Taitaa itse selaamistani Suomessa tekniikkaa myyvien kauppojen sivustoista Datatronic olla toiseksi huonoin käyttökokemus. Gigantti on vielä paskempi. Top 2 -ärsytykset tuon yleisen sivujen hitauden lisäksi:Itse olen ollut tyytyväinen Datatronicciin mutta lahtelaisena se on tietty helppo sanoa kun on liikkeen ovelle muutaman minuutin matka.
Olen myös sitä mieltä että Datatronicin pitäisi uusia koko kauppapaikkansa netissä, on selkeästi huonoin käytettävyydeltään kaikkiin kilpailijoihin
verrattuna eikä tunnu toimivan muutenkaan kun tavarat tunnu varautuvan tilauksille ja saldotkaan eivät tunnu olevan sitä mitä sivut näyttävät.
Sivujen hidastelu ja jumittelu syö hermoja myöskin toistuvasti, kerran pari on mennyt tilaus muualle ihan sen takia ettei ole saanut tuotesivua
yksinkertaisesti auki.
"Tarttis tehrä jotain"
1. Tämän kaltaiset filtterit:
Ihan vaan slaideri, jolla asetat min. ja max. olisi reilusti kätevämpi.
2. Monesti tuossa tuotteen Kuvaus -alalehdessä, joka oletuksena näkyy kun tuotteen avaa, on jotain epäolennaista diipadaapaa tai joku copypastettu tekstiseinä tai molemmat. Sitten ne olennaiset tiedot ehkä löytyy vasta painamalla Lisätiedot -alalehteä, jonka asettelu ei myöskään ole selkeimmästä päästä. Itsellä melkein oletus on, että vaikka olisi tilaamassa jonkin tuotteen Datatronicilta niin täytyy etsiä se sama tuote Jimm'siltä tai valmistajan sivuilta ja lukea tuotekuvaus sieltä.
Positiivista sen verran että sitten kun tuolta itse on jotain tilannut, yleensä palikan tai pari kerrallaan niin ovat kyllä aina tulleet nopeasti ja ilman mitään ongelmia eli sen puoleen ei itsellä ole kuin hyviä kokemuksia. Mutta ilmeisesti noiden isompien tilausten käsittelyssä ja aspassa jokin mättää kun melkeinpä päivittäin on joku täällä kyselemässä tilauksensa perään. Toivottavasti saatte kaikin puolin hommat rullaamaan sujuvasti, hinnat on ainakin kilpailukykyiset ja tällä hetkellä on iso joukko nörttejä suuttunut Turkulaiselle kilpailijalle, joten lienee melko otollinen aika laajentaa asiakaspiiriä.