Ettehän vain osta peliä etukäteen vaan odotatte arvostelut ja youtube peluu videot ennen ostopäätöksen tekoa.
7.12 tais olla eli maanantaina pamahtaa arviot.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ettehän vain osta peliä etukäteen vaan odotatte arvostelut ja youtube peluu videot ennen ostopäätöksen tekoa.
eihän se olekko hommaat jostain koronan ja asetut pariksi viikoa miesluolaan juomaan rauhassa bisseä ja pelaan cyberpunkkiaVoi perse. Olis nyt kerrankin ollu se perinteinen Steamin klo 20, saakeli että tulee pitkä työpäivä, yhtään ei varmaan tekis mieli istahtaa koneen ääreen aamulla kun vaimo on töissä ja muksut koulussa, avata bisse ja fiilistellä..
Ostettu jo vuosi sitten, enkä halua nähdä mitään pikkuspoilereita ennen pelaamisen aloittamista. Minusta tässä on hyvät syyt olla innoissaan.Ettehän vain osta peliä etukäteen vaan odotatte arvostelut ja youtube peluu videot ennen ostopäätöksen tekoa.
Mää spoilaamassa itteäni youtube videoilla ennen ostoa. Steamista saa massit takas jos kellossa alle 2h.
Sinänsä noissakin peleissä se julkaisija joka investoi pelin marketointiin oli luottoa tuotteeseen ja sitä tekevään tiimiin että se hype edes tapahtui. Molemmat pelit saivat pitkään päivityksiä ja ovat erinäköisiä nyt vs julkaisu ja luultavasti sen hinnan arvoisia.Jos katsotaan lähivuosien suuria hypejunaonnettomuuksia, kuten No Man's Sky ja Fallout 76, niistä oli mielestäni nähtävissä merkkejä etukäteen. Hello Games oli pikkufirma, jonka ainoa edellinen julkaisu oli kännykkäpeli. Bethesdan halkeamat taas alkoivat näkyä Fallout 4:n ja Creation Clubin myötä. CDPR sen sijaan julkaisi Witcher 3:n, joka oli mestariteos ja monien peliuran ykkössuosikki. Cyberpunk on minusta hypensä ansainnut.
Tässä jonkun pelinsä ennakkoon saaneen videota hahmoeditorista, jossa käydään käytännössä koko hahmoeditori läpi ja näytetään mitä eri vaihtoehtoja löytyy ja miten sitä omaa hahmoa pystyy muokkaamaan. Pleikkariversio kyseessä PS5:lla pelattuna. Ei sisällä mitään muita spoilereita, näytetään siis pelkkää hahmoeditoria koko videon ajan. Luonnollisesti kannattaa kuitenkin jättää katsomatta, jos et halua nähdä pelistä mitään ennakkoon.
Gofile
Gofile is a free and anonymous file-sharing platform. You can store and share data of all types (files, images, music, videos etc...). There is no limit, you download at the maximum speed of your connection and everything is free.gofile.io
Eiköhän noita jättitissejä ja jättipeniksiä voi myös modailla peliin myöhemmin. Voi vaikka molemmilla huiskia vihuja kumoon, eikö ne saa jopa samalle hahmolle, jos ei vielä valomiekkaa ole löytänyt alussa.
No joo mistä peli kannattaa ostaa pc:lle steam vai gog? Streamissa mulla suurin osa ennestään
Itse ostin Steamista juuri siksi, että Steamissa on suurin osa muistakin peleistä.
Seksikohtauksista voi kyllä tulla vähän hassun näköisiä, jos ruumiinosat clippailevat toistensa läpi.Eiköhän noita jättitissejä ja jättipeniksiä voi myös modailla peliin myöhemmin. Voi vaikka molemmilla huiskia vihuja kumoon, eikö ne saa jopa samalle hahmolle, jos ei vielä valomiekkaa ole löytänyt alussa.
Juu aika no-brainer tämä on, ei tartte edes harkita muita vaihtoehtoja jos Steam on yksi niistä.
Juu aika no-brainer tämä on, ei tartte edes harkita muita vaihtoehtoja jos Steam on yksi niistä.
Sinulle ehkä, moni haluaa kuitenkin antaa täyden tukensa(rahansa) pelistä tekijöille ja ostaa siksi GOGista.
Kyllähän tuommoista köyhää Puolalaista indie studiota kantsii tukea mahdollisimman isolla summalla..
Parempi heitä kuin Valvea
Ennemmin rahat pelintekijöille kokonaan, kun Valvelle 30% pelin hinnasta, kun niiden alustalla vaan jaetaan peliä.Mitäs vikaa Valvessa on?
Ennemmin rahat pelintekijöille, kun Valvelle minkä alustalla vaan jaetaan peliä.
Huhujen mukaan 300 milj.€ palanut tähän niin saa pari peliä myydä jos meinaa saada rahaa seuraavaankin projektiin.Kyllähän tuommoista köyhää Puolalaista indie studiota kantsii tukea mahdollisimman isolla summalla..
Kukin sen voi ostaa mistä haluaa. Itte pistän ennemmin joka pennosen menemään sinne tekijöiden suuntaan, kun annan tosta Valvelle senttiäkään. Mutta toihan on mun valinta, muut sen voi ostaa stiimistä tai mistä vaan, vaikka varettaa jos siltä tuntuu.Melko erikoiseksi on meno mennyt, kun nyt jo Steamista ostaminenkaan ei tue tarpeeksi pelintekijöitä. Kohta sekin varmaan rinnastetaan warettamiseen
CDPR varmaan olisi voinut jättää listaamatta pelinsä Steamissa, jos eivät haluaisi peliä sitä kautta myydä?
Ennemmin rahat pelintekijöille kokonaan, kun Valvelle 30% pelin hinnasta, kun niiden alustalla vaan jaetaan peliä.
On ihmisiä jotka välittää, ja sitten on ihmisiä jotka ei välitä.Itse ostan sieltä mistä halvimmalla saa(menemättä kumminkaan waretteluihin). En jaksa ymmärtää tämmöstä devaajien palvontaa ja megayritysten tukemista.. Mielummin laitan säästöön kertyneet rahat omalle tilille.
Kuinka aikaisin VPD:n latauskoodit on yleensä tulleet? Lähinnä, että ehtii tuon preloadin tehdä eikä tarvitse alkaa torstai-aamuna lataamaan peliä.VPD kuulemma lähettää "alkuviikosta" Cyberpunkit eteenpäin. No ei siinä, jos tulee myöhässä niin lähtee bumerangina takaisin.
Pitänee ladata preload-tiedostot etukäteen koneelle.
En osaa tuohon sanoa, itsellä on fyysisen version tilaus kun sen sai 45e hinnalla. Sisällä toki latauskoodi.Kuinka aikaisin VPD:n latauskoodit on yleensä tulleet? Lähinnä, että ehtii tuon preloadin tehdä eikä tarvitse alkaa torstai-aamuna lataamaan peliä.
Kait siihen jotain pennosia menee pitää kauppaa ominaisuuksineen auki. Mutta miks mä sponssaan niitä pitämään sitä kauppaa, jos pelin saan muualtakin ja silloin ne pennoset menee sinne CDPR suuntaan? Iso läjä mulla on stiimissä pelejä, niin enköhän oo Valvea sponssannu ihan tarpeeks jo.
Niimpä. Onhan se ilmasta ylläpitää pelikauppaa kaikkine ominaisuuksineen myös.
Kait siihen jotain pennosia menee pitää kauppaa ominaisuuksineen auki. Mutta miks mä sponssaan niitä pitämään sitä kauppaa, jos pelin saan muualtakin ja silloin ne pennoset menee sinne CDPR suuntaan? Iso läjä mulla on stiimissä pelejä, niin enköhän oo Valvea sponssannu ihan tarpeeks jo.
EI se serverimäärä jonka steam tarvitsee siihen että pelit lataa nopeasti ja tasaisesti tuolla käyttäjämäärällä ole ilmaista, cdpr:n serverit voisi olla aika solmussa jos olisi ainoa latauspaikka, joten ihan kohtuullista että maksavat osan pelin tuotoista valvelle ja he varmistavat että peli on saatavilla ja ladattavissa käyttäjän koko kaistallaKait siihen jotain pennosia menee pitää kauppaa ominaisuuksineen auki. Mutta miks mä sponssaan niitä pitämään sitä kauppaa, jos pelin saan muualtakin ja silloin ne pennoset menee sinne CDPR suuntaan? Iso läjä mulla on stiimissä pelejä, niin enköhän oo Valvea sponssannu ihan tarpeeks jo.
Menee OT puolelle. Mutta on se stiimi ihan ok, ei siinä mitään. Mutta kun on vaihtoehtoja niin niitäkin voi sitten käyttää jos siltä tuntuu. Ittelle kun ei ole väliä millä launcherilla peli on, niin nyt tämä tulee sinne gog launcheriin. Seuraava peli saattaa olla taas stiimiin, tai epic launcheriin.Ainakin omasta mielestäni Steam on todella hyvä pelialusta. En todellakaan ala GOGin käyttäjäksi vain jotta pääsisin tukemaan maksimaalisesti tätä pikkufirmaa joka CP2077:n julkaisee. Toivottavasti nyt eivät mene konkkaan kun maksoin Steamin kautta heille 60€ tästä tekeleestä.
Fiksua ois odotella se ensimmäinen QoL-pätsi, mutta ei tässä taida malttaa.Peli kyllä kiinnostaa kovasti, mutta tuttuun tyyliin annan etujoukon hoitaa beta -testauksen ja hyppään kelkkaan seuraavien alennusmyyntien aikaan.
Itse en ymmärrä varkaiden ja rikollisten tukemista pienten säästöjen takia. Kukin tyylillään.Itse ostan sieltä mistä halvimmalla saa(menemättä kumminkaan waretteluihin). En jaksa ymmärtää tämmöstä devaajien palvontaa ja megayritysten tukemista.. Mielummin laitan säästöön kertyneet rahat omalle tilille.
Dragon Age: Origins teki tämän hyvinNuo kolme alkua tuo vaan lisää tunteja pelille kun jokainen alotus on varmasti erilainen ja kuten Sadness mainitsi, niin ennustan myös että tarinat yhtenäistyvät jossain vaiheessa.
Itse sain jo seurantakoodin gigantista ja näyttää tulevan pikakirjeenä kotiin. Saas nähdä ehtiikö torstaiksi tulemaan vielä ei ole postilla peliägigantista viime vuonna tilattu toimituksen tila on edelleen vaan "Tilaus vastaanotettu"
Oletteko Tech bbs käyttäjät muutamasta freimista nillittävät vannabe tech jonnet niin persaukisia,ettette voi suoraan ostaa GoG gamesista. Ihme porukkaa,luulin että täällä Tech joukossa olisi oikeasti porukkaa mikä ymmärtää ,olin väärässä. Muron porukka täällä vain jauhaa paskaa
Puhuttiin nyt valve vs gog vs retail, ja mistä pelin saa halvimmalla (vaikka käyttämällä VPN:ää).. mitään rikollista tuossa ei kyllä ole.(varsinkin kun gog:n TOS ei sitä kiellä)Itse en ymmärrä varkaiden ja rikollisten tukemista pienten säästöjen takia. Kukin tyylillään.