Codemasters EA Sports WRC <PC|PS5|XBOX X|S>

Valittelin pari päivää sitten, ettei 9070XT tehnyt pelistä kovinkaan paljon parempaa VR:ssä, kun 2080 Super.

Valehtelin vahingossa. Nyt pyörii, kun peli säädetty. Tuntuu että uus päivityskin anto vielä paljon buustia lisää. On mahtava peli käsissä.

Ei kyllä ollu vr varjolla sen viisaampi. Varjot edelleen toisessa silmässä.,tulee ikävä olo kun vähän aikaa ajelee tuon takia vaikkei muuten vr aiheuta mitään. Suht alhaiset asetukset ja aiwllä 75-80 fps umeåta testailin time trialissa.
Takaisin rbrn pariin...

Miten helvetissä tuo uusi Kenya haaste olisi tarkoitus suorittaa? Focuksella kaikista nopein aika pääsisi juuri kultaan :D Hieman taas heittelee vaikeustasot :D

Hei auttakee nyt vähän. Itse tätä säätänyt nyt paljon enemmän mitä pelannut mutta ei vaan saa tuoda droppailua kuriin. Pitkään ajattelin, että tämä johtuu vain surkeasta pelimoottorista, kun tätä ongelmaa oli Reverb G2:kin. Pyöriikö teillä siis sujuvasti 90 fps tuosta Quest3 performance monitorista seurattuna?

Nykyään siis Quest3 ja 3950X, Asus Prime X570 pro, RTX 5080 ja silti ei saa esimerkkivideota paremmaksi, vaikka GPU 40% ja CPU 15%. Ei siis tehot lopu kesken mutta olen alkanut epäillä, että tuossa prossu/emo yhdistelmässä joku mättää. Pitääkö se laittaa joku 9800X3D kombo sitten tilalle? Voiko tuossa 3950X 1% low olla jotenkin noin huono?

Myös Iracing tekee samaa mutta lievemmin, kun taas AMS2 pyörii kaikki tapissa ilman nykimistä. Kaikki mahdolliset netistä löytyneen kikat on kokeiltu.

Hei auttakee nyt vähän. Itse tätä säätänyt nyt paljon enemmän mitä pelannut mutta ei vaan saa tuoda droppailua kuriin. Pitkään ajattelin, että tämä johtuu vain surkeasta pelimoottorista, kun tätä ongelmaa oli Reverb G2:kin. Pyöriikö teillä siis sujuvasti 90 fps tuosta Quest3 performance monitorista seurattuna?

Nykyään siis Quest3 ja 3950X, Asus Prime X570 pro, RTX 5080 ja silti ei saa esimerkkivideota paremmaksi, vaikka GPU 40% ja CPU 15%. Ei siis tehot lopu kesken mutta olen alkanut epäillä, että tuossa prossu/emo yhdistelmässä joku mättää. Pitääkö se laittaa joku 9800X3D kombo sitten tilalle? Voiko tuossa 3950X 1% low olla jotenkin noin huono?

Myös Iracing tekee samaa mutta lievemmin, kun taas AMS2 pyörii kaikki tapissa ilman nykimistä. Kaikki mahdolliset netistä löytyneen kikat on kokeiltu.

3950X on nykyään aika nuhapumppu pelaamiseen jos on tarkoitus saada framerate kohdilleen. WRC kun ei hyödy isoista ydinmääristä.
5700X3d esimerkiksi olisi ihan hyvä päivitys ilman että koko alustaa tarvitsee lähteä uusimaan:

Statistiikka

Viestiketjuista
272 649
Jäsenet
76 923
Uusin jäsen
Huuts

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom