@Datatronic mikä ihme teidän järjestelmissä on? Ei tälläistä saisi tapahtua. Näitä on tapahtunut ennenkin ja ymmärtääkseni korjasitte järjestelmänne, ja tuotteeti piti olla varattuna, jolloin sitä ei käytetä. Se varastossa oleva prossu on periaatteessa sen maksaneen asiakkaan omaisuutta ja sitä ei silloin myydä eteenpäin laskien että jollain muulla puuttuvalla tuotteella kestää ja prossua saadaan lisää ennen sen puuttuvan tuotteen tuloa. Ja jos syylliseksi paljastuu saldovirhe, niin ei näitäkään saa tapahtua.
Tämä ei todellakaan ole hyväksyttävää.
Kyllästyttää lukea näitä ketjusta kun muuten hinnat on hyvin kohdallaan, maksuton kasauspalvelu on iso plussa sekä luvataan koko valmistajan takuu.
Jimms munasi kunnolla ja teillä olisi ollut mahdollisuus kerätä paljon goodwilliä, kun saitte
ilmaista mainosta kilpailijan ketjussa ja sitten tulee tälläinen vastaan. Oikeasti. Jos ei homma ala toimii, niin seuraavaksi pitää vissiin siirtyä proshoppia suosittelemaan ja tätä ei meistä kumpikaan haluaisi, kun täällä te vaikutatte pyrkivän kuuntelemaan ja tekemään asiat oikein, niin se pyrkimys ei vain loputtomasti kanna, vaan pitää myös näkyä ettei tälläisia tule.