Datatronic / Aina hyvä hinta ja vielä parempi palvelu. Tavoitteena paras.

Selvitän tämän. Nämä on kyllä tilattuna tukkurilta.
Näitä nyt tilattu toiselta toimittajalta. Meille päin näkyy edelleen että tavaraa olisi alkuperäisellä toimittajalla, muttei kuulemma ole. Jokin bugi nyt datassa. Pahoittelut. Pitäisi saapua keskiviikkona.
 
Kuulunut toimittajilta ja valmistajilta nyt viestiä että SSD ja HDD hinnat nousisivat ja jotkut ovat nyt myös nostaneet reilusti hintoja. Ei kannata siis näissä hinnan laskemista odotella eikä Black Friday tarjouksia. Mutta koitamme parhaamme mukaan ostaa suosittuja malleja varastoon. Mutta kyllä ne varastotkin aina ehtyvät.
 
Kieltämättä kylmä hiki meinasi tulla näitä muutamia palautteita lukiessa koskien kasattuja koneita. Tuli tilattua itsekin heiltä kasaus ja winukan asennuksella. Ehkä siinä vaiheessa luulisi tulevan ongelmat esiin? Tai on oikeasti ne komponentit käytössä, jotka on tilannutkin ja oikein paikoillansa. Näemmä on myös joku muutos tullut noihin kasattuihin koskien, että on tarkempi seula niissä tullut käyttöön.

Siitä selvittyä sitten saa jännittää kuljetusfirman kohtelua pakettien kanssa, ettei ole palikat aivan solmussa sisällä. Itselläni ei ole sen suhteen kiire, jos saan ehjän paketin tilatuilla osilla perille saakka. Päivitän tilannetta, kun saan tuotteen käsiini.

Hinnat ovat todella kilpailukykyisiä kuitenkin ja aktiivisesti edustaja täällä vastaa kaikenlaiseen palautteeseen. :thumbsup:
 
Viimeksi muokattu:
Tätä tuotetta ei ikävä kyllä ole saatavilla. Jostain syystä toimittaja oli jättänyt sen tilattavaksi vaikka nyt tarkemmalla tutkimuksella myös heillä se on EOL.. Ja se oli viimeinen toimittaja tälle tuotteelle. Selvittelemme heidän kanssa miksi tuote on ollut tilattavissa. Toki mekin olisimme voineet huomata, että tämä sarja on jo EOL. Pahoittelut :(
Tarjoatteko jotain korvaavaksi tuotteeksi? EVO ei ole suoraan vastaava, kun kyseessä on PRO sarjan levy.
 
@Datatronic muistutuksena teille vielä, että tuo 860 pro on aito mlc ssd, eli 2-bit multi level cell. 870 evo on tlc eli 3-bit multi level cell. Aito mlc on tänä päivänä harvinaista ja kallista eikä sitä löydy kuluttaja markkinoilta. Viimeiset oli samsungin 860 pro, 960 pro ja 970 pro.

Enteprice markkinoilta löytyy, mutta siellä on sitten sen mukaiset hinnat. Toki enteprice tuotetta ei oikein voi verrata tuohon 860 prohon, joka oli enemmänkin prosumer tuote.

En puutu sen enempää teidän ja Tuuchenin väliseen asiaan, mutta tuo kannattaa pitää mielessä kun neuvottelette hyvityksestä/korvaavasta tuotteesta, yms.
 
Kieltämättä kylmä hiki meinasi näitä muutamia palautteita lukiessa koskien kasattuja koneita. Tuli tilattua itsekin heiltä kasaus ja winukan asennuksella. Ehkä siinä vaiheessa luulisi tulevan ongelmat esiin? Tai on oikeasti ne komponentit käytössä, jotka on tilannutkin ja oikein paikoillansa. Näemmä on myös joku muutos tullut noihin kasattuihin koskien, että on tarkempi seula niissä tullut käyttöön.

Siitä selvittyä sitten saa jännittää kuljetusfirman kohtelua pakettien kanssa, ettei ole palikat aivan solmussa sisällä. Itselläni ei ole sen suhteen kiire, jos saan ehjän paketin tilatuilla osilla perille saakka. Päivitän tilannetta, kun saan tuotteen käsiini.

Hinnat ovat todella kilpailukykyisiä kuitenkin ja aktiivisesti edustaja täällä vastaa kaikenlaiseen palautteeseen. :thumbsup:
En nyt liikaa stressaisi. Näyttää kuitenkin siltä, että firma pyrkii aktiivisesti ratkomaan näitä ongelmia. Omiin silmiin vaikuttaa kasvukivuilta, eli suosio on kasvanut huimasti ja kenties uudella työvoimalla on vielä vähän oppimista? Takuuhan näissä kuitenkin on, vaikka joku kämmi olisi sattunutkin.

Tuo ruuviongelma toki laittoi kiroilemaan, kun sen havaitsin, mutta muilta osin en ole havainnut ongelmia ja kone oli myös pakattu hyvin. Suuri osa ostajista ei olisi varmaan edes huomannut mitään, jos ei ole tarvetta irroitella emon ruuveja.

Ja vaikka näitä ongelmia täällä nyt kauhistellaan, niin täytyy muistaa, että useimmat firmat eivät käy avointa keskustelua asiakkaiden kanssa io-techillä ja sikäli vastaavat ongelmat eivät saa samanlaista näkyvyyttä.
 
Tarjoatteko jotain korvaavaksi tuotteeksi? EVO ei ole suoraan vastaava, kun kyseessä on PRO sarjan levy.
Samanlaisilla spekseillä olevaa tuotetta tosiaan ei taida meillä edes olla. Näinhän se on että EVO ei ole sama asia. Aika hankala tilanne, kun ei ole korvaavaa tuotettakaan :( Toki voisimme Evon toimittaa vaikka 10% alennuksella, samanhintaiset tuotteet kyseessä, mutta tuskinpa sekään lämmittää mieltä jos nämä 860 ominaisuudet on ollut haussa...
 
Annetaanpas vähän palautetta.

Ensin positiivinen:

Tilasin pikkutilauksen ja toimitus oli yksi nopeimmista, mitä olen tähän mennessä mistään saanut.

Sitten vähän rakentavaa palautetta:

Tilasin koneen kasattuna. Toimitus oli melko nopea. Kone käynnistyi ja toimi normaalisti. Aloin asentamaan GPU-tukea, mikä edellytti kahden ruuvin irroittamista emolevyltä. Ihmettelin, kun ruuvi pyöri tyhjää ja oli aivan vinossa. Aloin tutkimaan tarkemmin ja yhteensä *neljä* emon ruuveista oli ruuvattu aivan vinoon, eli eivät olleet kierteillä ja siksi täysin jumissa alapuolen standoff-ruuveissa. Tämä oli siis aivan silmämääräisesti nähtävissä, kun ruuvin kannat olivat täysin vinossa. Lisäksi emon oikea yläkulma ei ollut lainkaan kopassa kiinni, eli kasaaja oli varmaan huomannut virheen ja yrittänyt avata ruuvia, mutta eihän se tietenkään auennut, vaan kiersi standoffin irti kopasta... Jouduin ottamaan koko emon irti kopasta ja vääntämään pihdeillä ja ruuvarilla väärille kierteille vedetyt ruuvit irti standoffeista. Ei ollut kovin miellyttävä urakka ja toki kierteet olivat aivan paskana, kun ne oli väkisin runtattu paikalleen. Onneksi minulla oli varaosia.

Sain kaiken korjattua, mutta kyllä tuo valitettavan hutiloinnilta vaikuttaa kokoonpanon osalta ja ihmettelen, jos kasaaja ei ole huomannut, että ruuvit eivät mene kierteille.

Alla vielä kuva:

ruuvi.jpg
Kävin nyt läpi tämän. Tämä oli ajallisesti vielä tuo haasteellisempi aika ja tekijänä henkilö joka ei saa enää kasata koneita vaan siirretty muihin hommiin. Pahoittelut tästä :(
 
Kävin nyt läpi tämän. Tämä oli ajallisesti vielä tuo haasteellisempi aika ja tekijänä henkilö joka ei saa enää kasata koneita vaan siirretty muihin hommiin. Pahoittelut tästä :(
Olisiko teillä mahdollista hieman kuvata miten/mitä teidän kasausprosessiin kuuluu step by step?

Itse vielä fundeeraan tässä mahdollisesti kasaisinko itse jos aika riittää vai en.

Arvostan suuresti että vastailette täällä aktiivisesti, mutta näiden myös ikävien keissien taustalla olisi kiva kuulla tarkemmin hommasta ja miten se tapahtuu
 
Olisiko teillä mahdollista hieman kuvata miten/mitä teidän kasausprosessiin kuuluu step by step?

Itse vielä fundeeraan tässä mahdollisesti kasaisinko itse jos aika riittää vai en.

Arvostan suuresti että vastailette täällä aktiivisesti, mutta näiden myös ikävien keissien taustalla olisi kiva kuulla tarkemmin hommasta ja miten se tapahtuu
Koneita tosiaan kasataan paljon. Virheitä pääsi nyt sattumaan aika monta, mutta valtaosahan toki nyt virhesuman aikanakin lähti ilman ongelmia liikkeelle.
Prosessissa kerätään tuotteet, jonka jälkeen ne kasataan. Mikäli on Windows asennus niin myös Windows asennetaan ja ajurit päivitetään.
Oheiset kysymykset järjestelmä kysyy nyt ja ne on kasaajan kuitattava ja hyväksyjän käytävä läpi:



Tarkista tuotteet
Tarkista tilauksen kommentit
Prosessorin coolerin tarra POIS
Takapaneelin kiinnikkeet taivuteltu niin, että eiv...
Johdot kiinnitetty nippusiteillä niin etteivät osu...
Kaikille laitteille menee data-kaapelit
Käynnistyy
Emolevyn BIOS päivitetty
Tarkista ram-muistin määrä
Tarkista CPU/GPU, että virtajohdot ovat kiinni (myös mahd. lisävirta)
Burnintest 3 min testi
Windows asennus
Windows aktivoitu
Kovalevyjen aktivointi levynhallinnasta
Virtakaapeli mukana
Ohjekirjat/muut paperit mukana
Emolevyn laatikkoon kaikki lisätarvikkeet
 
Koneita tosiaan kasataan paljon. Virheitä pääsi nyt sattumaan aika monta, mutta valtaosahan toki nyt virhesuman aikanakin lähti ilman ongelmia liikkeelle.
Prosessissa kerätään tuotteet, jonka jälkeen ne kasataan. Mikäli on Windows asennus niin myös Windows asennetaan ja ajurit päivitetään.
Oheiset kysymykset järjestelmä kysyy nyt ja ne on kasaajan kuitattava ja hyväksyjän käytävä läpi:



Tarkista tuotteet
Tarkista tilauksen kommentit
Prosessorin coolerin tarra POIS
Takapaneelin kiinnikkeet taivuteltu niin, että eiv...
Johdot kiinnitetty nippusiteillä niin etteivät osu...
Kaikille laitteille menee data-kaapelit
Käynnistyy
Emolevyn BIOS päivitetty
Tarkista ram-muistin määrä
Tarkista CPU/GPU, että virtajohdot ovat kiinni (myös mahd. lisävirta)
Burnintest 3 min testi
Windows asennus
Windows aktivoitu
Kovalevyjen aktivointi levynhallinnasta
Virtakaapeli mukana
Ohjekirjat/muut paperit mukana
Emolevyn laatikkoon kaikki lisätarvikkeet
Tuohon listaan voisi lisätä että päivitä ajurit ja lista ajureista(gpu, piirisarja, lan, ääni.). Tässä ketjussa joku sanoi että ajurit oli vuoden vanhat, niin tämä estäisi sen toistumisen.
 
Aloin tutkimaan tarkemmin ja yhteensä *neljä* emon ruuveista oli ruuvattu aivan vinoon, eli eivät olleet kierteillä ja siksi täysin jumissa alapuolen standoff-ruuveissa.

ruuvi.jpg

Noin ei mene vahingossa, vaan pitää ihan väkisin laittaa ja vielä neljä kertaa. Eikö kaikki muutkin osat ole sitten olleet vähän vinossa, esim näyttis suhteessa koteloon pännissä, jos emo ei ole ollut vaaterissa ja kunnolla kiinni/tuettuna?

Varmaan moni pelkää kasata itse esim. prossun emoon kiinnityksen, prossutuulettimen tms. suhteen, mutta voi olla, että aika harvalta murehtijalta tuollaisia mokia sattuisi.

Kiinnostaisi kyllä tietää, millainen alan koulutus / perehdytys kasaajilla on?

Luulisi kalliiden komponenttien kanssa toimiessa ja edestakaisin takuuseen lähetellessä jo tulevan hintaakin tuollaisille virheille aika tavalla, vaikkei niitä joka päivä tai edes joka viikko sattuisikaan.
 
Noin ei mene vahingossa, vaan pitää ihan väkisin laittaa ja vielä neljä kertaa. Eikö kaikki muutkin osat ole sitten olleet vähän vinossa, esim näyttis suhteessa koteloon pännissä, jos emo ei ole ollut vaaterissa ja kunnolla kiinni/tuettuna?

Varmaan moni pelkää kasata itse esim. prossun emoon kiinnityksen, prossutuulettimen tms. suhteen, mutta voi olla, että aika harvalta murehtijalta tuollaisia mokia sattuisi.

Kiinnostaisi kyllä tietää, millainen alan koulutus / perehdytys kasaajilla on?

Luulisi kalliiden komponenttien kanssa toimiessa ja edestakaisin takuuseen lähetellessä jo tulevan hintaakin tuollaisille virheille aika tavalla, vaikkei niitä joka päivä tai edes joka viikko sattuisikaan.
Pitkälti perehdytys on meillä. Tässähän tarvitaan harrastuneisuutta ja kun rekrytään ihmistä niin tottakai tätä harrastuneisuutta katsotaan paljon. Meillä aika harva Datatronicin väestä saa kasata koneita. Tämän kasannut, ei kasaa enää koneita vaan tekee muita työtehtäviä.

Se tulee tosiaankin kalliiksi jos virheitä tehdään. Toki se on myös selvä, että väistämättä joskus virheitä sattuu. Toimitamme noin 6-8 konetta per päivä eli koneita myös lähtee varsin paljon.
 
Tuohon listaan voisi lisätä että päivitä ajurit ja lista ajureista(gpu, piirisarja, lan, ääni.). Tässä ketjussa joku sanoi että ajurit oli vuoden vanhat, niin tämä estäisi sen toistumisen.
Mitä tarkoitat lista ajureista kohdalla eli pitäisikö konepaketin mukana lähettää siis dokumentti ajureista?
Me lähetämme nyt RMA casejen mukana Burnintest raportin jos RMA case on sen kaltainen että sille on tehty ko. testi.
 
Mitä tarkoitat lista ajureista kohdalla eli pitäisikö konepaketin mukana lähettää siis dokumentti ajureista?
Me lähetämme nyt RMA casejen mukana Burnintest raportin jos RMA case on sen kaltainen että sille on tehty ko. testi.
Tarkotan että jos on otettu tuo 44,5 € kasaus, niin siihenhän ymmärtääkseni kuuluu ajureiden päivitys. Ymmärsin että tuo lista on kasaajan apulista, jolla varmistetaan että mitään ei unohdu, yms. Tuossa listassa ei mainittu ajureista, niin sen puoleen ehdotin että se lisättäisiin tuohon.
 
Tarkotan että jos on otettu tuo 44,5 € kasaus, niin siihenhän ymmärtääkseni kuuluu ajureiden päivitys. Ymmärsin että tuo lista on kasaajan apulista, jolla varmistetaan että mitään ei unohdu, yms. Tuossa listassa ei mainittu ajureista, niin sen puoleen ehdotin että se lisättäisiin tuohon.
Kyllä, lisäys ajureista on erinomainen, kysyin lähinnä mitä tarkoitit tuolla listalla. Mutta lisäämme siis, että tarkistetaan, että ajurit on päivitetty!
 
Koneita tosiaan kasataan paljon. Virheitä pääsi nyt sattumaan aika monta, mutta valtaosahan toki nyt virhesuman aikanakin lähti ilman ongelmia liikkeelle.
Prosessissa kerätään tuotteet, jonka jälkeen ne kasataan. Mikäli on Windows asennus niin myös Windows asennetaan ja ajurit päivitetään.
Oheiset kysymykset järjestelmä kysyy nyt ja ne on kasaajan kuitattava ja hyväksyjän käytävä läpi:



Tarkista tuotteet
Tarkista tilauksen kommentit
Prosessorin coolerin tarra POIS
Takapaneelin kiinnikkeet taivuteltu niin, että eiv...
Johdot kiinnitetty nippusiteillä niin etteivät osu...
Kaikille laitteille menee data-kaapelit
Käynnistyy
Emolevyn BIOS päivitetty
Tarkista ram-muistin määrä
Tarkista CPU/GPU, että virtajohdot ovat kiinni (myös mahd. lisävirta)
Burnintest 3 min testi
Windows asennus
Windows aktivoitu
Kovalevyjen aktivointi levynhallinnasta
Virtakaapeli mukana
Ohjekirjat/muut paperit mukana
Emolevyn laatikkoon kaikki lisätarvikkeet
Listaan kannattaisi kyllä lisätä XMP/EXPO-profiilin asetus. Varsinkin, kun ennaltamääritellyissä konepaketeissa mainostetaan näitä nopeuksia.
 
Noin ei mene vahingossa, vaan pitää ihan väkisin laittaa ja vielä neljä kertaa. Eikö kaikki muutkin osat ole sitten olleet vähän vinossa, esim näyttis suhteessa koteloon pännissä, jos emo ei ole ollut vaaterissa ja kunnolla kiinni/tuettuna?

Varmaan moni pelkää kasata itse esim. prossun emoon kiinnityksen, prossutuulettimen tms. suhteen, mutta voi olla, että aika harvalta murehtijalta tuollaisia mokia sattuisi.

Kiinnostaisi kyllä tietää, millainen alan koulutus / perehdytys kasaajilla on?

Luulisi kalliiden komponenttien kanssa toimiessa ja edestakaisin takuuseen lähetellessä jo tulevan hintaakin tuollaisille virheille aika tavalla, vaikkei niitä joka päivä tai edes joka viikko sattuisikaan.
En edes huomannut tuota vikaa ennen kuin aloin asentamaan GPU tukea ja GPU tuli siis omasta takaa. Ei se emo mielestäni vinossa ollut, kun suurin osa ruuveista oli kuitenkin paikallaan. Toisin sanoin emolevyn reiät olivat linjassa standoffien kanssa, mutta jotkut ruuvit oli väännetty vinossa standoffeihin. Tämä on mahdollista, koska emon reiät ovat selvästi isommat kuin ruuvin halkaisija. Siitä olen kyllä samaa mieltä, että asentajan olisi luullut huomaavan, että nyt ei mennyt kierteille.

Hyvä kuitenkin, että Datatronic on tehnyt toimenpiteitä ja varmasti kasauksen laatu kohenee palautteen myötä.
 
Niinpä kait, hämmentävä vain että lukee "peruutettu" eikä mitään mainintaa voimassaolosta (mihin asti ovat olleet).
 
Bonukset tosiaan vanhenee vuodessa. Vanhenevista bonuksista pitäisi kyllä tulla muistutusviesti. Onkohan vuosi sitten liian lyhyt aika? Me olimme ajatelleet, että se olisi ihan hyvä aika. Muutoin myös järjestelmä muistuttaisi bonuksista vielä pidempään.
Toki voit olla meihin yhteydessä niin eiköhän me voida tehdä bonuksia vastaava alekoodi :)
 
Bonukset tosiaan vanhenee vuodessa. Vanhenevista bonuksista pitäisi kyllä tulla muistutusviesti. Onkohan vuosi sitten liian lyhyt aika? Me olimme ajatelleet, että se olisi ihan hyvä aika. Muutoin myös järjestelmä muistuttaisi bonuksista vielä pidempään.
Toki voit olla meihin yhteydessä niin eiköhän me voida tehdä bonuksia vastaava alekoodi :)
Joo huomasinkin, että oli ollut valittuna "etten halua saada sähköpostiviestejä bonustilistäni" niin vaihdoin sen nyt kylläksi. Voin tässä kohta laittaa yksityisviestillä tarkemmat tiedot tilistä, kyllähän tuo alekoodi kelpaisi jos päädyn MX Master 3S:n ostamaan kun sitä nyt harkitsen :thumbsup:
 
Bonukset tosiaan vanhenee vuodessa. Vanhenevista bonuksista pitäisi kyllä tulla muistutusviesti. Onkohan vuosi sitten liian lyhyt aika? Me olimme ajatelleet, että se olisi ihan hyvä aika. Muutoin myös järjestelmä muistuttaisi bonuksista vielä pidempään.
Toki voit olla meihin yhteydessä niin eiköhän me voida tehdä bonuksia vastaava alekoodi :)
Esimerkiksi eräällä P-alkuisella, viisikirjaimisella yhtiöllä bonukset ovat voimassa 24 kuukautta.
 
Noin ei mene vahingossa, vaan pitää ihan väkisin laittaa ja vielä neljä kertaa. Eikö kaikki muutkin osat ole sitten olleet vähän vinossa, esim näyttis suhteessa koteloon pännissä, jos emo ei ole ollut vaaterissa ja kunnolla kiinni/tuettuna?

Varmaan moni pelkää kasata itse esim. prossun emoon kiinnityksen, prossutuulettimen tms. suhteen, mutta voi olla, että aika harvalta murehtijalta tuollaisia mokia sattuisi.

Menee menee vahingossa, jos on tehokas moottoriruuvari ja sillä ruuvaa väärässä kulmassa. Hankin semmoisen Kiinasta, ja tuollaisen pelossa käytän itse tavallista ruuvimeisseliä. En ole Datatronicin työntekijä. Siellä on kuitenkin menty tehokkuus edellä ja työkalut on nopeaa kokoamista varten.

Kuitenkin sen verran kokemusta on koneiden kokoamisista ja haasteista, että voin kuvitella, mistä tuo tilanne on syntynyt.
 
Tilasin datatronicilta osat kasauksella ja tähän mennessä olen ollut tyytyväinen koneeseen. Kone tuli asianmukaisesti pakattuna ja johdot oli laitettu siististi nippuun. Kaikki meni niin kuin pitikin siis. Täältä tilaan jatkossakin.
 
Arvio milloin näitä taas hyllystä?
Ylempiä tulikin tänään muutama kappale. 50 kpl isompi lähetys tulossa lähipäivinä. Nyt kuitenkin saldo 1 kpl plussalla.

7600 osalta näyttää menevän loppuviikkoon. Pahoittelut :(
 
Nyt Bonukset ovat voimassa 24 kk ostosta ja tuo koskee myös bonuksia jotka ovat nyt voimassa eli ne eivät vanhene 1 vuoden kohdalla. Jo vanhentuneet Bonukset pysyvät vantentuneina. Mutta hoidamme yllä olevan manuaaliesti :)
 
Muutaman päivän päästä tulee kuukausi täyteen konepaketin tarjouspyynnön jättämisestä. Jospa nyt kolmannen peräänkyselyn jälkeen tarjouksen saisi?
 
Onko näitä kuinka pian hyllyssä?
E: Näköjään näyttis tilanne on päivittynyt viestini jälkeen. Näyttää 3 kpl löytyvän nyt.
 
Viimeksi muokattu:
Onko näitä kuinka pian hyllyssä?

Hei,

Kortteja nyt hyllyssä ja RM1000x tulee loppuviikosta hyllyyn.
 
Muutaman päivän päästä tulee kuukausi täyteen konepaketin tarjouspyynnön jättämisestä. Jospa nyt kolmannen peräänkyselyn jälkeen tarjouksen saisi?

Hei,

Löysin tarjouspyyntösi. Vastaamme viimeistään huomenna siihen.
 
Morjesta @Datatronic

Onkos toimittajilta kuulunut mitään Asrockin uudesta B650I Lightning Wifi emolevystä? Tätä on muualla maailmassa alkanut ilmestymään kauppojen sivuille niin ajattelin laittaa kyssäriä aiheesta. Hinta arvio kiinnostaa myös :cigar2:
 
Samanlaisilla spekseillä olevaa tuotetta tosiaan ei taida meillä edes olla. Näinhän se on että EVO ei ole sama asia. Aika hankala tilanne, kun ei ole korvaavaa tuotettakaan :( Toki voisimme Evon toimittaa vaikka 10% alennuksella, samanhintaiset tuotteet kyseessä, mutta tuskinpa sekään lämmittää mieltä jos nämä 860 ominaisuudet on ollut haussa...
Laitoin sähköpostilla viestiä ja koitin avata keskustelua korvaavasta tuotteesta. Kovin koittavat saada minua perumaan tilauksen ja tekemään kokonaan uutta tilausta. Käsite korvaava tuote taitaa olla hukassa.
 
Laitoin sähköpostilla viestiä ja koitin avata keskustelua korvaavasta tuotteesta. Kovin koittavat saada minua perumaan tilauksen ja tekemään kokonaan uutta tilausta. Käsite korvaava tuote taitaa olla hukassa.

Erikoinen juttu kyllä kun muutamat ongelmatapaukset hoidetaan kunnialla ja sitten muutama näin. Itse päädyin vaihtelemaan posteja ja puheluita yrityksen CFO:n kanssa myös tuollaisesta parin sadan euron tapauksesta. Luulisi hänellä olevan muutakin tekemistä :D
 
Hei,

Teillä on ilmestynyt sivuille Thrustmaster T818 (bundle?). Onko mahdollista saada myyntiin pelkästään basea kilpailukykyiseen hintaan? Tilaan heti jos saatte listoille :)
 
Laitoin sähköpostilla viestiä ja koitin avata keskustelua korvaavasta tuotteesta. Kovin koittavat saada minua perumaan tilauksen ja tekemään kokonaan uutta tilausta. Käsite korvaava tuote taitaa olla hukassa.
Eli ehdotuksemme, jossa ehdotimme tätä uudempaa versiota, joka toki ei ole samalla yhtä hyvällä tekniikalla tehty, ja 10 % rahojen palautusta ei mitä ilmeisemmin sopinut. Tässä nyt haluan painottaa sitä, että meillä ei valikoimassa ole oikeasti korvaavaa tuotetta, jossa olisi sama valmistustekniikka.
Erikoinen juttu kyllä kun muutamat ongelmatapaukset hoidetaan kunnialla ja sitten muutama näin. Itse päädyin vaihtelemaan posteja ja puheluita yrityksen CFO:n kanssa myös tuollaisesta parin sadan euron tapauksesta. Luulisi hänellä olevan muutakin tekemistä :D
No aika harvoin onneksi ongelmatapaukset eskaloituvat CFO:lle asti, mutta kaikkihan me olemme samassa veneessä :)
 
Eli ehdotuksemme, jossa ehdotimme tätä uudempaa versiota, joka toki ei ole samalla yhtä hyvällä tekniikalla tehty, ja 10 % rahojen palautusta ei mitä ilmeisemmin sopinut. Tässä nyt haluan painottaa sitä, että meillä ei valikoimassa ole oikeasti korvaavaa tuotetta, jossa olisi sama valmistustekniikka.
Mihin perustuu se, että minun pitää asiakkaana itse perua tilaus ja tilata jotain muuta, jos te ette saa tavaraa toimitettua? Kysyin sähköpostilla korvaavan tuotteen perään, mutta tällaista ei tarjottu, ainoastaan uuden tilauksen tekemistä muihin tuotteisiin. Itseasiassa hieman vastaava keissi tapahtui taannoin Data-Systemsin kanssa, maahantuojan saldolla ollut tuote olikin loppunut varastosta ja siellä vaihtoivat tuotteen toiseen ja homma meni ilman nurinoita eteenpäin.
 
Mihin perustuu se, että minun pitää asiakkaana itse perua tilaus ja tilata jotain muuta, jos te ette saa tavaraa toimitettua? Kysyin sähköpostilla korvaavan tuotteen perään, mutta tällaista ei tarjottu, ainoastaan uuden tilauksen tekemistä muihin tuotteisiin. Itseasiassa hieman vastaava keissi tapahtui taannoin Data-Systemsin kanssa, maahantuojan saldolla ollut tuote olikin loppunut varastosta ja siellä vaihtoivat tuotteen toiseen ja homma meni ilman nurinoita eteenpäin.
Mutta mehän olemme tarjonneet uudempaa Samsungin versiota samankokoisena, jonka hinta meidän sivuilla on 1 euron eri kun alkuperäisen tilauksenne ja sen lisäksi 10% hyvitystä. Täysin korvaavaa tuotetta tälle tilaukselle ei ole.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
258 667
Viestejä
4 495 498
Jäsenet
74 270
Uusin jäsen
Jautio

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom