Datatronic / Aina hyvä hinta ja vielä parempi palvelu. Tavoitteena paras.

Hyvin meni tilaus, maksu meni, mutta sivut kyykkäs, niin tais jäähä hommat vaiheeseen.
 
Armoton F5-rämpyttely päättyi nyt ja olen tämän johdosta 1100 € köyhempi. Onneksi oli itseäni kiinnostava kama sopivasti ykkössivulla. o_O

Säästin kymppejä + kaikki kootusti yhdestä paikasta eikä ripotellen ympäri ämpäri. :thumbsup:
 
No tuolla olisi käytännössä kaikki onaleet noin 1300€ erinomaiseen pelikoneeseen, jossa kokonaissäästö olisi yli sata euroa.
Jos siis sivut toimisivat :(
Niin onhan se, jos meinaat ostaa koko kaupan tyhjäksi niin saat sen reilu satasen säästöä. Kukin arvostaa omaa aikaansa erilailla. Ei vanha jaksa valvoa pidempään niin maksan sitten enemmän niin harmillista kuin se onkin.

Joka tapauksessa huomenna paremmalla onnella!
 
Sain näkymään kaikki bf tuotteet yhdelle sivulle. 178 tuotetta.

EDIT: mutta en löytänyt mitään ostettavaa :itku:
 
Ei jaksa yrittää.

Muuten aika jännä, että aikaisemmin on ollut kauhea valitus siitä kun ei ole kunnon alennuksia ja nyt tyydytään muutaman prosentin aleihin.
 
Melkeinpä ainut prossu toi 7700 mihin ei alennusta :D nyt täytyis jostain kaivaa 50e että sais ton 7800x3d..
 
1700772711002.png

1700772731199.png


Nyt on kaikki tarjoussivut täällä keskustelun seassa. Enpä ole saanut mitään edes ostoskoriin vielä.
 
Nyt on jo jonkin aikaa ollut vaihteeksi "Internal Server Error (500)" sijaan 502 Bad Gateway, elikkäs tuhma porttitie/-käytävä ;) – ja äärimmäisen hyvällä tuurilla pieneksi hetkeksi jokunen sivu välillä jopa aukeaakin.
2023-11-23-KL-23-DATATRONIC-FI-SIVUSTO-NURIN.png
 
Mitähän tilaukselle tapahtuu kun palvelin näyttää kyykkäävän siinä kohtaa kun pitäisi tajuta että maksu on tullut

edit
uskalsin painaa F5 ja onnistui vahvistus

Capture.PNG
 
Palvelimelle tulee 5000 sql kyselyä sekunnissa. Todella omituista. Ei noin paljon mitenkään pitäisi olla kyselyjä.
 
Mitähän tilaukselle tapahtuu kun palvelin näyttää kyykkäävän siinä kohtaa kun pitäisi tajuta että maksu on tullut

edit
uskalsin painaa F5 ja onnistui vahvistus

Capture.PNG
Hmm itellä sama mutten refreshannu, sähköpostiin ainakin tuli että maksu suoritettu, eli meni läpi?
 
Nyt nostetaan vcorejen määrää entisestään. Näköjään edes 80 kpl ei riittänyt...
 
Kiitokset Datatronic :kippis:

Onnistui tilauksen tekeminen kun oli vähän kärsivällisyyttä matkassa ja käytti aikansa johonkin muuhun kun täällä turhaan vittuiluun.
Tsemppiä Linux wizardille ja muulle porukalle loppuillalle ja toivottavasti ensi kerralla homma toimii paremmin!
 
Hmm itellä sama mutten refreshannu, sähköpostiin ainakin tuli että maksu suoritettu, eli meni läpi?
Meili Paytrailita vai Datatronicilta? Kaupan järjestelmään tieto ei taida päivittyä kuin tuon paluu-urlin kautta. Toki voinevat jälkikäteen selvitellä, jos tuotteilla on vielä saldoja.
 
Hmm itellä sama mutten refreshannu, sähköpostiin ainakin tuli että maksu suoritettu, eli meni läpi?
En minäkaan ainakaan muuta sähköpostia ole saanut kuin sen Paytralita tulleen, vaikka Datatronicin "tilaus onnistui" -sivulle pääsinkin.
 
Joo, eiköhän sitä voi jättää tilauksen tekemättä näin tunnin yrittämisen jälkeen.
 
Paytrail, mitä tehdä?
kokeilitko painaa jo sitä F5, ei ainakaan minun tapauksessani estänyt vahvistusta vaan samalla urlilla kokeili uudestaan.
edit:
eli tuo ei ainakaan kaikilla tee autuaaksi eli omalla riskillä kun on riittävän kauan jumittanut
 
kokeilitko painaa jo sitä F5, ei ainakaan minun tapauksessani estänyt vahvistusta vaan samalla urlilla kokeili uudestaan.
Ite kokeilin painaa F5, niin tuli teksti "Vakava virhe"
:D
Mobilepaylla meni maksu ainaski ja paytraililta tuli maili. Tilaushistoriassa ei tosin näy.
 
Tuliko muilla muuten tällaista sähköpostiin? "Yhtä tai useampaa tuotetta ei ole omassa varastossamme. Vahvistamme mahdollisimman pian sinulle tuotteen toimitusajan.
Mikäli tilaamaasi tuotetta on tukkurilla, toimitusaika on yleensä 3-7 arkipäivää."

22.36 on tullut tilausvahvistus Datatronicilta mulle.
 
Onkohan tuota 5800X3D:tä edes enää saatavilla tuohon 320€ hintaan? Siihen sitä toki on jo lokakuussa myyty. Antoi tilauksen miltein mennä läpi ja sitten kaatui.
 
Kyllä se pitää nyt tarkasti tutkia mitä tässä tapahtuu. Muistiakin lisätty 256 gigaan mutta käytössä vain noin 50 gigaa ja cpu käyttö myös reilusti alle 60% mutta silti tuo on aivan jumissa. Eli pitää koodia tutkia. Suuret pahoittelut tästä tilanteesta :(
Toki kuorma on iso. Palomuurissa on 50k sessiota tällä hetkellä.
 
Viimeksi muokattu:
Huonosti optimoiduilla SQL-kyselyillä saa kyllä tietokannan aika tehokkaasti juntturaan, ja teidän sivuilla ainakin minä olen huomannut aika pahaa hidastelua usein ihan normaaleinakin päivinä. Monesti jos haluan etsiä jotain tuotetta niin tulee käytettyä Jimmsin/verkkokauppa.comin tms. sivuja ja jos tilaukseen asti menee niin sitten vasta olisin avaamassa Datatronicin sivuja.
 
Huonosti optimoiduilla SQL-kyselyillä saa kyllä tietokannan aika tehokkaasti juntturaan, ja teidän sivuilla ainakin minä olen huomannut aika pahaa hidastelua usein ihan normaaleinakin päivinä. Monesti jos haluan etsiä jotain tuotetta niin tulee käytettyä Jimmsin/verkkokauppa.comin tms. sivuja ja jos tilaukseen asti menee niin sitten vasta olisin avaamassa Datatronicin sivuja.
Kyllä tämäkin pitää tutkia. Mutta liikenne tuonne saitille on tällä hetkellä 1,5 gigabittiä/s. Se on oikeasti aika paljon.
 
Parin tonnin konepaketti olis ollu ostoskorissa, ja melkeen kaikki komponentit oli BF-hintaisia, mutta kyllä nyt taitaa jäädä tilaamatta. Pitäis 4 tunnin päästä herätä töihin... Niin ja nyt meni sähkötkin poikki, eli joutaa nukkumaan.
 
Mites toi 7800XT Hellhound, tuleeko sen mukana Avatar pelikuponki? Saako sen myytyä eteenpäin? :D
 
Mä en ymmärrä miten saatte sivun toimimaan. En ole päässyt edes bfriday sivun kolmossivulle vielä kolmeen tuntiin :)
 
. Sen verran myös aiempaa kommenttiani 7800x3d pakittelen, että tähän tuli BF supporttia AMD:lta mutta silti ketjussa aiemmin toivottuun hintaan asti ei päästä :)

Kyllähän se 7800X3D melkein siihen '369€ jytkyhintaan' taipui, ja tuli tilattua! Tosin sivut ei toimineet niin kilpailijalta tällä kertaa.
 
Kyllä niitä on. Mutta tuo "infinity scroll" joka vie seuraaville sivuille ei oikein nyt toimi kun palvelin on niin ylikuormittunut :(
Ok. Ei kai muuta kuin kärsivällisyyttä vaan. Muuten katsoisin aamulla tarjouksia mutta taitavat olla silloin jo loppuneet suurin osa...
 

Statistiikka

Viestiketjut
254 144
Viestejä
4 420 454
Jäsenet
73 294
Uusin jäsen
Handels

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom