• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

    • Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä

Tekniikka Crealityn 3D tulostimet ja tarvikkeet

Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
59
Tuote: Crealityn 3D tulostimet ja tarvikkeet alennuksessa.
Tarjoushinta: "up to 80% off"
Normaalihinta: Esim PLA+ kilon rullat normaalisti 25e, nyt 12,50e
Kauppa: store.creality.com
Voimassa: Kampanja ilmeisesti kuun loppuun, nykyiset alennustuotteet vielä 3 päivää (?)
Linkki: https://store.creality.com/eu/pages/black-friday-mega-sale
Promokoodi: luomalla käyttäjätilin saa 10e alennuskoodin sähköpostiin, jolla kuittaa postimaksut. Kampanjasivun ruletti antaa myös 5e alennuskoodia PMD5.

Kommentti tarjouksesta: Esim PLA + filamentit -50% eli 12,50e kilon rulla.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
27.03.2023
Viestejä
48
Onko tuolla mitään tulostinta <=200€ mikä sopisi aloittelijalle/ensimmäiseksi 3D tulostimeksi? Ilmeisesti Crealityä ei enään suositella aloittelijoille, mutta en ole tuohon budjettiin löytänyt paljoa muita vaihtoehtoja.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
836
Onko tuolla mitään tulostinta <200€ mikä sopisi aloittelijalle/ensimmäiseksi 3D tulostimeksi? Ilmeisesti Crealityä ei enään suositella aloittelijoille, mutta en ole tuohon budjettiin löytänyt paljoa muita vaihtoehtoja.
En katsonut tarjouksia läpi, mutta kommenttina aloittelija-asiaan: ostin taannoin täältä bongatun tarjouksen perusteella ender 3 pro s1:n, ja ainakin se oli 3D ummikolle kohtuullisen helppo kampe ottaa käyttöön. Alle tunnissa onnistui kasaus, ja alkusäädöt. Esimerkkipupu tulostui ongelmitta. Samaten ensimmäiset netistä ladatut mallit no prob. Eri filamenttien (merkkien, materiaalien) kanssa on ollut hieman säätöä, mutta ei mitään ylitsepääsemätöntä. Ja tuo kyseinen tulostin oli muistaakseni 279eur ovelle tuotuna.
 
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
59
Onko tuolla mitään tulostinta <=200€ mikä sopisi aloittelijalle/ensimmäiseksi 3D tulostimeksi? Ilmeisesti Crealityä ei enään suositella aloittelijoille, mutta en ole tuohon budjettiin löytänyt paljoa muita vaihtoehtoja.
Itse ostin aiemmin syksyllä juuri julkaistun Ender 3 V3 SE tulostimen. Aloittelijalle ollut vallan hyvä laite. Sisältää käytännössä kaikki parannukset mitä aiempiin Ender 3 laitteisiin käyttäjät ovat itse joutuneet rakentelemaan ja lisäksi tämä on ollut ulkonäöllisesti/rakennuslaadullisesti selkeästi enemmän "tavallisille ihmisille" tehty laite verrattuna edellisiin. Nyt näyttää olevan pienessä alennuksessa, muualla olen nähnyt hieman isommallakin alella, vielä kun saisin päähän että missä :lol:

Edit: laitetaan vielä tulostimen revikkaan linkki Creality Ender 3 V3 SE Review: Over 200 mm/s for Less Than $200
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
27.03.2023
Viestejä
48
Itse ostin aiemmin syksyllä juuri julkaistun Ender 3 V3 SE tulostimen. Aloittelijalle ollut vallan hyvä laite. Sisältää käytännössä kaikki parannukset mitä aiempiin Ender 3 laitteisiin käyttäjät ovat itse joutuneet rakentelemaan ja lisäksi tämä on ollut ulkonäöllisesti/rakennuslaadullisesti selkeästi enemmän "tavallisille ihmisille" tehty laite verrattuna edellisiin. Nyt näyttää olevan pienessä alennuksessa, muualla olen nähnyt hieman isommallakin alella, vielä kun saisin päähän että missä :lol:

Edit: laitetaan vielä tulostimen revikkaan linkki Creality Ender 3 V3 SE Review: Over 200 mm/s for Less Than $200
Jees, kiitoksia. Saattaapi lähteä tilaukseen.

Edit: Tilaukseen lähti nyt tosiaan tuo Ender 3 V3 SE + 1KG Hyper PLA + filament dry box -combo, sekä 1KG PLA+, yhteensä 221€ alennuskoodin kanssa. Tuo dry box ei ilmeisesti ole tarpeellinen PLA:n kanssa, mutta ei kai siitä mitään haittaakaan ole? Ja onpahan sitten tulevaisuudessa valmiina jos/kun hankkii muitakin materiaaleja :) Suuret kiitokset kaikille avusta.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
05.12.2021
Viestejä
22
Onko tuolla mitään tulostinta <=200€ mikä sopisi aloittelijalle/ensimmäiseksi 3D tulostimeksi? Ilmeisesti Crealityä ei enään suositella aloittelijoille, mutta en ole tuohon budjettiin löytänyt paljoa muita vaihtoehtoja.
Itse lähdin liikkeelle Ender 3 v1 kanssa, oli kyllä loistava vehje, tulostanut ~300-400 tuntia PETG osia lähinnä. En tiennyt 3d tulostuksesta mitään ku ostin.
Näitä perus Ender 3 v1 on saannut satasella silloi tällöi tarjouksessa, Creatilly oli myös joku viikko sitten (Varmaan myi loppuun varaston).
Ostin lisäksi lasilevyn, oli 12 euroa Amazonista, eli 112 € paketti. Muuta en tehnyt ku kasasin ja tulostin. Kasaus ei mikään ihmeellinen, on vain oltava hereillä ja varmistaa että kaikki on suorassa.
Tämä sanottu, nii varmaan tuo 159€ Ender-3 V2 on hyvä ostos.

Nyt kesällä tartuin myös tuohon aikaisemmin mainittuun 279€ tarjoukseen Ender 3 Pro S1stä, lähinnä siitä syystä että tuli 'tarve' tulostaa TPU:ta, joka ei onnistu nii hyvin stock Ender 3 v1'llä.
 
Liittynyt
27.07.2020
Viestejä
130
Itsekin tuli aikanaan tuo S1 Pro ostettua. Firmis on paskin mitä on missään tulostimessa tullut vastaan ja päivityksiä tulee tosi harvoin.

Taitaa tuossa V3 SE:ssä olla melkeimpä kaikki samat ominaisuudet, parempi firmis ja vielä halvempi hinta. Tosi hyvä diili myös tuo combo-paketti, missä saa 20 eurolla filamenttikuivaajan ja rullan PLA:ta mukaan.
 
Liittynyt
24.04.2018
Viestejä
86
K1 Max AI Fast 3D Printer Combo tilattu ja yhteensä 6 kiloo lisää filamenttia.
Vuoden vanha Ender 3 S1 Pro palvellut erittäin hyvin, mutta jäänyt kaipaamaan suurempaa tulostusalaa.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
22 124
Onko tuolla mitään tulostinta <=200€ mikä sopisi aloittelijalle/ensimmäiseksi 3D tulostimeksi? Ilmeisesti Crealityä ei enään suositella aloittelijoille, mutta en ole tuohon budjettiin löytänyt paljoa muita vaihtoehtoja.
Tämä näyttää ihan kivalta:

Minulla on Ender 3 V2, ei NEO vaan ihan perusmalli.
Tällä pääsee alkuun ja ei tarvitse hirveästi säätää.

En kyllä ymmärrä, miksei Enderiä suositella aloittelijoille? Jos jotain olen sanonut, niin "älkää ostako niitä vanhoja malleja täyteen hintaan". Tässä on tarjouksessa tämän vuoden malli, jossa on metallinen extruder ja CR-touch. Touch se parempi uudistus.

--

Ja se halvempi NEO näyttää ikävältä, virtalähde on rumasti sivussa ja muuta ikävää, jonka takia kannattaa se pari kymppiä pistää lisää.
Ja minun Ender 3 V2 olisi 159€, mutta sekin on vanha jo, touch puuttuu ja uudet hienoudet. Tuo linkittämäni on hyvä , osta se, jos budjetti on max. 200€.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
13.12.2022
Viestejä
5
Rouva halus Ender S1 Pro:n.
Aivan nollista aloitti tulostelemaan ja opiskellut laitetta. Ei ongelmia 7kk aikana.
Eikä todellakaan mikään tekniikan ihminen.
 
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
59
Tämä näyttää ihan kivalta:

Minulla on Ender 3 V2, ei NEO vaan ihan perusmalli.
Tällä pääsee alkuun ja ei tarvitse hirveästi säätää.

En kyllä ymmärrä, miksei Enderiä suositella aloittelijoille? Jos jotain olen sanonut, niin "älkää ostako niitä vanhoja malleja täyteen hintaan". Tässä on tarjouksessa tämän vuoden malli, jossa on metallinen extruder ja CR-touch. Touch se parempi uudistus.

--

Ja se halvempi NEO näyttää ikävältä, virtalähde on rumasti sivussa ja muuta ikävää, jonka takia kannattaa se pari kymppiä pistää lisää.
Ja minun Ender 3 V2 olisi 159€, mutta sekin on vanha jo, touch puuttuu ja uudet hienoudet. Tuo linkittämäni on hyvä , osta se, jos budjetti on max. 200€.
Samaa mieltä että crealityn tuotteet sopii hyvin aloittelijoille. En vain tuota hinnoittelua ymmärrä lainkaan Ender 3 sarjan sisällä. Vanhojen mallien hinnat eivät laske mihinkään. Ender 3 V2 NEO on vain 16e halvempi kuin V3 SE malli, vaikka ominaisuuksissa on melkoisesti eroa SE:n eduksi. Isoimpana Neon Bowder extruderi vs V3 SE:n direct drive extruder. No, kyllähän sitä myydä saa millä hinnalla haluaa...

Varsinkin tuo aiemmin mainittu V3 SE:n combotarjous on hyvä, harmi ettei tuollaista ollut tarjoolla kun itse tulostinta hankin.
 
Liittynyt
12.11.2017
Viestejä
351
Vaikka näissä pitäisi jotain kasatakin niin mielestäni on vain hyvä että on jotain hajua sen jälkeen miten laite on kasassa jos ongelmia/korjattavaa myöhemmin ilmenee. Ei näissäkään kaikki osat ikuisia ole. Tietysti näissä halvemmissa malleissa voi olla siinä vaiheessa järkevämpää jo ostaa uusi tilalle.
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
309
Jospa K1 Max toimisi paremmin kuin ensimmäisen sukupolven cr-10 minkä säätämiseen on käyttänyt yhtä paljon aikaa kuin tulostamiseen.
 

JPN

Liittynyt
19.07.2019
Viestejä
238
Rekisteröitymisellä näyttää koodit, mutta toiminee myös ilman:
10% Off Coupon Code(For Resin Printers):Resin10
€10 Off Coupon Code * 2 for Sitewide: NEWDE10 & NEWEU10
€30 Coupon Code (For Order above €400): Welcome30
10% Off Coupon Code (For Ferret and 40W Falcon2): 15FW
€50 Off Coupon Code (For Order above €800) : Welcome50

Tuolla saa K1 Max AI Combo (tai Upgrade) aika houkuttelevaan hintaan 809,- (779,-) toimitettuna.

Vielä kun Maxissa olisi aktiivinen lämmitys. Sopisikohan sinne joku lisälämmitin?
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
04.02.2020
Viestejä
274
Onko mielipiteitä että kannattaako käytettyä tulostinta ostaa? Kiinnostaa todella paljon hankkia tulostin mutta budjetti on erittäin tiukka.
 
Liittynyt
21.10.2023
Viestejä
80
Onko mielipiteitä että kannattaako käytettyä tulostinta ostaa? Kiinnostaa todella paljon hankkia tulostin mutta budjetti on erittäin tiukka.
No riippuu todella paljon keneltä ja millaisen tulostimen ostaa. Silti aloittelijana karsastaisin käytettyä, jos niiden päälle ei ymmärrä vielä juurikaan. Toki jos on joku luotettava ja ystävällinen myyjä, kuka kärsivällisesti neuvoo ja opastaa alkuun, niin voi saada hyvänkin diilin. Aikas paljon riippuu henkilöstä. Täälläkin olikos nimimerkki @hsalonen jolla saattoi olla käytettyä myynnissä, mutta en henkilöä tunne, niin en tiedä sitten, miten avuliaasta ja joviaalista persoonasta on kyse. Suosittelen, että lueskelen ja kyselet täällä -> 3D-tulostaminen lisää aiheesta. Täältä löytyy kyllä yleisesti ihan avuliasta ja ystävällistä käyttäjäkuntaa aiheen tiimoilta.

Anteeksi pitkähkö off topic, jätetään tämä ketju tuolle tarjoukselle ja siitä keskusteluun ja jatketaan tuolla 3D-tulostaminen ketjussa tarvittaessa lisää.
 
Liittynyt
06.01.2017
Viestejä
64
Mulla on ostoskorin arvo melkein 500 euroa, mutta Welcome30-alennuskoodilla tulee ”Sorry, You need to purchase €400.00 to use this discount code”. Onko koodit toimineet jollakulla oikein?
 
Liittynyt
27.03.2023
Viestejä
48
Mulla on ostoskorin arvo melkein 500 euroa, mutta Welcome30-alennuskoodilla tulee ”Sorry, You need to purchase €400.00 to use this discount code”. Onko koodit toimineet jollakulla oikein?
Noissa tuntuu joo olevan joku ongelma. Itsellä esim. Toinen -10€ koodeista antoi samanlaisen viestin, mutta toinen toimi. Aspalta kannattaa tuosta varmaan kysyä.
 

JPN

Liittynyt
19.07.2019
Viestejä
238
Mulla on ostoskorin arvo melkein 500 euroa, mutta Welcome30-alennuskoodilla tulee ”Sorry, You need to purchase €400.00 to use this discount code”. Onko koodit toimineet jollakulla oikein?
Welcome50 kyllä antaa ainakin K1Max (>800,-) paketeista tuon 50,- alen.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
10.12.2022
Viestejä
786
Tuli tilattua K1.
Teki mieli tilata muttei raskinut.
 

JPN

Liittynyt
19.07.2019
Viestejä
238
Tuli tilattua K1.
Teki mieli tilata muttei raskinut.
Pikemminkin P1S on verrannollinen, joten sillä olisi melkein kaksinkertainen hinta. €401,- K1:stä, ei todellakaan kahta sanaa kumpi on järkevämpi. Ainostaan mikäli AMS:lle olisi merkittävästi tarvetta, niin sitten Bambu olisi perusteltavissa.
 
Liittynyt
10.12.2022
Viestejä
786
Pikemminkin P1S on verrannollinen, joten sillä olisi melkein kaksinkertainen hinta. €401,- K1:stä, ei todellakaan kahta sanaa kumpi on järkevämpi. Ainostaan mikäli AMS:lle olisi merkittävästi tarvetta, niin sitten Bambu olisi perusteltavissa.
Niimpä, X1 suoraan ams:llä olisi the way jos ei tarvitsisi miettiä hintaa suuremmin.
K1 vaikutti hyvältä kompromissiltä Ender-3 V2 Neo + Creality Sonic Pad verrattuna ja maksoi vain 106€ enemmän.
 
Liittynyt
20.04.2018
Viestejä
427
Onko muuten kellään tietoa mikä on täällä päässä sitten toimitustapa? Jos menee postin toimipisteeseen niin sitten ei mitään väliä, mutta jos tulee kotiin asti niin vois sitten ottaa duunipaikalle, kun siellä päivisin kuitenkin olen.
 

Ville Suvanto

Modulaattori
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
462
Nollatason tiedolla kiinnostaisi esim. tämä: https://store.creality.com/eu/produ...spm=..page_11403387.creality_Black_Friday_1.1

Tarve/kiinnostus olisi tehdä lähinnä pienikokoisia adaptereita jne. pyöräilykäyttöön.

- Mikä tuo combossa olevan build platen funktio on? Pärjääkö ilman?
- Onko tuo Creality Print -ohjelma miten vaikea aloittelijalle? Mikä olisi parempi? Onko formaatit eri ohjelmien välillä miten standardoitu?
- Onko tuo Hyper PLA ainoastaan nopeampaa printattavaa kuin normaali vai onko siinä jotain muutakin eroa?
 

JPN

Liittynyt
19.07.2019
Viestejä
238
Nollatason tiedolla kiinnostaisi esim. tämä: https://store.creality.com/eu/produ...spm=..page_11403387.creality_Black_Friday_1.1

Tarve/kiinnostus olisi tehdä lähinnä pienikokoisia adaptereita jne. pyöräilykäyttöön.

- Mikä tuo combossa olevan build platen funktio on? Pärjääkö ilman?
- Onko tuo Creality Print -ohjelma miten vaikea aloittelijalle? Mikä olisi parempi? Onko formaatit eri ohjelmien välillä miten standardoitu?
- Onko tuo Hyper PLA ainoastaan nopeampaa printattavaa kuin normaali vai onko siinä jotain muutakin eroa?
-Tarkoitatko Drybox? Lanka kun on pidemmän aikaa huoneilmassa se imee kosteutta. PLA ei ole niin herkkää, mutta siinäkin voi tulostuslaatu olla hiekompi kostuttuaan. Suomessa kyllä ilmankin pärjää, mutta tuossa paketissa ei maksa juuri mitään, joten kannattaa ottaa. Eikö noissa ole sama tulostuspinta (build plate)?

-Tuo on viipalointi ohjelma, joka pohjautuu Slic3r:ään. Käytännössä kaikki muutkin käyvät, ja yleensä niissä on Ender-3 profiilit valmiina. (Kannattaa totutella yleisempään ohjelmaan, niin saa laajempaa tukea kun ongelmia tulee. IMHO)

-Käytännössä ihan perus PLA:tkin voi tulostaa K1 yms. nopeilla tulostimilla, eli Hyper on hype.
 
Liittynyt
10.12.2022
Viestejä
786
Nollatason tiedolla kiinnostaisi esim. tämä: https://store.creality.com/eu/produ...spm=..page_11403387.creality_Black_Friday_1.1

Tarve/kiinnostus olisi tehdä lähinnä pienikokoisia adaptereita jne. pyöräilykäyttöön.

- Mikä tuo combossa olevan build platen funktio on? Pärjääkö ilman?
- Onko tuo Creality Print -ohjelma miten vaikea aloittelijalle? Mikä olisi parempi? Onko formaatit eri ohjelmien välillä miten standardoitu?
- Onko tuo Hyper PLA ainoastaan nopeampaa printattavaa kuin normaali vai onko siinä jotain muutakin eroa?
Sinuna ostaisin tämän

Edit: Jaa eipä tuo ollutkaan aivan niin perus kuin luulin.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
03.11.2016
Viestejä
754
Kiitoksia postanneille. Tuli tilattua noviisina tuo V3 SE bundle ja pari kiloa lankaa :kippis:
 

Ville Suvanto

Modulaattori
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
462
-Tarkoitatko Drybox? Lanka kun on pidemmän aikaa huoneilmassa se imee kosteutta. PLA ei ole niin herkkää, mutta siinäkin voi tulostuslaatu olla hiekompi kostuttuaan. Suomessa kyllä ilmankin pärjää, mutta tuossa paketissa ei maksa juuri mitään, joten kannattaa ottaa. Eikö noissa ole sama tulostuspinta (build plate)?

-Tuo on viipalointi ohjelma, joka pohjautuu Slic3r:ään. Käytännössä kaikki muutkin käyvät, ja yleensä niissä on Ender-3 profiilit valmiina. (Kannattaa totutella yleisempään ohjelmaan, niin saa laajempaa tukea kun ongelmia tulee. IMHO)

-Käytännössä ihan perus PLA:tkin voi tulostaa K1 yms. nopeilla tulostimilla, eli Hyper on hype.
Tästä siis kyse build plateen viitaten (ehdottaa tuota siis usein ostettuna): https://store.creality.com/eu/products/k1-ender-3-v3-se-pei-build-plate
 
Liittynyt
24.04.2018
Viestejä
86
Ender 3 S1 Pro:lla en oo PEI platella käyttäny liimaa yhtään. Ellei ole kiinni ottanut niin olen hieman lämpöjä lisänny. PLA:ta pääasiassa tulostanut, mutta myös TPU ja PETG koitettu ja kiinni on ottanut ilman liimaa.
Ilmeisesti sillä vakio platella liiman käyttäminen on yleisempää. Mun mielestä tuo PEI plate on helposti 29 € arvoinen..
 
Liittynyt
13.01.2017
Viestejä
4 668
Tästä siis kyse build plateen viitaten (ehdottaa tuota siis usein ostettuna): https://store.creality.com/eu/products/k1-ender-3-v3-se-pei-build-plate
Eri build plate materiaaleilla on omat hyvät ja huonot puolensa. PEI on se suositelluin materiaali kun se takaa hieman paremman tarttuvuuden eri filamentti-materiaaleilla.
Itse en ole käyttänyt kertaakaan liimaa Ender 3 v2 lasipedillä enkä Sunlu S8 Pro geneerisellä "muoviläpyskällä". Suurempi vaikutus on pedin/suuttimen lämpötilalla ja etenkin ensimmäisen kerroksen tulostus nopeudella. Monimutkaisia muotoja on ensimmäisessä kerroksessa todella vaikea saada tulostumaan kohdalleen jos nopeutta on liikaa. Tietenkin oletusarvo on aina että peti on tasattu oikeaoppisesti ja mahdollisimman neuroottisesti (ABL sensorin tarkkuus on +/- 0.005mm).


Erikoisemman build platen voi ostaa ihan Suomestakin useasta eri paikasta, että ei tarvitse merta edemmäs mennä kalaan jos päättää myöhemmin tehdä päivityksiä:
235x235mm PEI läpyskälle tulee hintaa Suomessa 35€.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
21.10.2018
Viestejä
23
Miksiköhän jenkkisivujen kautta Ender 3 V3 SE on 179$, eli noin 20€ halvempi kuin tuon creality storen kautta? Tilauksen voi kuitenkin laittaa, että toimitus EU varastosta. Tuleeko tuohon kuitenkin verot päälle?

 
Liittynyt
27.03.2023
Viestejä
48
Miksiköhän jenkkisivujen kautta Ender 3 V3 SE on 179$, eli noin 20€ halvempi kuin tuon creality storen kautta? Tilauksen voi kuitenkin laittaa, että toimitus EU varastosta. Tuleeko tuohon kuitenkin verot päälle?

Väittäisin ettei sisällä veroja, https://store.creality.com US puolella on sama 179$ hinta. www.creality3dofficial.EU sivuilla on sitten taas sama 197€ hinta kuin https://store.creality.com/EU/

Miksiköhän noilla on kaksi käytännössä samaa kauppaa eri domainin takana?
 

JPN

Liittynyt
19.07.2019
Viestejä
238
Onko muuten kellään tietoa mikä on täällä päässä sitten toimitustapa? Jos menee postin toimipisteeseen niin sitten ei mitään väliä, mutta jos tulee kotiin asti niin vois sitten ottaa duunipaikalle, kun siellä päivisin kuitenkin olen.
"The parcel will be delivered to the door. If no one is there to receive the parcel, it will be delivered to a service point where it can be picked up."

DPD PostNord Sweden GLS
 
Liittynyt
20.04.2018
Viestejä
427
"The parcel will be delivered to the door. If no one is there to receive the parcel, it will be delivered to a service point where it can be picked up."

DPD PostNord Sweden GLS
Kiitos! Laitoin eilen Maxin tilaukseen ja otin varuilta duunipaikalle, kun jossain olin näkevinäni että DHL:n kyydillä tulisi. Noh, olen kuitenkin sitä vastaanottamassa, toimitti kuka tahansa.
 
Liittynyt
03.11.2016
Viestejä
754
"Dear valued customer,
I hope this message finds you well. I am writing to inform you about an unexpected delay in your recent order placed on Creality Official Store, specifically regarding the filament dry box.
Unfortunately, due to unforeseen circumstances, we are currently out of stock on this particular item. We are preparing shipping from China and will use a faster carrier.We estimate that it may take up to 25 days to get it delivered.Other items in stock will be shipped as scheduled, no delay.
We deeply regret any inconvenience this may cause and appreciate your understanding and patience in this matter.
Please feel free to contact us if you have any further questions or concerns. We are always here to help. Thank you for your understanding and continued support.

Best regards,
Creality Official Store"



Tuliko muillekkin bundlen tilaajille myös tämä sama viesti? Näköjään hyvin menivät kaupaksi kuivausboksibundlet.
 

JPN

Liittynyt
19.07.2019
Viestejä
238
Mulle on tulossa K1 Max Combo, DPD:n seurantanumero tiedossa, ei ole tullut varaumia. DryBox2.0:aa ollut saativilla irrallaan, joten lienee aika vähissä.

Toivottavasti eivät laita sitä suoraan Kiinasta, ettei jämähdä tulliin.
 

TheMeII

Übertaktungspotenzial
S Y N T H W A V E
Liittynyt
13.11.2016
Viestejä
7 014
Iseltäni poistui combo ostoskorista kun jätin yön yli hautumaan
 
Liittynyt
20.04.2018
Viestejä
427
Mulle on tulossa K1 Max Combo, DPD:n seurantanumero tiedossa, ei ole tullut varaumia. DryBox2.0:aa ollut saativilla irrallaan, joten lienee aika vähissä.

Toivottavasti eivät laita sitä suoraan Kiinasta, ettei jämähdä tulliin.
Tänne tulossa K1 Max + suutinsarja ja ne pari filamenttia. Sain itsekin koodin ja DPD:n seurannan mukaan Saksasta lähtee, muttei vissiin vielä ole liikahtanut. Tai voihan tuo olla joku välietappi ja sit tulee "EU:n sisäisenä lähetyksenä" ilman tulleja.
 

JPN

Liittynyt
19.07.2019
Viestejä
238
Juu Saksasta on lähtenyt tulemaan. Tarkotin Rizar1:n Drybox jälkitoimitusta, että se toivottavasti se kiertää EU-varaston kautta, ettei tarvise ruveta tullailemaan
 

JPN

Liittynyt
19.07.2019
Viestejä
238
Mulle on tulossa K1 Max Combo, DPD:n seurantanumero tiedossa, ei ole tullut varaumia. DryBox2.0:aa ollut saativilla irrallaan, joten lienee aika vähissä.
Ilmoitus taisi olla suuresti liioiteltu. Pakettiseurannan mukaan DPD on saanut ilmoituksen tulevasta lähetyksestä ja sitten tila on ollut muutaman päivän 'Goods issue at sender'. Eli vielä(kään) rahtarille ei ole luovutettu lähetystä???
 

Shiraus

Tukijäsen
Liittynyt
27.11.2019
Viestejä
449
Ilmoitus taisi olla suuresti liioiteltu. Pakettiseurannan mukaan DPD on saanut ilmoituksen tulevasta lähetyksestä ja sitten tila on ollut muutaman päivän 'Goods issue at sender'. Eli vielä(kään) rahtarille ei ole luovutettu lähetystä???
Omalla kokemuksella Crealityn lähetykset kuljeskelee Saksan maalla vielä ainakin viikon seurantatunnuksen saamisen jälkeen ja menee useampi päivä, ennen kuin paketti ylipäätään on kuljetuksessa... Tässä esimerkkinä seuranta Crealityn filamenttipaketista, joka on matkalla kohti Suomea:

2023-11-14 06:06 Hamburg (DE), In transit.
2023-11-13 14:01 Hamm (DE), In transit.
2023-11-09 19:12 Wuppertal (DE), In transit.
2023-11-06 04:00 DPD data centre, Goods issue at sender.
2023-11-05 11:42 DPD data centre, Order information has been transmitted to DPD.
 
Liittynyt
27.03.2023
Viestejä
48
Ilmoitus taisi olla suuresti liioiteltu. Pakettiseurannan mukaan DPD on saanut ilmoituksen tulevasta lähetyksestä ja sitten tila on ollut muutaman päivän 'Goods issue at sender'. Eli vielä(kään) rahtarille ei ole luovutettu lähetystä???
Oman paketin kuljettaa UPS, mutta sama homma; "Shipment information has been sent to UPS" perjantaina klo 13:52, ensimmäinen ja viimeisin päivitys. Vaikuttaa tosiaan siltä että paketti tulee ensin Kiinasta Saksaan ja sieltä Suomeen. Tiedä sitten että oliko se alunperinkin tarkoitus vai myikö vaan niin hyvin että Saksan varasto tyhjä?
 
  • Tykkää
Reactions: JPN

JPN

Liittynyt
19.07.2019
Viestejä
238
Creality tekee lennossa päivityksia K1 (&Max):iin. Saa nähdä mitä versiota Saksasta tulee
 
Liittynyt
27.03.2023
Viestejä
48
Tänään tuli paketti ja nyt tuossa vieressä on valmistumassa testituloste. Mukana ei kuitenkaan tullut filamenttikuivuria, enkä tosiaan ollut saanut samanlaista viestiä kuin Rizar1. Pitääpi laittaa aspaan viestiä.
 
Liittynyt
03.11.2016
Viestejä
754
Tänään tuli paketti ja nyt tuossa vieressä on valmistumassa testituloste. Mukana ei kuitenkaan tullut filamenttikuivuria, enkä tosiaan ollut saanut samanlaista viestiä kuin Rizar1. Pitääpi laittaa aspaan viestiä.
Minulle myös paketti tuli jo tiistaina toiselle puolelle kaupunkia vaikka ups viestiin vastasin että kotiinkuljetus. Laite toimii odotetusti ja plussaa helppo käyttöönotto. Kannattaa aspaan laitella tuosta viestiä jos et saanut tuota mailia kuivureiden loppumisesta.
 

JPN

Liittynyt
19.07.2019
Viestejä
238
Mulle tuli tiistaina Combo, eli kuivuri 2xPLA (punainen&harmaa). K1 Max näyttää olevan v2, eli punainen (päivitetty) hotend. extruder on matta (teräs) versio, mutta siinä on musta putken liitin. Valkoisella liittimellä varustetussa on hieman sis.kaluja tuunattu. Laitoin kyselyä, josko saisi päivitetyn version.

Peti ei ollut aivan suorassa. Etuvasemmalta hihnapyörää pari naksua jo oikealta naksu ylöspäin, korjasi tilannetta melkoisesti.
 

TheMeII

Übertaktungspotenzial
S Y N T H W A V E
Liittynyt
13.11.2016
Viestejä
7 014
Mulla on tilaus 9 päivää sitten "lähtenyt" edelleenkään ei näy seuarantakoodilla mitään. Tuommonen pelkkä numerokoodi 01425xxxxxxxxx
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 790
Viestejä
4 203 661
Jäsenet
70 987
Uusin jäsen
Rosmonautti

Hinta.fi

Ylös Bottom