Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Supadog/168/1843/AMD Ryzen 1700/8/4,07/S/KR/DDR4-2933-14-15-15-30-1T
Sub Macro1()
Sub Macro1()
'
' Macro1 Macro
'
'
Range("Table7[[#Headers],[Score]]").Select
Selection.AutoFilter
Range(Cells(2, ActiveCell.Column), Cells(Range("C6").End(xlDown).Row, ActiveCell.Column)).Select
Selection.CopyPicture Appearance:=xlScreen, Format:=xlPicture
Selection.AutoFilter
Shell ("C:\Program Files\paint.net\PaintDotNet.exe")
End Sub
Olikos tää nyt S vai KR vaiko S/KR-veto?Jahve3/1805/Ryzen 1700X/8/4Ghz/DDR4-3000-14-15-15-30-1T
Olikos tää nyt S vai KR vaiko S/KR-veto?
Veikattu S/KR.
Jeesh, pitäisi vaan päättää mitä jättää, kun esim. Mustanaamiolla taitaa olla yksi S-ajo, yksi KR ja yksi KR/SJos sulla on ylimäärästä aikaa/viitsimistä niin tuolta listalta voisi vähän karsia noita saman suorittajan tuplatuloksia, ainakin ryzeneiden kohdalla näyttäis mulla, jahvella, supadogilla ja mustanaamiolla olevan kahta tulosta samalla prossulla
Jeesh, pitäisi vaan päättää mitä jättää, kun esim. Mustanaamiolla taitaa olla yksi S-ajo, yksi KR ja yksi KR/S
Parhaat tietty, mun nimen vois kyl laittaa @Yolavi n yläpuolelle kun on aakkosissa ensin.
Parhaat pisteet listaan ja loput vaikka toiseen Excel-taulukkoonJeesh, pitäisi vaan päättää mitä jättää, kun esim. Mustanaamiolla taitaa olla yksi S-ajo, yksi KR ja yksi KR/S
Paremmat jätät tietysti =)
Vitut, mä olin eka, ja sä veit mun settingsit
Hahaha, excel päättää tuon järjestyksen, kun namiskaa painaa, en minä. Ei niitä manuaalisesti ala siirteleen Erkkikään. Ja koitetaan pysyä yhdessä taulukossa, mutta voihan noita tuloksia karsia. Itseäni kyllä kiinnostaa enempi vakaat tulokset kuin nuo väkisin läpi runnotut, mutta kuinka vaan.Parhaat tietty, mun nimen vois kyl laittaa @Yolavi n yläpuolelle kun on aakkosissa ensin.
Olikos tää nyt S vai KR vaiko S/KR-veto?
Veikattu S/KR.
Hahaha, excel päättää tuon järjestyksen, kun namiskaa painaa, en minä. Ei niitä manuaalisesti ala siirteleen Erkkikään. Ja koitetaan pysyä yhdessä taulukossa, mutta voihan noita tuloksia karsia. Itseäni kyllä kiinnostaa enempi vakaat tulokset kuin nuo väkisin läpi runnotut, mutta kuinka vaan.
Oletko laittanut CINEBENCH Windows 64 Bit.exe:n realtimelle task managerista? Saat vielä usean pisteen lisää.Pyöreä tulos uuden bioksen kunniaksi.Vai olikohan siitä nyt apua 1096 vs 1100?
Fribo-71/217/1100/i7-7700K/4/5,0/S/KR/DDR4-3200-17-18-18-36-2T
Vanhalla sotaratsulla (3570k) ero on vielä isompi (645 vs 671 @4,7GHz).En ollut moisesta ees tietoinen.Tuli hurjat 6 pojoa lisää kun koitin.Tuohan menee hiihtotermein harmaalle-alueelle,ellei jopa hemo-hessille
Parannusta. Warra 834 i5-6600K 4 4,9 DDR4-3333-14-14-14-34-2T
Ei onnistu
Sub Macro1()
'
' Macro1 Macro
'
'
ActiveWorkbook.Worksheets("Sheet1").ListObjects("Table7").Sort.SortFields.Clear
ActiveWorkbook.Worksheets("Sheet1").ListObjects("Table7").Sort.SortFields.Add _
Key:=Range("Table7[[#All],[Score]]"), SortOn:=xlSortOnValues, Order:= _
xlDescending, DataOption:=xlSortNormal
With ActiveWorkbook.Worksheets("Sheet1").ListObjects("Table7").Sort
.Header = xlYes
.MatchCase = False
.Orientation = xlTopToBottom
.SortMethod = xlPinYin
.Apply
End With
Range("Table7[[ ]]").Select
Selection.ClearContents
Range("B6").Select
ActiveCell.FormulaR1C1 = "1"
Range("B7").Select
ActiveCell.FormulaR1C1 = "2"
Range("B8").Select
ActiveCell.FormulaR1C1 = "3"
Range("B9").Select
ActiveCell.FormulaR1C1 = "4"
Range("Table7[[ ]]").Select
Selection.DataSeries Rowcol:=xlColumns, Type:=xlLinear, Date:=xlDay, _
Step:=1, Trend:=False
Selection.AutoFilter
Range(Cells(2, ActiveCell.Column), Cells(Range("C6").End(xlDown).Row, ActiveCell.Column)).Select
Selection.CopyPicture Appearance:=xlScreen, Format:=xlBitmap
Selection.AutoFilter
'Shell ("C:\Program Files\paint.net\PaintDotNet.exe")
Shell ("C:\Program Files (x86)\IrfanView\i_view32.exe /clippaste /transpcolor=(212,212,212) /convert=C:\Users\sbasil\Google Drive\Cinebench\Cinebench_night.png")
End Sub
Mitenkä monta tulosta tuolle listalle aiotaan lyödä? Eikö se olisi hyvä rajoittaa johonkin top 100:aan?
@sbasil sen verran viilataan pilkkua, että noi FX8xxx kivethän ovat ytimiltään 8/8, eivät 4/8.
Mielestäni on ihan hyvä että sinne otetaan ns. "kaikki" tulokset.
Tarkoitan tällä:
Jokainen henkilö voi ja uskaltaa laittaa tuloksensa näkyviin ja ne merkitään tauluun. Uskaltaa vaikka alla olisi 10v vanhaa rautaa tai "surkea" läppäri.
Samaten jos yhdellä henkilöllä on vaikka 3 konetta ja hän viitsii nähdä vaivaa ja testata jokaisen niin miksi ei, erilaiset koneet ja tulokset. Onhan se kiva saada ne kaikki kirjoihin & kansiin.
EN sitä että yksi henkilö tekee päivässä 1+ uutta tulosta täysin samalla koneella pienellä erolla ja sitten esim. top 100 on samalla henkilöllä.
Uskoisin kuitenkin että monelle iso osa prosessia on tiirailla muiden tuloksia sillä mentaliteetilla että näkee mitä osia / kokoonpanoa omat osat suunnilleen vastaavat ja vielä "suomen suurimmalla ja asialleen omistautuneimmalla ATK foorumilla".
Ei ollu vakaa. Jostain syystä ei ollu alemmalla muistitaajuudellakaan enää vakaa. Ajan myöhemmin testit uusiks korkeammilla volteilla.Mikä jottei. Oliko nuo vakaat kellot? Merkkasin ainakin ne sellaisiksi, mutta korjaa, jos olin väärässä.