Cyberpunk 2077 (11/77)

Liittynyt
06.10.2017
Viestejä
382
Pitkästa aikaa rupesin pelaamaan. Piti ottaa hiukan vanhempi tallennus kun johnny % turhan alhaalla kaikkiin loppuihin, paremmin v***** sopii omasta mielestä kuin myötäileminen. Niin ovat näköjään muutelleen muutamia paikkoja patchien aikana. Beat the brat ei nyt toisella kertaa millään meinannu onnistua puolen healthin yli (very hardilla pelaan) niin piti ottaa sähköpatukka avuksi. Näkymättömiä seiniä, avaamattomia ovia joiden takana lukittuja chestejä (ennen sai kerättyä). Ja crashailua silloin tällöin. Ja kosolikin pitänyt poistaa.... jeesh.
 
Viimeksi muokattu:

Sepander

Team Ryzen
Team Radeon
GYMLife
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 399
Selvisi se stutteroinnin syykin. Wallpaper Engine pyöri taustalla, niin ei jostain syystä tykännyt, kun pelasi tätä samaan aikaan.
 

Lare

Error 404
Liittynyt
13.11.2016
Viestejä
2 465
Näköjään prossun päivitys 6C12T -> 8C16T teki ihmeitä tälle pelille. Kaikki nykiminen ja epäröinti on poissa ja isoissakin väkijoukoissa kaahatessa näyttiksen käyttöaste vetää tasaista viivaa 99 prosentissa. Ei olisi uskonut i5 11400:n olevan vielä RTX 3060 Ti:n kanssa 1440p resoluutiolla pullonkaula, mutta näin oli. Uudella i7 11700F:lläkin näkee etenkin Arasaka-aukion ihmismassoissa paikoin jopa 90% käyttöasteita. Huvittavaa kyllä, kun järjestelmävaatimuksissa suositeltukin prossu on 4-ytiminen Intel vuodelta 2014 :think:

Mielenkiintoinen havainto poliisiautoista tuli vastaan. Eli jos ajaa pillit päällä, niin NPC-autot osaavat jopa väistää hieman tien sivuun. Kaukana ollaan GTA:n poliisiautojen tekoälystä, mutta on tuo edistyksellistä pelissä, jossa liikennevalotkin ovat pelkkää kulissia.
 
Liittynyt
25.02.2019
Viestejä
504
Näköjään prossun päivitys 6C12T -> 8C16T teki ihmeitä tälle pelille. Kaikki nykiminen ja epäröinti on poissa ja isoissakin väkijoukoissa kaahatessa näyttiksen käyttöaste vetää tasaista viivaa 99 prosentissa. Ei olisi uskonut i5 11400:n olevan vielä RTX 3060 Ti:n kanssa 1440p resoluutiolla pullonkaula, mutta näin oli. Uudella i7 11700F:lläkin näkee etenkin Arasaka-aukion ihmismassoissa paikoin jopa 90% käyttöasteita. Huvittavaa kyllä, kun järjestelmävaatimuksissa suositeltukin prossu on 4-ytiminen Intel vuodelta 2014
Näkee myös siitä miten xbox series S pelaa paljon paremmin kuin xbox one koska siinä on kova prossu ja muisti, ja huono gpu ei vaikuta suuresti pelattavuuteen.
 

Nerkoon

Se ainoa oikea
Platinum-jäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
4 877
1.31 on pihalla. Korjailee muutamia lapsuksia aiemmasta patchistä

 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
1 919
Kaikki lataa tuota patchia niin gogin serveri työntää huimaa 12mbps vauhtia menee ikä ja terveys vaikka on 200+ netti.
 

JohnSnot

Make ATK Great Again
Liittynyt
05.10.2020
Viestejä
208
Onko muilla ollut bugeja vastaantulevien autojen ajovalojen kanssa? Mulla toimi julkaisussa kaikki hyvin, eikä ollut mitään kummempia bugejakaan, mutta 1.2 päivityksen mukana pimeni kaikkien autojen valot lähietäisyydellä. Nakertaa kyllä fiilistä ja ihan pelattavuuttakin aika merkittävästi, kun yrittää väistellä autoja pimeässä. Ei näköjään ole korjaantunut näissä uudemmissakaan pätseissä ja googlailun perusteella ei näytä olevan kovin yleinen ongelma.
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
1 919
Onko tuo joku ominaisuus että pystyt ampumaan tagattyja pahiksia kiikarikiväärillä joidenkin materiaalien läpi, niinkuin jonkun ohuen varaston seinän?, vai onko tuo bugi?.
 
Liittynyt
05.09.2020
Viestejä
458
Sis. juonipaljastuksen.

Aseiden kanssa on ollut tylsää aika pitkään., kun jostain tehtävästä sai sen kullannuppunaikkosen sniperin ja samoihin aikoihin 400-tason sarjatuliaseen. Niillä on nyt menty kymmeniä gigejä ja sivutehtäviä kun loottiaseet jää kauaksi noista. Ehkä olen tehnyt noita väärässä järjestyksessä. No puukkoja sentään on saanut päivitellä kolmanneksi aseeksi.
 
Viimeksi muokattu:

0nanias

Make ATK Great Again
Liittynyt
03.09.2018
Viestejä
843
Mihin tuossa edes tarvitsee aseita muuten kuin keräilymielessä? Itse vaan kyykin jossain pensaassa trikoissa tai/ja minihameessa + nopeet lasit päässä, spämmään hackeja eikä kukaan voi mitään.
 

Nerkoon

Se ainoa oikea
Platinum-jäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
4 877
Mihin tuossa edes tarvitsee aseita muuten kuin keräilymielessä? Itse vaan kyykin jossain pensaassa trikoissa tai/ja minihameessa + nopeet lasit päässä, spämmään hackeja eikä kukaan voi mitään.
Niin no, tuo 1.3 päivitys kusi aggron niin, että jengiläiset aggrovat jopa talon läpi kun ajat autolla ohi. Ja spämmivät reveal locationia jopa tajuttomana tai kuolleena. Yritä siinä vetää mitään stealth haxausta kun vastaan tulee reveal location joka 10 sekunnin välein
 
Liittynyt
08.11.2016
Viestejä
649
Pelasin tätä vajaat kolmisen tuntia silloin kun se julkaistiin, ja tänään päädyin kokeilemaan uudestaan kun tuli urheiltua liikaa niin en kyennyt seikkailemaan VR-maailmassa. Kyllä tuosta tulee edelleen tosi ristiriitainen fiilis - tavallaan tuntuu että peli voisi olla ihan loistava/tosi hyvä mutta vieläkin tosi buginen, pelasin tänään samat kolmisen tuntia ja tulee kuitenkin tyhmiä bugeja vastaan silloin tällöin.

Tekee kyllä mieli jatkaa tuota eteenpäin mutta itselleni tuo tuntuu vieläkin vaan paskalta GTAV kloonilta (samojen syiden mistä ihmiset yleisesti valittavat) ja on kuitenkin jo tovi aikaa GTAV:n julkaisusta.

Mutta kyllä se dude taisi olla oikeassa joka Redditissä julkaisi sen tiedot pelin tilanteesta silloin puolisen vuotta ennen julkaisua, kestää vielä pitkään että tuo on valmiina.
 
Liittynyt
27.03.2017
Viestejä
1 778
Pelasin aivan innoissaan joulun aikaan julkaisussa, mutta lomalla unohdin koko pelin.

Isoin harmi oli silloin ylitehokkaat sniperit joilla pystyi one-shottaamaan seinän läpi, se vei innon tehdä mitään hienoa. Onko niitä vielä? Tuntuu niin typerältä jättää ylivoimainen ase pois, niitä ei pitäisi olla ollenkaan! Miksi etsisin hyvää rynkkyä tai muuta, kun voin ampua kaikki seinän läpi? Tehtävät olivat myös pelkkää läpijuoksua kun tuon huomasin.

Muuten kyllä aivan 9/10 ja iskee hyvin 90-luvun teinille joka pelasi CP2020 ja Night City lisäosaa. Vähän oli silti bugeja mutta se yksi sopi niin hyvin että sen olisi pitänyt olla perus pelissä. Ei ole edes loppupelin spoileri, mutta pistän silti piiloon:
Tehtävä Johnnynä Arasaka Towerissa mulla soi taustalla kokoajan kitarariffi (bugi). Se toistuva parin sekunnin riffi oli aivan pirun hieno ja epätoivoinen siinä luotisateessa. Huomasin että että se on bugi vasta joskus 5 minuutin jälkeen kun tehtävä loppui ja jorisin sille yhdelle. Musiikki vain pauhasi, enkä saanut selvää.
 

P c L A Y E R

Team Ryzen
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
3 055
Pelasin aivan innoissaan joulun aikaan julkaisussa, mutta lomalla unohdin koko pelin.

Isoin harmi oli silloin ylitehokkaat sniperit joilla pystyi one-shottaamaan seinän läpi, se vei innon tehdä mitään hienoa. Onko niitä vielä? Tuntuu niin typerältä jättää ylivoimainen ase pois, niitä ei pitäisi olla ollenkaan! Miksi etsisin hyvää rynkkyä tai muuta, kun voin ampua kaikki seinän läpi? Tehtävät olivat myös pelkkää läpijuoksua kun tuon huomasin.
No vaikka siksi, että onhan se nyt pirun tylsää ampua kaikki seinien läpi. Itselläkin toki tuo kivääri on/oli, mutta en sitä käyttänyt kun silloin tällöin. Paljon kivempaa kuitenkin painaa rynkyn kanssa iholle tai sniikkailla vaimennettu pislan kanssa.

Kuulemma uusimman pätsin jälkeen hiiviskely on aika mahdotonta, mikä toki aika ikävää.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
928
No vaikka siksi, että onhan se nyt pirun tylsää ampua kaikki seinien läpi. Itselläkin toki tuo kivääri on/oli, mutta en sitä käyttänyt kun silloin tällöin. Paljon kivempaa kuitenkin painaa rynkyn kanssa iholle tai sniikkailla vaimennettu pislan kanssa.

Kuulemma uusimman pätsin jälkeen hiiviskely on aika mahdotonta, mikä toki aika ikävää.
Itse tein nyt viidennen hahmon ja en ole ainakaan vielä huomannut että olisi tullut jotain aggroamisia seinien läpi. Leveliä on vaan 2 joten perkkejä ei ole otettuna srealthiin joten jos joku niistä bugaa niin en tiedä. Ainakin ihan hyvin pystyi punaiseksi merkattujen maelstromien taakse hiipimään katkomaan niskoja.
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
1 919
Ei mullakaan ole mitään ongelmaa hiiviskellä vihujen taakse tai muutenkaan. Hyvä että en ole pelannut GTAVtä, niin ei tunnu paskalta kloonilta. Tuo seinien läpi ampuminen oli kyllä niin epähauskaa että myyn nekomatat pois oli ne sitten legendaarisia tai ei, ja sitten nämä tussarit joissa hakeutuvat ammukset, voi roiskia vähän sinnepäin, ei yhtään kivaa.
 
Liittynyt
05.03.2017
Viestejä
515
Niin siis seinien läpi voi kyllä ampua muillakin kuin näihin tarkoitetuilla snipuilla. Itse käytin sitä jostain questista saatua legendaarista snipua joka oli naurettavan op koko pelin ajan. Toimi myös seinien läpi jos vaikka käytit sitä hackia jolla näki vihut seinien läpi. En itse kyllä käyttänyt ko. hackia juuri tästä syystä.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
928
Ei mullakaan ole mitään ongelmaa hiiviskellä vihujen taakse tai muutenkaan. Hyvä että en ole pelannut GTAVtä, niin ei tunnu paskalta kloonilta. Tuo seinien läpi ampuminen oli kyllä niin epähauskaa että myyn nekomatat pois oli ne sitten legendaarisia tai ei, ja sitten nämä tussarit joissa hakeutuvat ammukset, voi roiskia vähän sinnepäin, ei yhtään kivaa.
Smart aseiden luodit on jostain syystä käsittämättömän hitaita enkä ole niihin juuri koskenut kuten en tarkkuuskivääreihinkään.
 

Nerkoon

Se ainoa oikea
Platinum-jäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
4 877
Pelasin aivan innoissaan joulun aikaan julkaisussa, mutta lomalla unohdin koko pelin.

Isoin harmi oli silloin ylitehokkaat sniperit joilla pystyi one-shottaamaan seinän läpi, se vei innon tehdä mitään hienoa. Onko niitä vielä? Tuntuu niin typerältä jättää ylivoimainen ase pois, niitä ei pitäisi olla ollenkaan! Miksi etsisin hyvää rynkkyä tai muuta, kun voin ampua kaikki seinän läpi? Tehtävät olivat myös pelkkää läpijuoksua kun tuon huomasin.

Muuten kyllä aivan 9/10 ja iskee hyvin 90-luvun teinille joka pelasi CP2020 ja Night City lisäosaa. Vähän oli silti bugeja mutta se yksi sopi niin hyvin että sen olisi pitänyt olla perus pelissä. Ei ole edes loppupelin spoileri, mutta pistän silti piiloon:
Tehtävä Johnnynä Arasaka Towerissa mulla soi taustalla kokoajan kitarariffi (bugi). Se toistuva parin sekunnin riffi oli aivan pirun hieno ja epätoivoinen siinä luotisateessa. Huomasin että että se on bugi vasta joskus 5 minuutin jälkeen kun tehtävä loppui ja jorisin sille yhdelle. Musiikki vain pauhasi, enkä saanut selvää.
Ja sinua ei ilmeisesti häirinnyt yhtään, että ne samat mosat sai tapettua seinän läpi silloisella pingin legendary versiolla joka salli hakkeroinnin seinän läpi? Ja loppupeleissä kultaiset aseet ovat sitä tasoa, että niillä vihollisilla ei muutenkaan ole mitään mahdollisuuksia eli jos tasapainoa haet, niin sitä ei ole ollut, eikä tule varmaan koskaan olemaankaan.
 

Nerkoon

Se ainoa oikea
Platinum-jäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
4 877
Ei mullakaan ole mitään ongelmaa hiiviskellä vihujen taakse tai muutenkaan. Hyvä että en ole pelannut GTAVtä, niin ei tunnu paskalta kloonilta. Tuo seinien läpi ampuminen oli kyllä niin epähauskaa että myyn nekomatat pois oli ne sitten legendaarisia tai ei, ja sitten nämä tussarit joissa hakeutuvat ammukset, voi roiskia vähän sinnepäin, ei yhtään kivaa.
Line of sight on jotenkin rikki. Pystyt välillä kävelemään normaalisti suoraan mosien viereen ja kun tapat niitä ne spämmivät Reveal Locationia koska eivät näe sinua. Sama ongelma aiheuttanee sen, että välillä ne aggroavat talojen läpi ilman, että olet edes nähnyt niitä
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
928
Line of sight on jotenkin rikki. Pystyt välillä kävelemään normaalisti suoraan mosien viereen ja kun tapat niitä ne spämmivät Reveal Locationia koska eivät näe sinua. Sama ongelma aiheuttanee sen, että välillä ne aggroavat talojen läpi ilman, että olet edes nähnyt niitä
Käsittääkseni vain netrunnerit voivat käyttää reveal locationia. Oletko aivan varma että jokin kamera ei ole spotannut? Lisäksi onko peli modattu?
 
Liittynyt
08.11.2016
Viestejä
649
Ajattelin tehdä omasta dudesta pistooli-tyypin tämän Cyberpunk 2077: Best Character Builds for V mukaisesti, osaako joku sanoa onko tuo ihan OK idea? Pelaan normaalilla, olen vielä lvl3 niin vielä ehtisi vaihtaa mutta tuo vaikuttaisi ihan kivalta idealta (kunhan pelistä ei tule liian vaikea tms)
 

Nerkoon

Se ainoa oikea
Platinum-jäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
4 877
Käsittääkseni vain netrunnerit voivat käyttää reveal locationia. Oletko aivan varma että jokin kamera ei ole spotannut? Lisäksi onko peli modattu?
Ei mitään modeja ja jengiläiset jotka eivät ole netrunneria nähneetkään spämmivät sitä. Eikä yhtään kameraa ympäristössä. Itse asiassa monessa tapauksessa ei edes muita npc:tä ympäristössä eli kukaan ei oikeasti näe.

Patch 1.3 hajotti tuon ja aloitti sen spämmin
 

Nerkoon

Se ainoa oikea
Platinum-jäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
4 877
Ajattelin tehdä omasta dudesta pistooli-tyypin tämän Cyberpunk 2077: Best Character Builds for V mukaisesti, osaako joku sanoa onko tuo ihan OK idea? Pelaan normaalilla, olen vielä lvl3 niin vielä ehtisi vaihtaa mutta tuo vaikuttaisi ihan kivalta idealta (kunhan pelistä ei tule liian vaikea tms)
Pistoolit ovat ylitehoisia vaikka et satsaisi niihin yhtään.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
928
Ei mitään modeja ja jengiläiset jotka eivät ole netrunneria nähneetkään spämmivät sitä. Eikä yhtään kameraa ympäristössä. Itse asiassa monessa tapauksessa ei edes muita npc:tä ympäristössä eli kukaan ei oikeasti näe.

Patch 1.3 hajotti tuon ja aloitti sen spämmin
Erikoista, täytyy nyt pelailla ja katsoa törmäänkö ilmiöön. Ovat kuulemma ainakin legendary pingiä muuttaneet jolla ei enää pysty pingaaman seinän läpi liittyisikö tuohon.
 

Nerkoon

Se ainoa oikea
Platinum-jäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
4 877
Erikoista, täytyy nyt pelailla ja katsoa törmäänkö ilmiöön. Ovat kuulemma ainakin legendary pingiä muuttaneet jolla ei enää pysty pingaaman seinän läpi liittyisikö tuohon.
Parasta on, että jengiläiset jotka ovat jo tajuttomia pystyvät heittämään Reveal Locationin. Osa tekee sitä kuolemansa hetkelläkin eli se on vankasti hajalla. Ja se pingi ei tosiaan enää salli kuin laitteiden hakkeroinnin seinän läpi, mikä teki siitä aika turhan.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 780
Käynnistin tän pitkästä aikaa (PC) niin lähti lataamaan 60.60 GB kokoista patchia? Mikä homma? :D
Onko tähän tosiaan tuon tilansyönnin edestä tullut jotain uutta?
 
Liittynyt
08.11.2016
Viestejä
649
Käynnistin tän pitkästä aikaa (PC) niin lähti lataamaan 60.60 GB kokoista patchia? Mikä homma? :D
Onko tähän tosiaan tuon tilansyönnin edestä tullut jotain uutta?
Eiköhän tuo johdu ihan vaan siitä että sinulla oli niin vanha versio pelistä että siihen ei löytynyt mitään suoraan upgrade pathia niin lataa sitten pelin kokonaan uudestaan. Sama kävi minulla ja tuntuu ihan loogiselta.

EDIT: ja ei se peli vie yhtään enempää kun aiemminkaan, saman noin 62GB näyttäisi olevan kansion koko päivityksen jälkeen.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 780
Eiköhän tuo johdu ihan vaan siitä että sinulla oli niin vanha versio pelistä että siihen ei löytynyt mitään suoraan upgrade pathia niin lataa sitten pelin kokonaan uudestaan. Sama kävi minulla ja tuntuu ihan loogiselta.

EDIT: ja ei se peli vie yhtään enempää kun aiemminkaan, saman noin 62GB näyttäisi olevan kansion koko päivityksen jälkeen.
Nojoo aivan, voihan olla että se deletoi tuon 60GB tuolta kuikkaan kun on valmis (nyt siis 120GB kansion koko).
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
533
Metroverkostoille nyt löytyy oma mainio pelisarjansa :whistling:

Ei ilmeisesti ole kovinkaan kummoista parannusta tähän peliin tullu millään tasolla tälle vuotta kun lueskelin topicia jonkin verran taaksepäin. Toisaalta tekis mieli ottaa uusiksi jo, mutta kun näytönohjainten saatavuus ja mielenkiinnottomuus maksaa ihtensä kipeäksi siitä vähän laskee intoa. Voishan tuota vaikka ekaan DLC:hen/laajennukseen asti ainakin odotella.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
928
Kävin katsomassa tuolla Pacifican talojen takana mutta matka tyssäsi kun milään noilla rakennuksilla ei ole collision modelia. Odotin koko ajan että tulee turn back ilmoitus mutta ihme kyllä tuolla saa ihan vapaasti heilua.
photomode_29092021_115140.png
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
1 919
Tekis mieli aloittaa alusta ja keskittyä pariin taitoon, nyt on jokaisessa jotain. Muutenkaan tämä toiseksi korkein vaikeustaso ei tarjoa minkäänlaista haastetta edes tälläisella rähmäbuildilla, tiedä sitten jos aloittaa vaikeimmalla tuleeko mitään muutosta?. Juonitehtävät olen pelannut siihen asti että pitää Takemura tavata, en sen pidemmälle, muuten on mennyt ihan seikkaillessa ja sivutehtävissä.

Toisaalta sitten jos länttää kaikki pojot vaikka hakkerointiin ja teräaseisiin, niin sitten käy köpösti niissä tappelutehtävissä?. Levelikattokin on metrin päässä tässä nykyisessä pelissä.
 
Liittynyt
05.09.2020
Viestejä
458
32-tasolle on menty puukolla ja sniperillä, ei juuri haastetta. Vaikeustaso asetuksista taisi tosin olla aika helppo. Hakkerointi ei ole kiinnostanut paitsi nyt säkällä huomasin että aika tykin sniperin saisi craftattua jos hakkeroi n. 30 legendaarista osaa. Pitänee opetella.
 
Liittynyt
28.07.2020
Viestejä
233
Tekis mieli aloittaa alusta ja keskittyä pariin taitoon, nyt on jokaisessa jotain. Muutenkaan tämä toiseksi korkein vaikeustaso ei tarjoa minkäänlaista haastetta edes tälläisella rähmäbuildilla, tiedä sitten jos aloittaa vaikeimmalla tuleeko mitään muutosta?. Juonitehtävät olen pelannut siihen asti että pitää Takemura tavata, en sen pidemmälle, muuten on mennyt ihan seikkaillessa ja sivutehtävissä.

Toisaalta sitten jos länttää kaikki pojot vaikka hakkerointiin ja teräaseisiin, niin sitten käy köpösti niissä tappelutehtävissä?. Levelikattokin on metrin päässä tässä nykyisessä pelissä.
Hakkerointi vasta helppo onkin kun voi sadan metrin päästä tynnyrin takaa murhata talollisen porukkaa. En suosittele. Taitaa olla ihan sama mihin pojonsa pistää, jossain vaiheessa hahmosta tulee vaan väkisinkin liian ylivoimanen. Mitään melee tai puukko buildia en ole vielä kokeillut, ehkäpä ne olis ainakin hauskempia pelata.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
928
Onhan tuo very hard aika helppo. Tuntuu olevan jotain skaalaus ongelmia tuossa pelisä. Alussa johonkin 15lvl asti tuntuu pysyvän aika hyvin balansissa ja sitten tuosta ylöspäin johonkin 30lvl joka buildilla alkaa tuntua että lämä ei riitä aluksi ja alkaa tulla noita random kuolemia johonkin yhteen luotiin ellei ole jotain body buildia ja hp maksimissa.

Tuosta sitten ylös päin 50lvl helpottuu jatkuvasti. Street Brawler buildilla taisin gorilla armseilla one shotata sekä sasquatchin että smasherin ja jengin viereen voi vaan mennä ja kopata kerran. Toki second heart proccaili välillä kun veti takki auki.
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
1 919
No joo ammut rynkyllä jalkaan suojan takaa sadan metrin päästä, niin critical hit 38245 ihan jatkuvasti, erittäin hauskaa. Kaikki vihut kemahtaa yhteen laukaukseen, ei väliä mihin kohti tähtäät.
 

Sepander

Team Ryzen
Team Radeon
GYMLife
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 399
Kyllä tässä saa laittaa suoraan vaikeimmalle. Alussa voi tulla kuolo pari kertaa, mutta sitten helpottuu kummasti.

Itse valitsen craftingin lisäksi kaksi pääskilliä joita lähden kehittämään. Ekalla pelikerralla jaoin liian monelle skillille noita pisteitä, niin ei ollut oikein missään hyvä.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
928
Crafting taitaa olla suurin syy että pelistä saa "liian helpon". Kamat ja aseet kun on upgradettu aina tappiin niin ei sitä lämää oikein sisään tule. Täytyisi koittaa jotain noista rebalance modeista.

Voi olla kyllä itsellä tämä peli pelattu kun jokaisen ncpd scanner hustlenkin muistaa jo ulkoa.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
143 792
Viestejä
2 744 873
Jäsenet
53 123
Uusin jäsen
NotrellyGamer

Hinta.fi

Ylös Bottom