Datatronic / Aina hyvä hinta ja vielä parempi palvelu. Tavoitteena paras.

Tilaus viitteellä HDFYQLVQJ - tilattuna 13-03-24
Mikäs tämän kohtalo on? Aikaisemmin osat oli jo varattanu muuten tilaukselle, mutta jäähyä odoteltiin saapuvaksi tukkurilta viimeistään 29.3. Nyt lukee vain toimitusviivästynyt tuotteiden olisi pitänyt saapua 26.3 ja 29.3 päivänä.
 
Onko sähköposti käytössä? Laitoin sähköpostia liittyen koneeseeni, jonka huollon olen jo maksanut. Lähetin koneen sinne Lahteen, ja se on noudettavissa sieltä läheisestä Matkahuollon palvelupisteestä.
 
Tilaus viitteellä HDFYQLVQJ - tilattuna 13-03-24
Mikäs tämän kohtalo on? Aikaisemmin osat oli jo varattanu muuten tilaukselle, mutta jäähyä odoteltiin saapuvaksi tukkurilta viimeistään 29.3. Nyt lukee vain toimitusviivästynyt tuotteiden olisi pitänyt saapua 26.3 ja 29.3 päivänä.

Laitoin teille viestiä!
 
Saatteko tätä lisää? Tukkurilla näyttäisi olevan, mutta en sitten tiedä millä hinnalla?109,90 € | EVGA SuperNOVA 850 GT virtalähdeyksikkö 850 W 24-pin ATX...
Tämän hinta ikävä kyllä nousee rajusti kun tuo erä loppuu.
Mutta näitä saimme hommattua 50 kpl erän myös huippuhintaan:

 
Tämän hinta ikävä kyllä nousee rajusti kun tuo erä loppuu.
Mutta näitä saimme hommattua 50 kpl erän myös huippuhintaan:

Tuo on huonompi ja täytyy miettiä onko toi parempi, kuin fm5 850w

 
Tuo on huonompi ja täytyy miettiä onko toi parempi, kuin fm5 850w

On vähän mutta katsoimme että olisi tuohon hintaan kuitenkin tosi hyvä ostos niin ostimme. Täyteen hintaan emme olisi ostaneet. Kun löytyy dumppieriä niin niissä ei voi oikein valikoida vaan se on joko ota tai jätä kysymys :)
 
On vähän mutta katsoimme että olisi tuohon hintaan kuitenkin tosi hyvä ostos niin ostimme. Täyteen hintaan emme olisi ostaneet. Kun löytyy dumppieriä niin niissä ei voi oikein valikoida vaan se on joko ota tai jätä kysymys :)
Luulen että olen taipuvainen tohon fm5. Pikkasen pelkään mitem suoriutuu piikkivirroista. Ja 5v takuu vs 7v takuu fm5 niin tuo fm5 alkaa kuulostaa paremmalta. Ehkä tuo GQ on samaa tasoa thermalrightin kanssa

Cons
-Ripple • Transient load response • No MOV in the transient filter


Täytyy lukea tarkemmin tuo testi.
 
Viimeksi muokattu:
Luulen että olen taipuvainen tohon fm5. Pikkasen pelkään mitem suoriutuu piikkivirroista.

Cons
-Ripple • Transient load response • No MOV in the transient filter


Täytyy lukea tarkemmin tuo testi.
Evgalla yleensä ollut kyllä ihan hyvät laitteet, vaikkei tuo nyt heidän premium sarjaa ole. Katselin tilatessa, että asiakkaan ulkomaisilla isoilla sivuilla oli antanut hyviä keskiarvo-arvosanoja mutta tuota en huomannut, kun eri wattimäärä.
 
On hämmästyttävää, että Datatronic kommunikoi mieluummin täällä julkisesti kuin asiakkaidensa kanssa henkilökohtaisesti.

Ostin viime vuoden lopulla kaksi kannettavaa tietokonetta, johon toiseen hankin lisää muistia. Kuitin mukaan olin ostanut Corsair Vengeance DDR4 32 GB 2x16 GB muistipalikat, joilla on viiden vuoden takuu. Koneeseen on kuitenkin asennettu muistipalikat Crucial Technology PC4-25600 DDR4 SDRAM 16 GB.

En usko vahinkoon vaan myyjän osalta tehtyyn kokonaisarvioon, millaista asiakasta olisi mahdollista hiukan juksata.

Olen ilmoittanut, että kone on hyytynyt neljä kertaa, ja valmistajan oma ohjelma näyttää muistien ja kiintolevyn osalta warning. En ole saanut mitään vastausta.

Selvityksessä on edelleen myös se, onko Dell P165G ja 5GDH0 täysin sama laite. Suuri yllätys oli ainakin se, että perinteinen verkkokaapeli RJ45 ei ollut yhteensopiva.
 
Koneiden kuvien perusteella niissä on tuo lippa mikä pitää painaa alas verkkojohdolla että sinne menee kaapeli oikein. Toimii mutta pitkässä juoksussa hajoaa jos usein käyttää.
 
On hämmästyttävää, että Datatronic kommunikoi mieluummin täällä julkisesti kuin asiakkaidensa kanssa henkilökohtaisesti.

Ostin viime vuoden lopulla kaksi kannettavaa tietokonetta, johon toiseen hankin lisää muistia. Kuitin mukaan olin ostanut Corsair Vengeance DDR4 32 GB 2x16 GB muistipalikat, joilla on viiden vuoden takuu. Koneeseen on kuitenkin asennettu muistipalikat Crucial Technology PC4-25600 DDR4 SDRAM 16 GB.

En usko vahinkoon vaan myyjän osalta tehtyyn kokonaisarvioon, millaista asiakasta olisi mahdollista hiukan juksata.

Olen ilmoittanut, että kone on hyytynyt neljä kertaa, ja valmistajan oma ohjelma näyttää muistien ja kiintolevyn osalta warning. En ole saanut mitään vastausta.

Selvityksessä on edelleen myös se, onko Dell P165G ja 5GDH0 täysin sama laite. Suuri yllätys oli ainakin se, että perinteinen verkkokaapeli RJ45 ei ollut yhteensopiva.
Se on muotoutunut vähän tavaksi, että ihmiset kyselevät täälläkin, joka johtui aiemmin aika kovasta ruuhkasta. Mutta nyt ruuhkaa ei kyllä ole aspassa. Ollaan myös hyvin lähellä siinä että päästään siirtymään tikettijärjestelmään jotta myöskään esim. viestien edelleenohjaus asiantuntijalle ei johda prosessissa virheisiin, kun tiketti jää avoimeksi.

Mutta siis virhe näyttää isolta, jos ja kun näin on käynyt. Me emme missään tapauksessa halua näillä juksata ja tämmöinen tieto tulisi kyllä tänne johtoonkin asti tiedoksi, jos näin toimittaisiin. Mutta selvitän tämän asian. Nykyisin järjestelmä tekee lähes mahdottomaksi väärän tuotteen lähetyksen eli tosi erikoinen juttu. Laitatko vielä tilaustunnukseksi niin pääsen kunnolla pureutumaan asiaan.
 
Laitatko vielä tilaustunnukseksi niin pääsen kunnolla pureutumaan asiaan.

Tilaustunnuksesta en tiedä, mutta koneen kuitti on no. 95997 ja muistien no. 96801.

Koneiden kuvien perusteella niissä on tuo lippa mikä pitää painaa alas verkkojohdolla että sinne menee kaapeli oikein. Toimii mutta pitkässä juoksussa hajoaa jos usein käyttää.

Tosiaan. Ei ole aiemmissa laitteissa ollut samanlaista "lippaa".
 
Kysytään nyt itsekkin sitten, että milloin olisi kone odotettavissa MNFGPAVSL. Soittelin tänään, että toinen näyttis tilalle, kun sitä ei ollut enää. Maksoin jo sen tnäyttiksen erotuksen :)
 
Kysytään nyt itsekkin sitten, että milloin olisi kone odotettavissa MNFGPAVSL. Soittelin tänään, että toinen näyttis tilalle, kun sitä ei ollut enää. Maksoin jo sen tnäyttiksen erotuksen :)
Vaihtoa ei ole vielä ehtinyt aspa tekemään, koska tilauksella oli vielä vanha näytönohjain. Mutta jono tosiaan kasauksessa nyt lyhyt eli ihan lähipäivinä tämäkin menee kasaukseen.
 
miten se toimitus tapahtuu? Eikai se kone siinä kuljetuksessa voi mennä rikki tai jotai? Ja meneekö toimituksessa monta päivää jos etelä karjalaan tulee
Koneen sisälle laitetaan semmoisia laajenevia pakkaustyynyjä eli ne tukee tosi hyvin konetta. Kone saapunee kyllä päivässä tai max kahdessa perille.
 
Kysytään nyt itsekkin täältä että millon on tämä menossa kasaukseen ja milloin mahdollisesti lähtee teiltä eteenpäin? TRKUBNACU
 
Mutta siis virhe näyttää isolta, jos ja kun näin on käynyt. Me emme missään tapauksessa halua näillä juksata ja tämmöinen tieto tulisi kyllä tänne johtoonkin asti tiedoksi, jos näin toimittaisiin. Mutta selvitän tämän asian. Nykyisin järjestelmä tekee lähes mahdottomaksi väärän tuotteen lähetyksen eli tosi erikoinen juttu.


Crucial1.jpg
Crucial2.jpg
 
@Datatronic

Tuli muuten mieleen että ketkä on Devnetin omistajat? Turusta löytyi taustalta jotain epämääräisiä eurooppalaisia pääomayhtiötä eikä niistäkään oikein saanut tietoa, niin ihan vain vertailukohtana kiinnostaa ketkä lopulta datatronicin omistaa?

Kun googlettelin, niin tuli juttu että olette halunneet kasvaa lainarahalla.


Joten oletan että alkuperäisillä perustajilla on edelleen iso omistusosuus yhtiöstä.
 
Nyt olen pettynyt miksi minun tilaukseni näky aijemmin että kaikki osat on varattu tilaukselle ja nyt odotellaan prossua?

Vähä odottelen että tilaus tulis tällä viikolla minulle kun 2vk sitte tilasin koneen

Tilaus noro VILYRLBPU

Missä vaiheessa minun tilaukseni on tällä hetkellä tai millon saan sen?
 

Liitteet

  • IMG_7121.png
    IMG_7121.png
    322,2 KB · Luettu: 158
Viimeksi muokattu:
@Datatronic mikä ihme teidän järjestelmissä on? Ei tälläistä saisi tapahtua. Näitä on tapahtunut ennenkin ja ymmärtääkseni korjasitte järjestelmänne, ja tuotteeti piti olla varattuna, jolloin sitä ei käytetä. Se varastossa oleva prossu on periaatteessa sen maksaneen asiakkaan omaisuutta ja sitä ei silloin myydä eteenpäin laskien että jollain muulla puuttuvalla tuotteella kestää ja prossua saadaan lisää ennen sen puuttuvan tuotteen tuloa. Ja jos syylliseksi paljastuu saldovirhe, niin ei näitäkään saa tapahtua.

Tämä ei todellakaan ole hyväksyttävää.
Kyllästyttää lukea näitä ketjusta kun muuten hinnat on hyvin kohdallaan, maksuton kasauspalvelu on iso plussa sekä luvataan koko valmistajan takuu.

Jimms munasi kunnolla ja teillä olisi ollut mahdollisuus kerätä paljon goodwilliä, kun saitte ilmaista mainosta kilpailijan ketjussa ja sitten tulee tälläinen vastaan. Oikeasti. Jos ei homma ala toimii, niin seuraavaksi pitää vissiin siirtyä proshoppia suosittelemaan ja tätä ei meistä kumpikaan haluaisi, kun täällä te vaikutatte pyrkivän kuuntelemaan ja tekemään asiat oikein, niin se pyrkimys ei vain loputtomasti kanna, vaan pitää myös näkyä ettei tälläisia tule.
 
Viimeksi muokattu:
@Datatronic mikä ihme teidän järjestelmissä on? Ei tälläistä saisi tapahtua. Näitä on tapahtunut ennenkin ja ymmärtääkseni korjasitte järjestelmänne, ja tuotteeti piti olla varattuna, jolloin sitä ei käytetä. Se varastossa oleva prossu on periaatteessa sen maksaneen asiakkaan omaisuutta ja sitä ei silloin myydä eteenpäin laskien että jollain muulla puuttuvalla tuotteella kestää ja prossua saadaan lisää ennen sen puuttuvan tuotteen tuloa. Ja jos syylliseksi paljastuu saldovirhe, niin ei näitäkään saa tapahtua.

Tämä ei todellakaan ole hyväksyttävää.
Kyllästyttää lukea näitä ketjusta kun muuten hinnat on hyvin kohdallaan, maksuton kasauspalvelu on iso plussa sekä luvataan koko valmistajan takuu.

Jimms munasi kunnolla ja teillä olisi ollut mahdollisuus kerätä paljon goodwilliä, kun saitte ilmaista mainosta kilpailijan ketjussa ja sitten tulee tälläinen vastaan. Oikeasti. Jos ei homma ala toimii, niin seuraavaksi pitää vissiin siirtyä proshoppia suosittelemaan ja tätä ei meistä kumpikaan haluaisi, kun täällä te vaikutatte pyrkivän kuuntelemaan ja tekemään asiat oikein, niin se pyrkimys ei vain loputtomasti kanna, vaan pitää myös näkyä ettei tälläisia tule.

Kyllä näin on ja mielenkiinnolla odotan mikä on datacroinikin vastaus
 
@Datatronic mikä ihme teidän järjestelmissä on? Ei tälläistä saisi tapahtua. Näitä on tapahtunut ennenkin ja ymmärtääkseni korjasitte järjestelmänne, ja tuotteeti piti olla varattuna, jolloin sitä ei käytetä. Se varastossa oleva prossu on periaatteessa sen maksaneen asiakkaan omaisuutta ja sitä ei silloin myydä eteenpäin laskien että jollain muulla puuttuvalla tuotteella kestää ja prossua saadaan lisää ennen sen puuttuvan tuotteen tuloa. Ja jos syylliseksi paljastuu saldovirhe, niin ei näitäkään saa tapahtua.

Tämä ei todellakaan ole hyväksyttävää.
Kyllästyttää lukea näitä ketjusta kun muuten hinnat on hyvin kohdallaan, maksuton kasauspalvelu on iso plussa sekä luvataan koko valmistajan takuu.

Jimms munasi kunnolla ja teillä olisi ollut mahdollisuus kerätä paljon goodwilliä, kun saitte ilmaista mainosta kilpailijan ketjussa ja sitten tulee tälläinen vastaan. Oikeasti. Jos ei homma ala toimii, niin seuraavaksi pitää vissiin siirtyä proshoppia suosittelemaan ja tätä ei meistä kumpikaan haluaisi, kun täällä te vaikutatte pyrkivän kuuntelemaan ja tekemään asiat oikein, niin se pyrkimys ei vain loputtomasti kanna, vaan pitää myös näkyä ettei tälläisia tule.

tämä minun eka kerta kun heiltä tilaan joten tässä ois heidän sauma käännyttää minut heidän leiriin mutta katotaa käykö toisin vai päädynkö jimmsiin takasin
 
Kai se ryzen r7800x3d on varattu mun tilaukselle? Ei ennen näyttäny tota toimitus juttua mut nyt näyttää?
 

Liitteet

  • IMG_4155.png
    IMG_4155.png
    450 KB · Luettu: 140
Kai se ryzen r7800x3d on varattu mun tilaukselle? Ei ennen näyttäny tota toimitus juttua mut nyt näyttää?
olen kyllä hyvin pettynyt jos prossut vaa häviää ja en oo ite vielä ees oottanu kauaa mut kyl se vituttas jos oisin oottanu jo 2 viikkoa niin ku miikka
 
Nyt näyttää että muistitki ois menny jo mut kai se on vaa bugi tai siis että ne on varattu tilaukselle silti
 

Liitteet

  • IMG_4156.png
    IMG_4156.png
    564,2 KB · Luettu: 78
Viimeksi muokattu:
1712645150067.png


Sama homma. Soitin eilen ja vaihdoin näyttiksen kalliimpaan kun sitä oli varastossa ja nyt tilanne on se, että prossu ja muistit on menneet vaikka oli varattu tilaukselle. Ajattelin aikaa säästääkseni ottaa Datatronicin tarjoaman bundlen suoraan, mutta näin niitä osia joutuu silti odottamaan. Ikävä fiilis tämmöisestä, kun sivu sanoo toista ja tilanne oikeasti on se, että ei niitä mihinkään varailla. Tilauksen tein kuitenkin jo viime torstaina joten lähes viikon ollut varattuna ja nyt sit odotellaan...

Tilausnumero MNFGPAVSL ja näyttiksen vaihdosta EMHJVOVDT

Edittiä: Ja hetken aikaa näkyi uusi näytönohjain listassa tilassa "Varattu tilaukselle" ja vajaa tunti myöhemmin "Toimitusarvio 5-7 työpäivää". Montakohan tuotetta kerkeää vielä loppua ennen kuin kaikki osat on paikalla. Näyttäisi siltä, että nyt odotellaan noita osia. Sillä aikaa kerkeää loppua emolevy tai NVMe ja sitten odotellaan niitä. Kun ne on tulleet, niin on taas näyttikset loppuneet ja odotellaan sitä.

Ei nyt oikein hyvää kuvaa anna tämä toiminta.
 
Viimeksi muokattu:
Datatronicin käyttämä kauppasysteemi on kyllä aika susi käytettävyydeltään ja tälläisten ongelmien vuoksi (jotka toivottavasti on vain bugeja järjestelmässä).
 
Itse olen ollut tyytyväinen Datatronicciin mutta lahtelaisena se on tietty helppo sanoa kun on liikkeen ovelle muutaman minuutin matka.

Olen myös sitä mieltä että Datatronicin pitäisi uusia koko kauppapaikkansa netissä, on selkeästi huonoin käytettävyydeltään kaikkiin kilpailijoihin
verrattuna eikä tunnu toimivan muutenkaan kun tavarat tunnu varautuvan tilauksille ja saldotkaan eivät tunnu olevan sitä mitä sivut näyttävät.
Sivujen hidastelu ja jumittelu syö hermoja myöskin toistuvasti, kerran pari on mennyt tilaus muualle ihan sen takia ettei ole saanut tuotesivua
yksinkertaisesti auki.

"Tarttis tehrä jotain"
 
@Datatronic mikä ihme teidän järjestelmissä on? Ei tälläistä saisi tapahtua. Näitä on tapahtunut ennenkin ja ymmärtääkseni korjasitte järjestelmänne, ja tuotteeti piti olla varattuna, jolloin sitä ei käytetä. Se varastossa oleva prossu on periaatteessa sen maksaneen asiakkaan omaisuutta ja sitä ei silloin myydä eteenpäin laskien että jollain muulla puuttuvalla tuotteella kestää ja prossua saadaan lisää ennen sen puuttuvan tuotteen tuloa. Ja jos syylliseksi paljastuu saldovirhe, niin ei näitäkään saa tapahtua.

Tämä ei todellakaan ole hyväksyttävää.
Kyllästyttää lukea näitä ketjusta kun muuten hinnat on hyvin kohdallaan, maksuton kasauspalvelu on iso plussa sekä luvataan koko valmistajan takuu.

Jimms munasi kunnolla ja teillä olisi ollut mahdollisuus kerätä paljon goodwilliä, kun saitte ilmaista mainosta kilpailijan ketjussa ja sitten tulee tälläinen vastaan. Oikeasti. Jos ei homma ala toimii, niin seuraavaksi pitää vissiin siirtyä proshoppia suosittelemaan ja tätä ei meistä kumpikaan haluaisi, kun täällä te vaikutatte pyrkivän kuuntelemaan ja tekemään asiat oikein, niin se pyrkimys ei vain loputtomasti kanna, vaan pitää myös näkyä ettei tälläisia tule.
Näitä prosessoreita on meillä kyllä reilusti. Niitä tuli tänään lisää reilusti ja epäilen, että jotain on nyt sisäänkirjauksessa mokattu. Mutta korjaamme ja siis prosessoreita on tälle tilaukselle ja saldo on oikeasti +25.. Järjestelmä myös varaa tuotteet eli se puoli on kunnossa.
 
@Datatronic

Tuli muuten mieleen että ketkä on Devnetin omistajat? Turusta löytyi taustalta jotain epämääräisiä eurooppalaisia pääomayhtiötä eikä niistäkään oikein saanut tietoa, niin ihan vain vertailukohtana kiinnostaa ketkä lopulta datatronicin omistaa?

Kun googlettelin, niin tuli juttu että olette halunneet kasvaa lainarahalla.


Joten oletan että alkuperäisillä perustajilla on edelleen iso omistusosuus yhtiöstä.
Omitus on 55% Peter Thim ja 45% Hans Govenius. Olemme veljeksiä ja mitään ulkopuolista sijoitusta pl. lainaraha emme ole huolineet. Se on ollut meille tärkeää ja siitä pidämme myös tulevaisuudessa kiinni. Jokainen ostajakandidaatti/sijoittaja on kyllä käännytetty ovelta ennen edes keskusteluja.
t. Hans ja Peter
 
Kysytään nyt itsekkin täältä että millon on tämä menossa kasaukseen ja milloin mahdollisesti lähtee teiltä eteenpäin? TRKUBNACU
Tämä konekasaustilaus on tullut eilen, mutta siihen löytyy kaikki tavarat eli uskoisin, että noin 2-4 päivää on nyt toimitusaika tälle. Konekasausjono on suht lyhyt nyt.
 
Nyt olen pettynyt miksi minun tilaukseni näky aijemmin että kaikki osat on varattu tilaukselle ja nyt odotellaan prossua?

Vähä odottelen että tilaus tulis tällä viikolla minulle kun 2vk sitte tilasin koneen

Tilaus noro VILYRLBPU

Missä vaiheessa minun tilaukseni on tällä hetkellä tai millon saan sen?
Tämä on jo kasauksessa ja lähtee tämän päivän kyydillä matkaan sinulle.
 
Mikä päivä se RYOUUBUBH menee kasaukseen? nyt kun on ne pari osaa vaihdettu
Tämä on siis jo kasausjonossa eli se on fyysisesti kaikkine osineen kerätty huollon tiloihin. Tämä kasataan joko tänään tai huomenna.
Edit: Silti selvitämme miksi järjestelmä näyttää että muisti ei olisi varattu, koska sen pitäisi näkyä varattuna myös silloin kun se on fyysisesti kerätty huoltoon. Tämä asiakasnäkymä on toiminut jo paljon paremmin edellisen korjauksen jälkeen, mutta näköjään täydellinen tuo ei ole vieläkään.
 
1712645150067.png


Sama homma. Soitin eilen ja vaihdoin näyttiksen kalliimpaan kun sitä oli varastossa ja nyt tilanne on se, että prossu ja muistit on menneet vaikka oli varattu tilaukselle. Ajattelin aikaa säästääkseni ottaa Datatronicin tarjoaman bundlen suoraan, mutta näin niitä osia joutuu silti odottamaan. Ikävä fiilis tämmöisestä, kun sivu sanoo toista ja tilanne oikeasti on se, että ei niitä mihinkään varailla. Tilauksen tein kuitenkin jo viime torstaina joten lähes viikon ollut varattuna ja nyt sit odotellaan...

Tilausnumero MNFGPAVSL ja näyttiksen vaihdosta EMHJVOVDT

Edittiä: Ja hetken aikaa näkyi uusi näytönohjain listassa tilassa "Varattu tilaukselle" ja vajaa tunti myöhemmin "Toimitusarvio 5-7 työpäivää". Montakohan tuotetta kerkeää vielä loppua ennen kuin kaikki osat on paikalla. Näyttäisi siltä, että nyt odotellaan noita osia. Sillä aikaa kerkeää loppua emolevy tai NVMe ja sitten odotellaan niitä. Kun ne on tulleet, niin on taas näyttikset loppuneet ja odotellaan sitä.

Ei nyt oikein hyvää kuvaa anna tämä toiminta.
On tämä muisti varattuna. Tämä on vain -1 ja ainoa tilaus jolla tätä ei ole on tänään 8.35 tehty tilaus. Tätä pitää nyt selvittää miksi tuo asiakasnäkymä ei vaan ainoa ole oikein :(. Prosessorin mystiikan selvittelinkin tuossa ylempänä ja niitä on reilusti.
 
On tämä muisti varattuna. Tämä on vain -1 ja ainoa tilaus jolla tätä ei ole on tänään 8.35 tehty tilaus. Tätä pitää nyt selvittää. Prosessorin mystiikan selvittelinkin tuossa ylempänä ja niitä on reilusti.
Okei kiitos. Entäs tuo näytönohjain? Sillekin tuli muutos, että ensin näkyi listassa ja sitten taas toimitusarviona.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
259 247
Viestejä
4 506 219
Jäsenet
74 345
Uusin jäsen
Vm85

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom