Cyberpunk 2077

Liittynyt
10.10.2018
Viestejä
125
Voi perse. Olis nyt kerrankin ollu se perinteinen Steamin klo 20, saakeli että tulee pitkä työpäivä, yhtään ei varmaan tekis mieli istahtaa koneen ääreen aamulla kun vaimo on töissä ja muksut koulussa, avata bisse ja fiilistellä.. :sori:
eihän se olekko hommaat jostain koronan ja asetut pariksi viikoa miesluolaan juomaan rauhassa bisseä ja pelaan cyberpunkkia
 
Liittynyt
30.03.2017
Viestejä
1 100
Ettehän vain osta peliä etukäteen vaan odotatte arvostelut ja youtube peluu videot ennen ostopäätöksen tekoa.
Ostettu jo vuosi sitten, enkä halua nähdä mitään pikkuspoilereita ennen pelaamisen aloittamista. Minusta tässä on hyvät syyt olla innoissaan.

Jos katsotaan lähivuosien suuria hypejunaonnettomuuksia, kuten No Man's Sky ja Fallout 76, niistä oli mielestäni nähtävissä merkkejä etukäteen. Hello Games oli pikkufirma, jonka ainoa edellinen julkaisu oli kännykkäpeli. Bethesdan halkeamat taas alkoivat näkyä Fallout 4:n ja Creation Clubin myötä. CDPR sen sijaan julkaisi Witcher 3:n, joka oli mestariteos ja monien peliuran ykkössuosikki. Cyberpunk on minusta hypensä ansainnut.

Pelissä tulee kyllä epäilemättä olemaan kompromisseja ja bugeja, ja yksi asia joka vähän epäilyttää on pitkä kehitysaika. Mutta minulle jo tieteisversio Witcher 3:sta riittäisi paremmin kuin hyvin.
 

S3p

Liittynyt
25.10.2019
Viestejä
398
Mää spoilaamassa itteäni youtube videoilla ennen ostoa. Steamista saa massit takas jos kellossa alle 2h.
Jep muutenki pitää välttää koko youtuben avaamista, kun aina löytyy joku helvetin (clickbait) apina joka pistää videonsa thumbnailiin jonku spoileri kuvan pelistä. (Ja otsikkoon tietty.)

1607070005342.png


CDPR sen verran luottaa että pelattava tekele sieltä tulee varsinki jos cyberpunk genrestäki tykkää.
 
Liittynyt
25.02.2019
Viestejä
1 052
Jos katsotaan lähivuosien suuria hypejunaonnettomuuksia, kuten No Man's Sky ja Fallout 76, niistä oli mielestäni nähtävissä merkkejä etukäteen. Hello Games oli pikkufirma, jonka ainoa edellinen julkaisu oli kännykkäpeli. Bethesdan halkeamat taas alkoivat näkyä Fallout 4:n ja Creation Clubin myötä. CDPR sen sijaan julkaisi Witcher 3:n, joka oli mestariteos ja monien peliuran ykkössuosikki. Cyberpunk on minusta hypensä ansainnut.
Sinänsä noissakin peleissä se julkaisija joka investoi pelin marketointiin oli luottoa tuotteeseen ja sitä tekevään tiimiin että se hype edes tapahtui. Molemmat pelit saivat pitkään päivityksiä ja ovat erinäköisiä nyt vs julkaisu ja luultavasti sen hinnan arvoisia.
CP tietysti saa pitkän ajan päivityksiä ja on sitten parempi kokemus myöhemmin. Se että ihmiset kohtelee yksinpeliä kuin jotain WoWin expan julkaisua on vähän erikoista.
 
Liittynyt
05.01.2017
Viestejä
478
Julkaistaanko tämä siis ympäri maailman samaan aikaan? Eli ei voi VPN kikkailla auki?

Peli on kyllä ennakkotilattu niin digitaalisena + collector's edition. Ei paljon paina "say no to preorder" puheet
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 013
Tässä jonkun pelinsä ennakkoon saaneen videota hahmoeditorista, jossa käydään käytännössä koko hahmoeditori läpi ja näytetään mitä eri vaihtoehtoja löytyy ja miten sitä omaa hahmoa pystyy muokkaamaan. Pleikkariversio kyseessä PS5:lla pelattuna. Ei sisällä mitään muita spoilereita, näytetään siis pelkkää hahmoeditoria koko videon ajan. Luonnollisesti kannattaa kuitenkin jättää katsomatta, jos et halua nähdä pelistä mitään ennakkoon.

 
Liittynyt
28.06.2017
Viestejä
1 070
Tässä jonkun pelinsä ennakkoon saaneen videota hahmoeditorista, jossa käydään käytännössä koko hahmoeditori läpi ja näytetään mitä eri vaihtoehtoja löytyy ja miten sitä omaa hahmoa pystyy muokkaamaan. Pleikkariversio kyseessä PS5:lla pelattuna. Ei sisällä mitään muita spoilereita, näytetään siis pelkkää hahmoeditoria koko videon ajan. Luonnollisesti kannattaa kuitenkin jättää katsomatta, jos et halua nähdä pelistä mitään ennakkoon.

Ei ole kyllä isot luonnolliset rinnat tai isot silikonirinnat edustettuna... Valitettavan vähäinen valikoima. Penisvaihetoehtojakin valitettavan vähän. Missä on Cybernetic Jackhammer (upgrade pelissä?)
 
Liittynyt
22.01.2019
Viestejä
1 051
Eiköhän noita jättitissejä ja jättipeniksiä voi myös modailla peliin myöhemmin. Voi vaikka molemmilla huiskia vihuja kumoon, eikö ne saa jopa samalle hahmolle, jos ei vielä valomiekkaa ole löytänyt alussa.
No joo mistä peli kannattaa ostaa pc:lle steam vai gog? Streamissa mulla suurin osa ennestään
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 013
Eiköhän noita jättitissejä ja jättipeniksiä voi myös modailla peliin myöhemmin. Voi vaikka molemmilla huiskia vihuja kumoon, eikö ne saa jopa samalle hahmolle, jos ei vielä valomiekkaa ole löytänyt alussa.
No joo mistä peli kannattaa ostaa pc:lle steam vai gog? Streamissa mulla suurin osa ennestään
Ei ole käytännössä mitään väliä. GOGissa alkaa preload maanantaina 7.12.2020 klo 13:00 ja Steamissa taas klo 18:00, eli jos on aivan törkeän hidas netti niin GOGista pääsee aiemmin aloittamaan pelin preloadauksen. Peli kuitenkin avautuu pelattavaksi ja julkaistaan kaikkialla ihan samaan aikaan, 10.12.2020 klo 02:00 Suomen aikaa. Hintakin on täysin sama kummassakin paikassa, mutta GOG on CDPR:n omistama eli siellä Steam ei vedä hinnasta siivua välistä.

Itse ostin Steamista juuri siksi, että Steamissa on suurin osa muistakin peleistä.
 
Liittynyt
30.03.2017
Viestejä
1 100
Eiköhän noita jättitissejä ja jättipeniksiä voi myös modailla peliin myöhemmin. Voi vaikka molemmilla huiskia vihuja kumoon, eikö ne saa jopa samalle hahmolle, jos ei vielä valomiekkaa ole löytänyt alussa.
Seksikohtauksista voi kyllä tulla vähän hassun näköisiä, jos ruumiinosat clippailevat toistensa läpi.

...mitenhän rajua materiaalia tästä pelistä oikeastaan löytyy? Witcher 3:ssa oli seksiä, mutta mitään paljaita tissejä hurjempaa ei näytetty. Tällä kertaa kikkeli lyödään tiskiin jo hahmoeditorissa.
 

S3p

Liittynyt
25.10.2019
Viestejä
398
Mielipide varmaa aika sama tässäki ketjussa vai löytyykö täältä enemmistö näitä prosentti jengiläisiä :D
 
Liittynyt
02.12.2016
Viestejä
3 574
VPD kuulemma lähettää "alkuviikosta" Cyberpunkit eteenpäin. No ei siinä, jos tulee myöhässä niin lähtee bumerangina takaisin.

Pitänee ladata preload-tiedostot etukäteen koneelle.
 
Liittynyt
06.11.2016
Viestejä
1 853
Kyllähän tuommoista köyhää Puolalaista indie studiota kantsii tukea mahdollisimman isolla summalla.. :asif:
 
Liittynyt
15.12.2016
Viestejä
930
Ennemmin rahat pelintekijöille, kun Valvelle minkä alustalla vaan jaetaan peliä.
Melko erikoiseksi on meno mennyt, kun nyt jo Steamista ostaminenkaan ei tue tarpeeksi pelintekijöitä. Kohta sekin varmaan rinnastetaan warettamiseen :)

CDPR varmaan olisi voinut jättää listaamatta pelinsä Steamissa, jos eivät haluaisi peliä sitä kautta myydä?
 
Liittynyt
06.11.2016
Viestejä
1 853
Itse ostan sieltä mistä halvimmalla saa(menemättä kumminkaan waretteluihin). En jaksa ymmärtää tämmöstä devaajien palvontaa ja megayritysten tukemista.. Mielummin laitan säästöön kertyneet rahat omalle tilille.
 

DarkkiFIN

Sosiaalisesti etääntynyt
Liittynyt
17.07.2017
Viestejä
1 604
Melko erikoiseksi on meno mennyt, kun nyt jo Steamista ostaminenkaan ei tue tarpeeksi pelintekijöitä. Kohta sekin varmaan rinnastetaan warettamiseen :)

CDPR varmaan olisi voinut jättää listaamatta pelinsä Steamissa, jos eivät haluaisi peliä sitä kautta myydä?
Kukin sen voi ostaa mistä haluaa. Itte pistän ennemmin joka pennosen menemään sinne tekijöiden suuntaan, kun annan tosta Valvelle senttiäkään. Mutta toihan on mun valinta, muut sen voi ostaa stiimistä tai mistä vaan, vaikka varettaa jos siltä tuntuu.
 

Retale

Premium-jäsen
S Y N T H W A V E
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
2 008
VPD kuulemma lähettää "alkuviikosta" Cyberpunkit eteenpäin. No ei siinä, jos tulee myöhässä niin lähtee bumerangina takaisin.

Pitänee ladata preload-tiedostot etukäteen koneelle.
Kuinka aikaisin VPD:n latauskoodit on yleensä tulleet? Lähinnä, että ehtii tuon preloadin tehdä eikä tarvitse alkaa torstai-aamuna lataamaan peliä.
 
Liittynyt
02.12.2016
Viestejä
3 574
Kuinka aikaisin VPD:n latauskoodit on yleensä tulleet? Lähinnä, että ehtii tuon preloadin tehdä eikä tarvitse alkaa torstai-aamuna lataamaan peliä.
En osaa tuohon sanoa, itsellä on fyysisen version tilaus kun sen sai 45e hinnalla. Sisällä toki latauskoodi.
 

DarkkiFIN

Sosiaalisesti etääntynyt
Liittynyt
17.07.2017
Viestejä
1 604


Niimpä. Onhan se ilmasta ylläpitää pelikauppaa kaikkine ominaisuuksineen myös.
Kait siihen jotain pennosia menee pitää kauppaa ominaisuuksineen auki. Mutta miks mä sponssaan niitä pitämään sitä kauppaa, jos pelin saan muualtakin ja silloin ne pennoset menee sinne CDPR suuntaan? Iso läjä mulla on stiimissä pelejä, niin enköhän oo Valvea sponssannu ihan tarpeeks jo. :)
 
Liittynyt
15.12.2016
Viestejä
930
Kait siihen jotain pennosia menee pitää kauppaa ominaisuuksineen auki. Mutta miks mä sponssaan niitä pitämään sitä kauppaa, jos pelin saan muualtakin ja silloin ne pennoset menee sinne CDPR suuntaan? Iso läjä mulla on stiimissä pelejä, niin enköhän oo Valvea sponssannu ihan tarpeeks jo. :)
Ainakin omasta mielestäni Steam on todella hyvä pelialusta. En todellakaan ala GOGin käyttäjäksi vain jotta pääsisin tukemaan maksimaalisesti tätä pikkufirmaa joka CP2077:n julkaisee. Toivottavasti nyt eivät mene konkkaan kun maksoin Steamin kautta heille 60€ tästä tekeleestä.
 
Liittynyt
28.10.2018
Viestejä
101
Kait siihen jotain pennosia menee pitää kauppaa ominaisuuksineen auki. Mutta miks mä sponssaan niitä pitämään sitä kauppaa, jos pelin saan muualtakin ja silloin ne pennoset menee sinne CDPR suuntaan? Iso läjä mulla on stiimissä pelejä, niin enköhän oo Valvea sponssannu ihan tarpeeks jo. :)
EI se serverimäärä jonka steam tarvitsee siihen että pelit lataa nopeasti ja tasaisesti tuolla käyttäjämäärällä ole ilmaista, cdpr:n serverit voisi olla aika solmussa jos olisi ainoa latauspaikka, joten ihan kohtuullista että maksavat osan pelin tuotoista valvelle ja he varmistavat että peli on saatavilla ja ladattavissa käyttäjän koko kaistalla
 

DarkkiFIN

Sosiaalisesti etääntynyt
Liittynyt
17.07.2017
Viestejä
1 604
Ainakin omasta mielestäni Steam on todella hyvä pelialusta. En todellakaan ala GOGin käyttäjäksi vain jotta pääsisin tukemaan maksimaalisesti tätä pikkufirmaa joka CP2077:n julkaisee. Toivottavasti nyt eivät mene konkkaan kun maksoin Steamin kautta heille 60€ tästä tekeleestä.
Menee OT puolelle. Mutta on se stiimi ihan ok, ei siinä mitään. Mutta kun on vaihtoehtoja niin niitäkin voi sitten käyttää jos siltä tuntuu. Ittelle kun ei ole väliä millä launcherilla peli on, niin nyt tämä tulee sinne gog launcheriin. Seuraava peli saattaa olla taas stiimiin, tai epic launcheriin.

Kummasti aina kun ei hehkutakaan stiimiä vaan, niin tuntuu jostain ilmestyvän stiimiuskovaiset puolustamaan sitä. En nyt sinuu tolla tarkota, vaan ihan tolleen yleisesti tullut huomattua. :)
 
Liittynyt
31.01.2017
Viestejä
287
Peli kyllä kiinnostaa kovasti, mutta tuttuun tyyliin annan etujoukon hoitaa beta -testauksen ja hyppään kelkkaan seuraavien alennusmyyntien aikaan.
 

Karppi

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
15.10.2019
Viestejä
2 058
Onkohan tämä nyt sitten nextgen konsoleilla 60fps koska pelistä löytyy konsoleilla performance mode, vai onkohan tuo pelkästään X ja Prota silmällä pitäen tehty alemman reson 30fps tila.

Eihän kukaan pakota julkaisijaa julkaisemaan peliään Steamissa, jos 30% on liikaa niin menkööt Epic yksinoikeudeksi. Se että tämmöinen peruskuluttaja edes kiinnittää näihin biljonääri firmojen ja julkaisijoiden omaan soppaan huomiota on lähinnä typerää, kuvitellaan että ollaan muka jonkun "pelintekijän" puolella, ne pelintekijätkin ovat vain pelinappuloita näiden firmojen bisneksissä.
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
216
Mielenkiintoinen spekulaatio CP2077 kartan koosta. Viikko aikaa ja sitten todennäköisesti tiedämme tarkemmin, mutta näyttää aika suurelle.
Video
 
Liittynyt
22.01.2019
Viestejä
1 051
Kylhän tätä on sen verran hypetetty, että taidan pistää visaa vinkumaan. Voi olla hyvä, tai voi olla sellanen keskinkertanen tekele. Steamissa sentään 2h palautusoikeus, tosin pari kertaa aikomus palauttaa peli niin just 3h olin pelannu, siitäkin osan idlenä, kun kiirettä.
Modisupport kiinnostaa, modaillu esim skyrim, FO4, xcomit yms ihan tolkuttomasti. Ei näyttäisi ainakaan julkaisussa vielä tukevan modeja. Skyrim ja FO4 sellaseia ikipelejä koneella, aina asennettu, vaikka harvoin enää pelaa, modaamiseen meni puolet peliin käytetystä ajasta.
Varsinkin skyrim parani 2x ainakin kun kunnolla modasi, tosin sen aikanen GPY kyykkäs pahasti.

Hyvällä tuurilla 3060 ti tai joku muu uus näyttis tulee ens viikolla, muutoin jäänee 1080p pelaamiseksi.
 

Cuthalu

Tukijäsen
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
1 411
Itse ostan sieltä mistä halvimmalla saa(menemättä kumminkaan waretteluihin). En jaksa ymmärtää tämmöstä devaajien palvontaa ja megayritysten tukemista.. Mielummin laitan säästöön kertyneet rahat omalle tilille.
Itse en ymmärrä varkaiden ja rikollisten tukemista pienten säästöjen takia. Kukin tyylillään.
 

DädiFinn

Слава Україно!
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 206
Nuo kolme alkua tuo vaan lisää tunteja pelille kun jokainen alotus on varmasti erilainen ja kuten Sadness mainitsi, niin ennustan myös että tarinat yhtenäistyvät jossain vaiheessa.
Dragon Age: Origins teki tämän hyvin
 
Liittynyt
09.10.2020
Viestejä
1 382
Steamiin kyllä ainaki ite mielelläni ostan. Aivan sama miten se ottaa välistä, mutta kun pelikirjasto on siellä, niin tottakai mä haluan sen uuden pelin sinne samaan.
 

Karppi

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
15.10.2019
Viestejä
2 058
Jos tulis semmoinen malli että jos ostat GOG kaupasta niin annamme pelin kehittäjille, eli puhutaan koodareista ja niistä tyypeistä jotka siellä oikeasti raataa pelin eteen, joka ostosta ison prosentin tuotoista niin kyllähän tuommoinen silloin houkuttelisi, mutta kun nykyisellään rahat menevät lähinnä sijoittajille ja firman pomoille niin ei vois vähempää kiinnostaa että mistä ostaa.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
341
Asiaton käytös
Oletteko Tech bbs käyttäjät muutamasta freimista nillittävät vannabe tech jonnet niin persaukisia,ettette voi suoraan ostaa GoG gamesista. Ihme porukkaa,luulin että täällä Tech joukossa olisi oikeasti porukkaa mikä ymmärtää ,olin väärässä. Muron porukka täällä vain jauhaa paskaa
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 013
Oletteko Tech bbs käyttäjät muutamasta freimista nillittävät vannabe tech jonnet niin persaukisia,ettette voi suoraan ostaa GoG gamesista. Ihme porukkaa,luulin että täällä Tech joukossa olisi oikeasti porukkaa mikä ymmärtää ,olin väärässä. Muron porukka täällä vain jauhaa paskaa
Missä täällä on kukaan puhunut jostain muualta kuin GOGista ostamisesta? Toki Steamista joo, mutta hintahan on siellä ihan tismalleen sama niin miten se persaukisuus siihen liittyy?

Olisiko aika laittaa se korkki kiinni taas tältä illalta?
 
Liittynyt
06.11.2016
Viestejä
1 853
Itse en ymmärrä varkaiden ja rikollisten tukemista pienten säästöjen takia. Kukin tyylillään.
Puhuttiin nyt valve vs gog vs retail, ja mistä pelin saa halvimmalla (vaikka käyttämällä VPN:ää).. mitään rikollista tuossa ei kyllä ole.(varsinkin kun gog:n TOS ei sitä kiellä)
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
3 173
Ostettu Steamista jo ajat sitten. Vähittäismyynti maksaa, Steam on parempi palvelu kuin mikään goggi niin se on voi voi. En minä maitoakaan jonota missään Valion meijerin takaovella ettei riistokapitalisti Citymarketin kauppias pääse vetämään välistä.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
241 400
Viestejä
4 216 650
Jäsenet
71 042
Uusin jäsen
JJVilzu

Hinta.fi

Ylös Bottom