Cyberpunk 2077

Ärsyttää kun on first personi peli. Turhaan tekivät hahmon luonnin jos ei kerta voi nähdä kuin silloin tällöin. Ne säästyneet rahat ois voinut pistää useampaan hahmoluokkaan jne.
Kristallipalloni kertoo että Cyberpunk valmistuu vuodelle 2019. Perusteluina se, että yleensä näitä kehitetään 3-4 vuotta ja CDPR:llä on suunnitteilla "next unannounced project" vuoden 2021 loppuun mennessä. Witcher 3:n lisäosat tuli valmiiksi 2016, joten 2019 osuisi sopivasti näiden projektien väliin.
Todennäköisesti jos kerta nyt jo mainoksia youtubessa. Ei ole järkeä mainostaa peliä jos se on usean vuoden päästä.
Ja siinä mikkisoftan hakkerointi sisääntulossa oli Yhdeksän kohtaa joista neljä näytettiin. 9 oli se vanha teaser trailer, 8 oli tuo uusin traileri, 7 oli sisäinen gameplay demo ja 6 on final_new_final_l_v3 Joka on varmaankin sen seuraavan pelitapahtuman, eli gamescomin traileri joka ois sitten elokuussa.

PID 1. On varmaan sitten julkaisu, eli siinä on vielä 5 kohtaa välissä. Joista yksi todennäköisesti on launch trailer, eli 4 sit julkaisun ja elokuun välissä. Eli vaikuttaa kyllä 2019 alkukesän peliltä, niinku witcher 3.
fc6tj8.jpg
 
Minusta tuossa AngryJoen haastattelussa nuo jampat perustelee ihan hyvin miksi pelin kuvakulma on ensimmäisestä persoonasta, hahmon ulkonäön tekeminen mieleisekseen sitten bonusta, kun ilmeisesti pelissä kuitenkin on cutscenejä ja hahmon näkee paremmin siinä? Mielestäni vähän hölmöä ruveta poraamaan tuosta, firma kuitenkin laittaa pelaajat etusijalle kun peleissä ei ole mikromaksuja, lisäosia ei ole pilkottu moneen osaan eikä muita ahneuden merkkejä mitä muiden firmojen peleissä on. Ja sitten porukat rupeaa parkumaan pelin kuvakulmasta? :facepalm: Kyllä Cd Projekt Red nyt sen verran luottamusta on ansainnut, että tietävät mitä tekevät.
 
Minusta tuossa AngryJoen haastattelussa nuo jampat perustelee ihan hyvin miksi pelin kuvakulma on ensimmäisestä persoonasta, hahmon ulkonäön tekeminen mieleisekseen sitten bonusta, kun ilmeisesti pelissä kuitenkin on cutscenejä ja hahmon näkee paremmin siinä? Mielestäni vähän hölmöä ruveta poraamaan tuosta, firma kuitenkin laittaa pelaajat etusijalle kun peleissä ei ole mikromaksuja, lisäosia ei ole pilkottu moneen osaan eikä muita ahneuden merkkejä mitä muiden firmojen peleissä on. Ja sitten porukat rupeaa parkumaan pelin kuvakulmasta? :facepalm: Kyllä Cd Projekt Red nyt sen verran luottamusta on ansainnut, että tietävät mitä tekevät.
Ja pojat saaneet rauhassa laittaa rahaa kiinni peliin, kiitos witcher 3 ison menestyksen.
Grafiikka kilpailuun ei kannatta tuhla resursseja vaan tehdä se sellaiseksi että hoitaa hommansa ja konsolitkin jaksaa puuskuttaa vakaata 30fps.

Se mihin haluan että pojat panostaa on se että pelattavuus joka oli aikaisempien pelien akilleenkantapää* ja että tarinat ja questit olisivat samalla tasolla Wihtori 3 kanssa.

Mutta ehdottomasti peli on tutkan alla ja luotto poikiin koska siellä varmasti tiedostettaan se että jos ne nytten ryssii pelin niin ne tunnettaan vain yhden hitin ihmeenä.

*:Yhden kerran haukuin puolan pojat syvimpään helvettiin kun wihtorissa Geralt jäi johonkin kuoppaa jumiin ja eihän se raukka osaa hyppiä battle modessa :dead:
 
Minusta tuossa AngryJoen haastattelussa nuo jampat perustelee ihan hyvin miksi pelin kuvakulma on ensimmäisestä persoonasta, hahmon ulkonäön tekeminen mieleisekseen sitten bonusta, kun ilmeisesti pelissä kuitenkin on cutscenejä ja hahmon näkee paremmin siinä? Mielestäni vähän hölmöä ruveta poraamaan tuosta, firma kuitenkin laittaa pelaajat etusijalle kun peleissä ei ole mikromaksuja, lisäosia ei ole pilkottu moneen osaan eikä muita ahneuden merkkejä mitä muiden firmojen peleissä on. Ja sitten porukat rupeaa parkumaan pelin kuvakulmasta? :facepalm: Kyllä Cd Projekt Red nyt sen verran luottamusta on ansainnut, että tietävät mitä tekevät.
Joo, todella immersiivistä pelata leijuvalla silmällä. Jos ne tekis first personista niin, että näkis tissit ja kaikki kun katsoo alas, niin sitten voisin hyväksyä first personin. Ja vahinkonumeroiden ilmestyminen ja vahinkomittarit vihollisten päällä onkin niin immersiivisiä.:grumpy:

Kuitenkin ennen lupasivat että tästä tulee TPP ja FPP, mutta rikkoivat sitten sen. Yong Yea sanoikin jo pitemmän aikaa, että CP 2077 oli kehityshelvetissä pitkään ja joutuivat alottamaan alusta ja nyt näyttääkin siltä, että nämä huhut pitivät täysin paikkansa. Cd Projekti ei ois yksinkertaisesti saanut tätä peliä ikinä valmiiksi, joten sitten ovat heittäneet classit helvettiin ja third personin ja nyt tämä onkin rpg lite vain.:( Ei edes speech skill checkkejä.:tdown::tdown::tdown:

 
Se mihin haluan että pojat panostaa on se että pelattavuus joka oli aikaisempien pelien akilleenkantapää* ja että tarinat ja questit olisivat samalla tasolla Wihtori 3 kanssa.

Mutta ehdottomasti peli on tutkan alla ja luotto poikiin koska siellä varmasti tiedostettaan se että jos ne nytten ryssii pelin niin ne tunnettaan vain yhden hitin ihmeenä.

Ehdottomasti tämä. Witcher 1:n pelattavuus oli suorastaan hirveä; Witcher 3:n jo ihan hyvä. Vähän hirvittää millainen pelattavuus on firman ensimmäisessä first person -pelissä.

Red ei tosiaan saa pettää tämän osalta, tai yhden hitin ihmeeksi jää. Toisaalta kun tätäkin ketjua seuraa, niin firman fanit tulevat ylistämään peliä, tulee siitä sitten millainen pökäle tahansa. :D
 
Joo, todella immersiivistä pelata leijuvalla silmällä. Jos ne tekis first personista niin, että näkis tissit ja kaikki kun katsoo alas, niin sitten voisin hyväksyä first personin. Ja vahinkonumeroiden ilmestyminen ja vahinkomittarit vihollisten päällä onkin niin immersiivisiä.:grumpy:

Kuitenkin ennen lupasivat että tästä tulee TPP ja FPP, mutta rikkoivat sitten sen. Yong Yea sanoikin jo pitemmän aikaa, että CP 2077 oli kehityshelvetissä pitkään ja joutuivat alottamaan alusta ja nyt näyttääkin siltä, että nämä huhut pitivät täysin paikkansa. Cd Projekti ei ois yksinkertaisesti saanut tätä peliä ikinä valmiiksi, joten sitten ovat heittäneet classit helvettiin ja third personin ja nyt tämä onkin rpg lite vain.:( Ei edes speech skill checkkejä.:tdown::tdown::tdown:
Nuo vahinkonumerot sun muut ruudulla oleva info on tehty peliin sisään silmään asennettaviksi implanteiksi, eli kaiketi niitä vahinkonumeroita ei näy, jollet ole sellaista implanttia asentanut. Samoin esim. se että montako ammusta on aseessa jäljellä näkyy ruudulla vain jos olet sellaisen implantin ottanut.

Minusta oli aika odotettavissa että kaikkia alkuperäisen ropen hahmoluokkia ei voi tietokonepeliin oikein järkevästi ottaa pelattavaksi (rokkari, journalisti, kyttä, korporaatioheppu jne.), koska sitten olisi pitänyt tehdä monta pientä peliä yhden pitkän sijaan jos haluat pelata journalistina tekemässä lehtijuttuja tai poliisina ratkomassa rikoksia tai rokkarina kiertueella jne.

Pelidemon nähneet toimittajat sanoi että tissejä on luvassa. Älä huolehdi.
 
Joo, todella immersiivistä pelata leijuvalla silmällä. Jos ne tekis first personista niin, että näkis tissit ja kaikki kun katsoo alas, niin sitten voisin hyväksyä first personin. Ja vahinkonumeroiden ilmestyminen ja vahinkomittarit vihollisten päällä onkin niin immersiivisiä.:grumpy:

Sulle sitten useimpien räiskintäpelienkin pelaaminen on mahdotonta, kun se on niin epäimmersiivistä? Voihan tosiaan olla että tekevät samanlaisen ratkaisun kuin Kingdom Come Deliverance-pelissä, että pystyt kuitenkin oman kehon näkemään. Mistäs me se tiedetään, kun ei olla mitään gameplaytakaan vielä nähty. Kyllä minusta pelit hyvin pystyvät olemaan immersiivisiä oli kuvakulma sitten silmistä tai hahmon takaa.
 
Ite kyl henk. koht. koen first personit paljon immersiivisempinä kuin 3rd person pelit kuvatut pelit.

Ot: Oletko kokeillut Mad Maxia? Siinä on yks peleistä joka ei mielestäni toimisi 1st personina.
3rd personina taistelut jne saa lisää "ulottuvuutta" tuossa pelissä.

Toki Witcherissä tuo 3rd person toimii myös hienosti.

Kaveri on hypettäny tätä Cyperpunkkia jo ainakin vuoden verran ja nyt vasta katsoin itselle ensimmäisiä videoita tästä mitä on julkaistu.
Witcher 3:sta on tullut pelattua jonkin verran(alle 100h) ja tykkään kyllä. Välillä on kiva vain katsella maisemia .
Jos cd projekt yrittää pelituntumassa ja fiiliksessä päästä lähellekään witcheriä niin kyllähän tämä varmasti omaan kirjastoon päätyy.
 
Viimeksi muokattu:
"Full frontal nudity" on jo vahvistettu. Tai noh, ainakin länsimaihin. :D
Toivottavasti asiassa noudatetaan tällä kertaa sukupuolten välistä tasa-arvoa. Trissiltä, Yeniltä ja muilta ei jäänyt piiloon juuri mitään, Geraltilta kylläkin. Miksi miehen alastomuus on isompi tabu kuin naisen?

Tarkemmin ajatellen olisi hyvä, jos mukana olisi optio joka tekisi seksikohtauksista häveliäämpiä. Rakkauden harjoittaminen roolipelitarkoituksessa on minulle ihan positiivinen asia, mutten halua ruudulleni mitään hardcore-kyberpornoa. Witcher 3 oli vähän siinä rajalla, mutta joku Metro: Last Lightin prostituoitu näytti aika paljon enemmän kuin olisin halunnut.
 
Minäperspektiivillä ja kolmannella persoonalla on se olennainen ero, että edellisessä pelaaja kokee tarinan ikään kuin itse. Jälkimmäisessä kokija on kertomuksen päähenkilö, johon pelaaja parhaimmillaan muodostaa siteen. Tästä seuraa, että kolmannen persoonan pelissä päähenkilön täytyy olla hahmona vahva. Fps:ssä riittää JC Dentonin tyylinen möreä-ääninen kuori, johon pelaaja projisoi oman persoonallisuutensa.

Hahmon muokattavuus ja kerronnallinen syvyys ovat toisilleen vastakkaisia päämääriä, ja valinta näiden välillä heijastuu myös perspektiivivalintaan. Osansa on myös sillä, miten pelimaailman yksityiskohdat halutaan välittää. Witcher 3:ssa detaljit ja maailman hienous menevät osittain hukkaan, koska liitävä yläkamera ei pysty niitä täysin näyttämään.
 
Bethesdan peleissä pakko olla modituki kun se firma tekee sellaista bugista ripulijöötiä kerrasta toiseen. Muiden studioiden peleissä se on "kiva lisä". Itseä ei kuitenkaan kiinnosta modituki, pelaan pelit läpi kerran ja se on siinä. Edes DLC:tä ei jaksa pelata kuin aniharvoin (Witcher kolmosen tapauksessa viimeksi).


Olen osittain samaa mieltä,

Bethesdan pelit eivät ole koskaan olleet aivan aallonharjalla tekniikaltaan tai muultakaan julkaisussaan, joten ne eivät vanhene yhtä tyylikkäästi kuten esim. Witcher 3 taikka GTA V.
Witcher 3 ja GTA V näyttää 10 vuoden päästäkin varsin tyylikkäältä ja ovat kokonaisuudessaan toimivia ilman mitään modeja. Skyrim ja Falloutit olivat kehitystä jäljessä jo tullessaan ja näitä on pystytty hyvin elvyttämään modeilla sekä pelien elinkaarta pidentämään. Kyllä Skyrimin ja New Vegasin aikaan olisi ollut mahdollista tehdä peli mikä elää vieläkin esim. Witcher 2 (2011) ja Crysis 2 (2011) on ihan toista maata ja varsin pelattavia vieläkin ilman modeja. Nämä pelit siis julkaistu samoihin akoihin kun Skyrim (2011) ja New Vegas (2010).

Eli jo lähdössä jälkeenjääneet pelit hyötyy modeista, mutta nämä mitkä menee muita edellä julkaisussa ei minusta tukia modeille tarvi. Eikä minuakaan kiinnosta pelata peliä millään teletapilla taikka tissimodilla, joten pelkästään näiden takia en modeja kaipaa.
 
Viimeksi muokattu:
New Vegas on kyllä paljon Bethesdan tuotteita toimivampi paketti ilman modejakin, bugikorjaukset pois lukien.
 
New Vegas on kyllä paljon Bethesdan tuotteita toimivampi paketti ilman modejakin, bugikorjaukset pois lukien.

On ja hyvä peli muutenkin, mutta kyllä itse heitin grafiikka - modit päälle kun vuosi sitten palasin New Vegasiin. Ei tarvise näiden kahden muun esimerkin kanssa moista tehdä.
 
Joo, todella immersiivistä pelata leijuvalla silmällä. Jos ne tekis first personista niin, että näkis tissit ja kaikki kun katsoo alas, niin sitten voisin hyväksyä first personin. Ja vahinkonumeroiden ilmestyminen ja vahinkomittarit vihollisten päällä onkin niin immersiivisiä.:grumpy:

Kuitenkin ennen lupasivat että tästä tulee TPP ja FPP, mutta rikkoivat sitten sen. Yong Yea sanoikin jo pitemmän aikaa, että CP 2077 oli kehityshelvetissä pitkään ja joutuivat alottamaan alusta ja nyt näyttääkin siltä, että nämä huhut pitivät täysin paikkansa. Cd Projekti ei ois yksinkertaisesti saanut tätä peliä ikinä valmiiksi, joten sitten ovat heittäneet classit helvettiin ja third personin ja nyt tämä onkin rpg lite vain.:( Ei edes speech skill checkkejä.:tdown::tdown::tdown:



Nyt kuitenkin toteaa että "this makes Deus Ex look like amateur hour".
 
Toivottavasti asiassa noudatetaan tällä kertaa sukupuolten välistä tasa-arvoa. Trissiltä, Yeniltä ja muilta ei jäänyt piiloon juuri mitään, Geraltilta kylläkin. Miksi miehen alastomuus on isompi tabu kuin naisen?

Ellen nyt väärin muista niin ei Witcherissä ollut ollenkaan täyttä alastomutta vaan pelkät paljaat yläkropat sekä pyllyt? Itseasiassa ei tule itselleni ainuttakaan peliä mieleen jossa olisi ollut täysin alaston nainen mutta miehiä taas on ollut.
 
Ellen nyt väärin muista niin ei Witcherissä ollut ollenkaan täyttä alastomutta vaan pelkät paljaat yläkropat sekä pyllyt? Itseasiassa ei tule itselleni ainuttakaan peliä mieleen jossa olisi ollut täysin alaston nainen mutta miehiä taas on ollut.

Witcher 1 näkyi myös pelti.
 
Itselleni ei ole tullut vastaan täysin naked miestä tai naista.
Tai GTAIV lisäosarissahan oli missä veitikka kyllä näkyi hetken aikaan.

 
Höh, voihan Conan Exilesissa pelata vaikka koko ajan kellit paljaana ja säätää vesselin koon katkaravusta kunnon lerssiin.:btooth:
 
Ellen nyt väärin muista niin ei Witcherissä ollut ollenkaan täyttä alastomutta vaan pelkät paljaat yläkropat sekä pyllyt? Itseasiassa ei tule itselleni ainuttakaan peliä mieleen jossa olisi ollut täysin alaston nainen mutta miehiä taas on ollut.
 
Toivottavasti asiassa noudatetaan tällä kertaa sukupuolten välistä tasa-arvoa. Trissiltä, Yeniltä ja muilta ei jäänyt piiloon juuri mitään, Geraltilta kylläkin. Miksi miehen alastomuus on isompi tabu kuin naisen?

Tarkemmin ajatellen olisi hyvä, jos mukana olisi optio joka tekisi seksikohtauksista häveliäämpiä. Rakkauden harjoittaminen roolipelitarkoituksessa on minulle ihan positiivinen asia, mutten halua ruudulleni mitään hardcore-kyberpornoa. Witcher 3 oli vähän siinä rajalla, mutta joku Metro: Last Lightin prostituoitu näytti aika paljon enemmän kuin olisin halunnut.
Hyvä artikkeli aiheesta ja tämän pohjalta voisi odottaa ihan molempien sukupuolten alastomuutta. Cyberpunk 2077 will include full nudity for a very important reason
 
Alastomuus ei ole tärkeä tekijä, mutta alastomuuden tyhmä piilottelu, esmes Frendien tapaan on aivan vitu junttijenkkiä...
Hedelmäkori genitaalien edessä jne.
 
Näinpä, JA:kin silloin aikoinaan oli ok kuosissa niin olisi voinut vähän näyttää, kuten naisten kuuluu.
 
Hieno juttu, että tekivät sen kunnolla! Varma preorder ostos.:) Nyt hahmon ulkonäön luontikin on järkevää, kun voi nähdä ittesä missä vaan. Ja se että näkee oman kehon myöskin saa korkeat paikat tuntumaan korkeilta, niin että mahasta tuntuu.:tup:

Tosin nyt vaa alko vituttaa, kun joutuu tätäkin odottamaan ties miten pitkään.
 
Voi olla että tulee jonkun pilvenpiiräjän katolla Mirror's Edge fiilikset kun katselee alas ja näkee oman kropan ja raajat. :D
 
Jokainen tavallaan mutta itselleni ei kyllä kynnys kysymys tämän pelin osalta olisi ollut mikä kuvakulma vaan ne tarinat ja questit.

Pakko myönnettävä että kun wihtori 3 jälkeen pelanut pahimpia kilpakumppaneita Dragon age ja skyrmiä niin wihtori on tuossa asiassa kilometrin edellä.
 
CDPR vahvisti huhut, että Cyberpunk vaihtoi suuntaa joissakin osa-alueissa kesken kehityksen, vaikkei kutsukaan sitä täydeksi rebootiksi. Noin 400 työntekijää pelin parissa. E3:lla näytetty demo suljettujen ovien takana oli oikea development build eikä pelkkä vertical slice E3:a varten. Seuraavan kerran Cyberpunk nähdään tänä vuonna Gamescomilla 21.8.

E3 2018: The Challenges Of Making Cyberpunk 2077 - Kotaku Splitscreen (podcast)

Demo pyöri tällaisella raudalla:
6Q2tzAX.png


Harmittavaa kuulla, että huhut pitävät paikkansa, koska nyt saadaan odotella peliä vielä jonkin aikaa, mutta toisaalta jos pelistä saadaan sillä tavalla huipputeos, niin kyllähän sitä jaksaa odotella.
 
CDPR vahvisti huhut, että Cyberpunk vaihtoi suuntaa joissakin osa-alueissa kesken kehityksen, vaikkei kutsukaan sitä täydeksi rebootiksi. Noin 400 työntekijää pelin parissa. E3:lla näytetty demo suljettujen ovien takana oli oikea development build eikä pelkkä vertical slice E3:a varten. Seuraavan kerran Cyberpunk nähdään tänä vuonna Gamescomilla 21.8.

E3 2018: The Challenges Of Making Cyberpunk 2077 - Kotaku Splitscreen (podcast)

Demo pyöri tällaisella raudalla:
6Q2tzAX.png


Harmittavaa kuulla, että huhut pitävät paikkansa, koska nyt saadaan odotella peliä vielä jonkin aikaa, mutta toisaalta jos pelistä saadaan sillä tavalla huipputeos, niin kyllähän sitä jaksaa odotella.

Imgur-linkit toimivat vain ilman https:ää.

Pelikelpoisen buildin olemassaolo voisi tarkoittaa julkaisua jo vuoden 2019 ensimmäisellä puoliskolla. Alun perin odotukset olivat enemmänkin vuoden 2020 suuntaan, eli siinä mielessä pidän tätä hyvänä uutisena.
 
8700K+1080Ti oli ollut demokoneessa E3:lla. Tulispa gameplay -videota sitten elokuussa nähtäväksi, kaikkein tuskaisinta on tämä epätietoisuus kun ei tiedä mitä sieltä on tulossa :p
 
CDPR vahvisti huhut, että Cyberpunk vaihtoi suuntaa joissakin osa-alueissa kesken kehityksen, vaikkei kutsukaan sitä täydeksi rebootiksi. Noin 400 työntekijää pelin parissa. E3:lla näytetty demo suljettujen ovien takana oli oikea development build eikä pelkkä vertical slice E3:a varten. Seuraavan kerran Cyberpunk nähdään tänä vuonna Gamescomilla 21.8.

E3 2018: The Challenges Of Making Cyberpunk 2077 - Kotaku Splitscreen (podcast)

Demo pyöri tällaisella raudalla:
6Q2tzAX.png


Harmittavaa kuulla, että huhut pitävät paikkansa, koska nyt saadaan odotella peliä vielä jonkin aikaa, mutta toisaalta jos pelistä saadaan sillä tavalla huipputeos, niin kyllähän sitä jaksaa odotella.

Devibuildihän se tosiaan oli, mutta ei mikään sulava kokemus silminnäkijöiden mukaan. Toivotaan, että saavat optimoinnit kohdalleen, että ei tarttis vielä rautakaupoille lähteä. :D
 
Imgur-linkit toimivat vain ilman https:ää.

Pelikelpoisen buildin olemassaolo voisi tarkoittaa julkaisua jo vuoden 2019 ensimmäisellä puoliskolla. Alun perin odotukset olivat enemmänkin vuoden 2020 suuntaan, eli siinä mielessä pidän tätä hyvänä uutisena.
Ahaa, jännä juttu. Onneksi Tukkeuma tokaisi nuo tärkeimmät speksit.

Kai se riippuu siitä, kuinka paljon sisältöä pelissä on valmiina. CDPR:n mukaan voimme odottaa vähintään Witcher 3:n laajuista peliä. Toivotaan parasta, että jossakin vaiheessa ensi vuonna tulisi ulos. Se kenties lupaa hyvää, että jo parin kuukauden päästä Gamescomilla kuulemme/näemme lisää pelistä.
 
Henkka sitten vanhainkodissa 100v papparaisena "no saihan se cyberpunkkikin vihdoin jatkoa kun tarpeeksi odotteli":D
Olettaen että 77 liittyisi syntymävuoteen.
 
Sanon että julkaisu on 2020. Logiikkaa tuon arvauksen takana ei tarvinne arvailla.. :think:
Itse veikkaan kyllä jo ensi vuotta, koska CDPR:ltä pitäisi vielä putkahtaa ulos toinenkin AAA RPG ennen vuotta 2021. Jos jättävät Cyberpunkin julkkarin vuodelle 2020 niin menee jo liian lähelle toisen pelin julkaisua.

Tai sitten vaan lykkäävät molempia..
 
Itse veikkaan kyllä jo ensi vuotta, koska CDPR:ltä pitäisi vielä putkahtaa ulos toinenkin AAA RPG ennen vuotta 2021. Jos jättävät Cyberpunkin julkkarin vuodelle 2020 niin menee jo liian lähelle toisen pelin julkaisua.

Tai sitten vaan lykkäävät molempia..

Tuo arvaus oli vain puhdasta retroromantiikkaa, alkuperäistä Cyberpunk 2020 peliä mukaillen. Ajatuksena hieman korni mutta toisaalta myös järkeenkäypä. :)
 
Tämä TPS jankutus on 100% varmasti semmoinen asia, jota kukaan ei edes muista vuoden päästä kunhan gameplay videot tulleet esille, ja nähty että peli on syystä rajoitettu ensimmäiseen persoonaan.

Toki siihen mennessä on myös 100% varmasti löydetty uusi valittamisen aihe, että päästään vinkumaan ihan vinkumisen takia.
 
Viimeksi muokattu:

Statistiikka

Viestiketjuista
258 475
Viestejä
4 497 756
Jäsenet
74 213
Uusin jäsen
Naxu20

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom