Aaltoliike
Alkuperäinen jäsen
- Liittynyt
- 19.10.2016
- Viestejä
- 1 349
Keskustelua CDON :ista ja kaikesta siihen liittyvästä
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Perjantaina tilattu paketti tuli tänään. Varsin hyvin tuntuisi edelleen toimivan.
Kysy chatissä mikä maksaa. Siltä saa kaikkein nopeiten vastaukset.20. päivä lähetetty asiakaspalveluun viesti rikkoontuneesta laitteesta ja vielä ei vastausta. Olisi mukavaa saada uusi laite takuusta tilalle.
Kysy chatissä mikä maksaa. Siltä saa kaikkein nopeiten vastaukset.
Muistaakseni se oli aika hyvin piilotettu.. oliskohan ollu että pitää olla kirjautuneena sisään, sitten ylhäältä "ota yhteyttä" ja jossain siellä syövereissä oli chatti.Mistäs tämän chatin löytää?
Muistaakseni se oli aika hyvin piilotettu.. oliskohan ollu että pitää olla kirjautuneena sisään, sitten ylhäältä "ota yhteyttä" ja jossain siellä syövereissä oli chatti.
Hetkinen. Olit iloinen että sait palauttaa tuotteet ilmaiseksi joita et ollut tilannut? Oletko monessakin paikassa joutunut maksamaan siitä että palautat tavaraa jota et ole tilannut?Hyvin on toiminut. Tilaillut useita vuosia kamaa, pääasiassa leffoja musiikkia ja kirjoja. Joskus jotain ATK:ta (viimeksi tais olla Bitfenixin kotelo?). Hyvin on toiminut 97% ajasta. Kerran toimitettiin ihan väärää kamaa (jotain karmeaa suomipoppia kun tilasin leffoja) ja kertoivat että voin ihan ilmaiseksi palauttaa nuo väärät tuotteet! Olin iloinen kuin pulu löydettyään ranskalaisen.
Toimitusten nopeudesta: Ikinä en ole jäänyt pakettia vailla, ja useimmiten tulee alle viikossa. Tilasin pyhien alla kaksi pakettia, kummatkin tuli alle viikossa.
Hetkinen. Olit iloinen että sait palauttaa tuotteet ilmaiseksi joita et ollut tilannut? Oletko monessakin paikassa joutunut maksamaan siitä että palautat tavaraa jota et ole tilannut?
Hyvin on toiminut. Tilaillut useita vuosia kamaa, pääasiassa leffoja musiikkia ja kirjoja. Joskus jotain ATK:ta (viimeksi tais olla Bitfenixin kotelo?). Hyvin on toiminut 97% ajasta. Kerran toimitettiin ihan väärää kamaa (jotain karmeaa suomipoppia kun tilasin leffoja) ja kertoivat että voin ihan ilmaiseksi palauttaa nuo väärät tuotteet! Olin iloinen kuin pulu löydettyään ranskalaisen.
Toimitusten nopeudesta: Ikinä en ole jäänyt pakettia vailla, ja useimmiten tulee alle viikossa. Tilasin pyhien alla kaksi pakettia, kummatkin tuli alle viikossa.
Ai oikee ilmaiseksi sait palauttaa väärät tuotteet! Herrajumala miten hyvä firma. Todella asiallista toimintaa.
3-5 tilausta vuodessa, eikä ainuttakaan ongelmaa. Toimitukset ovat olleet ripeitä ja tilausseuranta toimii hyvin.Ennen hyvä liike. Nykyään hidas, toimitukset kestää kuukauden ja tavaraa on varastossa ihan lotolla eikä takuu pelaa. Välttäkää.
Tuo juuri. En väittänytkään, että lista olisi mikään ihmeellinen. Pointti oli että vastaavia tarjouksia tulee aina silloin tällöin cdon+ jäsenille. Välillä ne ovat parempia ja välillä huonompia, mutta onhan se nyt kuitenkin parempi kuin ei mitään.Tarkoittanet tätä tarjousta, jonka elokuvat hipovat haluttavuuden huippua.
http://cdon.fi/elokuvat/cdonplus/?u...xtra_newsletter&utm_campaign=1701_CDON+_major
Eivät näköjään tänäänkään saaneet vielä oikeasti lähetettyä, eilen sain ennen kello 12:sta seurantakoodin kotelolle. Tai sitten seuranta on jäljessä.
Tavarathan tulee ruotsista joten voi olla että vasta suomen päässä rupee tuo seuranta toimimaan
Tavarathan tulee ruotsista joten voi olla että vasta suomen päässä rupee tuo seuranta toimimaan
Eikös postin seurannassa ole ensimmäiset merkinnät turussa vastaanotettu ja siirretty eteenpäin. Sitä aikaisemmat tapahtumat ei näy postin seurannassa muutoin kuin vastaanotettu lähetystunnus, vai mikä sen virallinen nimitys olikaan.
Et tietenkään maksa vaan kiikutat lähimpään postiin asiakaspalautuksena, sisälle kuittiin kirjoitat että toimittivat väärän tuotteen?Itsellä aikaisemmin ollut vain hyvää sanottavaa kyseisestä puljusta, mutta nyt kun tuli tilattua tarjouksesta sonyn kuulokkeet niin lopulta paketista löytyi aivan väärät kuulokkeet jotka kuuluivat jollekkin muulle. Aspaan laitoin viestiä 3.1 ja uudestaan 11.1 eikä ole mitään tullut sieltä takaisin vielä tähän päivään mennessä. Laskulla tilasin eikä tekisi mieli maksaa ennen oikean tuotteen saapumista, mutta kai se on maksettava.
Itseasiassa tänään tuli juurikin vietyä paketti postiin palautuksena. Mites käy kun laskun eräpäivä oli 10.1 ja laskutus toimii jonkun toisen lafkan kautta (qliro?) niin tuleekohan sieltä jotain noottia jos ei maksa ennen kuin tuote tulee?Et tietenkään maksa vaan kiikutat lähimpään postiin asiakaspalautuksena, sisälle kuittiin kirjoitat että toimittivat väärän tuotteen?
Itseasiassa tänään tuli juurikin vietyä paketti postiin palautuksena. Mites käy kun laskun eräpäivä oli 10.1 ja laskutus toimii jonkun toisen lafkan kautta (qliro?) niin tuleekohan sieltä jotain noottia jos ei maksa ennen kuin tuote tulee?
Laitoin nyt Qliron aspaan viestiä asiasta, jos sieltä vaikka ensi viikolla vastattaisiin.Tulee noottia mutta ymmärtävät. Jos haluat säästyä myöhemmältä selittämiseltä, niin ilmoita Qliroon asiasta jo nyt.
Itseasiassa tänään tuli juurikin vietyä paketti postiin palautuksena. Mites käy kun laskun eräpäivä oli 10.1 ja laskutus toimii jonkun toisen lafkan kautta (qliro?) niin tuleekohan sieltä jotain noottia jos ei maksa ennen kuin tuote tulee?
Tulee noottia mutta ymmärtävät. Jos haluat säästyä myöhemmältä selittämiseltä, niin ilmoita Qliroon asiasta jo nyt.
Juu ja ei ole tosiaan toinen lafka, vaan Qliro omistaa CDONinLaitoin nyt Qliron aspaan viestiä asiasta, jos sieltä vaikka ensi viikolla vastattaisiin.