Datatronic / Aina hyvä hinta ja vielä parempi palvelu. Tavoitteena paras.

Mitähän muuten mahtaa tarkoittaa kun tilauksessa lukee yhden tuotteen kohdalla: "Ei tilattu"?
Tuttu tuota vain ihmetteli ja en osannut itsekään sanoa.
 
Mitähän muuten mahtaa tarkoittaa kun tilauksessa lukee yhden tuotteen kohdalla: "Ei tilattu"?
Tuttu tuota vain ihmetteli ja en osannut itsekään sanoa.

Tässä vähän huutelen vieraisiin pöytiin mutta verraten omaan tilaukseeni niin olettaisin, että kyseessä on se, että tuotetta ei ole varastossa eikä tukkurilla juuri nyt eikä siitä ole tehty tilausta/ole olemassa toimitusaikaa. Eli ehkä kun tukkurilla tuotetta ei ole niin ei voi tehdä tilaustakaan ja siten ei ole toimitusaikaa? Kannattaa kuitenkin olla yhteydessä yksityisviestein/spostilla, että onko kyseinen tuote esimerkiksi varattu siihen tilaukseen kuitenkin tai tuleeko kysymykseen joku korvaava. Täältäkin pakko kehua Datatronicin palvelua - varmasti joku ratkaisu ja vastaus löytyy - erittäin miellyttävä aspa (tämä tosiaan vain omaa spekulaatiota - Datatronic osaa varmasti ottaa itse asiaan kantaa).

Mutta jotta tähän tulisi jotain omaakin kontribuutiota niin olisin huomauttanut seuraavista Datatronicin sivuilta löytyvistä:

Seasonic FOCUS-GX-850 virtalähdeyksikkö 850 W 20+4 pin ATX ATX Musta löytyy hintaan 152,90 €

ja

Seasonic FOCUS-GX-850 virtalähdeyksikkö 850 W 20+4 pin ATX ATX Musta löytyy hintaan 135,90 €

Eivätkös nämä ole kuitenkin sama tuote?

Samoin tässä alemmassa linkissä näkyisi Seasonicin Focuksen takuuksi 1 vuosi. Seasonic tarjoaa kuitenkin kyseisille FOCUS - sarjan virtalähteille 10 vuoden takuun, joten korjauksena ettei tulee turhia sekaannuksia/jos joku haluaa ostaa tuotteen, ettei luule, että takuu on vain kyseinen 1 vuosi.
 
Tuotekoodi on ekassa näköjään FOCUS-GX-850-ATX30, joka on ATX 3.0+PCIe 5.0 kompliantti uusi(?) versio samasta virtalähteestä.

Aika jännästi kyllä nuo vanhemman mallin kuvat noissa molemmissa. :D

edit: Joo ihan eri tuotehan tuo on Seasonicin omienkin datasheettien mukaan: FOCUS-GX-FX.pdf ATX3-FOCUS-GX.pdf, tuuletinkin kasvoi 120mm -> 135mm, tiedä lie mitä muille sisuskaluille on tapahtunut.
 
Viimeksi muokattu:
Aa niinpä näkkyy - kiitän huomiosta. Enpä huomannut ollenkaan - mutta tosiaan kuva sama ja takuuasia kuitenkin validi :)
 
Tuossa muutama mikä osui virtalähteiden sivuilla silmään

Endorfyn 850W sivulla lukee yhdessä kohdassa "Takuu 2V"


Alla olevan nimikkeen sivu ei aukea ollenkaan, tulee virheilmoitus "tuotetta ei ole"

SEASONIC CORE-GM-650 VIRTALÄHDEYKSIKKÖ 650 W 20+4 PIN ATX ATX MUSTA

SPC:n virtalähteet varmaan jo loppuneet brändimuutoksen myötä, sivuilla vielä kummittelee.


Oli siellä monta muutakin 0-tuotetta, mutta tiedä sitten onko tilaamalla saatavilla.
Hei

Endoryn osalta korjattu takuutieto.

Seasonic Core-GM-650 tällä hetkellä niin vaikea saada, että se on passivoitu verkkokaupasta. Meidän ainoa toimittaja tälle virtalähteelle antaa saapumisajaksi 2.1.2024. Tästä syystä manuaalisesti passivoitu, vaikka se varmaan vielä tulee saataville.

SilentiumPC:n virtalähteet poistettu. Muutama toimittaja niitä itsepintaisesti listaa, mutta ei näitä tosiaan enää pitäisi saada. Nyt poistettu manuaalisesti tarjolta.

Tosiaan nolla tuotteita on kyllä, mutta se voi johtua myös ihan saatavuushaasteesta. Yleensä toimittajat poistavat listoita tuotteet, jos hekään eivät voi niitä enää tilata, mutta joskus toki näin ei käy. Me olemme tässä hieman tukkureiden varassa.

Edit: Korjattu kirjoitusvirhe.
 
Saisiko ainakin muistien takuutiedot näkyviin tuotetiedoissa? Tällä hetkellä tietoa ei näy tuotetiedoissa, eikä myöskään ostokuitissakaan.
 
Mitähän muuten mahtaa tarkoittaa kun tilauksessa lukee yhden tuotteen kohdalla: "Ei tilattu"?
Tuttu tuota vain ihmetteli ja en osannut itsekään sanoa.
Tämän pitäisi tarkoittaa sitä, että viimeinen tuote on varautunut tilaukselle. Järjestelmä suunniteltiin siten, että se näyttää tuossa näkymässä, että saldoa on jos sitä on ja toisaalta, että jos tuote on tilattu. Näissä tilanteissa tuotetta ei tarvitse tilata, mutta tuote varautuu kyllä tilaukselle. Me olemme tätä korjaamassa siten, että myös niissä tilanteissa, kun tilaukselle on varautunut tuote, niin se näyttäisi tämän oikein myös asiakkaan näkymässä. Meidän päässä tuotteet varautuu kyllä oikein tilaukselle. Pahoittelemme tätä ominaisuutta, jota ei vielä ole ehditty korjata. Tehdessä ei tätä osattu huomioida.
 
Saisiko ainakin muistien takuutiedot näkyviin tuotetiedoissa? Tällä hetkellä tietoa ei näy tuotetiedoissa, eikä myöskään ostokuitissakaan.
Isoon osaan tuotteista olemme jo takuut saaneet näkyville ja aina kun se näkyy verkkokaupassa se näkyy myös kuitissa. Vinkaatko minulle mikä muisti oli kyseessä niin katson tilanteen sen osalta.
 
Tässä vähän huutelen vieraisiin pöytiin mutta verraten omaan tilaukseeni niin olettaisin, että kyseessä on se, että tuotetta ei ole varastossa eikä tukkurilla juuri nyt eikä siitä ole tehty tilausta/ole olemassa toimitusaikaa. Eli ehkä kun tukkurilla tuotetta ei ole niin ei voi tehdä tilaustakaan ja siten ei ole toimitusaikaa? Kannattaa kuitenkin olla yhteydessä yksityisviestein/spostilla, että onko kyseinen tuote esimerkiksi varattu siihen tilaukseen kuitenkin tai tuleeko kysymykseen joku korvaava. Täältäkin pakko kehua Datatronicin palvelua - varmasti joku ratkaisu ja vastaus löytyy - erittäin miellyttävä aspa (tämä tosiaan vain omaa spekulaatiota - Datatronic osaa varmasti ottaa itse asiaan kantaa).

Mutta jotta tähän tulisi jotain omaakin kontribuutiota niin olisin huomauttanut seuraavista Datatronicin sivuilta löytyvistä:

Seasonic FOCUS-GX-850 virtalähdeyksikkö 850 W 20+4 pin ATX ATX Musta löytyy hintaan 152,90 €

ja

Seasonic FOCUS-GX-850 virtalähdeyksikkö 850 W 20+4 pin ATX ATX Musta löytyy hintaan 135,90 €

Eivätkös nämä ole kuitenkin sama tuote?

Samoin tässä alemmassa linkissä näkyisi Seasonicin Focuksen takuuksi 1 vuosi. Seasonic tarjoaa kuitenkin kyseisille FOCUS - sarjan virtalähteille 10 vuoden takuun, joten korjauksena ettei tulee turhia sekaannuksia/jos joku haluaa ostaa tuotteen, ettei luule, että takuu on vain kyseinen 1 vuosi.
Tosiaan tässä on kyse eri tuotteista. Aika paljon tullut nyt näitä ns. v2 lähes samoista tuotteista tämän ATX3 + pci5 asian takia, kun tuli Nvidian uudet näytönohjaimet. Tässä näköjään tosiaan tuulettimenkin koko vaihtunut. Kyselen kuvien perään.

Korjattu takuutiedot! Kiitos huomiosta!
 
Kuinka kauan näissä Schenker palautuksissa yleensä kestää. Laitoin 12.10 palautuksen matkaan, mutta ei vielä perillä

Edit. Näköjään kestää 12päivää. Juur ku alkaa kyselee nii tulikin viesti että perillä
 
Viimeksi muokattu:
Kuinka kauan näissä Schenker palautuksissa yleensä kestää. Laitoin 12.10 palautuksen matkaan, mutta ei vielä perillä

Edit. Näköjään kestää 12päivää. Juur ku alkaa kyselee nii tulikin viesti että perillä
No se on kyllä hidas aika. Ei niissä yleensä noin kauaa kestä. Schenkerillä on tapana kerätä aina laatikko palautuksia ja tuoda ne meille, mutta yleensä siinä ei kovin montaa päivää mene. Pitää keskustella Schenkerin kanssa, ettei noin kauaa kestäisi vaikka sitten tulisi varsin vähän palautuksia tiettynä aikana. Pahoittelut.
 
Maanantai-iltana laitoin tilauksen sisään, jossa kaikkia tuotteita löytyi hyllystä. Seurannan mukaan pakettia ei ole otettu vielä kuljetukseen. Samaan aikaan Jimmssiltä tilattu paketti on jo noudettavissa (Oulu). Kyllä näissä toimituksissa on näköjään eroja. Millainen näissä on normaali aikataulu?
 

Tuote: MSI VIGOR GK50 ELITE BW ND näppäimistö USB QWERTY UK kansainvälinen Alumiini, Musta

Onko tuotetiedoissa virhe layoutin ("UK kansainvälinen") osalta, kun ND tuotenimessä antaisi ymmärtää, että olisi Nordic, ja samalla mallikoodilla VIGOR GK50 ELITE BW ND lankkua myydään eräissä toisissa verkkokaupoissa kertoen sen olevan pohjoismaisella layoutilla varustettu?
 
Maanantai-iltana laitoin tilauksen sisään, jossa kaikkia tuotteita löytyi hyllystä. Seurannan mukaan pakettia ei ole otettu vielä kuljetukseen. Samaan aikaan Jimmssiltä tilattu paketti on jo noudettavissa (Oulu). Kyllä näissä toimituksissa on näköjään eroja. Millainen näissä on normaali aikataulu?

Parissa päivässä pitäisi tulla.
 
  • Tykkää
Reactions: PCB

Tuote: MSI VIGOR GK50 ELITE BW ND näppäimistö USB QWERTY UK kansainvälinen Alumiini, Musta

Onko tuotetiedoissa virhe layoutin ("UK kansainvälinen") osalta, kun ND tuotenimessä antaisi ymmärtää, että olisi Nordic, ja samalla mallikoodilla VIGOR GK50 ELITE BW ND lankkua myydään eräissä toisissa verkkokaupoissa kertoen sen olevan pohjoismaisella layoutilla varustettu?

Hei,

On nordic. Tämä korjattu 49,90 € | MSI VIGOR GK50 ELITE BW ND näppäimistö USB NORDIC Alumiin...
 
40,90 € | Sandberg USB Floppy Drive (40,90 eur). Kilpailijalla 34,80 euroa, eli olisiko mahdollista hieman tarkistaa hintaa? En muuten ole saanut kahdesta verkko-ostoksestani vielä bonuksia Datatronicin järjestelmään (ainakaan ne eivät näy tilini tiedoissa). Älykortinlukijasta ilmeisesti (oheislaitteena) 2 % ja HP:n kuvarummusta (tarvikkeena) 5 %? Kävin noutamassa em. torstaina, 26.10.
 
Osta tietotekniikkaa, ansaitse bonusta. Olisiko mahdollista saada tarkemmin eritellyt listat siitä, mitä esim. konepaketit ja pelaaminen kattavat sisällään? Eli kuuluuko esim. näppäimistö, ja ulkoiset kaiuttimet konepaketin alle? Muokkaus: Vai tarkoitetaanko konepaketilla "pelkkää" keskusyksikköä, ja sen sisällä olevia komponentteja?
 
Viimeksi muokattu:
Viikko vierähtänyt, mutta päivät täsmäävät: Tiistai-iltana tilattu (vaimolle) osat kasauksella ja puolilta päivin perjantaina pääsikin jo nauttimaan uudesta koneesta. Toimitus oli hyvin pakattu (viime kuussa puhuttua laajenevaa vaahtopakkausmateriaalia näköjään löytyi sampleista käyttöön) eikä kasauksesta löytynyt moitittavaa, joten 5/5 arvostelu täältä.

PS. Kateushan tässä vaan iski, joten nyt odottelen oman kohta 12 vuotiaan yksilön simahtamista, että raaskii ostaa itsellekin.
 
Te olitte niin hyviä tyyppejä koronan aikana GPU-juttujen suhteen että halusin ostaa teiltä viime vuonna, mutta en ole kyllä yhtään vakuuttunut teidän asiakaspalvelun osalta.

Viikko sitten sunnuntaina 22.10 lähetin teille tarkat tiedot muistikitin ongelmista ja vian toistamisesta ja tiistaina kyselin perään kun teistä ei kuulunut yhtään mitään. Ei edes automaatti-vastausta.

Keskiviikkona sain teidän kahdelta myyjältä hieman eri vastaukset takuuvaihdon osalta (selvästikin ilman että he tiesivät toistensa vastauksista), ja kysyin samana iltana tarkentavan kysymyksen niin siihen ei ole vastattu mitenkään. Laitoin myös torstaina täältä TechBBS:n kautta viestiä teidän tilille että voisiko joku katsoa tuon minun tukipyynnön perään mutta ei ole tullut mitään vastausta.

Jos ei muuta, niin hämmentää vähintääkin se ettei teillä vaikuta olevan mitään tiketöintijärjestelmää tukipyynnöistä?
 
Te olitte niin hyviä tyyppejä koronan aikana GPU-juttujen suhteen että halusin ostaa teiltä viime vuonna, mutta en ole kyllä yhtään vakuuttunut teidän asiakaspalvelun osalta.

Viikko sitten sunnuntaina 22.10 lähetin teille tarkat tiedot muistikitin ongelmista ja vian toistamisesta ja tiistaina kyselin perään kun teistä ei kuulunut yhtään mitään. Ei edes automaatti-vastausta.

Keskiviikkona sain teidän kahdelta myyjältä hieman eri vastaukset takuuvaihdon osalta (selvästikin ilman että he tiesivät toistensa vastauksista), ja kysyin samana iltana tarkentavan kysymyksen niin siihen ei ole vastattu mitenkään. Laitoin myös torstaina täältä TechBBS:n kautta viestiä teidän tilille että voisiko joku katsoa tuon minun tukipyynnön perään mutta ei ole tullut mitään vastausta.

Jos ei muuta, niin hämmentää vähintääkin se ettei teillä vaikuta olevan mitään tiketöintijärjestelmää tukipyynnöistä?


Tähän vastattu!
 
Nopea toimitus - erittäin nopea ja ystävällinen asiakaspalvelu sekä hyvä, siisti kasaus vieläpä hyvällä suojauksella ja kaiken päälle kilpailukykyiset hinnat. 5/5 arvio täältä.
 
40,90 € | Sandberg USB Floppy Drive (40,90 eur). Kilpailijalla 34,80 euroa, eli olisiko mahdollista hieman tarkistaa hintaa? En muuten ole saanut kahdesta verkko-ostoksestani vielä bonuksia Datatronicin järjestelmään (ainakaan ne eivät näy tilini tiedoissa). Älykortinlukijasta ilmeisesti (oheislaitteena) 2 % ja HP:n kuvarummusta (tarvikkeena) 5 %? Kävin noutamassa em. torstaina, 26.10.
Näyttäisi nyt olevan hinta 37,90. Meillähän toimitus kuuluu hintaan eli se vähän vaikuttaa varsinkin edullisissa tuotteissa hinnoitteluun.
 
Maanantai-iltana laitoin tilauksen sisään, jossa kaikkia tuotteita löytyi hyllystä. Seurannan mukaan pakettia ei ole otettu vielä kuljetukseen. Samaan aikaan Jimmssiltä tilattu paketti on jo noudettavissa (Oulu). Kyllä näissä toimituksissa on näköjään eroja. Millainen näissä on normaali aikataulu?
Tämä on varmaankin jos selvinnyt, mutta jos ei niin selvitän mikä mättää.
 
Osta tietotekniikkaa, ansaitse bonusta. Olisiko mahdollista saada tarkemmin eritellyt listat siitä, mitä esim. konepaketit ja pelaaminen kattavat sisällään? Eli kuuluuko esim. näppäimistö, ja ulkoiset kaiuttimet konepaketin alle? Muokkaus: Vai tarkoitetaanko konepaketilla "pelkkää" keskusyksikköä, ja sen sisällä olevia komponentteja?
Nämä ovat kategoriakohtaisia. Eli esim. konepaketeilla tarkoitetaan meidän pelikone kategoriassa olevia Gametronic koneita. Tähän sisältyy myös tietokone kategoria kokonaan sekä näytöt kategoria.
Oheislaitteet kuten näppäimistöt ja ulkoiset kaiuttimet kuuluvat oheislaitteisiin eli 2% bonukseen.
 
Te olitte niin hyviä tyyppejä koronan aikana GPU-juttujen suhteen että halusin ostaa teiltä viime vuonna, mutta en ole kyllä yhtään vakuuttunut teidän asiakaspalvelun osalta.

Viikko sitten sunnuntaina 22.10 lähetin teille tarkat tiedot muistikitin ongelmista ja vian toistamisesta ja tiistaina kyselin perään kun teistä ei kuulunut yhtään mitään. Ei edes automaatti-vastausta.

Keskiviikkona sain teidän kahdelta myyjältä hieman eri vastaukset takuuvaihdon osalta (selvästikin ilman että he tiesivät toistensa vastauksista), ja kysyin samana iltana tarkentavan kysymyksen niin siihen ei ole vastattu mitenkään. Laitoin myös torstaina täältä TechBBS:n kautta viestiä teidän tilille että voisiko joku katsoa tuon minun tukipyynnön perään mutta ei ole tullut mitään vastausta.

Jos ei muuta, niin hämmentää vähintääkin se ettei teillä vaikuta olevan mitään tiketöintijärjestelmää tukipyynnöistä?
Meillä ei tosiaan vielä ole tiketöintijärjestelmää käytössä Datatronicin puolella kun pelkästään konekasauksessa, koska emme ole halunneet sinne erillistä tiketöintijärjestelmää. Meillä on hyvin räätälöity tiketöintijärjestelmä jolla esim. IT-tuen ja Datatronic huollon prosesseja ohjataan. Tässä meidän omassa tiketöintijärjestelmässä on silti vielä haasteita emailien käsittelyssä mm. upotetuissa kuvissa. Tätä työstämme.

Pahoittelut, että vastaamisessa on kestänyt. Meillä on ihan hyvä tilanne nyt aspassa, mutta RMA puolella on ajoittain pientä ruuhkaa.
 
Viikko vierähtänyt, mutta päivät täsmäävät: Tiistai-iltana tilattu (vaimolle) osat kasauksella ja puolilta päivin perjantaina pääsikin jo nauttimaan uudesta koneesta. Toimitus oli hyvin pakattu (viime kuussa puhuttua laajenevaa vaahtopakkausmateriaalia näköjään löytyi sampleista käyttöön) eikä kasauksesta löytynyt moitittavaa, joten 5/5 arvostelu täältä.

PS. Kateushan tässä vaan iski, joten nyt odottelen oman kohta 12 vuotiaan yksilön simahtamista, että raaskii ostaa itsellekin.
Me ostimme jo isan kasan näitä laajenevia tyynyjä eli ne on jo tuotantokäytössä :)
 
@Datatronic Onko Thermalright Phantom Spirit (non-se) :sta arviota milloin saapuu? 46,90 € | Thermalright Phantom Spirit 120 Suoritin Ilmanjäähdytin 1...
Meille on saapumassa iso kasa Thermalrightejä. Lähteneet 13.10 meille päin ja pitäisi saapua noin Black Fridayksi. Nämä tulevat laivalla Kiinasta.
Tämmöistä on tulossa, kaikille kiinnostuneille tiedoksi!

1698677210820.png

1698677250816.png


Eli tulossa on myös toivomiasi Phanton Spirit 120 non-se malleja 48 kpl.

Kokeilemme myös pienet erät heidän Powereitaan ja AIO:ita. Katsotaan miten pärjäilevät. Näitä kumpiakaan me emme aiemmin ole heiltä tilanneet.
 
Kokeilemme myös pienet erät heidän Powereitaan ja AIO:ita. Katsotaan miten pärjäilevät. Näitä kumpiakaan me emme aiemmin ole heiltä tilanneet.
Täytyy kyllä antaa taas kehut tästä avoimudesta. Harva on valmis näin avoimesti käymään dialogia asiakkaiden kanssa.


Mitä tulee noihin tuotteisiin, niin voin suoraan sanoa että riippuu hyvin paljon hinnasta sekä takuusta. Esim arcticin aio:t on laatuvehkeitä pitkällä takuulla ja hyvällä hinnalla. Niin oma näkemys on että pitäis saada ainakin jonkinverran halvemmalla.

Virtalähteissä olisin varovainen kun en mitään testiä noista löytänyt. Jos noille saa 10 tai edes 7v takuun ja hinnan kohdalleen, niin ehkä uskaltaisi suositella.

Ja tästä tulikin mieleen että noi tuotteiden takuu ajat pitäisi saada sivustolle ja sillä pitäisi voida rajata tuotteita. Esim itse yritin etsiä halpaa pientä sata ssd levyä 5v takuulla, mutta ei löytynyt nopsaa. Joo tiedän että 5v takuu löytyy mx500 ja 870 evo ssd levyistä mutta onko muita malleja
 
Täytyy kyllä antaa taas kehut tästä avoimudesta. Harva on valmis näin avoimesti käymään dialogia asiakkaiden kanssa.


Mitä tulee noihin tuotteisiin, niin voin suoraan sanoa että riippuu hyvin paljon hinnasta sekä takuusta. Esim arcticin aio:t on laatuvehkeitä pitkällä takuulla ja hyvällä hinnalla. Niin oma näkemys on että pitäis saada ainakin jonkinverran halvemmalla.

Virtalähteissä olisin varovainen kun en mitään testiä noista löytänyt. Jos noille saa 10 tai edes 7v takuun ja hinnan kohdalleen, niin ehkä uskaltaisi suositella.

Ja tästä tulikin mieleen että noi tuotteiden takuu ajat pitäisi saada sivustolle ja sillä pitäisi voida rajata tuotteita. Esim itse yritin etsiä halpaa pientä sata ssd levyä 5v takuulla, mutta ei löytynyt nopsaa. Joo tiedän että 5v takuu löytyy mx500 ja 870 evo ssd levyistä mutta onko muita malleja
Ne ovat halvempia. Vielä ei olla laskettu tarkkoja hintoja mutta esim. Aqua Elitet ovat ihan olennaisesti halvempia kun Arcticin. Toki uskomme, että osa tästä edullisuudesta johtuu siitä, että ostamme ne suoraan valmistajalta Kiinasta.
Mekin ostimme aika varovaisesti uusia tuotteita, juurikin sen takia, että laatutaso yms selviää tässä. Ollaan kuitenkin yleisesti oltu tosi tyytyväisiä Thermalrightin tuotteisiin. Esim. CPU coolereita on yksi RMA case käsitelty ja niitä on myyty satoja. Toki muutamia muitakin hajonnut kuljetuksessa, mutta se on mennyt meidän piikkiin, ei ole valmistajan vika.

Takuutietoja on taas saatu lisää sivuille ja selvitän nyt näitä Thermalrightin takuita.
Takuutiedon saaminen filtteriin onkin hyvä idea. Selvitämme tätäkin! Takuutieto on teknisesti hieman eri paikassa kun mistä filtteriohjelma hakee tietoa, mutta selvitellään!
 
Ensimmäiset tilaukset teiltä tehty, eikä varmasti jääneet viimeisiksi! Tilasin ensin AIO:n ja sen jälkeen vielä kotelon. Molemmat tuotteista oli Datatronicilla lähes 20% edullisempia kuin kilpailijalla, eivätkä olleet edes missään tarjouskampanjassa teillä. Tavarat saapui seuraavaksi arkipäiväksi ja tietysti ilmaisilla kuluilla vielä!

Ehkäpä ainoa miinus ostokokemuksen suhteen on hieman runsas tuotemäärä verkkokaupan kategorioissa. Esim kun AIO jäähyä lähtee haeskelemaan, ja avaa jäähdytys kategorian niin sieltä avautuu 1600 tuoteartikkelia! Joten itse kaipalisin valikkoon alakategorioita, esim juuri jäähdytys -kategorian alla voisi olla; prosessorin AIO jäähdyttimet, prosessorin ilmajäähdyttimet, kotelotuulettimet jne.. Ja jos vielä haluaisi hifistellä niin voisi olla vielä kotelotuulettimille halkaisijan mukaan alakategoriat ja nestejäähyille kennon koon mukaan jne..

Toki tuolla on ihan kohtuu hyvät suodatinvalikot, joten niitä kun malttaa veivata tai tietää suoraan tuotteen mitä haluaa, niin sieltä löytyy edullisesti ja nopeasti toimitettuna!
 
Ensimmäiset tilaukset teiltä tehty, eikä varmasti jääneet viimeisiksi! Tilasin ensin AIO:n ja sen jälkeen vielä kotelon. Molemmat tuotteista oli Datatronicilla lähes 20% edullisempia kuin kilpailijalla, eivätkä olleet edes missään tarjouskampanjassa teillä. Tavarat saapui seuraavaksi arkipäiväksi ja tietysti ilmaisilla kuluilla vielä!

Ehkäpä ainoa miinus ostokokemuksen suhteen on hieman runsas tuotemäärä verkkokaupan kategorioissa. Esim kun AIO jäähyä lähtee haeskelemaan, ja avaa jäähdytys kategorian niin sieltä avautuu 1600 tuoteartikkelia! Joten itse kaipalisin valikkoon alakategorioita, esim juuri jäähdytys -kategorian alla voisi olla; prosessorin AIO jäähdyttimet, prosessorin ilmajäähdyttimet, kotelotuulettimet jne.. Ja jos vielä haluaisi hifistellä niin voisi olla vielä kotelotuulettimille halkaisijan mukaan alakategoriat ja nestejäähyille kennon koon mukaan jne..

Toki tuolla on ihan kohtuu hyvät suodatinvalikot, joten niitä kun malttaa veivata tai tietää suoraan tuotteen mitä haluaa, niin sieltä löytyy edullisesti ja nopeasti toimitettuna!
Aikoinaan päädyimme tosiaan tarkan kategorisoinnin osalta filttereihin. Ajattelimme, että niillä saavutetaan suurempi joustavuus ja jopa suurempi tarkkuus, mutta tasaisin väliajoin kyllä kuulemme tätä samaa palautetta eli kategorisointi olisi ehkä kuitenkin pitänyt olla syvempi. Tätäkin pitää harkita. Toki nyt lyhyellä tähtäimellä ensisijaisesti pyrimme parantamaan filtteröintiä!
 
Nyt on kova tarjous!
Tästä bundle jonka päälle lähteä rakentamaan konetta :)


tai vähän kevyempi bundle:


Molemmissa bundleissa loistava Supremo 850 poweri. Toisessa bundlessa erittäin suosittu Fera 5 ARGB ja toisessa Endorfyn AIO. Molemmat kotelot ovat myös hienoja, on tarjolla vähän järeämpää ja vähän kevyempää :)
 
@Datatronic koska 7800X3D @ 369€ ?

5800X3D supertarjouksen vuosipäiväkin meni jo. ;)
Ollaan "hieman" valmistajan armoilla ajankohdasta kun hinta tippuu. Yleensähän hinnat tuppaavat tippua silloin kun kysyntä laimenee ja se ei kyllä ko. prosessorin kohdalla ole vieläkään toteutunut. En usko, että ainakaan Q4:llä edes black fridayna, kukaan pystyy myymään tuota tuohon hintaan. Tai sitten pitää jo laittaa paljon omasta pussista :)
Yleisimmin AMD hinnoittelee kvartaalikohtaisesti, mutta toki joskus hinta muuttuu kesken kvartaalinkin.

Tuo 5800x3d:n kova hinnanpudotus tapahtui nimenomaan 2022/Q4:lle saavuttaessa. Eli lokakuun alkupuolella.
 
Tilaus tehty elokuussa, katsotaan että alkaako pakettia näkyä lokakuussa. Vai ostinko itselleni joululahjan.

Joo, kyllä tämä osoittaa oman tyhmyyden. Paketti tuli mutta tietysti olin onnistunut tilaamaa yhden dimmi-setin sijaan so-dimmit. Ja koska en opi virheistäni niin tilasin sitten ne dimmit sieltä missä halvin hinta. Katsotaan nyt että onko se 1-4 päivää oikeasti 1-4 kuukautta vai 1-4 vuotta, 1-4 viikkoa ei enää onnistu.
 
Konepaketti saapui itse valituista osista kasattuna kahdessa työpäivässä tilauksen jättämisestä.
Näyttäisi olevan hyvin kasattu ja kaikki pelaa.
Paketin hinta oli vieläpä reilut parisataa halvempi, kuin kilpailijoilla.

Tämän konepakettitilauksen ja aiemman pienemmän tilauksen perusteella voi kyllä suositella!
 
Moro!

Tein tuossa tarjouspyynnön pari päivää sitten. Ei varsinaisesti tarkoitus hoputtaa, mietin vain paljon on yleensä vastausaika näihin? Sormet syyhyää jo päästä pelaamaan:comp:

-Eemeli
 
Tänään vois olla sähköpostiin vastauspäivä, edes että terve - selvitellään. Itsekkin kysellyt takuu asian perään eikä edes "katotaan" viestiä ole tullut takaisin.
Suotta minä tässä tietty hättäilen kun on varmaan paljon muitakin asioita ja viestejä hoidettavana.
 
Tänään vois olla sähköpostiin vastauspäivä, edes että terve - selvitellään. Itsekkin kysellyt takuu asian perään eikä edes "katotaan" viestiä ole tullut takaisin.
Suotta minä tässä tietty hättäilen kun on varmaan paljon muitakin asioita ja viestejä hoidettavana.

Hei,

Vastasin tähän.
 
Joo, kyllä tämä osoittaa oman tyhmyyden. Paketti tuli mutta tietysti olin onnistunut tilaamaa yhden dimmi-setin sijaan so-dimmit. Ja koska en opi virheistäni niin tilasin sitten ne dimmit sieltä missä halvin hinta. Katsotaan nyt että onko se 1-4 päivää oikeasti 1-4 kuukautta vai 1-4 vuotta, 1-4 viikkoa ei enää onnistu.
Toivottavasti nyt menisi putkeen. Jos arvio on 2-5 päivää verkkosivuilla kertoo se että se tulee varsin nopealta tukkurilta. Jos se oli 1-2 päivää niin se on meidän varastossa. Haluatko laittaa tuotteen ean:n niin katson tarkalleen mistä se tulee.
 
Tänään vois olla sähköpostiin vastauspäivä, edes että terve - selvitellään. Itsekkin kysellyt takuu asian perään eikä edes "katotaan" viestiä ole tullut takaisin.
Suotta minä tässä tietty hättäilen kun on varmaan paljon muitakin asioita ja viestejä hoidettavana.
Sähköpostit on varsin hyvällä tolalla. Eli varmaan RMA case ja emme ole saaneet vastausta valmistajalta. Me olemme kyllä kokoajan kasvattaneet tuotteita jotka me otamme omalla riskillämme takuuseen ilman valmistajan konsultaatiota, mutta erityisen kalliissa komponenteissa odottelemme valmistajan kantaa eli lähinnä kalliissa näytönohjaimissa tai kannettavissa.

Kävimme myös läpi sitä, että muistamme tarjota lainanäytönohjainta jos etukäteen arvaamme, että takuuprosessissa kestää.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
262 487
Viestejä
4 558 234
Jäsenet
74 973
Uusin jäsen
Internaut

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom