Datatronic / Aina hyvä hinta ja vielä parempi palvelu. Tavoitteena paras.

Onkohan kasausjonossa kuinka pitkää jonoa tällä hetkellä?
Uskaltaako FBPJMUWLL odotella vielä tällä viikolla valmistuvan, vai onko hamaassa tulevaisuudessa jossain.
Hei, nyt meillä on paljon konekasauksia, mutta ensi viikolla saadaan tilaus lähetettyä.
Ensi viikolla kasausjono nopeutuu kun saadaan lisää asentajia töihin :D
 
Oletteko saamassa Ubiquiti Unifi Cloud Gateway Ultraa lähiaikoina? Tuotetta on ollut tämän viikon alussa tukkurin saldoilla 25+ kappaletta.
 
Moro, mikä on tilauksen tilalle? MUWYYPXHJ. Sormet syyhyten on odoteltu ku kasausjonossa ollut viikon ja osia tullut ja mennyt tässä 3 viikon aikana.
 
XLGQFVRFJ tilauksen osat ovat olleet nyt jo pari päivää "Varattu tilaukselle", milloin mahtaisivat liikahtaa?
 
Hieman nihkeä kokemus näytönohjaimen takuukäsittelystä ja vielä kesken. Kyseessä: Sapphire PULSE Radeon RX 7900 XT AMD 20 GB GDDR6 ->5-7 työpäivää toimitusajaksi merkitty

Olen kysellyt sähköpostilla perään, melkein parin viikon viive vastauksessa ensimmäisellä kertaa ja toisella kertaa alle viikon sisään vastaus.

Datatronicille toimitettu paikan päälle 9.8 näytönohjain. 27.8 sitten todettu vialliseksi ja uutta tarjotaan vaihdossa.

Olen sitten kysellyt perään ja pahoitellaan viivästystä, että tukkurilla ongelmia toimittaa näytönohjainta. Kuitenkaan ei mainita mitään ajan kohtaa milloin voisi kyseinen näytön ohjain saapua minulle. Kuitenkin jo reilu kuukausi mennyt tapauksessa kokonaisuudessaan ja reilu kaksi viikkoa odotettu uutta tilalle eikä tietoa milloin saapuu.

Koskee: "Tilaustunniste GBUPAAJFR - Uusi tuote tulossa tukkurilta"

Milloin siis asia ratkeaa?
 
Mikähän on tilauksen IIURSGJEL tilanne kun status ei ole päivittynyt 13.8. jälkeen? Lukee vain, että tuotteet tilattu tukkurilta 3-10 päivää ja kaikki osat on kuitenkin jo varattu tilaukselle. Sähköpostilla ei oikein tunnu saavan vastausta ja vinkattiin, että täältä ehkä helpommin sellaisen saa.
 
Hieman nihkeä kokemus näytönohjaimen takuukäsittelystä ja vielä kesken. Kyseessä: Sapphire PULSE Radeon RX 7900 XT AMD 20 GB GDDR6 ->5-7 työpäivää toimitusajaksi merkitty

Olen kysellyt sähköpostilla perään, melkein parin viikon viive vastauksessa ensimmäisellä kertaa ja toisella kertaa alle viikon sisään vastaus.

Datatronicille toimitettu paikan päälle 9.8 näytönohjain. 27.8 sitten todettu vialliseksi ja uutta tarjotaan vaihdossa.

Olen sitten kysellyt perään ja pahoitellaan viivästystä, että tukkurilla ongelmia toimittaa näytönohjainta. Kuitenkaan ei mainita mitään ajan kohtaa milloin voisi kyseinen näytön ohjain saapua minulle. Kuitenkin jo reilu kuukausi mennyt tapauksessa kokonaisuudessaan ja reilu kaksi viikkoa odotettu uutta tilalle eikä tietoa milloin saapuu.

Koskee: "Tilaustunniste GBUPAAJFR - Uusi tuote tulossa tukkurilta"

Milloin siis asia ratkeaa?
Hei, tukkurille laitettu viesti että saataisiin koko lähetys nopeammin jossa sinunkin korttisi on. Pahoittelut että tässä on kestänyt tavallista pidempään.
 
Mikähän on tilauksen IIURSGJEL tilanne kun status ei ole päivittynyt 13.8. jälkeen? Lukee vain, että tuotteet tilattu tukkurilta 3-10 päivää ja kaikki osat on kuitenkin jo varattu tilaukselle. Sähköpostilla ei oikein tunnu saavan vastausta ja vinkattiin, että täältä ehkä helpommin sellaisen saa.
Hei, konepaketti on kasausjonossa odottelemassa kasausta. Toimitamme tilauksenne mahdollisimman pian :)
 
Onko teillä saatavilla
GC-TPM2.0_S-moduulia?

Jos on, niin milloin ja mihin hintaan mahdollisesti?
 
Hei, tilaus UUUSPZLXK on ollut jo 3 vrk tilassa "maksu hyväksytty" ja "varattu tilaukselle". (Toimitusaika-arvio oli 1-2 työpv.) Onkohan se vielä liikkeellä?
 
Laitoin viikolla emailia statuksista mutta kerta vain täällä vastataan..:

WGCZKYUGQ
YLAMNJETS
 
Moro, minkälainen jono teillä on tällä hetkellä kasauksissa? THTTWUAIP tilattu muutama päivä sitten ja mietin että kannattaako vielä ens viikolla odotella pakettia
 
Hei, Miten mahtaa olla, kun teillä usein ollut suomen halvin Google Pixel 8 Pro hinnoittelu, nyt kuitenkin toi teidän eräs kotimainen kilpailija laittanut paremmaksi 740e (+4e postit), ja teillä hinta 765e.
Pystyttekö mahdollisesti matchaa tuota, kun mieluummin teiltä ostaisi?
 
Kun pääsee kasausjonoon, niin kuinka monta päivää yleensä kestää?
 
Viimeksi muokattu:
Osui silmään omassa tilauksessa, että vaikka komponentit on ostettu ja maksettu sekä varattu tilaukselle, niin jälkikäteen monen päivän jälkeen kasausjonossa osan status muuttuu toimitusarvio 2-4 päivää. Eli toisin sanoen omalle paketille varattu osa on myyty jollekin toiselle :hmm: No, ei välttämättä vaikuta koko paketin toimitusaikaan, mutta näyttää vaan hieman erikoiselta varastonhallinnalta. Itse nimenomaan kasasin paketin sellaisista osista, joita oli Datatronicin varastossa tilaushetkellä, jotta ovat valmiina heti, kun vuoro kasauksessa tulee.

Muok. Voihan se toki olla, että kasausjono on niin pitkä, että tiedetään osien tulevan taas varastoon, ennen kuin vuoro on. Siinä tapauksessa ei noita muutoksia ehkä kannattaisi edes asiakkaille näyttää. Kärsimättömästi tulee vaan käytyä vilkuilemassa :D
 
Viimeksi muokattu:
Osui silmään omassa tilauksessa, että vaikka komponentit on ostettu ja maksettu sekä varattu tilaukselle, niin jälkikäteen monen päivän jälkeen kasausjonossa osan status muuttuu toimitusarvio 2-4 päivää. Eli toisin sanoen omalle paketille varattu osa on myyty jollekin toiselle :hmm: No, ei välttämättä vaikuta koko paketin toimitusaikaan, mutta näyttää vaan hieman erikoiselta varastonhallinnalta. Itse nimenomaan kasasin paketin sellaisista osista, joita oli Datatronicin varastossa tilaushetkellä, jotta ovat valmiina heti, kun vuoro kasauksessa tulee.

Muok. Voihan se toki olla, että kasausjono on niin pitkä, että tiedetään osien tulevan taas varastoon, ennen kuin vuoro on. Siinä tapauksessa ei noita muutoksia ehkä kannattaisi edes asiakkaille näyttää. Kärsimättömästi tulee vaan käytyä vilkuilemassa :D
Se on bugi järjestelmässä. Sen jälkeen kun kone on siirtynyt kasausjonoon kaikki komponentit on varattu sun tilaukselle ja siirretty jonoon odottamaan kasaamista, vaikka se toimitusarvio siellä näkyy jonain muuna. Näin muistaakseni täällä on useampaan kertaan keskusteltu.
 
Sori oli pakko, mutta tämän ketjun nimeksi voisi yhtä hyvin vaihtaa Datatronic / tiedustele tilauksen kasausjonon tilannetta

Jos olisin yrittäjä, itse ainakin haluaisin keskittyä positivisen sisällön luomiseen, tarjouksiin ja jättää tämän kaltaisen viestinnän sähköpostiin tai kertomaan kasausjonon tilanteesta nettisivuilla.
 
Viimeksi muokattu:
TPIMFQCZR tilaukseen liittyen. Kun tein tilauksen niin tuota prossujäähyä oli yksi kappale varastossa ja tilauksessa luki "Varattu tilaukselle" nyt tilauksessa kuitenkin lukee "Ei saatavilla". Onko tuo prossujäähy nyt varattu tuolle tilaukselle vai ei? :hmm: Lähinnä sillä kyselen, että taidan vaihtaa kyseisen jäähyn jos tilaus viivästyy sen takia.
 
TPIMFQCZR tilaukseen liittyen. Kun tein tilauksen niin tuota prossujäähyä oli yksi kappale varastossa ja tilauksessa luki "Varattu tilaukselle" nyt tilauksessa kuitenkin lukee "Ei saatavilla". Onko tuo prossujäähy nyt varattu tuolle tilaukselle vai ei? :hmm: Lähinnä sillä kyselen, että taidan vaihtaa kyseisen jäähyn jos tilaus viivästyy sen takia.
Hei, nyt tämä on kasausjonossa ja lähetellään ensi viikolla :)
 
Onko mitään tietoa, milloin tilauksen PQNILOAKX tavaraa tulisi tukkurille ja etenisi toimitukseen asti? Tässä neljättä viikkoa odotellaan ja tilatessa sitä oli tukkurilla ja välillä status kävi jo "varattu tilaukselle", mutta lähinnä ollut vaan jälkitoimitus tilassa.
 
Onko mitään tietoa, milloin tilauksen PQNILOAKX tavaraa tulisi tukkurille ja etenisi toimitukseen asti? Tässä neljättä viikkoa odotellaan ja tilatessa sitä oli tukkurilla ja välillä status kävi jo "varattu tilaukselle", mutta lähinnä ollut vaan jälkitoimitus tilassa.
Hei, tässä on todella pitkä toimitusaika niinkuin olemme kaikki huomanneet. Tämä on tulossa tukkurille lähiaikoina, sen enempää tukkuri ei paljasta.
 
Sori oli pakko, mutta tämän ketjun nimeksi voisi yhtä hyvin vaihtaa Datatronic / tiedustele tilauksen kasausjonon tilannetta

Jos olisin yrittäjä, itse ainakin haluaisin keskittyä positivisen sisällön luomiseen, tarjouksiin ja jättää tämän kaltaisen viestinnän sähköpostiin tai kertomaan kasausjonon tilanteesta nettisivuilla.
Samaa mieltä, ketjussa liikaa kyselyitä jotka eivät koske/kiinnosta 99,99% käyttäjistä. Aiemmin oli välillä todella hyviä tarjouksia tuotteista joissa oli pienemmät erät, esimerkiksi tämä jäänyt mieleen:

1726599109698.png


Tuo oli huippuhinta, alle 600€ kun muuten oli tosiaan tuolla ~700-800€ pinnassa.
Kyseinen tuote meni hintaseurannan mukaan alle 600€ vasta tammikuussa eli ~5kk tarjouksen jälkeen.

Näitä lisää Dataronic, Zenwifi BQ16? Winkwink
 
Sori oli pakko, mutta tämän ketjun nimeksi voisi yhtä hyvin vaihtaa Datatronic / tiedustele tilauksen kasausjonon tilannetta

Jos olisin yrittäjä, itse ainakin haluaisin keskittyä positivisen sisällön luomiseen, tarjouksiin ja jättää tämän kaltaisen viestinnän sähköpostiin tai kertomaan kasausjonon tilanteesta nettisivuilla.

Samaa mieltä, ketjussa liikaa kyselyitä jotka eivät koske/kiinnosta 99,99% käyttäjistä. Aiemmin oli välillä todella hyviä tarjouksia tuotteista joissa oli pienemmät erät
Tismalleen näin. Kukaan tuskin enää myöskään muistaa kuinka eräs mm. Jätkäsaaressa operoiva kilpailija oli täällä hetken aikaa yhteistyökumppanina, niin huonosti he ottivat yhteisön huomioon ja eivät panostaneet tähän foorumipuoleen lainkaan.
Toivottavasti Datatronic saa homman rokkaamaan, fokuksen kirkastettua ja napattua meidät kaikki kanta-asiakkaikseen.
 
Täytyy kyllä ihmetellä et jengi suosii tätä lafkaa vaikka tulee mitä ihmellisimpiä selityksiä.Suurin syy on kyllä yleensä tukkuri minkä piikkiin kaikki voi kaataa.Ottaisitte varastoon vähän enemmän sitä tavaraa mitä oikeasti menee.Omat kamani olen kyllä aina saanut kun en tilaa mitään mitä pitää odotella.Tässä on yksi esimerkki sadoista mitä vaan ihmettelen et tavara on saatavilla heti.Ainakin omasta mielestä saatavilla heti tarkoittaa sitä et se on oikeasti hyllyssä.Hinta.fi yleensä katson halvimman paikan.Menetätte vaan ostajia/rahaa kun jengi tilaa osan osista muualta kun teiltä ei löydykkään kamoja. Nyt oikeasti ryhtiä toimintaanne.
 
Viimeksi muokattu:
Näin mahdollista ensimmäistä tilausta tästä yrityksestä harkitsevana, ei ole ollut kauhean houkuttelevaa lukea kasausviiveistä ja pahoitteluista viivästyneistä tilauksista, vaikka onnistumisiakin on tullut.

Pian on tulossa asiakashankinnalta vuoden tärken aika, joulunaika ja voin kuvitella, kuinka tämä ketju täyttyy tilaustiedusteluista sen sijaan, että monet varmasti haluaisivat lukea hyvistä tarjouksista, joita voisi poimia pukinkonttiin.

Olisi myös hienoa jos rakentaisitte nettisivuille joulukalenterin, jossa olisi joka päivälle tarjouksia sekä voittoja.
 
Täytyy kyllä ihmetellä et jengi suosii tätä lafkaa vaikka tulee mitä ihmellisimpiä selityksiä.

Olen tilannut Datatronicilta useasti suoraan myymälän varastossa olleita tuotteita, eikä mistään muusta kotimaisesta verkkokaupasta saa yhtä nopeasti tuotteita perille. Lähetykset lähtevät aina saman päivän aikana ja ovat Schenkerin toimituksella seuraavana päivänä noudettavissa.

Kasausjonoihin tai hintavertailun ja Datatronicin rajapintakommunikaatioon en luonnollisestikaan ota kantaa, mutta tähän ainaiseen valitukseen oli pakko vastata. Veikkaan tuon mainitsemasi heti/tukkurilla -ongelman olevan pikemminkin Hinta.fi:n päässä.
 
Ainakin omasta mielestä saatavilla heti tarkoittaa sitä et se on oikeasti hyllyssä.Hinta.fi yleensä katson halvimman paikan.
Sitten kannattaa osoittaa se palaute sinne mihin se kuuluu, hinta.fi palauteketjuun. Jos katsot tuosta omasta linkistä niin ihan yhtälailla se näyttää proshopille heti, vaikka tilaustuote (tukkurilla).
 
Täytyy kyllä ihmetellä et jengi suosii tätä lafkaa vaikka tulee mitä ihmellisimpiä selityksiä.Suurin syy on kyllä yleensä tukkuri minkä piikkiin kaikki voi kaataa.

En muista minkään muun toimijan edes maininneen sanaa tukkuri, jos on täytynyt selvitellä viivästyksiä toimituksessa.
 
Datatronic kun saisi vähän lisää tilaa niin olisi varmaan paljon enemmän tavaraa suoraan hyllystä.
 
Varmasti haluaisivat pitää kaikkea mahdollista heti hyllyssä, mutta se sitoo pääomaa varastoihin. Suomen kokoisessa markkinassa on aika iso riski ostaa isoja määriä kalliita pienen katteen tuotteita varastoon, jos menekki tyssääkin yhtäkkiä.
 
Olen tilannut Datatronicilta useasti suoraan myymälän varastossa olleita tuotteita, eikä mistään muusta kotimaisesta verkkokaupasta saa yhtä nopeasti tuotteita perille.

Jimm'siltä tulee myös perille seuraavana päivänä, kun asuu oikean jakelureitin varrella eikä Posti pääse jarruttelemaan välissä
 
Kyllä mun maailmassa monesti mainitaan tukkuri ja kyllä sen saa asiakkaalle kertoa kun ne kysyy missä tavara viipyy

Piti käydä vilkaisemassa gmailissa niin ainakaan sen haulla ei löydy sanaa tukku tai tukkuri. En muista että missään verkkokaupassa olisi mitään tiketöintisysteemiäkään ollut käytössä, että olisi tullut postien ohi selviteltyä :hmm: No oli miten oli, kokemuksia voi olla erilaisia :)

Eihän se ylipäätään asiakkaan vika ole jos firma käyttää hidasta tai epäluotettavaa tukkuria. Tai ei saa tuotettua nettisivuille luotettavia toimitusaika-arvioita vaikka olisi hyviä tukkureita. Siinä mielessä hieman turhaa infoa kertoa vian olevan tukkurissa.
 
Piti käydä vilkaisemassa gmailissa niin ainakaan sen haulla ei löydy sanaa tukku tai tukkuri. En muista että missään verkkokaupassa olisi mitään tiketöintisysteemiäkään ollut käytössä, että olisi tullut postien ohi selviteltyä :hmm: No oli miten oli, kokemuksia voi olla erilaisia :)

Eihän se ylipäätään asiakkaan vika ole jos firma käyttää hidasta tai epäluotettavaa tukkuria. Tai ei saa tuotettua nettisivuille luotettavia toimitusaika-arvioita vaikka olisi hyviä tukkureita. Siinä mielessä hieman turhaa infoa kertoa vian olevan tukkurissa.
Mikä sun mielestä olisi oikea vastaus tuossa tilanteessa sitten? Kun asiakas kyselee tuotteen perään / tilannetietoa tilauksesta? Onko se tukkuri kiellettyjen sanojen listalla ja sen takia pitäisi asiakkaalle valehdella jotain muuta? Omasta mielestäni on vaan parempi, että avoimesti kerrotaan missä mennään, kun että alettaisiin keksimään jotain muita selityksiä. Lähtökohtaisesti aina tilatessa näet kuitenkin, jos jotain osaa ei heillä ole varastossa. Näissä tapauksissa on vaan varauduttava siihen, että toimitus tukkurilta voi viivästyä.
 
Mikä sun mielestä olisi oikea vastaus tuossa tilanteessa sitten? Kun asiakas kyselee tuotteen perään / tilannetietoa tilauksesta? Onko se tukkuri kiellettyjen sanojen listalla ja sen takia pitäisi asiakkaalle valehdella jotain muuta? Omasta mielestäni on vaan parempi, että avoimesti kerrotaan missä mennään, kun että alettaisiin keksimään jotain muita selityksiä. Lähtökohtaisesti aina tilatessa näet kuitenkin, jos jotain osaa ei heillä ole varastossa. Näissä tapauksissa on vaan varauduttava siihen, että toimitus tukkurilta voi viivästyä.

En tiedä. Totesin vain että ei ole muulloin tullut vastaan tukkuria selityksissä :) Harvoin yleensä edes tarvitsee romujen perään kysellä.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
255 757
Viestejä
4 446 602
Jäsenet
73 601
Uusin jäsen
Vanhavisukinttu

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom