Juuri samanlaisen ensimmäisen Meshify-loopin tehneenä:
- Muistina TridentZ ja 27mm radi + tuulettimet katossa. Milliäkään ei ole enempää tilaa, suosittelen jotain todella matalaa ramia.
- Mitä hessu sanoi tuosta takatuulettimesta: Itsellä eturadi vaan 27mm ja magicool kattoradi on 8mm lyhyempi kuin EK SE. Takatuulettimesta liittimiin on mulla <2mm tilaa. Epäilen että tuuletin ei mahdu taakse letkujen takia laisinkaan.
- Missä tuo cpu-radi veto kulkee? Itsellä 1080:n ja 27mm eturadin välissä tilaa n. 10 mm. Näytänohjaimen takana ei mahdu, kotelon takaosassa saattaa mahtua, mutta tulee johtojen kanssa vaikeaa.
En halua lannistaa, hyvin se meni itselläkin lopulta kun vähän taiteili ja koppa on lopulta todella taipuisa eri rakennelmiin. Itse yllätyin miten vaivattomasti rakentaminen lopulta sujui.
Tilaa n. 16mm metallikehikon ja meshin välillä, jos laitan tuulettimen kiinni, ei meshiä saa enää paikalleen. Taitava tee-se-itse -mies tosin voisi tehdä tuohon jonkinlaisen korotetun kiinnityssysteemin ilman että ulkonäköä haittaisi laisinkaan. Tai ei tarvitse olla edes niin taitava.