Kysymystäkään ei tällä sivulla näy niin vaikea vastata![]()
Tulijo.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kysymystäkään ei tällä sivulla näy niin vaikea vastata![]()
Kysymysten muokkailu on vähän huono tapa, eihän siitä kukaan opi mitään?Tulijo.
Mikä GPU käytössä?Päivitin eilen Radeonin ajurit ja iskin pelin tulille, mutta ei löydy FSR4 ei sitten millään valikoista. FSR3 ja XeSS löytyy kyllä. Erikoista, onko joku muu törmänny samaan?
Onhan itse peli päivitetty? FSR4 on valittavissa vain pelin uusimmalla versiolla.Päivitin eilen Radeonin ajurit ja iskin pelin tulille, mutta ei löydy FSR4 ei sitten millään valikoista. FSR3 ja XeSS löytyy kyllä. Erikoista, onko joku muu törmänny samaan?
9070XT, löytyy signaturesta (joka ei tietysti näy kunnolla jos luurilla käyttää foorumia, pitää kääntää näyttö vaakaan, jotta nuo tulevat esille).Mikä GPU käytössä?
FSR 4 toimii vain 9000 sarjan Radeoneilla. Vanhemmilla pitää tyytyä FSR 3 tai XeSS.
Itse käytän oman RX 7600 kanssa XeSS + XeLL komboa.
Kyllä, 2.3 tuli patchattua heti kun ilmesty.Onhan itse peli päivitetty? FSR4 on valittavissa vain pelin uusimmalla versiolla.
Hyvin ainakin täällä toimi, kun ajoin eilen pienet testit. Onhan se melkoinen parannus aiempaan ja nyt skaalauksen päällä oloa on todella vaikea enää nähdä paljaalla silmällä. Pitää vielä testata laatuasetukset tarkemmin ja ottaa kuvankaappauksia, että huomaako eroa natiiviin edes pysäytyskuvista.
Niin, itse yleensä tulee laitettua FSR4 globaalisti päälle uusien ajurien asennuksen jälkeen (tehdasasetusten palautuksella ja käyttäjätietojen siivouksella). Ei tarvitse säätää pelikohtaisten asetusten kanssa.9070XT, löytyy signaturesta (joka ei tietysti näy kunnolla jos luurilla käyttää foorumia, pitää kääntää näyttö vaakaan, jotta nuo tulevat esille).
Kyllä, 2.3 tuli patchattua heti kun ilmesty.
En ole ongelman kanssa yksin mitä Googlasin. Joillain samaa probleemaa, ja ratkeaa kun käy asettamassa FSR4 päälle Adrenalin softan kautta Cyberpunkille. Jos joku kohtaa saman ongelman, ohje mm. Vicen artikkelissa
Olihan tuo tullut pihalle kun just latasin.Hmmm... Redditissä väittivät että patch 2.31 olisi jaossa PC:llä tälläkin hetkellä. Itse olen töissä niin ei voi varmistaa.
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.