- Liittynyt
- 12.04.2018
- Viestejä
- 367
juu ei siinä mittään, ymmärtäähän sen että näissä joskus kestää kauan. Tietty jos olisin älynny aikoinani tehdä tilin teille niin varmaan sieltä näkis päivitykset että missä mennään.Sähköpostit on varsin hyvällä tolalla. Eli varmaan RMA case ja emme ole saaneet vastausta valmistajalta. Me olemme kyllä kokoajan kasvattaneet tuotteita jotka me otamme omalla riskillämme takuuseen ilman valmistajan konsultaatiota, mutta erityisen kalliissa komponenteissa odottelemme valmistajan kantaa eli lähinnä kalliissa näytönohjaimissa tai kannettavissa.
Kävimme myös läpi sitä, että muistamme tarjota lainanäytönohjainta jos etukäteen arvaamme, että takuuprosessissa kestää.
No mutta asia on nyt kunnossa ja näillä mennään, ei edelleenkään pahaa sanaa ja jatkossakin käytän palveluitanne.