betatesting/172/1415/Ryzen 5 1600X/4,15GHz/KR/DDR4-3333-14-13-13-30-1T
Viimeksi muokattu:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei tietoa. Hakkasin vaan testin käyntiin kun sain vihdoin ja viimein wintoosan tulille. Mä voin koittaa tosta illasta vähän parantaa.Prkl @elliV
Pakko kyllä ihmetellä miten joku DDR1 muisteilla käyvä kivi hakkaa jonkun DDR3 tuella olevan kiven.. Ajoitko testit normaalilla vaiko realtime prioritylla?
Sehän mukavasti kulkee. Taitaa olla yhden käden sormilla laskettavissa yli 170 single core-tulokset AMD-prossuilla. Hyvä alku ja seuraavaa sukupolvea odotellessa.betatesting/172/1415/Ryzen 5 1600X/4,15GHz/KR/DDR4-3333-14-13-13-30-1T
Ei tietoa. Hakkasin vaan testin käyntiin kun sain vihdoin ja viimein wintoosan tulille. Mä voin koittaa tosta illasta vähän parantaa.
Sehän mukavasti kulkee. Taitaa olla yhden käden sormilla laskettavissa yli 170 single core-tulokset AMD-prossuilla. Hyvä alku ja seuraavaa sukupolvea odotellessa.
edit: tuossa kun listaa silmäilin, niin aika hurja ero nopeimman ja hitaimman koneen välillä (~147x)
Nyt oli jo niin hidasta ettei kehtaa enää edes cpu-z asentaa
timbe_89/26/Sempron SI-40/1/2.0GHz/s
En kuule kehannu ootellaNo nyt on jo yritystä ollu Kauanko kesti tossa testin suorittamisessa?
Mä lähdin koittaan ihan melkein tosissaan. Disabloin kaikki cool&quietit sun muut. Laitoin tällä kertaa ihan tahnaakin coolerin ja prossun väliin, coolerin ruuveilla kiinni painovoiman sijasta ja tuulettimenkin. Piti varmistaa, ettei tässä lämpöjen takia menty hiljaa. Edellisen vedon lämmöistä ei mitään tietoa, mutta nyt ei käyty yli 27 asteessa.Kokeile task managerista laittaa prosessin priority "realtime".
Hyvä vaan, että on yksi veto vedetty vakiokelloillakin, niin on helpompi vertailla kellotettuja tuloksia.HEDT/194/2186/i9-7900X/1.2GHz-4.5GHz/10\20/S/DDR4 3200MHz 14-14-14-34-2T
Vakiokelloilla näin aluksi. Vain dual channel, koska toinen kitti on takuussa.
Mitäs ihmeellistä tuossa, jos katsoo tuota minun ajamaa, mikä ei ole listalla, mutta se on 4,8GHz:llä 361. Eiköhän parempiakin löydy.Kyllähän tolla pääsee sijalle 238. Kakkoseksi jää @9700 Pro G3258 setillään ja viiden pisteen erolla.
Luepas tuo mun viesti uudelleen.Mitäs ihmeellistä tuossa, jos katsoo tuota minun ajamaa, mikä ei ole listalla, mutta se on 4,8GHz:llä 361. Eiköhän parempiakin löydy.
Ei piessyt Siun paikan vei i3:lla!2c/2t kuitenki semimodernin i3:n pieksi
Väärässä olit, G3258 penalla on ajettu myös 352 ja 358.Luepas tuo mun viesti uudelleen.
Lue se viesti vielä kerran uudelleen ja ajatuksen kanssa.Väärässä olit, G3258 penalla on ajettu myös 352 ja 358.
Tuon voi ymmärtää miten haluaa, mutta ei se kakkoseksi jää.Lue se viesti vielä kerran uudelleen ja ajatuksen kanssa.
Taitaa olla luetunymmärtämisessä vikaa. Betatesting sai tulokseksi 337 ja 9700 Pro oli vetänyt G3258 setillään 332 pistettä. Kyllähän tuo pron tulos jäi kakkoseksi viiden pisteen erolla, aivan kuten kirjoitinkin.Tuon voi ymmärtää miten haluaa, mutta ei se kakkoseksi jää.
Et tajunnut jutun huumoria, kun ei se jää kakkoseksi edes "oikeissa" i3 luokissa, kun se jää vain taakse. Et sitten lukenut edellistä viestiä ajatuksen kanssa.Taitaa olla luetunymmärtämisessä vikaa. Betatesting sai tulokseksi 337 ja 9700 Pro oli vetänyt G3258 setillään 332 pistettä. Kyllähän tuo pron tulos jäi kakkoseksi viiden pisteen erolla, aivan kuten kirjoitinkin.
Noh, tässä nyt vain vertasin noita kahta tulosta toisiinsa, kun sattui Pron sijan viemään.Et tajunnut jutun huumoria, kun ei se jää kakkoseksi edes "oikeissa" i3 luokissa, kun se jää vain taakse. Et sitten lukenut edellistä viestiä ajatuksen kanssa.
Minun viestit löydetään välillä asian monelle eri kannalle samalla kertaa, joten jos asian voi ymmärtää monella tavalla niin päätin viedä pitemmän kaavan kautta tällä kertaa, varmaan jo aikasemmin huomasit?Noh, tässä nyt vain vertasin noita kahta tulosta toisiinsa, kun sattui Pron sijan viemään.
Jos listalle tuloksen halajat, niin laitahan kunnon kuva ja mielellään vielä CPUz-screenshotti (tms.), mistä näkee kellotaajuudet ja sen sellaiset. Tuosta postimerkkikuvasta saa nippa nappa arvaamalla selvää, että kyse on Ryzenistä, mutta muu meneekin jo liian vaikeaksi.Ilmeisesti tulokset ihan ok näin vakiona ja kyseisellä setupilla. Ei ainakaan tullut hittiä vaikka meltdownit ja spectret korjattu.
Korjattu. Joulun pyhinä OneDrive (tai sen käyttäjä ) oli onnistunut hävittämään 15 gigaa tiedostoja roskakoriin ja taisi linkit jaettuihin tiedostoihin kuolla siinä rytäkässä.@sbasil Excel taulukko on rikki.
"On mahdollista, että tätä kohdetta ei enää ole tai se ei enää ole käytettävissäJoku on voinut poistaa kohteen tai kohde on voinut vanhentua. On myös mahdollista, että sinulla ei ole sen tarkasteluoikeuksia. Lisätietoja saat kohteen omistajalta."
timbe_89/228/1737/i7-8700K/6C12T/5.2GHz/...