Datatronic / Aina hyvä hinta ja vielä parempi palvelu. Tavoitteena paras.

Onkos Fractal Design North -koteloiden saapumisesta mitään käsitystä?

169,90 € | Fractal Design North Musta

Onko teillä tulossa kauppaan sellaista ominaisuutta missä useamman osan tilauksessa näkyisi että mitkä osat on jo sinulle varattu? Tällöin voisi miettiä että jääkö odottamaan yhtä osaa vai vaihtaisiko kenties johonkin vastaavaan jota löytyy jo varastosta.
 
Onkos Fractal Design North -koteloiden saapumisesta mitään käsitystä?

169,90 € | Fractal Design North Musta

Onko teillä tulossa kauppaan sellaista ominaisuutta missä useamman osan tilauksessa näkyisi että mitkä osat on jo sinulle varattu? Tällöin voisi miettiä että jääkö odottamaan yhtä osaa vai vaihtaisiko kenties johonkin vastaavaan jota löytyy jo varastosta.
Näitä pitäisi suht lähiaikoina meille saapua. Vielä tukkuri ei pystynyt vahvistamaan määriä/malleja jotka saadaan, mutta sekä 8.5 että loppukuusta tulevista eristä saamme osuutemme. Lisäksi saamme ehkä hieman toiselta tukkurilta näitä myös.

Toiseen kysymykseen, tämä on tosiaan hyvin toivottu ominaisuus. Tämä tieto on meidän ERP:issä eikä verkkokaupassa ja se on pieni haaste tämän tiedon näyttämisessä asiakkaalle. Mutta emme ole heittäneet suinkaan hanskoja nurkkaan tämänkään asian tiimoilta.
 
Lian Li lähetys on vihdoin saapunut. Kyllä siinä taas kestikin... Mutta nyt löytyy Lian Li 216 myös hyvin varastosta!
 
Näyttäisi olevan Puolasta matkalla. Tämä on ollut taas poikkeuksellisen kauan matkassa. Meillä on muutamia pienempiä tukkureilta mm. Puolassa, joista tilaamme vain pari kertaa viikossa tavarat ja lisäksi tämä lähetys on seissyt nyt parikin päivää jo Tanskassa. Tälle tukkurille on määritelty toimitusajaksi 10-15 päivää vielä olisin optimistinen, että tässä aikataulussa pysytään. Tuo aika-arvio olisi pitänyt myös näkyä sivuilla.
 
Laittelin toissapäivänä tiedustelua tilauksesta EPQMCKRSJ sähköpostilla sekä yksärillä. Olisi kiva tietää mitä osia tilaus vailla? Olisin myös vaihtanut näytönohjaimen toiseeen. @Datatronic
 
Näyttäisi olevan Puolasta matkalla. Tämä on ollut taas poikkeuksellisen kauan matkassa. Meillä on muutamia pienempiä tukkureilta mm. Puolassa, joista tilaamme vain pari kertaa viikossa tavarat ja lisäksi tämä lähetys on seissyt nyt parikin päivää jo Tanskassa. Tälle tukkurille on määritelty toimitusajaksi 10-15 päivää vielä olisin optimistinen, että tässä aikataulussa pysytään. Tuo aika-arvio olisi pitänyt myös näkyä sivuilla.
Koskeeko sama arvio myös ASUS ROG STRIX B650E-I GAMING WIFI AMD B650 Socket AM5 Mini ITX -tuotetta? Samassa tilanteessa kuin @mh8, koneen vika toimittamaton palanen.

Kotelo ja jäähy tulivat teiltä tosi nopeasti, kiitos niistä!
 
Näyttäisi pirun nopeasti tulleen paketti (eilen tilaus ja tänään tuli tekstiviesti että olisi paketti lähi/oikeassa noutopisteessä).

Eli skeban soiton lisäksi Schenkerit osaa näköjään painaa pakun kaasun pohjaan.
 
Koskeeko sama arvio myös ASUS ROG STRIX B650E-I GAMING WIFI AMD B650 Socket AM5 Mini ITX -tuotetta? Samassa tilanteessa kuin @mh8, koneen vika toimittamaton palanen.

Kotelo ja jäähy tulivat teiltä tosi nopeasti, kiitos niistä!
Näitä on pari kappaletta saapunut tänään ja matkalla lisää. Nämä tulevat taas eripaikasta ja veikkaisin että ovat meillä maanantaina, mikäli et jo saanut tämän päivän emolevyistä lähetykeesi tuotetta.
 
Laittelin toissapäivänä tiedustelua tilauksesta EPQMCKRSJ sähköpostilla sekä yksärillä. Olisi kiva tietää mitä osia tilaus vailla? Olisin myös vaihtanut näytönohjaimen toiseeen. @Datatronic
Meiltä soitetaan sinulle tästä.
Meillä on pieni haaste semmoisissa tuotevaihdoissa, jotka tarvitsevat lisää rahaa kuten tässä tapauksessa. Jos teemme tuotevaihdon niin me pystymme kyllä helposti poistamaan tuotteen ja tuotteen voi tilata uudella tilauksella, mutta jos kyseessä on kasattava kone, lähtisi prosessissa näytönohjain yksinään matkaan heti kun se saapuu. Taas emme voi suoraan vanhalle tilaukselle tehdä tuotevaihtoa huomattavasti kalliimmasta tuotteesta ennenkuin se on maksettu :) Prosessi on nykyisin sen verran automatisoitu.
 
Kokeillaan nyt tätäkin kautta.

Tilasin teiltä komponentit ja kokoamisen. Kone tuli perille ihan ok, mutta näytönohjain ilmeisesti sökö. Otin sähköpostilla yhteyttä ja lähetin koneen sovitusti paluupostina korjattavaksi. Kone on nyt tietojeni mukaan ollut takaisin Datatronicilla jo yli kaksi viikkoa. Olen lähettänyt asian tiimoilta useamman sähköpostin, mutta niihin ei ole vastattu mitään.

Ensimmäinen lasku koneesta pitäisi maksaa lähiaikoina. Hieman alkaa kuitenkin tulla periaatteet vastaan maksamisen suhteen, kun ei ole hajukaan, mikä koneen tilanne on.

Jos korjaus on viivästynyt esim. ruuhkan tai puuttuvan varaosan takia, niin se on ihan fine. Täysi radiohiljaisuus sen sijaan jättää aika huonon maun suuhun.
 
Kokeillaan nyt tätäkin kautta.

Tilasin teiltä komponentit ja kokoamisen. Kone tuli perille ihan ok, mutta näytönohjain ilmeisesti sökö. Otin sähköpostilla yhteyttä ja lähetin koneen sovitusti paluupostina korjattavaksi. Kone on nyt tietojeni mukaan ollut takaisin Datatronicilla jo yli kaksi viikkoa. Olen lähettänyt asian tiimoilta useamman sähköpostin, mutta niihin ei ole vastattu mitään.

Ensimmäinen lasku koneesta pitäisi maksaa lähiaikoina. Hieman alkaa kuitenkin tulla periaatteet vastaan maksamisen suhteen, kun ei ole hajukaan, mikä koneen tilanne on.

Jos korjaus on viivästynyt esim. ruuhkan tai puuttuvan varaosan takia, niin se on ihan fine. Täysi radiohiljaisuus sen sijaan jättää aika huonon maun suuhun.

Hei,

Saisinko tilaus viitteen niin selvitän tilanteen.
 
Kokeillaan nyt tätäkin kautta.

Tilasin teiltä komponentit ja kokoamisen. Kone tuli perille ihan ok, mutta näytönohjain ilmeisesti sökö. Otin sähköpostilla yhteyttä ja lähetin koneen sovitusti paluupostina korjattavaksi. Kone on nyt tietojeni mukaan ollut takaisin Datatronicilla jo yli kaksi viikkoa. Olen lähettänyt asian tiimoilta useamman sähköpostin, mutta niihin ei ole vastattu mitään.

Ensimmäinen lasku koneesta pitäisi maksaa lähiaikoina. Hieman alkaa kuitenkin tulla periaatteet vastaan maksamisen suhteen, kun ei ole hajukaan, mikä koneen tilanne on.

Jos korjaus on viivästynyt esim. ruuhkan tai puuttuvan varaosan takia, niin se on ihan fine. Täysi radiohiljaisuus sen sijaan jättää aika huonon maun suuhun.

Pistän tännekkin vielä. Tästä on lähetty näytönohjain tukkurille takuuseen. Odotamme tukkurin vastausta. Meille on tulossa uusia tiloja jotka kertovat RMA prosessin edistymisestä.
 
Muillekin tiedoksi, että Datatronicilta tilauksissa Postin Smartship Postipaketti toimituksella tililtä on lähtenyt kahdessa viimeisessä tilauksessa palvelun mukainen maksu 5,90€, mutta heti maksun jälkeen tilaukset ovat muuttuneet Schenker Noutopiste toimitukseksi ja menneet ihan muualle kuin piti (lähikaupan Posti automaattiin).

Schenker on Datatronicilla ilmainen vaihtoehto, joten rahat meni Postin palvelusta, mutta palvelua ei saanut.
Ketjusta kun haki Schenker hakusanalla, niin nähtävästi muillakin ollut paljon samaa. Onkohan monikin asiakas maksanut tyhjästä?

En silti halua uskoa, että kyse on tahallisesta toiminnasta, vaan verkkosivuilla todennäköisesti bugi, joka tuossa paytrail maksun jälkeen hukkaa Smartship postipaketti palvelun tilaukselta, koska sitä ei näy tilausten tiedoissakaan, vaikka rahat siitä otettiin asiakkaalta.

Tuo Schenker noutopiste palvelu on varsin kökkö, kun R-Kioskin henkilö pyysi henkilötodistuksen lisäksi kirjaamaan kuittiin allekirjoituksen ja henkilötunnuksen loppuosan.

Otin Datatronicin myyntiin yhteyttä ja toivottavasti postimaksuista saadaan rahat hyvitettyä.
 
Viimeksi muokattu:
Itsellä on nyt kolme viimeisintä Schenkerin tilausta mennyt ihan muualle kuin piti. Dataronicilta vielä puhelimesta sanottiin ennen lähetystä, että toimitus on heidän puolelta laitettu oiken. Silti Schenker toimitaa aivan muualle paketin. Olen tästä ilmoittanut Datatronicille sähköpostilla. Ilmeisesti Schenkerin järjestelmä vaihtaa itse tuon toimituspisteen toiseen...
 
Tuo Schenker noutopiste palvelu on varsin kökkö, kun R-Kioskin henkilö pyysi henkilötodistuksen lisäksi kirjaamaan kuittiin allekirjoituksen ja henkilötunnuksen loppuosan.

Tässä on varmaan eroja koska itsellä ei ole kertaakaan edes henkkareita kysytty, vastaanottajan nimi ja tunnus/koodi saapumisviestistä riittänyt noutoon.
 
Muillekin tiedoksi, että Datatronicilta tilauksissa Postin Smartship Postipaketti toimituksella tililtä on lähtenyt kahdessa viimeisessä tilauksessa palvelun mukainen maksu 5,90€, mutta heti maksun jälkeen tilaukset ovat muuttuneet Schenker Noutopiste toimitukseksi ja menneet ihan muualle kuin piti (lähikaupan Posti automaattiin).

Schenker on Datatronicilla ilmainen vaihtoehto, joten rahat meni Postin palvelusta, mutta palvelua ei saanut.
Ketjusta kun haki Schenker hakusanalla, niin nähtävästi muillakin ollut paljon samaa. Onkohan monikin asiakas maksanut tyhjästä?

En silti halua uskoa, että kyse on tahallisesta toiminnasta, vaan verkkosivuilla todennäköisesti bugi, joka tuossa paytrail maksun jälkeen hukkaa Smartship postipaketti palvelun tilaukselta, koska sitä ei näy tilausten tiedoissakaan, vaikka rahat siitä otettiin asiakkaalta.

Tuo Schenker noutopiste palvelu on varsin kökkö, kun R-Kioskin henkilö pyysi henkilötodistuksen lisäksi kirjaamaan kuittiin allekirjoituksen ja henkilötunnuksen loppuosan.

Otin Datatronicin myyntiin yhteyttä ja toivottavasti postimaksuista saadaan rahat hyvitettyä.
Joo tämä bugi on huomattu, mutta emme vielä tiedä mistä se johtuu, kun se on sattumanvaraista. Eli nämä hyvitetään aina kun vain saamme siitä tiedon ja korjailemme myös manuaalisesti näitä. Eilenkin useamman kappaleen huomasimme omatoimisesti.

Todella ikävä bugi ja yritämme parhamme mukaan sitä korjata.
 
Itsellä ei Schenkan toimitusta haettaessa lähikaupasta edes myyjätär halunnut nähdä henkkaria. Toki siis tekstiviestin näytin luurista että paketti.
 
Itsellä on nyt kolme viimeisintä Schenkerin tilausta mennyt ihan muualle kuin piti. Dataronicilta vielä puhelimesta sanottiin ennen lähetystä, että toimitus on heidän puolelta laitettu oiken. Silti Schenker toimitaa aivan muualle paketin. Olen tästä ilmoittanut Datatronicille sähköpostilla. Ilmeisesti Schenkerin järjestelmä vaihtaa itse tuon toimituspisteen toiseen...
Onko paketti toimitettu eri paikkaan kun mitä fyysisessä lapussa lukee paketin päällä. Yritämme selvitellä, että onko vikaa myös meidän päässä vai onko nämä tapahtumat Schenkerin vaihtamia toimituspisteitä. Schenker meille vakuutti, että sitä tapahtuu äärimmäisen harvoin.
 
7800x3d prosessoreita lähtee taas parikymmentä lisää tulemaan. Niissä on muutama saldoakin vielä eli ei ollut paha saatavuuspula tällä kertaa :)
 
Täytyy tännekin tulla kehumaan.
Datatronicin toiminta edelleen yhtä asiallista, rentoa ja joustavaa kuin ekaa kertaa asioidessa joksus vuoden 2008-9(?) tienoilla.
Kiitokset nopeasta muistin toimituksesta, vaikka tukkurin järjestelmä tilauksen ensin kadottikin.
 
Onko paketti toimitettu eri paikkaan kun mitä fyysisessä lapussa lukee paketin päällä. Yritämme selvitellä, että onko vikaa myös meidän päässä vai onko nämä tapahtumat Schenkerin vaihtamia toimituspisteitä. Schenker meille vakuutti, että sitä tapahtuu äärimmäisen harvoin.
Kävin äsken hakemassa paketin ja nyt oli kyllä paketin päällä olevassa lapussa väärä toimituspaikka. Aikasemmista paketeista en muista.
 
Kävin äsken hakemassa paketin ja nyt oli kyllä paketin päällä olevassa lapussa väärä toimituspaikka. Aikasemmista paketeista en muista.
Kun teit tilauksen, näkyikö sinulla oikea (aiemminkin valittu) noutopaikka jo automaattisesti valittuna? Onko se listalla joku muu kuin 1. kohta?

Minusta tuntuu, että vika on tuossa kauppapaikan järjestelmässä ja Schenkeriä on turha syyttää. Ehkä kauppapaikka hakee tuon toimituspaikkatiedon jostain välimuistista, mutta taustalla oleva osoitelapun tekevä tilausjärjestelmä ei sitä tajua vaan onkin listan 1. kohdassa. Tiedä sitten missä tuo on muistissa, vaikuttaisiko uloskirjautuminen ja selaimen evästeiden poisto? Minä olen ollut valmiiksi sisäänkirjautuneena kun tein kaksi viimeisintä tilausta ja molemmissa tuli väärä toimituspaikka. Ensimmäinen tilaus rekisteröinnin jälkeen tuli oikeaan toimituspaikkaan. @Datatronic
 
Tilasin torstaina emolevyn, jota oli omassa varastossa 1 kpl. Tilaukseni jälkeen laskuri meni nollaan. Tänään lauantaina ilmoitetaan, että tilattu tukkurilta. Kusetettu olo, peruin tilauksen. :thumbsdown:
 
Löytyy 5,25" paikkaan muistikortinlukijaa? Mieluiten sellainen missä monta erilaista, varsinkin microsd kortti ilman adaptereita.
 
Kävin äsken hakemassa paketin ja nyt oli kyllä paketin päällä olevassa lapussa väärä toimituspaikka. Aikasemmista paketeista en muista.
Tätä Schenker moduulin tekijä tutkii ja koitamme mahdollisimman pikaisesti saada tämän korjattua. Pahoittelut.
 
Kun teit tilauksen, näkyikö sinulla oikea (aiemminkin valittu) noutopaikka jo automaattisesti valittuna? Onko se listalla joku muu kuin 1. kohta?

Minusta tuntuu, että vika on tuossa kauppapaikan järjestelmässä ja Schenkeriä on turha syyttää. Ehkä kauppapaikka hakee tuon toimituspaikkatiedon jostain välimuistista, mutta taustalla oleva osoitelapun tekevä tilausjärjestelmä ei sitä tajua vaan onkin listan 1. kohdassa. Tiedä sitten missä tuo on muistissa, vaikuttaisiko uloskirjautuminen ja selaimen evästeiden poisto? Minä olen ollut valmiiksi sisäänkirjautuneena kun tein kaksi viimeisintä tilausta ja molemmissa tuli väärä toimituspaikka. Ensimmäinen tilaus rekisteröinnin jälkeen tuli oikeaan toimituspaikkaan. @Datatronic
Kyllä se tältä vaikuttaa ja korjaustyöt alkavat, kunhan löydämme syyn vikaan. Nyt metsästämme vikaa!
 
Tilasin torstaina emolevyn, jota oli omassa varastossa 1 kpl. Tilaukseni jälkeen laskuri meni nollaan. Tänään lauantaina ilmoitetaan, että tilattu tukkurilta. Kusetettu olo, peruin tilauksen. :thumbsdown:
Olemme tästä pahoillamme. Selvitin asian ja näyttää että olemme vahingossa kirjanneet yhden Rog Strix E-E mallin liikaa ja yhden E-F mallin liian vähän. Ihan selkeä virhe siis meiltä. Pahoittelemme.
 
Hei,

Olemme parantaneet RMA käsittelyitä. Nyt kerromme asiakkaille milloin RMA on käsitellyssä, Lähetty tukkurille takuuseen, Uusi tuote tulossa tukkurilta, Korjattu tuote tulossa tukkurilta, Odotetaan takuupalautusta. :)
 
Moi,
Oliko näille tuotteille toimitusarviota? Lupailtu tälle viikolle saada paketti kasaan. Muisteissa ei ole vieläkään vahvistettua toimitus aikaa. 20 päivää nyt mennyt noiden tuotteiden tilauksesta.


 
Tämän emolevyn kohdalla joku virhe kenties? Ominaisuuksissa listaatte DDR4 yhteensopivuuden ja Intelin 11. sukupolven prosessorit, vaikka Asuksen sivujen mukaan emo on DDR5 yhteensopiva Intelin 12. ja 13. sukupolville. Googlettamalla tuotekoodilla tulee vastaan jonku muu Asuksen mikroATX emo ja hintakin on muissa kaupoissa satoja euroja kalliimpi ROG STRIX emolle. Minkähänlainen "peliäitiö" siis lähtee tulemaan jos tilaa tällaisen ihmeellisyyden?

 
Moi,
Oliko näille tuotteille toimitusarviota? Lupailtu tälle viikolle saada paketti kasaan. Muisteissa ei ole vieläkään vahvistettua toimitus aikaa. 20 päivää nyt mennyt noiden tuotteiden tilauksesta.



Hei,

Pahoittelut viivästyksestä. Vesijäähyä saadaan vasta 7.5. Muistit tulevat meille ensiviikolla.
 
Tämän emolevyn kohdalla joku virhe kenties? Ominaisuuksissa listaatte DDR4 yhteensopivuuden ja Intelin 11. sukupolven prosessorit, vaikka Asuksen sivujen mukaan emo on DDR5 yhteensopiva Intelin 12. ja 13. sukupolville. Googlettamalla tuotekoodilla tulee vastaan jonku muu Asuksen mikroATX emo ja hintakin on muissa kaupoissa satoja euroja kalliimpi ROG STRIX emolle. Minkähänlainen "peliäitiö" siis lähtee tulemaan jos tilaa tällaisen ihmeellisyyden?


Tämä korjattu.
 
Nyt on suurehkolla todenänköisyydellä löydetty siihen syy, minkä takia joskus Schenkerin piste on ollut väärä eli meiltä on tulostunut väärä lappu lähetykseen. Tämä korjaus ajetaan huomenna tuotantoon ja tämän jälkeen toivottavasti virhettä ei enää esiinny.

Vielä on selvityksessä minkä takia joskus postin toimitus muuttuu Schenkerin toimitukseksi.
 
Itsellä oli kanssa Schenkeriin vaihtunut postista (tilattu 8.4.2023). AsPa korjasi nopeasti kun laitto mailia menemään.

Koneeseen vielä vaihoin muistit kun ei ollu edes toimittajilla (täysin oma moka). Hyvin sai senkin korjattua maililla. Uudet muistit tilaukseen ja vanhoista rahat takas tilillä seuraavana päivänä. :)

Siinnäkin vaihtui Schenkeriksi, tosin oli laitettu, että myymälästä haetaan. Ilmoitin asiasta maililla.

Ja nyt pitää vaan odotella, että osat saapuu Datatronic:lle, kone kasataan ja lopulta saapuu postiin.

AsPa:lle iso kiitos tähän mennessä
 
Todella hitaasti avautuu datatronicin verkkosivut, kaikki muut sivut avautuu ihan normaalisti mutta minuuttitolkulla joutuu odottamaan että latautuu käyttökuntoon.
 
Nyt on kovia alennuksia Samsungissa tämän viikonlopun / niin kauan kun tavaraa riittää.
Linkin takaa löytyy Samsungin meidän varastossa olevat levyt, joista iso osa siis kovassa alessa!
 
Ihan ok hintoja kyllä muutamasta levystä, harmi että kerkesin jo 2TB aseman ostamaan :S

------------------------------

Sen verran tuli huomattua että tuo linkki/haku hajoaa jos käy jossain tuotteessa.

Esim käyn tuossa Samsung 980 pro 2tb tuotteessa ja pakitan takaisin hiiren takaisin painikkeella, niin näkyy enää 7tuotetta vaikka filtterit ja sivun yläkulma näyttää edelleen että 19tuotetta pitäisi näkyä.

tilanne1.png tilanne2.png
 
lämmöt alkoi karkailemaan 7900xtx refussa ja uutta tilalle. Sattuisiko Tätä powercolorin mallia tulemaan pieneen tarjoukseen niin saisi luottokaupasta tilattua eikä tarvisi kilpailijan leiriin kallistua? ;)
 
Ihan ok hintoja kyllä muutamasta levystä, harmi että kerkesin jo 2TB aseman ostamaan :S

------------------------------

Sen verran tuli huomattua että tuo linkki/haku hajoaa jos käy jossain tuotteessa.

Esim käyn tuossa Samsung 980 pro 2tb tuotteessa ja pakitan takaisin hiiren takaisin painikkeella, niin näkyy enää 7tuotetta vaikka filtterit ja sivun yläkulma näyttää edelleen että 19tuotetta pitäisi näkyä.

tilanne1.png tilanne2.png
Näyttäisi, että valitsemalla loppupään tuotteita on ne palautuessa sivulta takaisin niin vain sivun "2" tuotteet näkyvillä. Kyseessä on tuommoinen ns. endless tuotescrollaus ja näköjään toimii nyt sitten näin huonosti. Tutkimme asiaa.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
258 283
Viestejä
4 487 530
Jäsenet
74 128
Uusin jäsen
semantic

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom