Ja seuraavalla pätkällä täydestä laukasta tukin päähän ja aivan kaikki paskaks. Critical damagea kaikissa muissa paitsi moottorissa, kytkimessä ja jarruissa. Vaihdelootassa ja jousituksessa vain mediumia. Joka tapauksessa seuraavassa huollossa ei saa korjattua kuin pari-kolme kohtaa edes välttävään kuntoon ja kriittiseen tilaan jää niin paljon osasta, että taisi olla tämä Chile nyt tässä sitten
edit: ajattelin että vetäisen nyt loput pätkät kerralla lävitse. Korjasin syylärin ja ohjauksen ja heti seuraavan pätkän alkupuolilla kolhin sen sitten uudelleen, vaikka auto ei häävisti kuljekaan... Nyt sitten pitänee ajaa kaksi pitkää pätkää rikkinäisellä syylärillä, katsotaan mikä odottaa viimeisessä huollossa
edit2: no eihän siinä hyvin käynyt. Moottori meni myös. Edelleen viimeisen huollon jälkeen jäi vaihdeloota ja differentiaalit kriittiseen tilaan ja jotain muutakin. Taidanpa lopettaa tämän etukäteistreenauksen, kun tulee vedettyä sitten vähän liian limiitillä. Harjoitellessa menee hyvin, mutta sitten tositilanteessa kädet vähän tärisee ylimääräistä ja huonostihan siinä käy kun vetää rajoja hipoen.
edit: ajattelin että vetäisen nyt loput pätkät kerralla lävitse. Korjasin syylärin ja ohjauksen ja heti seuraavan pätkän alkupuolilla kolhin sen sitten uudelleen, vaikka auto ei häävisti kuljekaan... Nyt sitten pitänee ajaa kaksi pitkää pätkää rikkinäisellä syylärillä, katsotaan mikä odottaa viimeisessä huollossa
edit2: no eihän siinä hyvin käynyt. Moottori meni myös. Edelleen viimeisen huollon jälkeen jäi vaihdeloota ja differentiaalit kriittiseen tilaan ja jotain muutakin. Taidanpa lopettaa tämän etukäteistreenauksen, kun tulee vedettyä sitten vähän liian limiitillä. Harjoitellessa menee hyvin, mutta sitten tositilanteessa kädet vähän tärisee ylimääräistä ja huonostihan siinä käy kun vetää rajoja hipoen.
Viimeksi muokattu: