Datatronic / Aina hyvä hinta ja vielä parempi palvelu. Tavoitteena paras.

^ Sinällään tuolla [3.1.2024 vanhentuneen salausvarmenteen takana olevassa] hiekkaloorassa ei muuta kovin valtaisaa eroa näkynyt ainakaan äkkiseltään olevan kuin se, että lahjakorttien (gift cards) ostolle vaikuttaa olevan – ainakin jossain määrin – toteutus työn alla. :cool:
Kyllä tämä on työnalla.

Jostain ihmeen syystä Robots.txt ei vaan tässä toimi. Emme ymmärrä. Mutta laitamme taas portit kiinni niin ei näy mihinkään.
 
Tässä kysyisin onko noita 4070ti Super tulossa Datatronic:in myyntiin jo 24.1?
Konepaketti olisi muilta osilta valmis ja päätetty.
 
Tässä kysyisin onko noita 4070ti Super tulossa Datatronic:in myyntiin jo 24.1?
Konepaketti olisi muilta osilta valmis ja päätetty.
4070ti super Msi Ventuksia pitäisi tulla julkaisuun rajoitettu määrä. 4070 piti myös tulla, mutta niissä joudumme hieman odottamaan :(
4080 Supereita tulee myös julkaisuun.
 
Moi,
Onko teillä miten pitkä vastausaika sähköposteihin, kun kyselin reilu viikko sitten noista puuttuvista bonuksista? :)
 
Moi,
Onko teillä miten pitkä vastausaika sähköposteihin, kun kyselin reilu viikko sitten noista puuttuvista bonuksista? :)
Ei ole kyllä pitkä vastausaika, mutta varmaankin nyt laitettu eteenpäin tätä kyselyä, kun meillä joskus järjestelmä jättää antamatta bonuksia ja emme ole saaneet selville miksi. Ja aspa ei varmaan ole osannut sen takia vastata missä nyt vika. Näitä voidaan toki manuaalisesti lisäillä. Ohjeistan nyt että vaikkei syytä osata sanoa niin tehdään vaan manuaalinen lisäys bonuksesta.
 
Ei ole kyllä pitkä vastausaika, mutta varmaankin nyt laitettu eteenpäin tätä kyselyä, kun meillä joskus järjestelmä jättää antamatta bonuksia ja emme ole saaneet selville miksi. Ja aspa ei varmaan ole osannut sen takia vastata missä nyt vika. Näitä voidaan toki manuaalisesti lisäillä. Ohjeistan nyt että vaikkei syytä osata sanoa niin tehdään vaan manuaalinen lisäys bonuksesta.

Tällaisissa tapauksissa olisi kyllä hyvä, että sähköpostiin edes vastattaisi jollakin tavalla, että tilanne on selvityksessä.
 
Ei ole kyllä pitkä vastausaika, mutta varmaankin nyt laitettu eteenpäin tätä kyselyä, kun meillä joskus järjestelmä jättää antamatta bonuksia ja emme ole saaneet selville miksi. Ja aspa ei varmaan ole osannut sen takia vastata missä nyt vika. Näitä voidaan toki manuaalisesti lisäillä. Ohjeistan nyt että vaikkei syytä osata sanoa niin tehdään vaan manuaalinen lisäys bonuksesta.

Hei. Onko noiden bonusten käyttämisessä jotakin rajoitusta, vai pystyykö käyttämään esimerkiksi vaikkapa kaksi bonuskoodia samaan tilaukseen (plus järjestelmässä erikseen näkyvät bonukset)?
 
Kysymys. Onnistuuko koneen kokoonpano, jos siihen ei osta näytönohjainta Datatronicista?
Pitää nähtävästi hankkia näytönohjain muuta kautta ja asentaa itse, mutta haluaisin mielellään muuten koneen ja käyttöjärjestelmän asennettuna.
 
Kysymys. Onnistuuko koneen kokoonpano, jos siihen ei osta näytönohjainta Datatronicista?
Pitää nähtävästi hankkia näytönohjain muuta kautta ja asentaa itse, mutta haluaisin mielellään muuten koneen ja käyttöjärjestelmän asennettuna.

Onnistuu.
 
Mikäs tämä paytrail banneri on teidän etusivulla?
 

Liitteet

  • IMG_4684.jpeg
    IMG_4684.jpeg
    99,9 KB · Luettu: 349
Onko tuo, että myymälä lauantaisin kiinni joku talven aikainen juttu vai pysyvä muutos?
 
Ei ole kyllä pitkä vastausaika, mutta varmaankin nyt laitettu eteenpäin tätä kyselyä, kun meillä joskus järjestelmä jättää antamatta bonuksia ja emme ole saaneet selville miksi. Ja aspa ei varmaan ole osannut sen takia vastata missä nyt vika. Näitä voidaan toki manuaalisesti lisäillä. Ohjeistan nyt että vaikkei syytä osata sanoa niin tehdään vaan manuaalinen lisäys bonuksesta.

Itse en ole vieläkään saanut vastausta 30.11.2023 lähettämääni kyselyyn, koskien verkkolaitteita. Laitteiden hankinta nyt on vähän lykkääntynyt, mutta hankin ne kyllä sitten liikkeestä, joka osaa neuvoa valinnoissa ja kertoa vähän laitteiden ominaisuuksista. Datatronicista kyllä muuten hyviä kokemuksia, kunhan ei asiakaspalvelua ole tarvinnut vaivata.
 
Ei ole kyllä pitkä vastausaika, mutta varmaankin nyt laitettu eteenpäin tätä kyselyä, kun meillä joskus järjestelmä jättää antamatta bonuksia ja emme ole saaneet selville miksi. Ja aspa ei varmaan ole osannut sen takia vastata missä nyt vika. Näitä voidaan toki manuaalisesti lisäillä. Ohjeistan nyt että vaikkei syytä osata sanoa niin tehdään vaan manuaalinen lisäys bonuksesta.

Okei,
No vielä ei ol tullu mitään vastausta.
 
Tuossa hinta varmaan väärin?

Tämä eksynyt koteloiden kategoriaan
Nämä molemmat korjattu, toivottavasti hinta myös pysyy nyt oikeana, jostain syystä se on mennyt automaattisesti väärin..
 
Okei,
No vielä ei ol tullu mitään vastausta.
Voisitko laittaa yksityisviestinä tilaustunnukseksi. Meillä on vain 16 kpl lukemattomia sähköposteja nyt myyntikansiossa ja haluaisin tutkia mitä tälle viestille on tapahtunut.
 
Itse en ole vieläkään saanut vastausta 30.11.2023 lähettämääni kyselyyn, koskien verkkolaitteita. Laitteiden hankinta nyt on vähän lykkääntynyt, mutta hankin ne kyllä sitten liikkeestä, joka osaa neuvoa valinnoissa ja kertoa vähän laitteiden ominaisuuksista. Datatronicista kyllä muuten hyviä kokemuksia, kunhan ei asiakaspalvelua ole tarvinnut vaivata.
En kovalla etsinnälläkään nyt löydä viestiäsi 30.11.2023. Voisitko lähettää viestin meille uudelleen... Pahoittelen tilannetta :(
Onko tuo, että myymälä lauantaisin kiinni joku talven aikainen juttu vai pysyvä muutos?
Tämä on nyt ainakin toistaiseksi oleva muutos. Lauantai oli verrattain hiljainen päivä myymälässä niin sen takia tähän päädyttiin.
 
Oletan että tässä viitataan 4070 superiin. Uskaltaako tuon osalta vielä tässä kohtaa tiedustella tarkempaa saapumisaikaa? Lähinnä nuo edullisemman pään mallit kiinnostaa.
Kyllä viitataan Superiin. Niitä on nyt lähetetty jo meille päin, mutta suoraan MSI:n tehtaalta 24 kpl erä ja lentorahtina saapuu eli pitäisi olla viimeistään viikolla 5 meillä. Kyseessä Ventus malli eli edullisemman pään malli! Myös tämän hinta meillä vielä verkossa korkeahko, kun oikeat hinnat ei ole päivittynyt. Nyt hinnat saatavuushaasteen takia päivittyy kalleimman mukaan, kun tuote tulee saldoille on se alle 700 euron hintainen kortti.
 
Mikäs tämä paytrail banneri on teidän etusivulla?
Ompahan erikoinen juttu. Näyttäisi että jotenkin Paytailin moduulista on tullut tämä etusivulle asti. Se on kyllä myös kadonnut sivulta automaattisesti. Mutta selvitämme asiaa.
 
Onkohan miten pitkä jono kasauspalvelussa? Viime viikosta lähtien kaikki komponentit ollut jo varattuna tilaukselle, mutta mitään ei tapahdu.
 
Huomasin saman juuri. Alkaa pikkuhiljaa käämi palaa kun kuukauden jo ollut tilaus sisällä ja viime viikolla oli jo kaikki osat varattuna tilaukselle.
Vastausta odotellessa.
Voitko myös laittaa tilaustunnuksesi niin selvitän. Tuotteen ei pitäisi kadota tilaukselta.
 
Onkohan miten pitkä jono kasauspalvelussa? Viime viikosta lähtien kaikki komponentit ollut jo varattuna tilaukselle, mutta mitään ei tapahdu.
Alle 2 viikkoa se on eli kyllä sen pitäisi jo alkaa kasaukseen pian menemään. Laitatko tilaustunnuksesi niin selvitän.
 
Olen ottanut sähköpostitse yhteyttä useaan kertaan jo yli kuukausi sitten koskien hiiren takuupalautusta.
Tilausviite IIVEETHZM
 
@Datatronic

Yksikään noista ei ole slc:tä, vaan ovat TLC:tä tai jopa QLC:tä

Tällä viittaan siihen kun aiemmin väänsin rautalangasta teille nämä ssd levyjen solutyypit.
 
Jos tilauksella on tuotteita jotka on tilassa "varattu tilaukselle" ja yks rivi odottaa saapumistaan, sitten "varattu tilaukselle" rivi muuttuu punaiseksi "toimitusarvio 12-20 työpäivää" niin johtuuko tämä siitä että teidän saldot loppuuu niin se näyttää sitä, vai tarkoittaako tämä että tilaukselle varattu komponentti on otettu johonkin toiseen tilaukseen?
Nimittäin valitsin SSDn semmoisista jotka on hyllyssä ja nyt omaan silmään näyttää ettei mulle ois enää SSDtä varattuna?
Tilaus YNEVJOOIX
 
Jos tilauksella on tuotteita jotka on tilassa "varattu tilaukselle" ja yks rivi odottaa saapumistaan, sitten "varattu tilaukselle" rivi muuttuu punaiseksi "toimitusarvio 12-20 työpäivää" niin johtuuko tämä siitä että teidän saldot loppuuu niin se näyttää sitä, vai tarkoittaako tämä että tilaukselle varattu komponentti on otettu johonkin toiseen tilaukseen?
Nimittäin valitsin SSDn semmoisista jotka on hyllyssä ja nyt omaan silmään näyttää ettei mulle ois enää SSDtä varattuna?
Tilaus YNEVJOOIX

SSD löytyy on varattu juuri teille. Tilaus odottaa nyt vain emolevyä joka tulee meille loppuviikosta :)
 
Pistetään korjaukseen!
Tämä olisi muuten sitä kuuluisaa SLC:tä


Löytyi xl flassin alta.



Tuossa on teidän kategorisoinnin mukaan myynnissä olevat mlc levyt


Aidot tukkurilta/varastostanne löytyvät mlc:t on Transcendin ssd:levyjä. En kaikkia katsonut mutta vaikuttavat olevan tosivanhoja mallisarjoja, ja tuona aikana oli vain mlc:tä ja tuloillaan olevaa tlc:tä (vähän samaan tapaan, kuin tänäpäivänä qlc, saattoi olla jopa harvinaisempaa)

Joten tehdäänkö niin että te puhdistatte tuolta listalta ssd:t joita ei oikeasti ole saatavilla ja korjaatte intenson joko tlc:ksi, qlc:ksi tai poistatte maininan solutyypistä sekä korjaatte samsungin 990 ssd:n nimeämisen, sillä se on myös tlc:tä.

Muutoin noi näyttää olevan oikeasti mlc:tä.

Ylipäätään suosittelen teille jonkinlaista hälytystä, jos tuotteen kohdalla lukee ettei sitä ole teillä, eikä tukkurilla, niin joku tarkistaisi tuotteen ja poistaisi listalta, jos ei saatavilla.

Hyvä esimerkkinä tämä pk650d virtalähde, jota ei ole näkynyt ja on jo 3 pakkasella.
 
Molemmissa näyttäisi olevan kyse tästä muistista:
Etsimme näitä kuumeisesti. Niitä on kirjattu 8 kpl alas, koska niitä ei ollut löytynyt. Olemme tutkineet tätä ja niitä kyllä ehdottomasti pitäisi meillä vielä olla. Näitä tuli meille 60 kpl Black Fridayn jälkeen, jolloin nuo oli -20 ja mikään logissa ei tosiaan viittaa siihen, että olisi tehty virheitä kirjauksissa. Eli olemme kyllä tosi ymmällämme, että missä nämä loput ovat.
Näitä on toki tulossa myös lisää.
Meillä helmikuussa tulee isot muutoket kun saamme lisää tilaa ja varastosta tulee paljon järjestelmällisempi.
Olemme pahoillamme.
 
Tämä olisi muuten sitä kuuluisaa SLC:tä


Löytyi xl flassin alta.



Tuossa on teidän kategorisoinnin mukaan myynnissä olevat mlc levyt


Aidot tukkurilta/varastostanne löytyvät mlc:t on Transcendin ssd:levyjä. En kaikkia katsonut mutta vaikuttavat olevan tosivanhoja mallisarjoja, ja tuona aikana oli vain mlc:tä ja tuloillaan olevaa tlc:tä (vähän samaan tapaan, kuin tänäpäivänä qlc, saattoi olla jopa harvinaisempaa)

Joten tehdäänkö niin että te puhdistatte tuolta listalta ssd:t joita ei oikeasti ole saatavilla ja korjaatte intenson joko tlc:ksi, qlc:ksi tai poistatte maininan solutyypistä sekä korjaatte samsungin 990 ssd:n nimeämisen, sillä se on myös tlc:tä.

Muutoin noi näyttää olevan oikeasti mlc:tä.

Ylipäätään suosittelen teille jonkinlaista hälytystä, jos tuotteen kohdalla lukee ettei sitä ole teillä, eikä tukkurilla, niin joku tarkistaisi tuotteen ja poistaisi listalta, jos ei saatavilla.

Hyvä esimerkkinä tämä pk650d virtalähde, jota ei ole näkynyt ja on jo 3 pakkasella.
Silloin kun tullurit poistavat tuotteet valikoimastaan niin ne poistuvat myös meiltä, mutta jos tukkurilla tuote edelleen on listattuna, niin se yleensä pysyy verkkokaupassa, vaikka saldo olisi nolla, jollei sitä manuaalisesti päätetä poistaa.
Esim tätä virtalähdettä tulee tukkurille, mutta tosiana vasta noin puolessa välissä maaliskuuta. Eli onhan tuossa todella pitkä toimitusaika, mutta noita varmasti on sitten tuosta lähtien ihan hyvin saatavilla, kunnes taas loppuvat. Tukkuritkin tilaavat nuo konttikuljetuksina eli onhan niissä pitkä toimitusaika. Toki myös sivut näyttävät heikkoa saatavuutta eikä anna edes vahvistusta toimitusajalle, vaikka semmoinen kyllä siintää 2 kuukauden päässä. Olemme pohtineet, että uskoltaisimmeko tuoda nämä tukkureiden arviotkin näkyville verkkosivuille, mutta niissä on myös haasteita, koska tukkurit saattavat myös ilmoittaa saapumisajaksi arvion eikä vahvistettua toimitusaikaa. Ja näissä arvioissa on ollut harmillisen paljon heittoa, koska arvio perustuu osalla tukkureista valmistajan keskimääräiseen toimitusnopeuteen, mutta se ei ota kantaa siihen onko valmistajalla tuotetta lähetettäväksi.

Se on tosiaan harmi, että aina kun lisäämme tuotteen verkkokauppaan niin tiedot tulevat automaattisesti ja jollei niitä huomata manuaalisesti korjata, niin ne jäävät valmistajan/katalogitoimittajan tiedon mukaisiksi. Mutta me näitä manuaalisesti taas käymme läpi. Annan myös palautetta katalogivalmistajalle, mutta todellinen syypää taitaa olla valmistajan katalogivalmistajalle toimittama data.
 
Tilaus viitteellä PXNTLKSXL

Hei jos tilaamani kone on kasausjonossa niin tarkoittiko se sitä, että teillä oli siihen ne kaikki minun valitsemani osat ja nyt ne osat vaan odottaa kasausta?
Kysyn vaan koska huomasin tilaistiedoissani, että yhden osan kohdalla lukee nyt "ei saatavilla" eli sitä on siis teillä ja tukkureilla 0 kpl jäljellä.
 
Molemmissa näyttäisi olevan kyse tästä muistista:
Etsimme näitä kuumeisesti. Niitä on kirjattu 8 kpl alas, koska niitä ei ollut löytynyt. Olemme tutkineet tätä ja niitä kyllä ehdottomasti pitäisi meillä vielä olla. Näitä tuli meille 60 kpl Black Fridayn jälkeen, jolloin nuo oli -20 ja mikään logissa ei tosiaan viittaa siihen, että olisi tehty virheitä kirjauksissa. Eli olemme kyllä tosi ymmällämme, että missä nämä loput ovat.
Näitä on toki tulossa myös lisää.
Meillä helmikuussa tulee isot muutoket kun saamme lisää tilaa ja varastosta tulee paljon järjestelmällisempi.
Olemme pahoillamme.

On kyllä melkoista haparointia tämä. Olisitteko ystävällisiä ja vastaisitte sähköpostiinne, parempi käydä keskustelu siellä.
Jos teillä on yhtään asiakaspalveluhenkisyyttä, niin etsitte vastaavan tuotteen kadonneen tilalle tilaukseen ja aloitatte kasaamaan konetta. Muutenkin alati muuttuviin toimitusaikoihinne kun lisätään tämä teidän tyriminen ja hidas asiakaspalvelu niin ei hyvältä näytä.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
258 713
Viestejä
4 493 339
Jäsenet
74 284
Uusin jäsen
TimoHeino

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom