Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
paketti saapu postiin pari päivää sitten, mut en kerkeekä noutamaa pakettia viikossa. onnistuuks palautus iha jättämällä paketin postiin ja antaa palautua, rahat takas ku paketti takas teille?
Lancool 216 myös. Omani kerkesin tilaamaan, mutta saa nähdä kerkeääkö tulemaan tässä kuussaJaahas, viikonlopun aikana hävisivät sitten Lancool kolmoset kokonaan valikoimista samoin kuin Noctuan NH-D15 chromax.blackit ja parin komponentin hintakin vielä pompsahti. Ei ole helppoa tämäkään.
Näyttäisi että tätä on tulossa 29.4. Eli kyllä tuossa vielä hetki menee.Mikä tilanne mahtaa Fractal Desing Node 804:sen kanssa olla, saako sellaista? Näyttää monesta paikkaa kovin huonoa saatavuutta
110,90 € | Fractal Design NODE 804 Musta
Kotelot / Fractal Design NODE 804, Kuutio, PC, Musta, mikro ATX, Mini-ATX, HDD, Teho, 16 cmdatatronic.fi
Näitä näyttäisi vielä erä saapuvan hyvään hintaan. Muutaman päivän päästä pitäisi saapua tukkurille heidän tietojen mukaan.Onkos näitä tulossa lisää hyvään hintaan vai pitäisikö alkaa etsimään muualta?
Sapphire NITRO+ Radeon RX 6950 XT
Me olemme havainneet että joskus harvoin näin käy eli Paytrailille menee tieto kuljetuksesta ja jostain syystä verkkokaupan puolella ei näy oikea tieto. Tätä olemme testanneet ja emme itse ole tässä kertaakaan onnistuneet, niin se vaikeuttaa selvittelyä. Mutta ihan kun jollain tavalla toimiessa näin pääsee käymään.Mitens ku maksoin postin kuljetuksen ja silti läks tulee schenkerillä?
Näitä näyttäisi olevan todella huonosti saatavilla tällä hetkellä ja lähinnä joiltain pieniltä erikoistukkureilta, jonka takia noiden hinnat ovat noin kalliit. Fractalin koteloista on nyt tosiaan kova puutos.170,90 € | Fractal Design Define 7 Midi Tower Musta
Kotelot / Fractal Design Define 7, Midi Tower, PC, Musta, ATX, mikro ATX, Micro-ITX, Alumiini, Terästä, 18,5 cmdatatronic.fi
180,90 € | Fractal Design Meshify 2 RGB Musta
Kotelot / Fractal Design Meshify 2 RGB, PC, Musta, ATX, EATX, mikro ATX, Mini-ITX, Terästä, Karkaistu lasi, Multi, Kotelotuulettimetdatatronic.fi
Näissä kummassakin on, että tukkurilta löytyy. Millaisella aikataululla näitä saisi tukkurilta?
Eipä ole koteloa näkynyt eikä kuulunut. Pari viikkoa sitten luvattiin "ensi viikolla"...Kyllä tässä nyt näyttäisi virhe tapahtuneen, koska en löydä tilausta tukkurille, vaikka tilaus on käsitelty ja merkitty tilaus tehdyksi... Mutta nyt olemme kotelon tilanneet. Pahoittelut.
Mitkähän kytkimet tässä on?
144,90 € | ASUS ROG Strix Scope TKL näppäimistö USB Musta, Harmaa, ...
Pelinäppäimistöt / ASUS ROG Strix Scope TKL, Tenkeyless (80–87 %), USB, Mekaaninen, RGB LED, Musta, Harmaadatatronic.fi
55,56 € | IT Dusters CompuCleaner Xpert ilmapuhdistuslaite
Työkalut ja puhdistus / CompuCleaner Xpert Ei enää villakoiria powerissa Tietokone pölyvapaaksi Myös koko kodin siivoamisvälinedatatronic.fi
Nyt on verkkokaupassa taas kaikki tuotteet aktiivisina mm. Lian Li:n kotelot. Pahoittelut häiriöstä.
Nyt on verkkokaupassa taas kaikki tuotteet aktiivisina mm. Lian Li:n kotelot. Pahoittelut häiriöstä.
Fiksattu. On tulossa varastoon viimeistään perjantainaItse en löydä 215 ollenkaan. Eikö niitäkin pitänyt olla tulossa varastoon?
Fiksattu. On tulossa varastoon viimeistään perjantaina
82,90 € | Lian Li Lancool-215 Midi Tower Musta, Läpinäkyvä
Kotelot / Lian Li Lancool-215, Midi Tower, PC, Musta, Läpinäkyvä, ATX, EATX, ITX, Mini-ATX, SGCC, Karkaistu lasi, Pelaaminendatatronic.fi
tuotetietosivu ei aukea vieläkään. Saa haullla kyllä näkymään ja pystyy klikkaamaan ostoskoriin, mutta ei taida toimia vieläkään kuten pitää.
No nyt pelaa itsellänikin. Saattoi olla hetken viive tuossa ja olin liian kärppänä asiaa tutkailemassaTäällä ainakin aukeaa ja menee mukisematta koriin.
Moro! Onko mitään hajua milloin Endorfy Thock 75% mustilla kytkimillä olisi tulossa?
Noita prosessoreita saapuu huomenna kasa. Koteloa näyttäisi saapuvan heti alkuviikosta. Todennäköisimmin jo maanantaina mutta viimeistään tiistaina.Mulla on konepaketti tilauksessa, missä mm. 5700x ja Cooler Master NR400. Odottaa ilmeisesti näitä tukkurilta saapuviksi. Onko tarkkaa tietoa milloin tulee? Syyhyttäis päästä kasaileen
Onko tuo 15km päässä oleva sinun noutopistelistan ensimmäinen? Minulla näyttää menevän aina listan ensimmäiselle vaikka valitsen listan 2. kohdassa olevan. Tieto näkyy oikein vielä siinä vaiheessa kun teen tilauksen, mutta nyt siellä kuitenkin näkyy väärä paikka. Näyttää siltä, että maksun jälkeen tuo tieto josta syystä sekoaa ja otetaankin listalta 1. kohta = oletusarvo. Minun tapauksessa kyse lähinnä periaatteesta, n. 250metriä eroa noissa, mutta hiukan hankalampi paikka noutaa.Mulla tossa myös vaihtui tilauksen noutopiste. Vieläpä kivasti 500 metrin päästä 15 kilometrin päähän. Melkosta lottoa.
Onko tuo 15km päässä oleva sinun noutopistelistan ensimmäinen? Minulla näyttää menevän aina listan ensimmäiselle vaikka valitsen listan 2. kohdassa olevan. Tieto näkyy oikein vielä siinä vaiheessa kun teen tilauksen, mutta nyt siellä kuitenkin näkyy väärä paikka. Näyttää siltä, että maksun jälkeen tuo tieto josta syystä sekoaa ja otetaankin listalta 1. kohta = oletusarvo. Minun tapauksessa kyse lähinnä periaatteesta, n. 250metriä eroa noissa, mutta hiukan hankalampi paikka noutaa.
Otamme tämän selvitykseen. Emme ole varmaankaan edes tajunneet, että tämmöinen vika on, koska en ole kuullut että meillä tämmöistä selvitetään. Schenker moduuli on tosiaan meidän tilaama tuohon verkkokauppaan ja voisihan siinä tämmöinen bugi olla. Tutkimme tätä korkealla prioriteetilla. Olemme olettaneet muutamista caseista että Schenker olisi siis itse muuttanut niitä esim. jos noutopiste on täynnä, mutta jos se onkin niin, että meillä valikoituu aina ns. 1 valinta todelliseksi pisteeksi integraatiossa. Voisiko joku laittaa YV:nä tilaustunnuksen semmoisesta tilauksesta, jossa on koittanut valita muun kuin ensimmäisen listalta ja tilaus on tullut väärin perille. Pääsisimme katsomaan mitä me olemme Schenkerille ilmoittaneet meidän integraation kautta.On joo listan ensimmäinen. Mutta aiemmin kävi niin, että noutopisteeksi vaihtui tämä 500 m päässä oleva, vaikka olin valinnut listasta sitä seuraavan.
Mutta voihan tuo tosiaan olla myös jokin bugi Datatronicin verkkokaupassa.
Nämä ovat jo laivalla saapuneet Eurooppaan ja ovat jo UPS:n kuljetuksessa. Ennuste on että tiistaina saapuisi monta lavaa Thermalrightejä@Datatronic Olikos ne Thermalrightin rojut millon tulossa teille asti?
Otamme tämän selvitykseen. Emme ole varmaankaan edes tajunneet, että tämmöinen vika on, koska en ole kuullut että meillä tämmöistä selvitetään. Schenker moduuli on tosiaan meidän tilaama tuohon verkkokauppaan ja voisihan siinä tämmöinen bugi olla. Tutkimme tätä korkealla prioriteetilla. Olemme olettaneet muutamista caseista että Schenker olisi siis itse muuttanut niitä esim. jos noutopiste on täynnä, mutta jos se onkin niin, että meillä valikoituu aina ns. 1 valinta todelliseksi pisteeksi integraatiossa. Voisiko joku laittaa YV:nä tilaustunnuksen semmoisesta tilauksesta, jossa on koittanut valita muun kuin ensimmäisen listalta ja tilaus on tullut väärin perille. Pääsisimme katsomaan mitä me olemme Schenkerille ilmoittaneet meidän integraation kautta.
Nämä hyvässä alessa!
55,56 € | IT Dusters CompuCleaner Xpert ilmapuhdistuslaite
Työkalut ja puhdistus / CompuCleaner Xpert Ei enää villakoiria powerissa Tietokone pölyvapaaksi Myös koko kodin siivoamisvälinedatatronic.fi
Minäkin ostin tuon ja olen kyllä hämmästynyt miten paljon tuosta tulee ilmaa/painetta. Laite on aika vakuuttavan tuntuinen, suhteellisen hiljainen, yllättävän painava ja tukevasti tehty. Odotin kevyttä muovirimpulaa jonka sirisevä ääni riipisi korvia. Kyllä nyt kelpaa tehdä kevätsiivousTuo on loistava kapistus. Suosittelen.
Kysyn tästä privassa, koska et ehkä halua, että kerromme missä päin Suomea asusteletMun pari viimeistä tilausta on kokeneet tämän kohtalon. ZGJWGCWBT ja ZNVISKLU. Jälkimmäinen on vasta lähetetty, ei saapunut perille, mutta molemmissa noutopisteeksi on päätynyt jotain muuta kuin mitä olen valinnut.
Mulla on oletusvalintana listan 5. noutopiste, joko siksi että olen valinnut sitä aiemmin tai että se on lähin.
Ei ole ruuhkaa, tässä on etsitty kissojen ja koirien kanssa näitä. Näitä piti olla vielä 4 kpl ja yhtään ei ole löytynyt. Olemme pahoillamme ja koitamme löytää nämä kadonneet näytönohjaimetOnkos ruuhkaa kun 7.4 tehty tilaus (VOQDMXBDN) ei ole vielä liikahtanut? Arkipyhät tietysti välissä mutta varastossa olevan tavaran luulisi tässä ajassa kuljetusyhtiölle päätyvän.