Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tämä riippuu tuotteesta. Mistä tuotteesta on kyse? Usein tuo nolla saatavuus voi tarkoittaa vaan sitä, että se on väliaikaisesti tukkurilta loppu, mutta toki kyse saattaa olla vaikeammastakin tapauksesta.Kannaatako teltä tilata tuotetta, jonka saldo on sekä teillä, että tukkureilla nolla? Onko tuote silti mahdollista saada?
Kyllä nuo tuppaa olemaan toisinaan vähän mitä sattuu nuo DB Schenkerin seurantatiedot. Nytkin juuri viimeisimmälle tilaukselle näyttää vaiheena "Lähtöterminaalissa", ja yksityiskohtaisissa tiedoissa, että noudettu Helsingissä, vaikka paketti on noudettu jo helmikuun lopulla sen oikealta määränpääpaikkakunnalta, joka sijaitsee hyvin kaukana Helsingistä.Toimiiko muilla nuo Schenkerin seurantalinkit suuntaan tai toiseen?
Kauan yleensä tuotepalautuksissa kestää? Tilauksen status on kohta kuukauden näyttänyt "Odotetaan tuotepalautusta" ja alkaa jo hieman huolestuttamaan.
Lisäksi saisiko teidän kautta tilattua Keychron K7:aa RGB:llä ja punaisilla kytkimillä kohtuu hintaan?
Onko sittenkään? Eipä tullut kuittausta lomakkeen lähettämisestä.Hei,
Tämä korjattu
Moi!
539,00 € | Sapphire NITRO+ AMD Radeon RX 6750 XT 12 GB GDDR6 (datatronic.fi)
Mikä näissä mahtaa olla saatavuus? Näyttää jo kolmatta viikkoa -2kpl teillä vaikka tukkureilla näyttäisi olevan
Kyllä nuo tuppaa olemaan toisinaan vähän mitä sattuu nuo DB Schenkerin seurantatiedot. Nytkin juuri viimeisimmälle tilaukselle näyttää vaiheena "Lähtöterminaalissa", ja yksityiskohtaisissa tiedoissa, että noudettu Helsingissä, vaikka paketti on noudettu jo helmikuun lopulla sen oikealta määränpääpaikkakunnalta, joka sijaitsee hyvin kaukana Helsingistä.
Joo, vaikka eihän sen kylläkään _pitäisi_ kyseisessä 3/5-vaiheessa itsepintaisesti jököttää, mutta näin on viime aikoina tavannut olla, ja sitten niissä alempana samaisella seurantasivulla olevissa lisätiedoissa puolestaan on sentään näkynyt vähän enemmän sinne päin olevaa tietoa, joskin paikkakuntatiedot voivat heittää tyyliin Suomen mitalla.Tommosta ”Lähtöterminaalissa”-statusta oon ihmetellyt nyt useamman päivän, mutta tämä on ilmeisesti normaalia. Hyvä tieto.
Tukkuri ilmoitti, että nyt on siirtynyt saatavuus toukokuulle... aika kitkerää palautetta annoimme nyt tukkurillekin näistä arvioista, jotka on nyt siirtynyt 3 kertaa...Mikäs on tilanne lia liin lancool koteloiden osalta. On jo pitkään ollut teillä saatavuus olematon. Niitä mielellään suosittelisi erikokoonpanoihin.
Joo, vaikka eihän sen kylläkään _pitäisi_ kyseisessä 3/5-vaiheessa itsepintaisesti jököttää, mutta näin on viime aikoina tavannut olla, ja sitten niissä alempana samaisella seurantasivulla olevissa lisätiedoissa puolestaan on sentään näkynyt vähän enemmän sinne päin olevaa tietoa, joskin paikkakuntatiedot voivat heittää tyyliin Suomen mitalla.
==> Ilmeisesti DB Schenkerin Celeron piiputtaa. ;-)
no kyllähän tämä näyttää harmillisen hankalalta tapaukselta. Eli se ei siis todellisuudessa ole noutovalmis vaikka tuo niin väittää? Voitko laittaa meille seurantanumeron niin laitan Schenkerille kyselyä.Viime perjantaista ollu meikäläisen muistipulikat Schenkerin "lähtöterminaalissa", kiinnostas kyllä tietää mitä ne näiden kanssa puuhailee...
edit: Tipautanpa tähän vielä kuvan tosta seurannasta, jos joku muukin ihmettelee vastaisuudessa. Lähetys ei siis oo tulossa Helsingin lähellekään ja tänään on 9.3.2023.
no kyllähän tämä näyttää harmillisen hankalalta tapaukselta. Eli se ei siis todellisuudessa ole noutovalmis vaikka tuo niin väittää? Voitko laittaa meille seurantanumeron niin laitan Schenkerille kyselyä.
Haasteellista saada järkevään hintaan. Yritämme parhaamme, mutta vielä emme tiedä milloin saamme.Onkos niistä 7950X3D:stä kuulunut mitään?
Eilen näitä on pari saapunut eli saldo on nyt nolla. Näitä ei ole varastoon ostettu. Koitamme näitä vanhempiakin 3000 sarjalaisiakin pitää varastossa jonkin verran, mutta vähän olemme varovaisia näiden kanssa nyt kun uutta sarjaa pukkaa markkinoille.565,00 € | MSI GeForce RTX 3060 Ti GAMING X TRIO 8GD6X NVIDIA 8 GB ...
Moikka, onko milloin tulossa näitä?
Pitäisi saapua ensiviikon alkupuolella näitä parille tilaukselle. Ei ole tulossa varastotuotteeksi.Onko antaa tarkempaa saapumisaikaa tukkurilta tuotteelle 159,90 € | AOC G2 24G2SPAE/BK LED display 60,5 cm (23.8") 1920 x 10...
Ne luultavasti ovat olleet noudettavissa sinun toimipaikasta jo 3.3. Onkohan jäänyt tekstiviesti lähettämättä/ongelma numerossa?Viime perjantaista ollu meikäläisen muistipulikat Schenkerin "lähtöterminaalissa", kiinnostas kyllä tietää mitä ne näiden kanssa puuhailee...
edit: Tipautanpa tähän vielä kuvan tosta seurannasta, jos joku muukin ihmettelee vastaisuudessa. Lähetys ei siis oo tulossa Helsingin lähellekään ja tänään on 9.3.2023.
Ne luultavasti ovat olleet noudettavissa sinun toimipaikasta jo 3.3. Onkohan jäänyt tekstiviesti lähettämättä/ongelma numerossa?
Minullakin paketti oli "Helsingissä" ja sieltä kai sen sitten noudin, vaikka en tietääkseni Helsingissä käynyt... Ja seurannan mukaan pakettini yhä on lähtöterminaalissa.
Moro.
Onnistuisiko saada teidän varastoon kyseisiä tuulettimia? Ainakaan suomen liikkeistä ei löydy kuin yhdestä ja sieltä usein loppunut. Näitä tuulettimia olen suosinut jo pitkään yleiskäytössä kun ovat hiljaisia, tehokkaita ja kohtuuhintaisia RGB-tuulettimiksi.
SilverStone Air Blazer 120R
Olikohan sattumaa kun seuraavana päivänä lähti liikkeelle . Tuotteet tuli tänään31.1 olen tilannut muistitikkuja joissa silloin ja nyt 2-7 päivää toimitus. On vähä venähtänyt
Saas nähdä koska saapuu........ Maksettunakin jo.
Mikäköhän siellä tukkurin päässä mättää, kun eivät saa koteloita hankittua. Ollut jo kaksi kuukautta saatavuus heikkoa ja lykkääntyy vielä toiset 2 kuukautta.Tukkuri ilmoitti, että nyt on siirtynyt saatavuus toukokuulle... aika kitkerää palautetta annoimme nyt tukkurillekin näistä arvioista, jotka on nyt siirtynyt 3 kertaa...
Ansicode sanoi:Tilasin 13.2. teiltä Gigabyte X570S UD emolevyn. Oli toimitusajaksi luvattu 2-7 päivää.
Onkohan lähiaikoina mahdollisesti tulossa?
Ei vissiin tullut tällä viikolla teille tämä emolevy?Hei,
Viimeistaan ensi viikolla saadaan pahoittelut viivästyksestä.
Ymmärrän täysin että teillä on varmasti kiirettä mutta tämä näytti menevän teiltä ohi. Eli kysyisin uudestaan onko mahdollista saada teidän varastoon kyseisiä tuulettimia?
Tietokonekotelot laajalla valikoimalla - Datatronic
Valitse satojen erilaisten koteloiden valikoimasta sopiva kotelo tietokoneellesi. Edustamme laajaa määrää eri valmistajia ja voit helposti rajata valikoimaa.datatronic.fi
Varmaan vahingossa yläjäähyn sopivuueksi mainittu 420mm tuolla teidän tiedoissa, mutta jos ootte tutkinu, niin mahtuuko tuohon eteen 420rädi? Kolme 140mm tuuletinta ainakin menee ja kyllä silmän mukasesti pitäs olla tilaa koko jäähylle, mitä oon plarannu videoita/kuvia
Ei vissiin tullut tällä viikolla teille tämä emolevy?
Suunnitelmissa tilata Samsungin 870 EVO mallia 4TB, mutta ovatko nuo teillä hyllyssä olevat vielä vanhaa viallista erää vai 2022 lokakuun jälkeen valmistettuja? Valmistuspäivä pitäisi löytymän laatikon kyljessä olevasta sinettitarrasta sekä itse levyssä olevasta tyyppikilvestä.
Taustaksi hieman, että meillä on yksi tukkuri tosiaan tällä arviolla 12-20 päivää. Tällä tukkurilla on semmoinen "ominaisuus" että he ilmoittavat saldon sekä niistä tuotteista jotka heillä on ja jotka ovat heidän etävarastossa. Etävarasto todennäköisesti tarkoittaa heidän partneritukkureita. Ja näissä tämä arvio ei aina pidä paikkaansa vaan matka tuolta muualta voi kestää jo itsessään kauemmin kun 20 päivää, mutta toisaalta hyvin usein eli valtaosassa tapauksia tuo 12-20 päivää toteutuu. Muissa tukkureissa meillä yleensä lukee joko 3-5 päivää, 5-7 päivää. Näissä 5-7 päivän tukkurit ovat ns. hyvät keski-euroopan tukkurit. 3-5 päivää ovat hyvät Nordic tukkurit. Toki osa ns. hyvistä keski-euroopan tukkureista ovat niinkin moderneja, että heille voi lähettää vain sähköpostilla tilauksia ja jos tuote ehtii loppua tukkurilta niin tavara jää lähettämättä. Osalla tukkureista taas on varsin pätevät sähköiset järjestelmät, jossa saamme tuotteet tilattua ja varattua varsin nopeastikin. Meillä on myös vielä työn alla ostotilausjärjestelmän jatkokehitys, joka vähentää meidän päässä tapahtuvia virheitä. Kuitenkin kokonaisvolyymeihin nähden näitä virheitä ei kyllä tapahdu kuin hyvin vähän, mutta toki kaikki virheet aina näkyvät sitten rajusti asiakkaalle toimitusnopeuden pettäessä.
Mutta nytkin yhtä UPS:n lähetystä odottelemme joka on ollut jo 7 päivää matkassa, eikä ole vielä saapunut meille. Tuolla on iso kasa monen odottamia tavaroita. Todennäköisesti maanantaina tulee semmoiset kasat tavaraa, että pitäisi kattoa nostaa korkeammalle Kaikenkaikkiaan tuntuu, että lakon jälkeen on ollut enemmän näitä lähetyksissä olevia "operational delay" statuksia eli ehkä logistiikkaa ei ole vielä ihan täysin toipunut tai sitten nyt on ollut vaan meidän lähetyksissä huonoa onnea.
Kaikkien varmintahan on toki tilata meidän varastosta. Siinä meillä on korkea prioriteetti, että saamme meillä olevan tavaran hyvin nopeasti matkaan. (Toki ikäviä saldovirheitä voi edelleen tapahtua, mutta ne ovat olennaisesti vähentyneet, kun olemme järjestelmiä parantaneet) Olemme myös olennaisesti kasvattaneet meidän varaston kokoa, jotta sieltä löytyisi mahdollisimman hyvin tuotteita!
Schenker:
Lähetyksistä meillä yli 90%:ia menee Schenkerillä, jonka takia toki myös palaute Schenker kuljetuksista on isossa roolissa Olemme kuitenkin omissa havainnoissamme havainneet, että Schenker kuljettaa jopa pienemmin vahingoin tavaraa kun Posti. Tavara myös on keskimäärin nopesti perillä. Toki vahinkoja heillekin sattuu ja heillä on seurannassa kyllä haastetta. Heillä on liian vähän seurantapisteitä, joissa paketti rekisteröityisi ja tästä olemme heidän kanssaan keskustelleet. Heillä on kuitenkin kova draivi parantaa nimenomaan pakettiliiketoimintaansa ja kasvattaa sitä. Meistä selviä parannuksia on jo vuoden aikana tapahtunut.
Kuitenkin jos Schenkerin seuranta aiheuttaa päänsärkyä niin siitä kannattaa meiltä kysyä. Schenker aika nopeasti vastaa kyselyihimme. Ehkä yksi yleisimpiä virheitä joita olemme havainneet, on hyllytysvirheet eli tuote onkin noutopisteellä, mutta hyllytyksessä on tapahtunut virhe / yhteystiedoissa on virhe jolloin viestiä ei saavuta vastaanottajaa.
Kaikenkaikkiaan meillä kiire on olennaisesti rauhoittunut ja asiakaspalvelukin alkaa olemaan taas mielestämme ihan hyvää ja tuotteet liikkuvat nopeasti, jos ovat meillä.