Datatronic / Aina hyvä hinta ja vielä parempi palvelu. Tavoitteena paras.

En tiedä onko laaja bugi mutta Android Firefoxilla tuotefiltteri ei toimi ollenkaan, toimii jos laittaa selaimen työpöytäsivusto-tilaan. Mobiilina ei filtteröi. Sama tuossa endless scroll ei lataa lisää tuotteita.
 
Viimeksi muokattu:
En tiedä onko laaja bugi mutta Android Firefoxilla tuotefiltteri ei toimi ollenkaan, toimii jos laittaa selaimen työpöytäsivusto-tilaan. Mobiilina ei filtteröi. Sama tuossa endless scroll ei lataa lisää tuotteita.

Hei,

Toimiiko nyt normaalisti tuotefiltteri? Tein eilen muutoksia.
 
Hei, kun lukee tuotteen nimen niin tässä ei ole mainintaa WIFI:stä MSI PRO Z690-A Intel Z690 LGA 1700 ATX , mutta kun avaa tuotteen sivun niin hinnan alapuolella tuotteen teknisissä tiedoissa lukee MSI PRO Z690-A WIFI DDR4, Intel, LGA 1700, jne. Eli onko nyt tämä tuote WiFi:llä varustettu vai ei ?
 
Hei, kun lukee tuotteen nimen niin tässä ei ole mainintaa WIFI:stä MSI PRO Z690-A Intel Z690 LGA 1700 ATX , mutta kun avaa tuotteen sivun niin hinnan alapuolella tuotteen teknisissä tiedoissa lukee MSI PRO Z690-A WIFI DDR4, Intel, LGA 1700, jne. Eli onko nyt tämä tuote WiFi:llä varustettu vai ei ?
EAN koodin perusteella tuo olisi DDR4 WiFi.

Tämä on DDR5 WiFi, mutta kuvissa ja kuvauksessa puhutaan DDR4:sta 224,90 € | MSI PRO Z690-A WIFI Intel Z690 LGA 1700 ATX
Tämä on DDR4 ilman WiFiä 239,90 € | MSI PRO Z690-A Intel Z690 LGA 1700 ATX

Nuo tiedot tulevat jostain kolmannen puolen järjestelmästä, niin välillä näkyy erikoisuuksia.
 
Haluaisin vain kiittää todella nopeasta toimituksesta. Tilasin ssd:n torstaina kello 14 ja paketti oli perillä perjantaina ennen klo 12. Erinomaista toimintaa :thumbsup:
 
Onko nyt myynnissä olevat Arctic Liquid freezer II(280mm):t mitä revisiota ja onko niissä jo se valmistajan fixi?
 
Onko nyt myynnissä olevat Arctic Liquid freezer II(280mm):t mitä revisiota ja onko niissä jo se valmistajan fixi?

Voiko niitä olla vielä myynnissä? Toukokuu 2021 - Maaliskuu 2022 välissä valmistetut pitäis olla niitä viallisia ja niissä ei oo sitä QC passed tarraa?
 
Tilasin yhden 280mm (ei-rgb) Liquid Freezerin viime kuun loppupuolella ja se oli rev 7.

Itsellä 3.4.23 haettu 280mm versio ja siinä ainakin tuollainen QC passed.
 

Liitteet

  • 20230502_181241.jpg
    20230502_181241.jpg
    215,4 KB · Luettu: 66
  • 20230502_181257.jpg
    20230502_181257.jpg
    244,4 KB · Luettu: 66
Ensimmäinen tilaus lähti eilen Datatronicille ja ei voi kuin kehua.
Nopea toimitus postin käsiin, huomasin tilauksen jälkeen että mustaa versiota olisi ollut saatavilla jonka jälkeen laitoin viestiä tilauksen yhteyteen niin se vaihto onnistui nopeampaa kuin edes itse noteerasin asiaa ku havahduin asiaan vasta äsken spostia lukiessani että tuli 6e takasipäin kun mustaversio oli hieman halvempi. Jos joskus on asiakas tyytyväinen niin nyt on! Tilaan varmasti toistekin mikäli saldoa on, hieman epäröin tilaamista mutta oli näköjään huoli turha.:thumbsup:
 
Mulle tuli tänään Liquid Freezer II 360 A-RBG QE-passed tarralla mutta lukee laatikossa että olisi rev3, mitä nämä rev versiot nyt tarkottavat?
 
Miten kauan yleensä kestää viallisen tuotteen palautuksessa ja rahojen palautumisessa Starcartille? Laskun eräpäivän puolesta kyselen. Kyseessä oli ihan uusi virtalähde, jonka totesin heti vialliseksi.
 
Miten kauan yleensä kestää viallisen tuotteen palautuksessa ja rahojen palautumisessa Starcartille? Laskun eräpäivän puolesta kyselen. Kyseessä oli ihan uusi virtalähde, jonka totesin heti vialliseksi.

Hei,


2-3vk koska tuotteen joutuu laitamaan tukkurille takuuseen.
 
Soittaessani huoltoon totesivat, että voivat varmistaa viallisuuden siellä. Lisäksi sanoivat, että menee 14 päivän asiakaspalautuksena, eli korvaavan tuotteen sijaan rahat takaisin. Siinä mielessä selvä tapaus kyllä, kun joka kerta virtojen pois kytkemisen jälkeen kone ei meinannut millään herätä ja näytönohjain kaatuili rasituksessa. Molemmat ongelmat katosivat toisella virtalähteellä ja ei luulisi olevan vaikea todeta ainakaan ensimmäistä vikaa itse. Vähän erikoista kieltämättä, että menee tukkurille asti.
 
Kiitos Datatronicille saman päivän lähetyksestä useamman tilauksen osalta! Erittäin nopeaa toimintaa.

Valitettavasti Schenkerin seuranta on vähän epäselvä, osaako @Datatronic tulkata:
1683265015907.png

Ei tainnut lähetys kuitenkaan seilata oikeasti helsingin välillä?
Tarkoittaako tässä noutovalmis, että on jo perillä, mutta mitään ilmoituksia ei ole tullut vielä?

Näyttää samalla seuraavaa:
1683265139526.png
 
Kiitos Datatronicille saman päivän lähetyksestä useamman tilauksen osalta! Erittäin nopeaa toimintaa.

Valitettavasti Schenkerin seuranta on vähän epäselvä, osaako @Datatronic tulkata:
1683265015907.png

Ei tainnut lähetys kuitenkaan seilata oikeasti helsingin välillä?
Tarkoittaako tässä noutovalmis, että on jo perillä, mutta mitään ilmoituksia ei ole tullut vielä?

Näyttää samalla seuraavaa:
1683265139526.png
Pitäis olla noudettavissa sinne minne tilasitkin, Schenkerin seuranta näyttää aina tuolta noutopistepakettien osalta. Voisivat pikkuhiljaa fiksata tuon jo.
 
Soittaessani huoltoon totesivat, että voivat varmistaa viallisuuden siellä. Lisäksi sanoivat, että menee 14 päivän asiakaspalautuksena, eli korvaavan tuotteen sijaan rahat takaisin. Siinä mielessä selvä tapaus kyllä, kun joka kerta virtojen pois kytkemisen jälkeen kone ei meinannut millään herätä ja näytönohjain kaatuili rasituksessa. Molemmat ongelmat katosivat toisella virtalähteellä ja ei luulisi olevan vaikea todeta ainakaan ensimmäistä vikaa itse. Vähän erikoista kieltämättä, että menee tukkurille asti.

Itsellä näytönohjain ei antanut kuvaa ensimmäisellä käynnistykselläkään ja lähetetty tukkurille yli 3vk sitten. Edelleen odotellaan päätöstä. Saman ajan on myös sitten itse kone seissyt Datatronicilla.
 
Schenkerissä vähän ihmetyttää kuinka tuovat paketit nopeammin kuin mitä trackerinsä sanoo. Tässä jo pari kertaa ollut vuorokauden aiemmin kun mitä nettisivu sanoo. Ei toki haittaa.
 
Kiitos Datatronicille saman päivän lähetyksestä useamman tilauksen osalta! Erittäin nopeaa toimintaa.

Valitettavasti Schenkerin seuranta on vähän epäselvä, osaako @Datatronic tulkata:
1683265015907.png

Ei tainnut lähetys kuitenkaan seilata oikeasti helsingin välillä?
Tarkoittaako tässä noutovalmis, että on jo perillä, mutta mitään ilmoituksia ei ole tullut vielä?

Näyttää samalla seuraavaa:
1683265139526.png
Pitäisi olla tullut ilmoitus tekstiviestinä, ilmeisesti numerosi on väärin tai unohtunut ilmoittaa. On siis ollut jo 3. päivä haettavissa.
 
Pitäisi olla tullut ilmoitus tekstiviestinä, ilmeisesti numerosi on väärin tai unohtunut ilmoittaa. On siis ollut jo 3. päivä haettavissa.
Numero on kyllä oikein, mutta kansainvälisessä muodossa.
Mahtaakohan olla siinäkin bugeja, kun muitakin näkyy.
 
Itsellä näytönohjain ei antanut kuvaa ensimmäisellä käynnistykselläkään ja lähetetty tukkurille yli 3vk sitten. Edelleen odotellaan päätöstä. Saman ajan on myös sitten itse kone seissyt Datatronicilla.
Tuo on vähän kyllä huolestuttavaa, jos takuuasioissa ja palautuksissa kestää näin pitkään Datatronicilla. Jimmsin takuuta haukuttu paljon, mutta siellä kestänyt korkeintaan muutaman päivän todeta tuote vialliseksi ja palautuksetkin mennyt heittämällä läpi. Parhaimmillaan samana päivänä lähtenyt Postin matkaan korvaava tuote, kun olen laittanut näytönohjaimen takuuseen. Nyt toki onneksi toinen virtalähde koneessa kiinni, mutta jos hajoaisi osa, jolle ei ole korvaajaa, olisi pitkä odottelu. Mitähän varten Datatronicilla on oma huolto, jos kaikki menee tukkurille? :confused:

EDIT: Kaverilla oli myös todella pitkä takuukäsittely emolevyn ja prosessorin kanssa Datatronicilla. Reilusti toista kuukautta.
 
Viimeksi muokattu:
”2-3vk koska tuotteen joutuu laitamaan tukkurille takuuseen.”

Suomessa tuotteesta vastaa tuotteen myyjä, suotta luikerrella tukkurin selän taakse piiloon.
Me vastaamme aina takuusta. Se on selvä. Useammankin kerran on käynyt niin, että me olemme maksaneet vaikka valmistaja on evännyt takuun, jos perustelu ei ole meidän mielestä ollut lain hengen mukainen.
Silti käytämme valmistajia ja tukkureita apuna asiantuntijaresursseina kun arvioimme takuuasioita. Myyjällä, kuten valmistajallakin, on oikeus kuitenkin korvata tuote myös uudella virheettömällä tuotteella tai korjata tuote kaupan purun tilalta,. Erityisesti esim. kannettavat yleensä korjataan eikä anneta suoraan uutta.
Sitten jos kyse on komponentista joka aina tulee uutena tuotteena tai rahana kuten esim. normaalit prosessorit tai muistit (näitä emme ole havainneet, että koskaan olisi valmistaja korjannut ja lähettänyt meille takaisin) olemme olleet kyllä varsin joustavia. Erityisesti jos asiakkaalla on kiire.
Normaali prosessi on kuitenkin se, että tuotteet lähetetään valmistajalle tukkurin kautta takuutapauksissa. Me kuitenkin myös tutkimme tuotteen aina ennen kun lähetämme sen eteenpäin ja kirjaamme ylös havainnot. Tästä syystä usein pystymme asiakkaan kanssa sopimaan joustavista ratkaisuista. Jos laitteessa on meidän mielestä vikaa, menee se aina takuuseen riippumatta valmistajan mielipiteestä. Mutta esim. näytönohjaimia valmistajat myös korjaavat jolloin odotamme päätöstä korvaammeko uudella tuotteella/rahalla vai korjatulla tuotteella takuutapauksen.
Meihin kannattaa kuitenkin olla aina yhteydessä jos RMA case painaa, koska meidän tavoite on pyrkiä hoitamaan RMA:t parhaiten. Ymmärrämme erinomaisen hyvin sen, että koneen ollessa pois käytöstä on siitä paljon haittaa asiakkaalle.

Meillä on myös näytönohjaimia takuukäsittelyiden ajaksi lainattavaksi. Meillä on useita näytönohjaimia joita lähetämme asiakkaille ja vastaamme sekä lähetys, että palautuskuluista myös näiden maksuttomien lainanäytönohjaimien lainaustilanteissa. Laina näytönohjain ei ole aina tosin samaa tasoa, mutta varastossa on ainakin 3060ti, 3080ti sekä joitain AMD näytönohjaimia. Eli samaan suorituskykyyn ei välttämättä laina-ajalla pääse, mutta koneen käyttö onnistuu kuitenkin melko vastaavalla tavalla. Tästä mahdollisuudesta kannattaa myös kysellä aspasta.
 
Kiitos Datatronicille saman päivän lähetyksestä useamman tilauksen osalta! Erittäin nopeaa toimintaa.

Valitettavasti Schenkerin seuranta on vähän epäselvä, osaako @Datatronic tulkata:
1683265015907.png

Ei tainnut lähetys kuitenkaan seilata oikeasti helsingin välillä?
Tarkoittaako tässä noutovalmis, että on jo perillä, mutta mitään ilmoituksia ei ole tullut vielä?

Näyttää samalla seuraavaa:
1683265139526.png
Kyllä tässä seurannassa on nyt niin erikoisia liikkeitä, että varmasti on jotain häikkää ollut matkassa. On se saattanut ehtiä Helsinkiin 17.43 kun katsoo milloin ne meiltä haettiin tuona päivänä ja periaatteessa voineet ehtiä käydä Jyväskylässäkin. Mutta hieman epäilen... Voisitko laittaa aspaan viestiä niin varmistamme Schenkeriltä, minkä takia et ole saanut saapumisilmoitusta, kun kerran numero on oikein.
 
Itsellä näytönohjain ei antanut kuvaa ensimmäisellä käynnistykselläkään ja lähetetty tukkurille yli 3vk sitten. Edelleen odotellaan päätöstä. Saman ajan on myös sitten itse kone seissyt Datatronicilla.
Tämä on ollut sitten jo varsin kauan tukkurilla. Laitatko meille viestiä asiasta niin katsotaan mikä sen status on. Tosiaan näytönohjaimissa on se ongelma, että valmistajalla on oikeus myös korjata tuote, jos katsovat sen olevan järkevämpää. Tässä on ilmeisesti vielä kasattu kone eli se on hieman epäkäytännöllistä lainanäytönohjaimenkaan kanssa, kun koko konetta pitäisi lähetellä edestakaisin ja nyt aikaakin on kulunut noin paljon. Mutta ratkaisuhan tuohon on pikaisesti saatava. Olethan meihin yhteydessä.
 
Numero on kyllä oikein, mutta kansainvälisessä muodossa.
Mahtaakohan olla siinäkin bugeja, kun muitakin näkyy.
Käsityksemme mukaan kansainvälisen muodon ei pitäisi haitata, mutta laitathan meille viestiä niin selvittelemme Schenkerin kanssa mitä lähetykselle kuuluu.
 
Tuo on vähän kyllä huolestuttavaa, jos takuuasioissa ja palautuksissa kestää näin pitkään Datatronicilla. Jimmsin takuuta haukuttu paljon, mutta siellä kestänyt korkeintaan muutaman päivän todeta tuote vialliseksi ja palautuksetkin mennyt heittämällä läpi. Parhaimmillaan samana päivänä lähtenyt Postin matkaan korvaava tuote, kun olen laittanut näytönohjaimen takuuseen. Nyt toki onneksi toinen virtalähde koneessa kiinni, mutta jos hajoaisi osa, jolle ei ole korvaajaa, olisi pitkä odottelu. Mitähän varten Datatronicilla on oma huolto, jos kaikki menee tukkurille? :confused:

EDIT: Kaverilla oli myös todella pitkä takuukäsittely emolevyn ja prosessorin kanssa Datatronicilla. Reilusti toista kuukautta.
Me tosiaan myös omassa huollossa tarkistamme jokaisen RMA tuotteen. Meillä myös tämä tarkastus on maksuton, vaikka takuuvikaa ei tuotteessa olisi. Kun tuote on meillä tarkistettu ja todettu vialliseksi lähetetään se tosiaan tukkurin kautta valmistajalle. Aiemmassa viestissä olen kuvannut prosessia ja myös tuonut esiin joustomahdollisuuksia. Tavoitteena on paras RMA käsittely.
Toivottavasti kaverisi tapaus ei ole ihan tuore, yleisesti olemme saaneet hurjasti nopeutettua RMA käsittelyä alkuvuoden ruuhka-aikojen jälkeen, kun olemme lisänneet resurssejamme.
 
Saatteko tuotteistettua Lian Li O11D Evon vertical GPU-brackettiä? ja mahdollisesti vielä suhkot nopealla toimitusajalla? on vähän nihkeä saatavuus yleisesti varsinkin jos ei ihan ryöstöhintaa halua maksaa.

 
Tuo on vähän kyllä huolestuttavaa, jos takuuasioissa ja palautuksissa kestää näin pitkään Datatronicilla. Jimmsin takuuta haukuttu paljon, mutta siellä kestänyt korkeintaan muutaman päivän todeta tuote vialliseksi ja palautuksetkin mennyt heittämällä läpi. Parhaimmillaan samana päivänä lähtenyt Postin matkaan korvaava tuote, kun olen laittanut näytönohjaimen takuuseen. Nyt toki onneksi toinen virtalähde koneessa kiinni, mutta jos hajoaisi osa, jolle ei ole korvaajaa, olisi pitkä odottelu. Mitähän varten Datatronicilla on oma huolto, jos kaikki menee tukkurille? :confused:

EDIT: Kaverilla oli myös todella pitkä takuukäsittely emolevyn ja prosessorin kanssa Datatronicilla. Reilusti toista kuukautta.

Samat kokemukset Jimm’s, Verkkiksen, Gigantin ja Powerin kanssa. Kaikki palautukset ja takuuasiat hoituneet asiallisesti. Datatronicin kanssa heti ensimmäinen meni metsään.
 
Saatteko tuotteistettua Lian Li O11D Evon vertical GPU-brackettiä? ja mahdollisesti vielä suhkot nopealla toimitusajalla? on vähän nihkeä saatavuus yleisesti varsinkin jos ei ihan ryöstöhintaa halua maksaa.


Hei,

Tukkurilta löytyy suoraan hyllystä valkoista 70,90 € | Lian Li Vertical GPU Kit for O11 Dynamic EVO - white PCI .... Toimitusaika 2vk
 
Käsityksemme mukaan kansainvälisen muodon ei pitäisi haitata, mutta laitathan meille viestiä niin selvittelemme Schenkerin kanssa mitä lähetykselle kuuluu.

Kävin noutamassa paketit ja bugiahan oli numeronkin osalta.
Puhelinnumeroni alkaa +35850358 ja mitä ilmeisimmin joko Datatronicin järjestelmä tai Schenkerin järjestelmä parsii tämän pieleen ja lopputulokseksi tulee 0500xxxx, kun pitäisi olla 050358xxxx.

Ainakin paketit liikkui erittäin nopeasti eikä tarvitse sen osalta miettiä hetkeäkään mistä tilaa jatkossa!
 

Kotelot sivulle eksynyt jokunen kategorian ulkopuolinen tuote

 

Kotelot sivulle eksynyt jokunen kategorian ulkopuolinen tuote


Fiksattu!
 
Onko Fractal Design North -koteloiden saatavuudesta mitään arvausta?

Joillakin jälleenmyyjillä lukee, että saapuisi 11.5. varastoon

 
Nyt vanhat silentiumpc jäähyt hyvään hintaan :)
 

Statistiikka

Viestiketjuista
259 622
Viestejä
4 511 256
Jäsenet
74 443
Uusin jäsen
hupsistarallaa

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom