• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

    • Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä

Tekniikka Crealityn 3D tulostimet ja tarvikkeet

Liittynyt
07.11.2023
Viestejä
19
Itse tilasin 4 kiloa tulostuslankaa PLA+, 1 oranssi, 1 sininen, 2x musta. Näistä nyt eilen sain vain 3 kiloa. Koko pakkaus painoi 4.4 KG, ja laatikon sisällä olevat rullat noin 1.3 KG per kipale. Ilmeisesti tässä UPS-paketissa rajana 5 KG eli eivät sen takia lähettäneet 4 rullaa.
Saa nähdä mitä tekevät tilanteelle vai tekevätkö mitään
 
Liittynyt
10.01.2018
Viestejä
13
Miksiköhän jenkkisivujen kautta Ender 3 V3 SE on 179$, eli noin 20€ halvempi kuin tuon creality storen kautta? Tilauksen voi kuitenkin laittaa, että toimitus EU varastosta. Tuleeko tuohon kuitenkin verot päälle?

Otin ja tilasin tuon jenkkisivun kautta EU-varastosta toimitettuna. 179 taalaa maksoin (luottokortilta lähti 167e) ja nyt se on tulossa DHL:llä. Tuskin tuohon nyt enää mitään lisämaksuja tulee, kun EU:n sisällä toimitetaan. Rahtikin oli ilmainen. Eli näyttäisi olevan 30 euroa halvempi kuin siltä toiselta sivustolta.
 
Liittynyt
07.11.2023
Viestejä
19
Joo-o ensimmäinen roundi asiakaspalvelulla totesivat että kaikki on lähetetty. Totesin aika tiukkaan sävyyn että lähetyksen UPSin toteama paino ei vastaa neljää rullaa ja lähetysfirman paketin maksimipaino on 5KG. Saa tosiaan olla varovainen nykyisin kun vastaanottaa Kiinasta paketteja melkein puhelimella kuvattava avaamisoperaatio. Itsellä oli yhden aliexpress lähetyksen sisältö varastettu ja minä tyhmä otin tyhjän paketin vastaan. Olisi tämäkin paketti pitänyt avata noutopisteessä ja jättää sinne neuvottelujen ajaksi ja uhata takaisin lähettämisellä.

Anyhow, olen vähän sitä mieltä että Eurooppalaisena kannattaisin suosia kotimarkkinoita ja koittaa välttää Kiinassa valmistettuja tulostuslankoja. Itse olen tilannut 9 kilon satsin kerran opencircuit.shop kaupasta Devil Designin Puolassa valmistettuja tulostuslankoja. Laatu ja värit ovat olleet hyviä, ainoastaan yhdessä rullassa on tähän mennessä ollu 1.80mm paksua lankaa. Jos Tallinnaan on pääsy, lemona.ee on toinen hyvä mahdollinen paikka. Rosa3D ja filalab.shop molemmat myyvät Euroopassa valmistettuja tulostuslankoja, tuolla on 100e raja että saa ilmaiset postitkulut.
 
Liittynyt
23.09.2018
Viestejä
568
Joo-o ensimmäinen roundi asiakaspalvelulla totesivat että kaikki on lähetetty. Totesin aika tiukkaan sävyyn että lähetyksen UPSin toteama paino ei vastaa neljää rullaa ja lähetysfirman paketin maksimipaino on 5KG. Saa tosiaan olla varovainen nykyisin kun vastaanottaa Kiinasta paketteja melkein puhelimella kuvattava avaamisoperaatio. Itsellä oli yhden aliexpress lähetyksen sisältö varastettu ja minä tyhmä otin tyhjän paketin vastaan. Olisi tämäkin paketti pitänyt avata noutopisteessä ja jättää sinne neuvottelujen ajaksi ja uhata takaisin lähettämisellä.
Kannattaa mahdollisuuksien mukaan maksaa Paypalilla ja kommunikoida niiden dispute-systeemin kautta. Kokemuksesta tiedän, että kiinalaistenkin myyjien palvelualttius kasvaa heti verrattuna asiakastuen yhteydenottoihin.

Anyhow, olen vähän sitä mieltä että Eurooppalaisena kannattaisin suosia kotimarkkinoita ja koittaa välttää Kiinassa valmistettuja tulostuslankoja.
Näinhän se on. Itsellä on toiminu Das filament ja Formfuturan filamentit (en oo kyllä näistä varma onko kaikki EU:ssa valmistettu vai ei).
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
245 311
Viestejä
4 279 505
Jäsenet
71 650
Uusin jäsen
Alni

Hinta.fi

Ylös Bottom