kuitenkin liioittelua. :cool:
 
Kyselisin tilauksen FZGROOGNC perään. Ilmeisesti odottaa näytönohjainta kun datatronicin saldot näyttää -1. Tukkureilla sivujen mukaan on. Onko näyttis kuitenkin tilattu / tulossa? Minulle käy kyllä vaihtaminen saatavilla olevaan vastaavaan jos se nopeuttaa prosessia.
Tätä näytönohjainta on kyllä tulossa ensiviikolla mutta toki voidaan se myös vaihtaa. Laitatko yksityisviestinä ehdotuksesi niin ei ketjuun tule liikaa viestejä :)
 
Hei, olen laittanut sähköpostia kahdella kerralla (maanantaina ja keskiviikona), mutta en ole saanut vastausta tilaukselle EGSLIYLXM. Halusin poista SATA kaapelin tilauksesta, koska se ei ollut varastossa ja en halu odottaa toista komponenttia niin kauan kun se SATA kaapeli tulee.

Also, just in case I butchered the Finnish too badly, I've been sending messages to the customer service about the order EGSLIYLXM, wishing to remove the SATA cable from the order, because I don't want the other component I bought (a RAM kit) to be delayed because of the SATA cable not being in stock. Ideally I would like to refund the SATA cable, but I'm also willing to just leave the SATA cable (without a refund even), since it's cheap. I just don't want to keep waiting behind the cable. The RAM is the actual important part I wanted anyway. I also read higher up in this thread that Datatronic apparently has a backlog (pre-holidays and/or post-Black Friday, I'm guessing?), and thus has been unable to respond to all customer requests, but hopefully the message here will help make mine more visible etc. Sorry for the bother.

EDIT: Just for context, this is like my fifth or sixth order from Datatronic (including a prior refund for something I didn't need) and all the previous times, the orders have come the next day (to Helsinki) and customer service has responded within half an hour, so ignoring this last experience, I have to commend Datatronic as a whole.
Tämä olikin ehditty hoitaa nyt aspan kautta, mutta toki viivettä oli. Pahoittelut.
 
Miltä näyttää tilauksen XXQTNFJRE ja siihen liittyvän tuotevaihdon BSHFTRRZQ tilanne toimituksen osalta? Tuotevaihdon myötä kaikki tuotteet pitäisi olla toimitusta varten. Saldo taitaa vaan peilata kaupan reaalitilaa, ei varausta tilaukseen :)
Lakko vaikuttaa miten vaikuttaa, että siltä kannalta miten teiltä on lähtövalmiina tilaus.
No siis se varaus toimii osittain, se ei vaan toimi silloin kun saldo on nolla.. eli vaikka toki saldon ollessa nolla niin keneltäkään ei tavaraa puutu jos tilaus on jo sisällä.. Sinun tilaukselta kuitenkin näyttää nyt siltä että se on lähtövalmiina, vaihdoin nyt tuotteen tilaukselle asti.
 
Tilauksen GQZQJSXCX osalta olen yrittänyt kaksi päivää soittaa Datatronicille mutta ilman tulosta. Yli 150 puhelua ja ei pääse läpi asiakaspalvelijalle.
Tilauksen osalta, johon on kaikki tuotteet valmiina sanottiin keskiviikkona sähköpostissa, että se odottaa siirtämistä koneen kasausjonoon mutta en ole valinnut edes kasausta tilaukseen ja tilauksessa ei ole myöskään koteloa edes mihin kasata.
Eli, jos tämän näette niin voisitteko katsoa, että osat lähtisi vain toimitukseen pikaisesti (että ehtisi vielä jouluksi) eikä turhaan seisoisi kasausjonoon pääsyä odottelemassa?
Tähän vastasin jo sähköpostilla, muistan casen. Tosiaan fokukset olivat hetkellisesti kadoksissa, kun joku oli niitä siirtänyt. Mutta laitoin tätä nyt eteenpäin ja toivottavasti lisää haasteita ei synny.

Pahoittelut, että puhelimella on ollut nyt vaikea päästä läpi. Huomenna sen pitäisi taas olla helpompaa kun on kaksi ihmistä vastaamassa puhelimeen yhden sijasta. Meillä on valtaosa ihmisistä joko käsittelemässä tilauksia tai kasamassa koneita.

Aspan sähköposti menee nyt tiistai klo 17 paikkeilla. Huomenna tarkoitus kiriä sitä myös kunnolla.

Tilaukset ovat lähes taas realiaikaisia jollei tilauksella ole haastetta.
 
Täytyy kyllä sanoa, että on aikamoista pelleilyä teidän logistiikka.

Kaikki osat pitää tilata eri tilauksilla, muuten ne ovat keskenään vuorotellen jumissa, kun mitään ei varata tilaukselle.

Toimitusaika on käytännössä noin kuukausi aina.

Monta kertaa saa kysellä missä mennän ja vasta kun itse huomaa tavaran olevan varastossa ja lähettää kirosanoa, niin ymmärretään ottaa asia käsittelyyn.
Kaikki tuotteet varataan aina tilaukselle. Hieman yli 25% koko meidän varastosta on varattuna tilauksille tällä hetkellä, koska konekasauksessa on ruuhkaa. Esim. 7800x3d prosessoreissa meillä on varastossa fyysisesti 141 kpl mutta vapaana ns. saldoilla 26 kpl.

Toimitusaika on meillä varastotuotteille yleensä kyllä hyvin nopea, mutta toki joskus voi olla varastovirhe.

Havaitsimme tässä pari päivää sitten yhden prosessivirheen kuitinkorjaamisen yhteydessä tietyssä tilanteessa, joka aiheutti varastovirheitä ja tuokin saatiin nyt oijottua. Tavoitteena on tietenkin ettei olisi yhtään varastovirhettä. Ne eivät ole kenellekään mukavia.
 
Minkäkain
Esim. 7800x3d prosessoreissa meillä on varastossa fyysisesti 141 kpl mutta vapaana ns. saldoilla 26 kpl
Teillä on näköjään "muutama" kone odottamassa kasausta.

Mitään arviota milloin pääsette kasauksissa normitilaan ja kuinka pitkä jono tällä hetkellä on? Jono lienee lyhentynyt sitten peerlessien ja ryzen 7600 saapumisen jälkeen.

Entä mikäs on tuon 7500f saatavuus? Päässyt näköjään loppumaan.

Näistä tiedoista olisi iloa konepaketin kyselijöille.
 
Kävin eilen ekaa kertaa paikan päällä ja voi pojat, kuinka tuli mieleen 90-luvun ATK-myymälät ja tämä pelkästään siis vain hyvällä :) mitä tulee palvelunne tasoon, itselläni on poikkeuksetta tilaukset menneet hyvin, toki joskus jonkun tietyn komponentin kanssa on mennyt hieman pidempään mutta ymmärrettävää jos tilaustuote. Toivottavasti saatte ruuhkan purettua ja loputkin asiakkaat tyytyväisiksi (jos vielä mahdollista) ja muistakaa palkita työntekijänne mukavalla joululahjalla !
 
Kaikki tuotteet varataan aina tilaukselle. Hieman yli 25% koko meidän varastosta on varattuna tilauksille tällä hetkellä, koska konekasauksessa on ruuhkaa. Esim. 7800x3d prosessoreissa meillä on varastossa fyysisesti 141 kpl mutta vapaana ns. saldoilla 26 kpl.

Toimitusaika on meillä varastotuotteille yleensä kyllä hyvin nopea, mutta toki joskus voi olla varastovirhe.

Havaitsimme tässä pari päivää sitten yhden prosessivirheen kuitinkorjaamisen yhteydessä tietyssä tilanteessa, joka aiheutti varastovirheitä ja tuokin saatiin nyt oijottua. Tavoitteena on tietenkin ettei olisi yhtään varastovirhettä. Ne eivät ole kenellekään mukavia.

Höpönlöpön. Ei ole ensimmäinen kerta. Joku siellä mättää kun aina kestää viikkotolkulla.
 
Jonoa tosiaan tuntuu olevan, taitaa mennä kasaus ensi viikolle. Jos olisi yhtään luottamusta omiin kykyihin, niin olisin tilannut osat sellaisenaan, mutta mielummin annan ammattilaisten hoitaa asian. Tsemppiä vaan!
 
Yleensä tykkään antaa työrauhan, mutta nyt on pakko kysellä tilauksen (ZSXOWVPOS) perään, koska on joululahja ja todella toivoisin, että kone ehtii tulemaan.

Elikkäs mikäs tilauksen tila? BF:nä kuitenkin tilattu ja osatkin vihreällä ollut jo tovin.
Kiitoksia jo etukäteen!
 
Tätä näytönohjainta on kyllä tulossa ensiviikolla mutta toki voidaan se myös vaihtaa. Laitatko yksityisviestinä ehdotuksesi niin ei ketjuun tule liikaa viestejä :)

Terve. YV:t ei vielä toimi kun tunnukseni täällä on sen verran tuore. Mutta jos näyttiksiä tulossa ensi viikolla niin voin odotella sitä.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
258 786
Viestejä
4 499 043
Jäsenet
74 283
Uusin jäsen
Maunula

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom