Datatronic / Aina hyvä hinta ja vielä parempi palvelu. Tavoitteena paras.

Onko Gigabyte joku surkea vai miksi noin halpa 1000w virtalähde? 77,90 € | Gigabyte P1000GM virtalähdeyksikkö 1000 W 20+4 pin ATX Musta
Veikkaanpa että ei ole mennyt kaupaksi ja haluavat päästä eroon.

Ja syitä miksi ei ole mennyt kalliimmalla kaupaksi on ettei ole tier a virtalähde (esim ltt tai cultis listaus) sekä gigabyten kohu jossa toivat tuon mallin myyntiin ja se räjähti testissä.



Tosin saatuaan palautetta se vedettiin pois myynnistä ja tuotiin korjattuna uudelleen myyntiin


Tolla hinnalla voi jo harkita.
 
Viimeksi muokattu:
Onko Gigabyte joku surkea vai miksi noin halpa 1000w virtalähde? 77,90 € | Gigabyte P1000GM virtalähdeyksikkö 1000 W 20+4 pin ATX Musta
No täällä listattu luokkaan "Tier C • Recommended for cheap mid/low-end systems": [EOL] PSU Tier List rev. 14.8

750 ja 850 wattiset ilmeisesti tupanneet hieman räjähtelemään: Gamers Nexus expose GIGABYTE power supplies EXPLODING, 50% are DOA

Ilmeisesti 1000 wattisella ei vastaavaa vikaa ole esiintynyt. Pikaisella googletuksella ei hirveän mairittelevia kommentteja tuosta löydy, mutta niinhän se aina menee ettei ne internetiin kirjoittelee, joilla ei mitään ongelmia ole.

Edit: jaahas samat asiat olikin jo sanottu
 
On kyllä aivan jäätävän hitaat nuo nettisivut. Ensimmäistä kertaa yritin tilata teiltä mutta piti luovuttaa kun jokaisen sivun lataamiseen menee se ~15s. Ostoskorissa kun yrittää kirjoittaa tietoja niin ne ilmestyy viiveellä boksiin.

Miten tuo bonuskin toimii kun oheislaitteissa (tulostin) lukee että bonus 2%. Ostoskorissa sanoo vaan että lisää tuotteita saadaksesi bonusta. :hmm:
 
Joka päivä luvataan että kyllä tänään lähtee paketti vaikka postin sivuilta huomaa etteivät ole saaneet pakettia.
 
Viimeksi muokattu:
Hei. Tilasin 2.3 teiltä Be quietin Pure Rock 2 fx -jäähyn ja toimitusajaksi annettiin 2-7 päivää. Missä mahtaisi lähetys tällä hetkellä kulkea ja saisiko siihen minkäänlaista seurantakoodia kenties?
 
Joka päivä luvataan että kyllä tänään lähtee paketti vaikka postin sivuilta huomaa etteivät ole saaneet pakettia.

Hei,

Postin paketit on viety tänään postiin 16.40 ja ehtivät saman päivän kuormaan. Seuranta pitäisi päivittyä viimeistään yöllä.
 
Tämä on totta, siellä on aika pahasti ilmeisesti henkilökunta pulaa. Sähköpostit ja kyselyt jää aika paljon varmasti jälkeen nopeasti. Tästä on aikasemmin myös puhuttu tässä topic..

Mielestäni pitäisi palkata lisää henkilökuntaa tai tehtävä jotain muutoksia pian. Myymälä myös järjestellä kunnolla koska sekin on "hieman" sekaisin.
Tuntuu olevan. Alkaa tasaisempikin provosoitumaan kun ei vaan asia ole hoidossa vieläkään. Vai onko tyyli,että ota rahat ja juokse.
 
Ei tässä itelläkään muuta ku vieläkkään ei ole kuulunut joulukuussa tilatusta X570-i -emosta mitään vaikka viimeksi piti muka palata seuraavana päivänä.
Lisäbonarina oli nyt näkyjää peruttu yks tilattu SSD ykspuolisesti johki hintavirheeseen vedoten, vaikka samallaista kuraa myydään vielä halvemmalla. Lisäkiitoksena tilaukseen käytetyt bonuksetkin hävisi.
Ennen pystyi muille firmaa suosittelemaan, enää ei.
 
Tasan kaksiviikkoa sitten (7.3) tilasin näytön. Toimitusajaksi ilmoitettiin 2-7 päivää. 16.3 laitoin kyselyä sivujen kautta ja 17.3 täältä yv:llä. Mihinkään ei ole vastattu. Kysytään nyt täälläkin että koska mahdollisesti voisin noutaa tilaamani tuotteen 24G2SPU/BK?
 
Hei. Tilasin 2.3 teiltä Be quietin Pure Rock 2 fx -jäähyn ja toimitusajaksi annettiin 2-7 päivää. Missä mahtaisi lähetys tällä hetkellä kulkea ja saisiko siihen minkäänlaista seurantakoodia kenties?

Hei,

Tämä on valitettavasti viivästynyt saksan tukkurilta. Tilasin nyt ruotsin tukkurilta tämän niin saadaan viimeistään ensi viikon alkupuolella
 
Ei tässä itelläkään muuta ku vieläkkään ei ole kuulunut joulukuussa tilatusta X570-i -emosta mitään vaikka viimeksi piti muka palata seuraavana päivänä.
Lisäbonarina oli nyt näkyjää peruttu yks tilattu SSD ykspuolisesti johki hintavirheeseen vedoten, vaikka samallaista kuraa myydään vielä halvemmalla. Lisäkiitoksena tilaukseen käytetyt bonuksetkin hävisi.
Ennen pystyi muille firmaa suosittelemaan, enää ei.

Hei,

Edit: löysin tilauksen. Tilasin tukkurilta tämän. Tässä ollut haastavuutta saada. Laitoin myös alekoodin jossa on puuttuvat bonukset. Pahoittelut vielä pitkästä toimitusajasta
 
Viimeksi muokattu:
Tasan kaksiviikkoa sitten (7.3) tilasin näytön. Toimitusajaksi ilmoitettiin 2-7 päivää. 16.3 laitoin kyselyä sivujen kautta ja 17.3 täältä yv:llä. Mihinkään ei ole vastattu. Kysytään nyt täälläkin että koska mahdollisesti voisin noutaa tilaamani tuotteen 24G2SPU/BK?

Hei,

Selvitän tämän asian huomenna. Palaan asiaan pian!
 
S
On kyllä aivan jäätävän hitaat nuo nettisivut. Ensimmäistä kertaa yritin tilata teiltä mutta piti luovuttaa kun jokaisen sivun lataamiseen menee se ~15s. Ostoskorissa kun yrittää kirjoittaa tietoja niin ne ilmestyy viiveellä boksiin.

Miten tuo bonuskin toimii kun oheislaitteissa (tulostin) lukee että bonus 2%. Ostoskorissa sanoo vaan että lisää tuotteita saadaksesi bonusta. :hmm:
Harmillista, että sivut ovat olleet noin hitaat. Ei niiden kyllä pitäisi toimia noin. Pahoittelut tästä.

Bonukset tulevat kun toimitus on tehty eli sitä voi käyttää seuraavaan tilaukseen.
 
Joka päivä luvataan että kyllä tänään lähtee paketti vaikka postin sivuilta huomaa etteivät ole saaneet pakettia.
Voisitko laittaa tästä lisätietoa YV:llä eli tilaustunnuksen niin voin selvittää mistä on kyse.
 
Hei. Tilasin 2.3 teiltä Be quietin Pure Rock 2 fx -jäähyn ja toimitusajaksi annettiin 2-7 päivää. Missä mahtaisi lähetys tällä hetkellä kulkea ja saisiko siihen minkäänlaista seurantakoodia kenties?
Löysin tämän tilauksen ja näyttää että kyllä tässä virhe on tehty. Merkitty tilatuksi, mutten löydä tilausta ko. tukkurilta. Pahoittelut. Olen nyt tilannut tuotteita pari kappaletta meille päin.
 
Tasan kaksiviikkoa sitten (7.3) tilasin näytön. Toimitusajaksi ilmoitettiin 2-7 päivää. 16.3 laitoin kyselyä sivujen kautta ja 17.3 täältä yv:llä. Mihinkään ei ole vastattu. Kysytään nyt täälläkin että koska mahdollisesti voisin noutaa tilaamani tuotteen 24G2SPU/BK?
Tätä on matkassa meille 1 kpl josta sinun tilauksesi saa tuotteen, mutta vaikka tätä näkyy sivujemme mukaan olevan tukkurilla 1 kpl niin sitä ei ole eli toinen tilaus jää odottamaan seuraavaa erää 11.4.
 
Ei tässä itelläkään muuta ku vieläkkään ei ole kuulunut joulukuussa tilatusta X570-i -emosta mitään vaikka viimeksi piti muka palata seuraavana päivänä.
Lisäbonarina oli nyt näkyjää peruttu yks tilattu SSD ykspuolisesti johki hintavirheeseen vedoten, vaikka samallaista kuraa myydään vielä halvemmalla. Lisäkiitoksena tilaukseen käytetyt bonuksetkin hävisi.
Ennen pystyi muille firmaa suosittelemaan, enää ei.
Tässä on varmaankin kyse jostain emolevystä, jossa meillä ei ole saatavuutta? Voin tutkia asiaa lisää jos laitat meille yksityisviestiä.
 
Pahoittelut kaikille, joiden tilaus on viivästynyt. Lähestulkoon kaikki tilaukset, joissa tavara on ollut meidän varastossa on saatu lähetettyä. Jonkin verran tilauksia, joita selvitellään. Odotimme, että perinteisesti tilausmäärät olisivat kääntyneet laskuun, niinkuin yleensä käy jo maaliskuussa ja hidastuu entisestään toukokuuhun asti. Jostain syystä tilausmäärät ovat nyt pysyneet aika korkeina. Nyt onkin sitten rekryt pystyssä jotta saadaan tilaukset hoidettua nopeasti.
 
Tietyn liikkeen toiminta ja sivusto on varmaan osa syynä teidän tilauskannan nousuun. Toki myös täällä foorumilla on otettu teidän sivut suosittelun kohteeksi monessa paikkaa, tätä ei läheskään niin paljoa näkynyt esim reilu vuosi sitten.

Toki varmaan muualtakin asiakkaita tulee, mutta varmaan iso osa tämän foorumin kautta välillisesti tulee. Toki nyt on tärkeetä saada palvelu ja toimitukset toimimaan, että hyvät kokemukset jää ihmisille mieleen. Nämä toki pelkkää omaa arvailua miten asiat voi olla.

Joku foorumilaistarjous -tuote hyvällä alella per kk voisi olla myös mukava lisä foorumilaisille.

Omat kokemukset erittäin hyvät teidän toiminnasta. Nopeat toimitukset ja hinta on teillä ollut kohdillaan joka tuotteen kohdalla.
 
Ei tässä itelläkään muuta ku vieläkkään ei ole kuulunut joulukuussa tilatusta X570-i -emosta mitään vaikka viimeksi piti muka palata seuraavana päivänä.
Lisäbonarina oli nyt näkyjää peruttu yks tilattu SSD ykspuolisesti johki hintavirheeseen vedoten, vaikka samallaista kuraa myydään vielä halvemmalla. Lisäkiitoksena tilaukseen käytetyt bonuksetkin hävisi.
Ennen pystyi muille firmaa suosittelemaan, enää ei.

Tästä emosta tulikin nyt yöllä mailia, että laitettu uudelleen tilaukseen, kiitos.

Tuote tosin näkynyt olevan tukkurin varastossa aika lailla kokoajan. Kannattaa kahtella mistä moinen johtuu ja kun asiaa olen kysellytkin kolmesti, niin olisi ollut 3kk aikana ihan kohtuullista saada vaikka vastausta. Kohtalaisen pitkä tovi nimittäin meni nyt ja joku muu olisi saattanut oikeasti vetää herneet nennään.

Bonuksetkin taisivat löytää perille, kiitos.
 
Olen yrittänyt toistuvasti ottaa yhteyttä sähköpostilla ja sivujen lomakkeilla, mutta vaikuttaisi siltä että tämä foorumi on varmin tapa saada vastauksia kysymyksiin. Haluaisin tiedustella 12.3. tilatun Jonsbo N1 -kotelon (Tuotekoodi: N1 Grey) tilaa. Onko tuotetta tukkurilla ja toimitusaika noin viikko niin kuin sivuillanne väitetään, vai onko tukkurien saldo väärä ja toimitusaika-arvio avoin? Kiitos.
 
S

Harmillista, että sivut ovat olleet noin hitaat. Ei niiden kyllä pitäisi toimia noin. Pahoittelut tästä.

Bonukset tulevat kun toimitus on tehty eli sitä voi käyttää seuraavaan tilaukseen.

No ihmetellään sitten sitä miksi tuossa ostoskorissa on tämä boksi, jos tuossa ei edes ilmoiteta sen tulevan bonuksen määrää sitten kun tuote on lisätty ostoskoriin.

Mukavasti vielä eilisestä pompannut tulostimen hinta 10e.
1679479985559.png
 
Kilpailijalla löytyy postiennakkotilaus- mahdollisuus, jota itsekin käyttänyt useamman kerran, etenkin kun tuotetta odotellut varastoon ja ollut epävarmaa milloin tulee. Plus toki käteisen kanssa hyvä.
Olisikohan teillä mahdollisuutta harkita sitä systeemiä, ainakin omia ostoksia tulisi tehtyä enemmänkin täältä sitten. Postiennakkoa ei tosin enää kovin moni tarjoa, onko syynä sitten lisätyö vai kustannukset.
 
Hyvin liikkui hyllytavarana olevat roinat, ainakin omalla kohdalla. Maanantaina 13.36 tehty tilaus ja tänään 10.20, tuli viestiä, että tilaus noudettavissa.
 
Kyl itsenkin täytyy kehua mitä muutamia tilauksia tehnyt, et nopeasti tavara liikkuu. Viime yönäkin tuli tehtyä yksi heräte tilaus ja tänään lähtenyt liikkeelle.
 
Hyllytavara liikkuu nopeasti, mutta tukkurikamat tuntuu aiheuttavan haasteita tämän ketjunkin perusteella.

Ostin emolevyn muutaman päivän toimitusarviolla, jota ei sitten voitukaan toimittaa lainkaan, ja eilen toista kertaa kysyin mitä tarjotaan korvaavana. Ensimmäisessä viestissä kysymys sivuutettiin kun samalla kysyin muutakin ja toiseen tiedusteluun ei ole vielä vastattu mitään. Muutenkin tylsää että ei omatoimisesti tarjottu suoraan ratkaisua.

Viikko alkaa olla pitkällä ja muut osat odottelee.
 
Olen yrittänyt toistuvasti ottaa yhteyttä sähköpostilla ja sivujen lomakkeilla, mutta vaikuttaisi siltä että tämä foorumi on varmin tapa saada vastauksia kysymyksiin. Haluaisin tiedustella 12.3. tilatun Jonsbo N1 -kotelon (Tuotekoodi: N1 Grey) tilaa. Onko tuotetta tukkurilla ja toimitusaika noin viikko niin kuin sivuillanne väitetään, vai onko tukkurien saldo väärä ja toimitusaika-arvio avoin? Kiitos.
Tämä on tosiaan ollut vähän hankalampi tapaus. Eli näitä oli tukkurilla 1 kpl ja meillä oli -2 jonka takia meidän järjestelmä kertoi että toimitusaika olisi parempi kun se on. Eli järjestelmä katsoi vaan että tukkurilla tuotetta on.. Tosiaan olemme laittaneet tukkurille kyselyä tästä kotelosta ja saimmekin hetki sitten vastauksen, että tällä kotelolla ei ikävä kyllä ole vahvistettua toimitusaikaa :(
 
Kilpailijalla löytyy postiennakkotilaus- mahdollisuus, jota itsekin käyttänyt useamman kerran, etenkin kun tuotetta odotellut varastoon ja ollut epävarmaa milloin tulee. Plus toki käteisen kanssa hyvä.
Olisikohan teillä mahdollisuutta harkita sitä systeemiä, ainakin omia ostoksia tulisi tehtyä enemmänkin täältä sitten. Postiennakkoa ei tosin enää kovin moni tarjoa, onko syynä sitten lisätyö vai kustannukset.
Meillä tosiaan ensisijainen toimitustapa johon koitamme asiakkaita ohjata on Schenker. Eli tuo ei ihan istu tähän tavoitteeseen. Posti toimitustapanakin jo maksaa. Eli pitäisi pohtia aika tarkkaan, onko tuotekehitys tässä varmasti tarpeen eli olisiko kysyntää tarpeeksi. Kyllähän se niin on, että kaikki jolle on paljon kysyntää kannattaa tehdä ja se jolla ei ole niin ei kannata tehdä, mutta sen kun vielä tietäisi etukäteen :) Mutta on näitä toiveita jo muutama esittänyt niin pitää laittaa korvan taakse.
 
Hyllytavara liikkuu nopeasti, mutta tukkurikamat tuntuu aiheuttavan haasteita tämän ketjunkin perusteella.

Ostin emolevyn muutaman päivän toimitusarviolla, jota ei sitten voitukaan toimittaa lainkaan, ja eilen toista kertaa kysyin mitä tarjotaan korvaavana. Ensimmäisessä viestissä kysymys sivuutettiin kun samalla kysyin muutakin ja toiseen tiedusteluun ei ole vielä vastattu mitään. Muutenkin tylsää että ei omatoimisesti tarjottu suoraan ratkaisua.

Viikko alkaa olla pitkällä ja muut osat odottelee.
Voitko laittaa emolevytilauksesta YV:n niin tutkin asian. Ei ole tietenkään hyvä jos vastaamme sähköpostissa vain osaan kysymyksistä.
Meillä on jo lähes valmiina todella iso uudistus, joka nopeuttaa ja vähentää tilausvirheitä kun saamme uuden ostotilaustyökalun käyttöön. Mutta tällä hetkellä meillä on myös normaalia parempi tilanne tukkuritilauskäsittelyssäkin eli täysin käsittelemättömiä tilauksia on aika vähän. Mutta toki virheitä nykyisessä mallissa voi välillä tapahtua. Tilauksia kuitenkin tehdään todella paljon joka päivä ja nämä inhimilliset mokat joita järjestelmä vielä mahdollistaa, tapahtuu kuitenkin vain yksittäisiä. Ei edes päivittäin. Mutta kyllä viikottain.
 
Meillä tosiaan ensisijainen toimitustapa johon koitamme asiakkaita ohjata on Schenker. Eli tuo ei ihan istu tähän tavoitteeseen. Posti toimitustapanakin jo maksaa. Eli pitäisi pohtia aika tarkkaan, onko tuotekehitys tässä varmasti tarpeen eli olisiko kysyntää tarpeeksi. Kyllähän se niin on, että kaikki jolle on paljon kysyntää kannattaa tehdä ja se jolla ei ole niin ei kannata tehdä, mutta sen kun vielä tietäisi etukäteen :) Mutta on näitä toiveita jo muutama esittänyt niin pitää laittaa korvan taakse.
Schenkerin kanssa ette saa sovittua postiennakkoa? Ei sillä että itsellä olisi tarvetta vaan enemmänkin kysymyksenä toisten puolesta.
 
Postiennakkoa ei tosin enää kovin moni tarjoa, onko syynä sitten lisätyö vai kustannukset.

Toisen alan kauppiaan näkemys asiaan: postiennakkoa käytettiin melko vähän ja noin puolet postiennakkopaketeista jäi noutamatta. Kyseisistä paketeista siis kaksinkertaiset toimituskulut eikä myyntiä. Yrityksemme ei ole tarjonnut sitä enää neljään vuoteen ja ehkä yhden kerran siitä on kyselty.

Tervemenoa. Ei tule ikävä.
 
Maksuvaihtoehdoksi klarna niin postiennakko on aivan turha. Tällöin voi tilata myös ei varastossa olevan tuotteen ilman riskiä että rahat makaa teidän firman tilillä odottamassa koska tavara sattuu saapumaan. Kuluttaja maksaa klarnalle vasta kun tuote lähtee tulemaan.
 
Maksuvaihtoehdoksi klarna niin postiennakko on aivan turha. Tällöin voi tilata myös ei varastossa olevan tuotteen ilman riskiä että rahat makaa teidän firman tilillä odottamassa koska tavara sattuu saapumaan. Kuluttaja maksaa klarnalle vasta kun tuote lähtee tulemaan.
Aiemminhan heillä oli Klarna, mutta kävivät ilmeisesti ahneeksi:

 
Ehdottomasti ei mitään klarnoja tueta, sen verran hämärää oli heidän touhunsa tuossa taannoin ja omat tietoni olen heiltä poistanut. Vaihdan mieluummin kauppaa kuin uudestaan tuota käytän.

Mitä tulee Datatronic:n liittyen, niin hieman tuossa nauratti kun teiltä tulikin aika kasa tuota sähköpostia kun tilasin erääseen projektiin prosessori jäähdyttimen. Viisi kappaletta sähköpostia (Maksu hyväksytty, tilausvahvistus, bonus vahvistettu, kuitti lähetty ja lähetetty), ehkä noita voisi hieman tiivistää vaikka 2 kappaleeseen. :geek:
 

Statistiikka

Viestiketjuista
258 278
Viestejä
4 486 107
Jäsenet
74 132
Uusin jäsen
Jaakko0000000

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom