Pääkritiikki minulla on se, että tätä myydään vuoropohjaisena JRPG:nä, tms.. Ei se ole, kun tuo pitää hallita.
Lisäksi aloitin pelaamisen viikonloppuna, niin oli muutama olut alla , ennenkuin vaihdoin vaikeustason Storylle, josta en sitä koskaan nostanut takaisin - kun kuolin sekin päällä. Ja kun tulin kirjoittelemaan tänne, kaksi käyttäjää kertoi käyttävänsä modia, joka takaa täydelliset parryt koko ajan. Se tuntuu nyt jo huijaukselta.
En minä sitä pelistä poistaisi, nyt pelin läpäistyäni. Sanoisin vaan selkeämmin, että se on taistelujärjestelmän ydin. Ehkä sen verran tekisin, että meille vanhoille pelaajille olisi mahdollisuus ottaa vähän helpompi parry/dodge ajastus, mutta pitää muu vaikeustaso ennallaan.
--
..ja juu, minulla on viimeisimmät kuolemat sitä, että en vielä osannut lukea vastustajaa - ja ensimmäinen yritys oli vähän sen tuntemaan oppimista. En nyt muista, mikä vihollinen, mutta vieläkin on TUM-TUM-AMPUU selkärangassa, kun se ensin kaksi kertaa latasi - ja sitten rysäytti , niin piti siinä toisen latauksen jälkeen painaa ja itse äänen perusteella tein..
Parry/dodge onnistuu paljon paremmin, kun töiden jälkeen täysissä sielun ja ruumiin voimissa pelaa, ja sitähän harjoitellaan koko peli. Valitukset vähenee loppua kohti, kun on treenannut
Ehkä nyt suurempi valitus on siinä, että vikat kentät on niin pitkiä, että ei niitä läpäise töiden jälkeen yhdessä illassa.