Datatronic / Aina hyvä hinta ja vielä parempi palvelu. Tavoitteena paras.

Mihin perustuu se, että minun pitää asiakkaana itse perua tilaus ja tilata jotain muuta, jos te ette saa tavaraa toimitettua? Kysyin sähköpostilla korvaavan tuotteen perään, mutta tällaista ei tarjottu, ainoastaan uuden tilauksen tekemistä muihin tuotteisiin. Itseasiassa hieman vastaava keissi tapahtui taannoin Data-Systemsin kanssa, maahantuojan saldolla ollut tuote olikin loppunut varastosta ja siellä vaihtoivat tuotteen toiseen ja homma meni ilman nurinoita eteenpäin.
Mutta eikö se vaikeuta takuukeissiä jos tilauksessa ihan eri tuote kuin mitä lopulta toimitettu?
Eikö helpointa olisi perua tilaus ja tehdä uusi tilalle jossa oikea tuote?
 
Hei, minkälainen käytäntö teillä on komponenttien palautusten osalta? 14vrk postista noudosta riippumatta vaikka tuote olisi avattu, asennettu ja testailtu? Lähinnä ram muistit ja powerit mielessä tällä hetkellä.
 
Hei, minkälainen käytäntö teillä on komponenttien palautusten osalta? 14vrk postista noudosta riippumatta vaikka tuote olisi avattu, asennettu ja testailtu? Lähinnä ram muistit ja powerit mielessä tällä hetkellä.
Saa olla avattu asennettu ja testattu. Eihän sitä muutoin tuotteeseen voi tutustua. Mutta paketit pitää olla hyvässä kunnossa sekä kaikkien tavaroiden mukana jotta se voidaan b-stockissa myydä.
 
Mutta eikö se vaikeuta takuukeissiä jos tilauksessa ihan eri tuote kuin mitä lopulta toimitettu?
Eikö helpointa olisi perua tilaus ja tehdä uusi tilalle jossa oikea tuote?
Tilaukselle vaihdetaan aina toimitettava tuote. Ei se meidän varastosta muutoin lähtisikään mihinkään. Eli tämä puoli on kunnossa!
 
Heips,

Tilasin teiltä n. viikko sitten Ryzen 7 5700X prossun joka näyttäisi nyt olevan huomattavassa alennuksessa kilpailijallanne. Tarjoatteko tällaisissa tapauksissa hyvitystä, vai onko ainut vaihtoehto palauttaa tuote? :think:
 
Heips,

Tilasin teiltä n. viikko sitten Ryzen 7 5700X prossun joka näyttäisi nyt olevan huomattavassa alennuksessa kilpailijallanne. Tarjoatteko tällaisissa tapauksissa hyvitystä, vai onko ainut vaihtoehto palauttaa tuote? :think:
Silloin kun se tarjous on kilpailijalla niin ikävä kyllä ainoa keino on palauttaa tuote. :( Jos meillä olisi vastaava ale niin antaisimme hyvityksen.
 
No ei kai mikään kauppa ala hyvityksiä antamaan kilpailijoiden alennuskampanjoiden mukaan, se olisi loputon suo.
Toisaalta kuinka kalliiksi tulee se että tuote palautetaan ja laitetaan b-stokkiin?

Itse ajattelisin että halvemmaksi tulee antaa sen palautusajan puitteissa alennus kysyttäessä, kuin että lähdetään palautusrumbaan.

Mutta jos se palautusrumba ei ole erityisen kallis, ja alennus maksaa enemmän, niin sitten ymmärrän oikein hyvin miksi ei anneta alennusta. Kysymys on ainostataan palaustusrumban hinnasta nähden alennukseen.
 
Toisaalta kuinka kalliiksi tulee se että tuote palautetaan ja laitetaan b-stokkiin?
Jos on täysin käyttämätön ja avaamaton, ei välttämättä tarvitse edes b-stockiin laittaa. Muuten kyllä samaa mieltä, että aina siitä kustannuksia tulee kun tuota rumbaa pyöritetään.
 
Toisaalta kuinka kalliiksi tulee se että tuote palautetaan ja laitetaan b-stokkiin?

Itse ajattelisin että halvemmaksi tulee antaa sen palautusajan puitteissa alennus kysyttäessä, kuin että lähdetään palautusrumbaan.

Mutta jos se palautusrumba ei ole erityisen kallis, ja alennus maksaa enemmän, niin sitten ymmärrän oikein hyvin miksi ei anneta alennusta. Kysymys on ainostataan palaustusrumban hinnasta nähden alennukseen.
Tässä tuote on niin paljon alle sisäänostohinnan sekä niin suuressa alennuksessa suhteessa palautuksen kuluihin, että meidän kannattaa silloin tuote ottaa takaisin. Toivottavasti se B-stockina menee sitten jossain vaiheessa, kun tuotteen markkinahinta on taas normaali :)
 
Moi, sähköpostilla ei saa kiinni niin kokeillaan täällä.

Tilasin koneen kasauspalvelulla ja siinä on ilmennyt vikaa. Haluaisin tehdä takuupalautuksen. Onko asiakaspalvelu ruuhkautunut?
 
No ei kai mikään kauppa ala hyvityksiä antamaan kilpailijoiden alennuskampanjoiden mukaan, se olisi loputon suo.
Kyllä mä ainakin Powerissa olen saanut tuotteet sihin hintaan mikä on halvin suomalaisen kilpailijan tuotteessa.
 
Kyllä mä ainakin Powerissa olen saanut tuotteet sihin hintaan mikä on halvin suomalaisen kilpailijan tuotteessa.
Se nyt on eri asia, jos siinä tuotetta ostettaessa kauppa haluaa ja pystyy vastaamaan kilpailijan hintaan.

Tämä nyt on muutenkin turhaa länkyttämistä ja menee jo ketjun aiheen vierestä, kun sellaista toimintatapaa ei näyttänyt olevan ja tuskin on tulossakaan, koska sitähän pitäisi sitten soveltaa jokaiseen tuotteeseen. Veikkaan, että kustannussäästöt on aika vähissä, kun asiakkaita on vaatimassa hyvityksiä pienemmistäkin ostoksista viimeistä senttiä myöten.
 
Annetaas positiivista palautetta tänne. Kyselin täällä aiemmin Ubiquiti U6+ wlan purkkeja tuotteiksi ja sehän onnistui.
Pistin tilaten heti ja sainkin ne käsiini eilen. Meniköhän viikko siitä kun oli tuotteistettu ja tilasin niin oli paketti tässä.

Iso kiitos ja homma toimi hyvin.
 
Onkohan tätä tuotetta oikeasti saatavilla kun on vielä listoilla ja varsin kohtalaiseen hintaan?
Kovasti tekisi mieli painaa osta nappia, mutta eihän tuo kovin pitkälle kanna jos prosessoria ei ole saatavilla
Yksi toimittaja tätä edelleen listaa, mutta kysyimme sieltä ja saatavuutta ei ole. Poistimme tuotteen nyt verkkokaupasta. Pahoittelut.
 
Tässä tuote on niin paljon alle sisäänostohinnan sekä niin suuressa alennuksessa suhteessa palautuksen kuluihin, että meidän kannattaa silloin tuote ottaa takaisin. Toivottavasti se B-stockina menee sitten jossain vaiheessa, kun tuotteen markkinahinta on taas normaali :)

Pakko arvostaa sitä että näistä askarruttavista asioista ainakin tiettävästi kommunikoidaan aika avoimesti. Samalla voisin antaa positiivista palautetta omista ostoksistani, pienten säätämisien jälkeen homma meni maaliin oikein kiitettävästi ja osatkin löysi nopeasti kotiin heti kun sain teille infottua että ei jäädä odottamaan osaa jonka toimituksessa on epävarmuuksia.
 
Se nyt on eri asia, jos siinä tuotetta ostettaessa kauppa haluaa ja pystyy vastaamaan kilpailijan hintaan.

Tämä nyt on muutenkin turhaa länkyttämistä ja menee jo ketjun aiheen vierestä, kun sellaista toimintatapaa ei näyttänyt olevan ja tuskin on tulossakaan, koska sitähän pitäisi sitten soveltaa jokaiseen tuotteeseen. Veikkaan, että kustannussäästöt on aika vähissä, kun asiakkaita on vaatimassa hyvityksiä pienemmistäkin ostoksista viimeistä senttiä myöten.
Siis kyllä Power myös hyvittää sen jälkikäteen kun olen sanonut Powerin chattiin että palautan tuotteen kun kauppa X myy halvemmalla. Hetken päästä on aina kauppias soittanut että tottakai saa hinnanerotuksen jälkikäteen. Ja en minä Datatronicista ole puhunut sanaakaan vaan sinä väitit että "No ei kai mikään kauppa ala hyvityksiä antamaan kilpailijoiden alennuskampanjoiden mukaan, se olisi loputon suo."
 
Siis kyllä Power myös hyvittää sen jälkikäteen kun olen sanonut Powerin chattiin että palautan tuotteen kun kauppa X myy halvemmalla. Hetken päästä on aina kauppias soittanut että tottakai saa hinnanerotuksen jälkikäteen. Ja en minä Datatronicista ole puhunut sanaakaan vaan sinä väitit että "No ei kai mikään kauppa ala hyvityksiä antamaan kilpailijoiden alennuskampanjoiden mukaan, se olisi loputon suo."
Kannattaako ostaa jos pitää vielä sen jälkeen tutkia saisko jostain halvemmalla ja alkaa sitten kinuamaan euroja takaisin? Ostaa heti sieltä mistä saa halvimmalla jos se on tärkeintä!
 
Kannattaako ostaa jos pitää vielä sen jälkeen tutkia saisko jostain halvemmalla ja alkaa sitten kinuamaan euroja takaisin? Ostaa heti sieltä mistä saa halvimmalla jos se on tärkeintä!
Monta kertaa Powerista ostanut outletista nimenomaan halvimpaan hintaan mutta jos vielä palautusajan aikana tulee muualta kamppista niin miksei ottaisi eroa takaisin tilille? Ei kai kukaan mistään kinuamisesta ole puhunut vaan Power on mainostanut hintatakuuta jo Suomeen tullessaan mutta nykyään Power/Gigantti tarjoaa niin pitkän palautusoikeuden käyttöönotettuihinkin tuotteisiin että helposti kuukauden sisällä tulee muualle jo halvempaa kamppista jolloinka tavaran saa tietenkin palauttaa, tai sitten maksavat hintaeron.
 
Hei, tilasin teiltä viime viikolla tuotteen ja siitä sain sähköpostiin seuranta viitteen, mutta ainakin teidän sivuilta kun yrittää katsoa paketin toimituksen tilaa niin se herjaa että tietojasi vastaavaa tilausta ei löydy. Mitä tästä voi päätellä, onko tilaus siis edes lähtenyt jo se tälläistä herjaa?
 
Hei, tilasin teiltä viime viikolla tuotteen ja siitä sain sähköpostiin seuranta viitteen, mutta ainakin teidän sivuilta kun yrittää katsoa paketin toimituksen tilaa niin se herjaa että tietojasi vastaavaa tilausta ei löydy. Mitä tästä voi päätellä, onko tilaus siis edes lähtenyt jo se tälläistä herjaa?
Kyllä sen silloin on pitänyt lähteä. Voitko laittaa yksityisviestinä tilaustunnuksen niin selvitän tilanteen!
 
@Datatronic , Tilasin 11.9 1Tt Firecuda 530 nvmen. 19.9 oli jälkitoimituspvä. Ilmeisesti tämä ei toteutunut. Ei ole vaan mitään uutta päivämäärää sivuilla eikä tilauksen tiedoissa. Tuostakin on nyt vko. Laittelin YV tilaustiedot.
 
Ei tämä nyt liikoja vakuuta. Ekassa tilauksessa minikone ei ollut se versio minkä sivut sanoivat vaan siitä puuttui ominaisuus jonka takia tein tilauksen. Kun sain pienen muodollisen hyvityksen siitä niin en alkanut palauttelemaan. Toista tilausta sitten ei alkanut näkymään vaikka kaikkia tuotteita piti olla jossain varastossa eikä tullut mitään viestiä siitä että toimitus viivästyy. Kun kysyin niin sanottiin että ensi viikolla pitäisi tulla, kun ei tullut niin kysyin uudestaan ja taas sanottiin että ensi viikolla. Kolmatta kertaa en enää jaksa kysyä kun vastaukseen ei kuitenkaan voi luottaa.

Tilaus tehty elokuussa, katsotaan että alkaako pakettia näkyä lokakuussa. Vai ostinko itselleni joululahjan.
 
Tilaus tehty elokuussa, katsotaan että alkaako pakettia näkyä lokakuussa. Vai ostinko itselleni joululahjan.
Olemme tosi pahoillamme tästä tilauksesta. Tämä ei ole mennyt ollenkaan hyvin vaan ollut sitten tuplavirhe meidän päässä.. ihan lähipäivinä tämän pitäisi lähteä ja tein vielä rahallisenkin hyvityksen tähän. Suuret pahoittelut.
 
293,90 € | SD MicroSD Card 128GB Samsung SDXC PRO Ulti.(Class10) Ad...

Tuotekoodi taitaa olla 990 Pro SSD heatsinkillä, kuvaus ja nimi väärin?
Näyttäisi kyllä olevan väärin. Selvitän tämän ja korjaamme. Nämä perustiedot tosiaan tulevat alkuun katalogitoimittajalta, jotta saamme mm. kaikki lisätiedot yms tekniset yksityiskohdat oikein ja filtterit toimisi. Meidän pitää pyytää sieltä asti ensiksi korjaus ja sen jälkeen muokkaamme tekstit yms.
 
NZXT powereiden saatavuudessa kyllä isoja haasteita. Meille luvattiin näitä 850 wattisia jo yli kuukausi sitten 80 kpl erä ja nyt valmistaja vain ilmoitti että eivät pysty toimittamaan. Nämä ovat vielä -10 tällä hetkellä :/

Meille on tulossa 200 kpl erä Supremo 850w Endorfyn powereita ja niihin tulee houkutteleva hinta!
 
Mua myös vähän keljuttaa tää jatkuva venailu. 22.8 tilattu kotelo, jota piti olla varastossa, muttei ilmeisesti ollutkaan.

Pari viikkoa kului, eikä multa löytynyt edes seurantanumeroa. Kyselin asiasta....
4.9 sain vastauksen, jotta saldovirhe. Aspa arveli sen siis saapuvan kaksi viikkoa sitten.

7.9 sain viestin, että tukkurilla ei ole koteloa....

Olin uudestaan aspaan yhteydessä, ja 15.9 kotelo oli kuulemma Suomessa. Tähän tulee huomenna täyteen 2vk.

En voi käsittää mikä tässä maksaa. Toivon tosiaan, että lähetykseni on ainoa näin myöhässä tai kadoksissa oleva:cigarbeye:
Toivottavasti se eksyy edes jonkun nuoren rakentajan käsiin eikä rullakon pohjalle.
 
Mua myös vähän keljuttaa tää jatkuva venailu. 22.8 tilattu kotelo, jota piti olla varastossa, muttei ilmeisesti ollutkaan.

Pari viikkoa kului, eikä multa löytynyt edes seurantanumeroa. Kyselin asiasta....
4.9 sain vastauksen, jotta saldovirhe. Aspa arveli sen siis saapuvan kaksi viikkoa sitten.

7.9 sain viestin, että tukkurilla ei ole koteloa....

Olin uudestaan aspaan yhteydessä, ja 15.9 kotelo oli kuulemma Suomessa. Tähän tulee huomenna täyteen 2vk.

En voi käsittää mikä tässä maksaa. Toivon tosiaan, että lähetykseni on ainoa näin myöhässä tai kadoksissa oleva:cigarbeye:
Toivottavasti se eksyy edes jonkun nuoren rakentajan käsiin eikä rullakon pohjalle.
Nämä on aina ärsyttäviä kun arvelut toimituksesta siirtyy koko ajan eteenpäin ja aina uusi aspa vastaa että 2 viikon päästä on varmasti kotelo sulla.
 
Mua myös vähän keljuttaa tää jatkuva venailu. 22.8 tilattu kotelo, jota piti olla varastossa, muttei ilmeisesti ollutkaan.

Pari viikkoa kului, eikä multa löytynyt edes seurantanumeroa. Kyselin asiasta....
4.9 sain vastauksen, jotta saldovirhe. Aspa arveli sen siis saapuvan kaksi viikkoa sitten.

7.9 sain viestin, että tukkurilla ei ole koteloa....

Olin uudestaan aspaan yhteydessä, ja 15.9 kotelo oli kuulemma Suomessa. Tähän tulee huomenna täyteen 2vk.

En voi käsittää mikä tässä maksaa. Toivon tosiaan, että lähetykseni on ainoa näin myöhässä tai kadoksissa oleva:cigarbeye:
Toivottavasti se eksyy edes jonkun nuoren rakentajan käsiin eikä rullakon pohjalle.
Se on varmaankin tuo Fractal designin Pop mini kotelo jota odottelet? Tässä on tosiaan toimitusaika siirtynyt monta kertaa eteenpäin :( Alunperin tässä oli myös 1 kpl saldovirhe joka on toki taas täysin meidän vikaamme. Pahoittelut tästä. Saldovirheiden määrä on kyllä kokoajan tippunut, vaikka niiden kanssa saamme välillä painia. Tilausmääriin nähden niin saldovirheitä on kuitenkin tosi vähän eli tilanne on olennaisesti parempi kun esim. vuosi sitten.
Edit: Tähän, että kotelo olisi Suomessa en osaa vastata, miksi näin on sanottu. Todennäköisesti katsottu tilausaikaa ja tukkuria ja tehty oletus, että sen pitää olla jo Suomen puolella. Mutta tavara ei kyllä ole tukkurilta lähtenyt kun ei sitä siellä ole ollut. Tarkennamme tässä vielä Aspalle, että ovat entistä tarkempia analyysinsä kanssa.
 
Kiitos taas nopeasta ilmaisesta toimituksesta! Tilasin eilen klo 10 aikoihin aamupäivällä yhden tuotteen ja nyt tuli tekstari klo 12 aikoihin että se on lokerossa. Yli 100 km Helsingistä.
 
Kiitos @Datatronic pelitietokoneen kasauksesta ja toimituksesta. Asiallisesti koottu ja toiminut hyvin tässä parina päivänä. Ensitilauksena kokemus on hyvä. :thumbsup:
 
Se on varmaankin tuo Fractal designin Pop mini kotelo jota odottelet? Tässä on tosiaan toimitusaika siirtynyt monta kertaa eteenpäin :( Alunperin tässä oli myös 1 kpl saldovirhe joka on toki taas täysin meidän vikaamme. Pahoittelut tästä. Saldovirheiden määrä on kyllä kokoajan tippunut, vaikka niiden kanssa saamme välillä painia. Tilausmääriin nähden niin saldovirheitä on kuitenkin tosi vähän eli tilanne on olennaisesti parempi kun esim. vuosi sitten.
Edit: Tähän, että kotelo olisi Suomessa en osaa vastata, miksi näin on sanottu. Todennäköisesti katsottu tilausaikaa ja tukkuria ja tehty oletus, että sen pitää olla jo Suomen puolella. Mutta tavara ei kyllä ole tukkurilta lähtenyt kun ei sitä siellä ole ollut. Tarkennamme tässä vielä Aspalle, että ovat entistä tarkempia analyysinsä kanssa.

Noh, soitin aamulla peruakseni tilauksen ja ihana aspa vastasi, kertoi vielä tarkastavansa erään asian ennen tilauksen perumista.
Kävi varaston puolella ja LÖYTI kotelon, jota ei pitänyt ollakkaan. Joten alkuperäinen varastosaldo oli varmaan oikein, kotelo oli vain hävinnyt.
Maailman paras aspa, kertoi vain muistaneensa nähneensä sen. #raise4Inka <3
 
Pistetäänpäs omakin ostokokemus muiden jatkoksi. Sunnuntaina tuli tarve tilata pieni palikka koneeseen. Datatronicilla oli nettisivujen mukaan varastossa 1 kpl. Ei muuta kuin tilausta sisään.

Maanantaina aamulla tieto, että paketti pistetty matkaan ja tiistaina oli jo aamupäivästä noudettavissa.

Positiivinen palaute siis täältä, kiitos.
 
Noh, soitin aamulla peruakseni tilauksen ja ihana aspa vastasi, kertoi vielä tarkastavansa erään asian ennen tilauksen perumista.
Kävi varaston puolella ja LÖYTI kotelon, jota ei pitänyt ollakkaan. Joten alkuperäinen varastosaldo oli varmaan oikein, kotelo oli vain hävinnyt.
Maailman paras aspa, kertoi vain muistaneensa nähneensä sen. #raise4Inka <3
Okei, no hienoa sinänsä että kotelo löytyi, toki iso harmi, että sitä ei alunperin löytynyt ja odotit koteloa toista kuukautta, joka oli kokoajan meidän varastossa :( Laitan ko. aspalle hyvän palautteesi :)
 
Tilailin syyskuun alussa konepaketin Datatronicin kautta. Tukkurien saatavuudesta johtuen, odoteltiin osia kolmisen viikkoa. Torstaina iltapäivällä tuli soitto, että paketti lähtee matkaan ja se oli perjantaina iltapäivällä perillä. Komponentit oli asiallisesti pakattu ja suojattu ja kone istuu nyt deskillä kasattuna. Pelkkää positiivista sanottavaa. Aspa hoiti muistinvaihdot tilaukseen, kun olin epähuomiossa tilannut XMP muistit EXPO:n sijaan. Tilannepäivityksiin vastattiin asiallisesti matkan aikana. Suosittelen!
 
Jos haluan selata vain kytkimiä niin mikä noista pitäisi valita vai pystyykö niitä erikseen edes selaamaan?

1000035374.png


Ja toisekseen, mahtaako Androidin Firefox (InPrivate) tehdä jotain omiaan minulla kun sekä puhelimella tai tabletilla tuossa Tuotetyypin kohdalla lukee "Näytä kaikki" niin se valinta ei toimi (kuvassa näkyy nyt Piilota joka on Edgellä otettu kuvakaappaus).
 
Viimeksi muokattu:
Jos haluan selata vain kytkimiä niin mikä noista pitäisi valita vai pystyykö niitä erikseen edes selaamaan?

1000035374.png


Ja toisekseen, mahtaako Androidin Firefox (InPrivate) tehdä jotain omiaan minulla kun sekä puhelimella tai tabletilla tuossa Tuotetyypin kohdalla lukee "Näytä kaikki" niin se valinta ei toimi (kuvassa näkyy nyt Piilota joka on Edgellä otettu kuvakaappaus).

Hei,

Lisäsin rajauksen kytkimille

1696091813797.png
 
Laitetaanpas positiivista palautetta. Puolitoista kuukautta sitten tilasin konepaketin kasattuna ja homma toimi kuin junan vessa. Kone kovassa käytössä. + ostettujen väärien muistien palautus onnistui hyvin.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
262 372
Viestejä
4 548 786
Jäsenet
74 978
Uusin jäsen
Omi77

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom