Darwin-palkintoehdokkaat (Darwin Awards)

Liittynyt
15.02.2017
Viestejä
513
Miksi poliisi ei saisi pyytää että uhreista kuvattuja videoita ei jaettaisi? Mikä yhteiskunnallinen merkitys on esimerkiksi kahden hukkuneen lapsen elvytysvideoiden jakamisella? Miksi se pitää dokumentoida ja jakaa nettiin?
Et myöskään vastannut kysymykseeni siitä mitä mieltä olisit itse jos joku kohtelisi sinun lapsiasi /läheisiäsi noin? Sinua ei ei haittaisi että kun läheisesi tekee kuolemaa niin ihmiset kerääntyvät hänen ympärilleen ottamaan hyvää matskua talteen?
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 605
Miksi poliisi ei saisi pyytää että uhreista kuvattuja videoita ei jaettaisi? Mikä yhteiskunnallinen merkitys on esimerkiksi kahden hukkuneen lapsen elvytysvideoiden jakamisella? Miksi se pitää dokumentoida ja jakaa nettiin?
Et myöskään vastannut kysymykseeni siitä mitä mieltä olisit itse jos joku kohtelisi sinun lapsiasi /läheisiäsi noin? Sinua ei ei haittaisi että kun läheisesi tekee kuolemaa niin ihmiset kerääntyvät hänen ympärilleen ottamaan hyvää matskua talteen?
Jos kuvataan matkan päästä ja uhrien tunnusmerkit blurrataan, niin ei siinä pitäisi olla mitään ongelmaa kenellekään, ei edes poliisille...

Ja mä nyt vaan olen sitä mieltä, ettei ole poliisin tehtävä "pyytää" asioita, jotka eivät perustu lakiin.

Taannoin kun oli se kauppakeskuskuolema vartijoiden käsittelyssä, niin silloinkin julkaistulla videolla oli merkitystä ihan yhteiskunnallisen keskustelun kannalta.
 
  • Tykkää
Reactions: a-p

a-p

Make ATK Great Again
Liittynyt
01.01.2017
Viestejä
759
Miksi poliisi ei saisi pyytää että uhreista kuvattuja videoita ei jaettaisi? Mikä yhteiskunnallinen merkitys on esimerkiksi kahden hukkuneen lapsen elvytysvideoiden jakamisella? Miksi se pitää dokumentoida ja jakaa nettiin?
Et myöskään vastannut kysymykseeni siitä mitä mieltä olisit itse jos joku kohtelisi sinun lapsiasi /läheisiäsi noin? Sinua ei ei haittaisi että kun läheisesi tekee kuolemaa niin ihmiset kerääntyvät hänen ympärilleen ottamaan hyvää matskua talteen?
Mikäli läheinen on omalla toiminnallaan vaarantanut muiden turvallisuutta, niin se vaikuttaa paljon mielipiteeseen.

Omassa lähipiirissä ei ole sankareita, jotka leikkisivät liikenteessä tuolla tavoin. Eikä nuoruudessa yksikään tuttu tai kaverikaan kuollut liikenneperseilyiden takia.

Kertoo henkilön ajatusmaailmasta, jos perseilee liikenteessä. Perseilyllä en tarkoita lievää/kohtalaista (5-20km/h) ylinopeutta moottoritiellä tai maantiellä.

Kuminpoltto, keuliminen, törkeä ylinopeus taajamassa, vaaralliset ohitukset, perässä hinurointi ovat osoitus idiootin mielenmaisesta, jolla ei tulisi olla minkään valtakunnan ajo-oikeutta tai ajoneuvoa.
 
Liittynyt
04.01.2022
Viestejä
274
Afrikkalainen mies oli edessäni ja halusi ostaa pullon kivennäisvettä.
Kokeili kortilla maksaa ja ei onnistunut, katsoi puhelimesta että on 2.50e
tilillä ja vesi maksaisi2.55E Myyjääkin nauratti ja möi pullon 5centin alennuksella

Tuumahdin myyjälle dawwin awards ehdokas osti viimeisillä rahoillaan
kivennäisvettä. ja jatkoin jos sille ei ole kukaan kertonut että ihan
vesihanasta voi juoda. :rolleyes:
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
248 315
Viestejä
4 329 621
Jäsenet
72 193
Uusin jäsen
Jeffersson

Hinta.fi

Ylös Bottom