Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hei auttakee nyt vähän. Itse tätä säätänyt nyt paljon enemmän mitä pelannut mutta ei vaan saa tuoda droppailua kuriin. Pitkään ajattelin, että tämä johtuu vain surkeasta pelimoottorista, kun tätä ongelmaa oli Reverb G2:kin. Pyöriikö teillä siis sujuvasti 90 fps tuosta Quest3 performance monitorista seurattuna?
Nykyään siis Quest3 ja 3950X, Asus Prime X570 pro, RTX 5080 ja silti ei saa esimerkkivideota paremmaksi, vaikka GPU 40% ja CPU 15%. Ei siis tehot lopu kesken mutta olen alkanut epäillä, että tuossa prossu/emo yhdistelmässä joku mättää. Pitääkö se laittaa joku 9800X3D kombo sitten tilalle? Voiko tuossa 3950X 1% low olla jotenkin noin huono?
Myös Iracing tekee samaa mutta lievemmin, kun taas AMS2 pyörii kaikki tapissa ilman nykimistä. Kaikki mahdolliset netistä löytyneen kikat on kokeiltu.
Hei auttakee nyt vähän. Itse tätä säätänyt nyt paljon enemmän mitä pelannut mutta ei vaan saa tuoda droppailua kuriin. Pitkään ajattelin, että tämä johtuu vain surkeasta pelimoottorista, kun tätä ongelmaa oli Reverb G2:kin. Pyöriikö teillä siis sujuvasti 90 fps tuosta Quest3 performance monitorista seurattuna?
Nykyään siis Quest3 ja 3950X, Asus Prime X570 pro, RTX 5080 ja silti ei saa esimerkkivideota paremmaksi, vaikka GPU 40% ja CPU 15%. Ei siis tehot lopu kesken mutta olen alkanut epäillä, että tuossa prossu/emo yhdistelmässä joku mättää. Pitääkö se laittaa joku 9800X3D kombo sitten tilalle? Voiko tuossa 3950X 1% low olla jotenkin noin huono?
Myös Iracing tekee samaa mutta lievemmin, kun taas AMS2 pyörii kaikki tapissa ilman nykimistä. Kaikki mahdolliset netistä löytyneen kikat on kokeiltu.
Näin yleisesti miten tästä pelistä saat fps-dropit minimiin on
Car reflections: ultra low
Ground cover: off
Trees: medium
Crowd: ultra low
Nämä asetukset jyrsii eniten CPU:ta.
seurailin tätä ohjetta taas VR Users - START GUIDE :: EA SPORTS™ WRC General DiscussionsEi kyllä ollu vr varjolla sen viisaampi. Varjot edelleen toisessa silmässä.,tulee ikävä olo kun vähän aikaa ajelee tuon takia vaikkei muuten vr aiheuta mitään. Suht alhaiset asetukset ja aiwllä 75-80 fps umeåta testailin time trialissa.
Takaisin rbrn pariin...
Joo ei riittänyt 5700X3D:kään tähän. Parani kyllä huomattavasi mutta silti vaan dippailee freimejä mutta nyt menee aina välillä jopa 15 sekuntiakin tasaista 90 fps. Pätkän aikana tulee kyllä 100 dropped frames. Ja sitten useamman pätkän lopussa alkoi kunnon jumitukset, vaikka alkuosa oli pyörinyt suht ok. Ja aina samassa kohdassa.Kiitos vastauksista edellisille. Laitoin nyt tuon 5700X3D tilaukseen niin katsotaan josko ongelma lähtisi sillä. Lähinnä, että onko se nyt tarpeeksi tehokas pitämään minimit yli 90 fps.
Jotenkin olin lukkiutunut siihen vanhaan totuuteen, että 4K (ja vr yli tuon) pelaamisessa prosessori ei olisi koskaan pullonkaula.
En näitä normaalisti ajele, mutta sen vähän mitä Momentseja kokeillut niin vaikeustaso usein hyvin helppo kultaan. Tämä selvästi vaikeampi.Miten hemmettissä tuo Mechanical Sympathy pitäisi läpäistä? Onkohan siellä EA:n kaverit vetänyt väärin tuon ajan? Ei siellä maailmassakaan moni ole läpäissyt. Ihan ylivoimaisesti kovin haaste mitä tullut vastaan. 11 sekuntia pitäisi vielä löytää noin lyhyellä pätkällä kultaan.
En ole pahemmin Momentseja ajanut, mutta eilen vedin jonkun ekan kauden Chile-pätkän läpi ja vaikka spinnasin kerran, niin sain kultaa 11 sekunnin erolla kakkoseen. Meni vähän saavutuksen maku, kun noin helpolla irtos. Onks nää siis kaikki tälläsiä?En näitä normaalisti ajele, mutta sen vähän mitä Momentseja kokeillut niin vaikeustaso usein hyvin helppo kultaan. Tämä selvästi vaikeampi.
Tämä meni kolmannella yrityksellä kullalle, mutta vaati kyllä lähes virheettömän vedon.
Ei mitään poppaskonsteja tai erikoista setuppia. Jarrutukset riittävän myöhään ja hyvillä ajolinjoilla, että pääsee suorille hyvällä vauhdilla. Ei näkynyt "oikkareita" eikä tarvinnut.
Video suorituksesta
Tuon tasoisia ne enimmäkseen taitaa olla.En ole pahemmin Momentseja ajanut, mutta eilen vedin jonkun ekan kauden Chile-pätkän läpi ja vaikka spinnasin kerran, niin sain kultaa 11 sekunnin erolla kakkoseen. Meni vähän saavutuksen maku, kun noin helpolla irtos. Onks nää siis kaikki tälläsiä?