Datatronic / Aina hyvä hinta ja vielä parempi palvelu. Tavoitteena paras.

Kyllä niitä on. Mutta tuo "infinity scroll" joka vie seuraaville sivuille ei oikein nyt toimi kun palvelin on niin ylikuormittunut :(

Tähän liittyen, olisiko mahdollista poistaa tuo infinity scroll käytöstä? Tuntuu (tai sitten kyseessä käyttäjän virhe), että jos ei avaa tuotetta uudelle välilehdelle, vaan palaa edelliselle sivulle, se jatkaa kuitenkin esim. sivulta 2 tuotteiden näyttöä, mikä hieman hämää, kun ennen paluuta kuitenkin näkyi kaikki tuotteet alusta alkaen.

Tai sitten en vain osaa käyttää sivua.
 
Uskomatonta. 3 tunnin säätämisen jälkeen tilaus meni vihtoinkin läpi kunhan oli ensin poistanut ylimääräiset prossut ostoskorista, joka sekin tapahtui tuskallisen hitaasti :rofl:
 
Sainpas pistettyä tilausta menemään, mutta jostain syystä toimitustavaksi tuli nouto vaikka aivan varmasti valitsin posti smartshipin:hmm: En ajatellut täältä uudeltamaalta päin lähteä Lahteen asti hakemaan tilausta. Ja nyt näyttää tilauksen tiedoissa maksuvirhettä. Pistin luotolle ja verkkopankissa näyttää kyllä, että katevaraus on lähtenyt.
 
Tähän liittyen, olisiko mahdollista poistaa tuo infinity scroll käytöstä? Tuntuu (tai sitten kyseessä käyttäjän virhe), että jos ei avaa tuotetta uudelle välilehdelle, vaan palaa edelliselle sivulle, se jatkaa kuitenkin esim. sivulta 2 tuotteiden näyttöä, mikä hieman hämää, kun ennen paluuta kuitenkin näkyi kaikki tuotteet alusta alkaen.

Tai sitten en vain osaa käyttää sivua.
Tämä jo välissä otettiin pois, mutta alhaalla olevat valinnat sivuista toimi vielä huonommin, menivät ihan kokoajan gateway erroriin niin palautettiin tuo nyt.. mutta onhan sekin jumissa.
 
Sähköt palautu ja päätin kerran vielä yrittää. Tilaus ja maksut meni läpi, mutta koteloita oli tuplat ja prossu jäi pois... Nyt ottaa päähän ja raskaasti...

EDIT: Sähköpostiin tulleessa tilausvahvistuksessa prossu näkyy ja niin näkyy se ylimääräinen koppakin
 
Sainpas pistettyä tilausta menemään, mutta jostain syystä toimitustavaksi tuli nouto vaikka aivan varmasti valitsin posti smartshipin:hmm: En ajatellut täältä uudeltamaalta päin lähteä Lahteen asti hakemaan tilausta. Ja nyt näyttää tilauksen tiedoissa maksuvirhettä. Pistin luotolle ja verkkopankissa näyttää kyllä, että katevaraus on lähtenyt.
Nämä ongelmat saadaan kyllä selvitettyä.
 
Onhan tämä kyllä äärimmäisen nolo tilanne.

Tosiaan aiemmin viittasin paremmalla varautumisella tilauskäsittelyyn joka viime vuonna ruuhkaantui pahasti. Nyt meillä oli hyvin sama setuppi palvelinpuolella kun viime vuonna ja viimevuonna meillä homma meni hienosti. Jotain todella omituista tässä nyt tapahtuu.
 
Koitan muistikategoriaa selata, infinite scroll toimii mutta en voi rajata tuloksia moduulin kapasiteetin, asettelun tai muun suhteen.
 
Onhan tämä kyllä äärimmäisen nolo tilanne.

Tosiaan aiemmin viittasin paremmalla varautumisella tilauskäsittelyyn joka viime vuonna ruuhkaantui pahasti. Nyt meillä oli hyvin sama setuppi palvelinpuolella kun viime vuonna ja viimevuonna meillä homma meni hienosti. Jotain todella omituista tässä nyt tapahtuu.
 
Muutamia kertoja kävin koittamassa, mut ei päässyt kyllä tarjouksia selaamaan, oma toive oli kirjanmerkeissä ja se sattui tulemaan aleen niin sen sai tilatuki asti varsin rauhallisella naksuttelukla ja paytrailista palailtiin varmaan 10minuuttia :s

Toivottavasti tästä saadaan ainakin kokemuksia sivujen toiminnan parantamiseen.
 
Onhan tämä kyllä äärimmäisen nolo tilanne.

Tosiaan aiemmin viittasin paremmalla varautumisella tilauskäsittelyyn joka viime vuonna ruuhkaantui pahasti. Nyt meillä oli hyvin sama setuppi palvelinpuolella kun viime vuonna ja viimevuonna meillä homma meni hienosti. Jotain todella omituista tässä nyt tapahtuu.
Koitan muistikategoriaa selata, infinite scroll toimii mutta en voi rajata tuloksia moduulin kapasiteetin, asettelun tai muun suhteen.
Otimme nyt hetkeksi pois filtteritoiminnon jos se auttaisi kuorman käsittelyyn.
 
No mutta nyt kauppa toimii jo kohtuu hyvin. Tavaraakin hyvin jäljellä, kun ei sitä saanut kukaan ostettua. Suuret pahoittelut vielä kerran ja ensivuodeksi pitää keksiä uudet keinot tähän.
 
No mutta nyt kauppa toimii jo kohtuu hyvin. Tavaraakin hyvin jäljellä, kun ei sitä saanut kukaan ostettua. Suuret pahoittelut vielä kerran ja ensivuodeksi pitää keksiä uudet keinot tähän.
Mattimyöhäisille riittää ainakin! Kiitos, kun jaksatte tehdä röitä yömyöhään!
 
Sellaisen idean voisin antaa että jos noita tuotteita voisi järjestää alennuksen mukaan prosenteissa tai miksei myös euroissa.

Tanskalainen kilpailia antaa järjestää ale prossan mukaan.
 
Onkos teille muuten mahdollista palauttaa avaamattomia tuotteita, jos haluaakin peruuttaa ostopäätöksen?
 
Itse tulin mattimyöhäsenä ostoksille ja ei ollu enää oikeestaa juurikaa ongelmia :)
 
Nooh, pitänee tilailla muualta :( Nähtävästi pikkutunneille valvoneet saivat tilailtua sitten.
 
Tarjoussivu vaikuttaisi listaavan vain ensimmäisen sivun tarjoukset eikä lataa lisää.
 
Itse sain tilauksen tehtyä yöllä ja sivuille ilmestyi maaginen teksti "Tilaus vahvistettu", mutta tilaushistoriassa ei näy ostamiani artikkeleita. Loppusumma näkyy ja täsmää Paytrailin tietojen kanssa, eli raha on vaihtanut omistajaa. Nyt aamusella lähestyin asiaa sähköpostitse.
 
Itse sain tilauksen tehtyä yöllä ja sivuille ilmestyi maaginen teksti "Tilaus vahvistettu", mutta tilaushistoriassa ei näy ostamiani artikkeleita. Loppusumma näkyy ja täsmää Paytrailin tietojen kanssa, eli raha on vaihtanut omistajaa. Nyt aamusella lähestyin asiaa sähköpostitse.
Näitä on aika suuri määrä. Pahimpaan hetkeen kun palvelin oli aivan tiltissä niin iso osa tilauksista on tässä tilassa mutta onneksi saamme tuotteet paytrailin portaalista. Olemme jo alkaneet työstämään sitä että tilauksille siirretään manuaalisesti oikeat tuotteet.
 
Kiitos nopeasta vastauksesta! Harmi kun sivut kyykkäsi. Onneksi omien tuotteiden kannalta "ei olla jäniksen selässä". Tsemppiä suman purkuun!
 
Näitä on aika suuri määrä. Pahimpaan hetkeen kun palvelin oli aivan tiltissä niin iso osa tilauksista on tässä tilassa mutta onneksi saamme tuotteet paytrailin portaalista. Olemme jo alkaneet työstämään sitä että tilauksille siirretään manuaalisesti oikeat tuotteet.
Toivottavasti myös oma tilaukseni saadaan herätettyä henkiin. Tilasin yhden ainoan tuotteen, eikä siitä jäänyt edes tyhjää varjotilausta, vaikka maksu meni ja näkyy myös luottokortin luottosaldossa. Tilaushistoriani on kuin mitään ei olisi tapahtunut. Laitoin asiasta kyllä sähköpostia jo klo. 02.05.

Päivitys: Nyt sainkin tilausvahvistuksen, mikä suuresti huojentaa mieltä. Siitä kiitos. Näköjään suman purkaminen etenee.
 
Viimeksi muokattu:
Ei toimi automaatti kelaus black friday tarjouksissa alaspäin näyttää siit vaan ekat tuotteet, ei myöskään sivunumeroita näkyvissä mitä voisi painella?
 
Ei toimi automaatti kelaus black friday tarjouksissa alaspäin näyttää siit vaan ekat tuotteet, ei myöskään sivunumeroita näkyvissä mitä voisi painella?
Täällä kovasti työstetään tilannetta. Yllättävän paljon käyttäjiä edelleen mutta ei se selitä nyt miten tuo noin jumissa on. Tuolla on oltava jossain päin koodia jotain vikaa. Viime vuoden Black Fridayssa palvelin oli ihan sama ja asiakkaita esim. vuorokauden vaihteen jälkeen enemmän kun nyt. Jotain olemme siis vuoden aikana tehnyt joka aiheutta sen, että tuo ei kestä kuormaa.
 
Itse tilasin kotiinkuljetuksen jonka maksoinkin, tilaushistorian mukaan on mennyt muka 10e vähemmän ja pitäisi noutaa 20km päästä?
Asia korjattu, vaikka hinta on omituisesti väärin yläkanttiin, vaikka maksettu jo :D Ja nyt sain tilausvahvistuksen suoraan datatronicilta.
 
Illalla klikkailin täällä ja toisaalla F5 vähän yli tunnin, kunnes päätin mennä nukkumaan. Aamulla oli vielä varastossa hyvin katsomaani tavaraa, jolloin tilaaminenkin onnistui. Ihan hyvin oli ilmeisesti tehojen puolesta varauduttu, vaikka jokin tekninen solmukohta rajoittikin kapasiteetin hyödyntämistä. Propsit hyvästä tiedottamisesta ja valvomisesta täällä, sekä hyvistä varastosaldoista. Tänä vuonna oli kautta linjain komponenteissa vähemmän megatarjouksia, mutta säästöä silti sai uudesta paketista. Teillä taisi myös olla halvin 7800X3D Suomessa. :thumbsup:
 
Onko BF-tarjoukset voimassa mihin asti? Ehtiikö vielä huomenna hyödyntämään vai onko tänään vain voimassa?
 
Kaatuiko siellä myös varastosaldo vai lähetelläänkö tuotteita jossain muussa kuin tilausjärjestyksessä? Tilaamaani tuotetta oli varastosaldon mukaan sekä ennen että jälkeen tilaukseni, mutta nyt sähköpostin mukaan se onkin tilattu tukkurilta.
 
Kaatuiko siellä myös varastosaldo vai lähetelläänkö tuotteita jossain muussa kuin tilausjärjestyksessä? Tilaamaani tuotetta oli varastosaldon mukaan sekä ennen että jälkeen tilaukseni, mutta nyt sähköpostin mukaan se onkin tilattu tukkurilta.

Liittyisikö tähän edellä kerrottuun. Jos osasta tilauksista puuttuu tuotetiedot järjestelmästä, niin saldotkin lienee pielessä.

Näitä on aika suuri määrä. Pahimpaan hetkeen kun palvelin oli aivan tiltissä niin iso osa tilauksista on tässä tilassa mutta onneksi saamme tuotteet paytrailin portaalista. Olemme jo alkaneet työstämään sitä että tilauksille siirretään manuaalisesti oikeat tuotteet.
 
Kaatuiko siellä myös varastosaldo vai lähetelläänkö tuotteita jossain muussa kuin tilausjärjestyksessä? Tilaamaani tuotetta oli varastosaldon mukaan sekä ennen että jälkeen tilaukseni, mutta nyt sähköpostin mukaan se onkin tilattu tukkurilta.
Pääsääntöisesti pitäisi lähteä tilausjärjestyksessä. Ne tilaukset, jotka olivat näitä tyhjiä, joihin joudumme nyt manuaalisesti lisäämään tuotteet niin ne sekoittavat nyt kyllä pakkaa. Olemme tästä tosi pahoillamme.

Isoista miinussaldoista niin 7600 on tulossa jo ensiviikolla 120 kpl erä. Hellhoundeja on matkassa 60 kpl, pitäisi saapua viimeistään ensiviikon torstaiksi. Ainostaan 7800x3d venähtää eli niistä osa saadaan toimitettua noin 15.12. Näitä tulee tällöin 200kpl. Mutta siis yhteensähän meillä on noin 80 kpl vielä lähettämättä näitä prosessoreita täällä eli paljon on vielä lähetettävääkin.
 
Pääsääntöisesti pitäisi lähteä tilausjärjestyksessä. Ne tilaukset, jotka olivat näitä tyhjiä, joihin joudumme nyt manuaalisesti lisäämään tuotteet niin ne sekoittavat nyt kyllä pakkaa. Olemme tästä tosi pahoillamme.

Isoista miinussaldoista niin 7600 on tulossa jo ensiviikolla 120 kpl erä. Hellhoundeja on matkassa 60 kpl, pitäisi saapua viimeistään ensiviikon torstaiksi. Ainostaan 7800x3d venähtää eli niistä osa saadaan toimitettua noin 15.12. Näitä tulee tällöin 200kpl. Mutta siis yhteensähän meillä on noin 80 kpl vielä lähettämättä näitä prosessoreita täällä eli paljon on vielä lähetettävääkin.

Kiitos infosta, maltan mieleni.
 
itselläkin tilatessa oli 5800x3d varastossa 5kpl mutta nyt näkyy tilaustenhallinnassa toimitusarviona 10-15 päivää että liekö menevät tilausjärjestyksessä?
 
Tässä näyttö joka tuli nyt vähän myöhäisherännäisenä BF kahinoihin, kun toimitus vasta varmistui. Lähtevät meille päin maanantaina ja saapuvat keskiviikkona-torstaina meille. Näitä tulee 50 kpl. Huipputason näyttö:

 
itselläkin tilatessa oli 5800x3d varastossa 5kpl mutta nyt näkyy tilaustenhallinnassa toimitusarviona 10-15 päivää että liekö menevät tilausjärjestyksessä?
Järjestelmässä voi olla nyt hieman haasteita. Mutta näitäkin on meillä aika hyvin ja tulossa lisää ihan ensiviikollakin siten että kaikki tullaan toimittamaan ensiviikon aikana.
 
7800x3d osalta, niin laitoimme 25 kpl lisää saldoille, meillä on näitä jonkin verran takataskussa. Lisäksi 50 kpl on tulossa jo heti alkuviikosta ja sitten joulukuussa 200 lisää. Ei se tavara sentäs kesken lopu.
 
@Datatronic
Laitoin teille sähköpostia liittyen 7800X3D tilaukseeni. Maksettu 7800X3D Blackfriday hinta, noin puolen yön aikaan ja sieltä olisi nyt tulossa ilmeisesti 5800X3D tilaushistorian mukaan...
 
@Datatronic
Laitoin teille sähköpostia liittyen 7800X3D tilaukseeni. Maksettu 7800X3D Blackfriday hinta, noin puolen yön aikaan ja sieltä olisi nyt tulossa ilmeisesti 5800X3D tilaushistorian mukaan...
Voisitko laittaa yksityisviestinä tilaustunnuksesi. Nämä on varmaan niitä jotka tuli tyhjinä tilauksia läpi ja käsin korjattu väärin.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
258 693
Viestejä
4 496 103
Jäsenet
74 271
Uusin jäsen
Esa.

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom