Oli kyse yhteensopivuudesta tai mistä tahansa, mun kyvyillä kuvaa ei saanut sulavaksi. Kyse ei ollut siis sinänsä nykivästä liikkeestä, vaan sulavan liikkeen katkaissut säännölllinen tökkäisy. Äärimmäisen rasittava feature, vaikkei olisi edes perfektionisti. Kuulun aivan varmasti siihen ihmisryhmään, joka oikeasti osaa rajoittaa noita vikoja, mutta mua ei kiinnosta sellaiset ongelmat, mitkä eivät ole sukua mun käyttöprofiilille. Jotta voisi spekuloida vastaavilla ongelmilla, käytön pitäisi olla mahdollisimman samankaltaista. Jos täällä on joku toinen CC GTV -käyttäjä, joka katsoo Viaplayltä liki kymmenen NHL-peliä viikossa eikä ole ongelmaa liiketoiston kanssa, olen kiinnostunut kuulemaan kokemuksia. Sarjojen ja leffojen kyylääjien mielipiteet eivät yksinkertaisesti kiinnosta, koska ne käyttäytyvät striimatessa ihan eri tavalla. Voin olla toki pahastikin metsässä, mutta mulla on sellainen mielikuva, että ne ensinnäkin puskuroivat ihan eri tavalla kuin nuo sportit. Ja sitten NHL-peleissä on vielä sekin, että Viaplay lähettää ne 50 Hz yhteensopivalla tekniikalla. Tässä kohtaa mun asiantuntemus kyllä loppuu, saa oikaista tarvittaessa.