CDON.com

Ennen hyvä liike. Nykyään hidas, toimitukset kestää kuukauden ja tavaraa on varastossa ihan lotolla eikä takuu pelaa. Välttäkää.
 
Itse olen edelleen välttynyt kaikilta ongelmilta ja tilailen tuolta melko paljon (vuodesta 2004 asti). CDON+ -kanta-asiakassysteemin tulo on myös tehnyt tuosta aiempaakin kiinnostavamman paikan.

Virtuaalin valituksenaiheet ovat kuitenkin tietääkseni ihan todellisuutta, mutta ei vain ole sattunut omalle kohdalleni.
 
Tuntuuko musta vain vai onko noita hintasekoiluja ollut viimeaikoina useammin? Jännityksellä odotellaan sitten Black Friday-tarjouksia: mitä saa, mihin hintaan ja joutuuko taas tappeleen aspan kanssa ;)

Itse olen kyllä myös tohon CDON+:aan ollut tyytyväinen. Eikä muutenkaan ole ollut suurempia murheita pois lukien telttagate.
 
Omat kokemukset CDON:n verkkokaupasta ovat olleet positiivisia. Tilaillut sieltä lähinnä pelejä ja kirjoja. Ehkä ainoa miinus tulee toimitusajasta ja monesti tilaamaa tuotetta on saanut odotella hieman pidempään kuin muista verkkokaupoista. Tulee silti asioitua aina silloin tällöin, koska sivuilla on toisinaan päteviä tarjouksia.
 
Tilannut tuolta yhden läppärin, nassin, kännykän ja alushousuja sekä Dellin näytön. Ei ongelmia tai muuta valittamista. Toimitukset tulleet viimeistään noin viikon päästä tilauksesta. Henkilökohtaisesti olen kuitenkin sitä mieltä, että firman nettisivut eivät ole selkeimmät mahdolliset - tykkään enemmän zalandon tyylisestä layoutista ja tuotteiden sorttaamisesta.
 
Perjantaina tilattu paketti tuli tänään. Varsin hyvin tuntuisi edelleen toimivan.
 
Paska paikka, palautuksien kirjautuminen kestää kuukausia. Osteltua tulee silti edelleen, välillä liian hyviä tarjouksia plus alekoodi eli pakko tilailla. Usein kusevat tarjoukset jolloin hyvä sauma saada roinaa vielä tavallista huomattavasti halvemmalla. En suosittelisi frendille mutta itse jaksan taistella aspan kanssa joten käytän.
 
Perjantaina tilattu paketti tuli tänään. Varsin hyvin tuntuisi edelleen toimivan.

Myös perjantaina tilattu paketti tuli eilen perille. Nyt odotellaan vielä jälkitoimituksena toista pakettia, mikä tulee ilmeisesti postiluukkuun.

Huonoa oli se, että huomasin 5min tilauksen teon jälkeen perjantaina että osoite on väärä (kaupunki oikea, osoite mun vanhaan kämppään) ja laitoin aspaan viestiä heti. Paketti kuitenki ehti lähtemään varastolle ennenkuin aspa tiistaina vasta vastasi, ja täten osoitetta ei voinut enää vaihtaa.

Täytyy toivoa että löytää perille.
 
Tilaillut lähinnä elokuvia. Ovat tulleet nopeasti omaan postilaatikkoon.

Vaihdoin DVD:n pois, koska piti olla blu-ray (oma moka). Palautus toimi hyvin. Rahojen palautus kesti sen 2 - 3 viikkoa minkä etukäteen kertoivat.

CDON+ on hyvä. Ei postimaksuja.
 
Ikinä ei ole ongelmia ollut, jos viikonloppuna esim. tilaan niin to-pe se on noudettavissa. En tuolta tilaakaan sillä mentaliteetillä että cdonista tuote rantautuu kotiini samaan tahtiin kuin esim. Jimmsiltä.
 
Maanantaina tilasin kovaleven, tänää hain postista.Ei moitittavaa.
 
Paljon huonoa palautetta tuntuu cdon yleisesti saavan, mutta kaikki omat kokemukset vuosien varrelta ovat pelkästään positiivisia. Tilauksissa ollut mukana mm. cd-levyjä, elokuvia, yksi puhelin ja konsolipelejä. Kaikki kamppeet ovat tulleet ilmoitetussa ajassa ehjänä perille ja joskus cdon laittelee vielä alennuskoodeja sähköpostiin. Asiakaspalveluun jouduin kerran ottamaan yhteyttä ja se ei ollut nopeimmasta päästä, mutta muuta valitettavaa ei löydy.
 
Vuosien mittaa olen tilaillut tuolta läppärin, kovalevyjä, näytön ja uusimpina ostoksina puhelimen ja kuulokkeet. Kaikki on tullut ajoissa ja toimineet hienosti, paitsi yhdessä dvd:ssä kesti yli viikon reilusti kun saapui perille. Ainoa takuuasia olisi ollut kun läppäristä hajosi tuuletin ja siitä laitoin takuukyselyä puljuun. Asiakaspalvelun vastauksessa ensinnäkin kesti pari viikkoa ja toisekseen kone olisi pitänyt lähettää heille tutkittavaksi/korjattavaksi. Itse selvitin vian siinä ekan viikon odottelun aikana ja tilasin ebaystä uuden tuulettimen 20€.
 
20. päivä lähetetty asiakaspalveluun viesti rikkoontuneesta laitteesta ja vielä ei vastausta. Olisi mukavaa saada uusi laite takuusta tilalle.
 
Eräs näytönohjaimen (GTX 980 STRIX) takuuprosessi kesti lähes kuukauden kokonaisuudessaan ja viesteihin vastattiin täysin luokattomalla nopeudella (kerran viikkoon). En tuolta enää näytönohjainta tai muuta vastaavaa mahdollisesti hajoavaa osaa uskalla ostaa, mutta kotelon tilasin juuri. Saa nähdä, tuleeko vielä tällä viikolla. 2-5 arkipäivää oli arvioitu.

EDIT: Ja samanlaisen kortin takuuvaihto kesti Jimm'sillä pari-kolme päivää posteineen kaikkineen.
 
Viimeksi muokattu:
Muistaakseni se oli aika hyvin piilotettu.. oliskohan ollu että pitää olla kirjautuneena sisään, sitten ylhäältä "ota yhteyttä" ja jossain siellä syövereissä oli chatti.

En ainakaan itse löydä chattia, joskus vuosi pari sitten löytyi vielä.
 
Itse tilailen tuolta jonkin verran pelejä, kun saan paneeli.netin kautta lahjakortteja jotka tuonne käyvät. Ainoa miinus on todella pitkät toimitusajat, mutta kun tuo on tiedossa niin ei se sitten niin mahdotonta ole. Ei vaan kannnata tilailla mitään julkkariksi tai jos haluaa parissa päivässä pelailemaan. CDON:issa on myös omasta mielestä hyviä tarjouksia konsolipelien puolella varsinkin jos ostelee vähän vanhempia pelejä. Viimeaikaisista peliostoksista suurin osa on kyllä tuolta tullut tehtyä.
 
Joulukalenteri-tarjouksen kanssa kävi siten, että hinta näkyi "vahvista tilaus" hetkeen asti tarjoushintana, tilausvahvistuksessa hinta oli normaali, ei alennettu. Vielä 30 min myöhemminkin sivusto kuitenkin mainosti tarjoushintaa ja tuotteen pystyi tarjoushinnalla laittamaan ostoskoriin. Käsittämätöntä paskaa. Asiakaspalvelun vastauksessa meni reilu viikko, bonusta siitä että hinta korjattiin ilman mutinoita ja korjaus ehti myös qliron laskuun ennen eräpäivää.

Yleistasolla puljun hinnat alkavat olla aika heikosti kilpailukykyisiä varsinkin toimitushitaus huomioiden. Samasta syystä CDON+ hyötykin alkaa olla siinä ja tossa, että kannattaako...
 
Hyvin on toiminut. Tilaillut useita vuosia kamaa, pääasiassa leffoja musiikkia ja kirjoja. Joskus jotain ATK:ta (viimeksi tais olla Bitfenixin kotelo?). Hyvin on toiminut 97% ajasta. Kerran toimitettiin ihan väärää kamaa (jotain karmeaa suomipoppia kun tilasin leffoja) ja kertoivat että voin ihan ilmaiseksi palauttaa nuo väärät tuotteet! Olin iloinen kuin pulu löydettyään ranskalaisen.

Toimitusten nopeudesta: Ikinä en ole jäänyt pakettia vailla, ja useimmiten tulee alle viikossa. Tilasin pyhien alla kaksi pakettia, kummatkin tuli alle viikossa.
 
Hyvin on toiminut. Tilaillut useita vuosia kamaa, pääasiassa leffoja musiikkia ja kirjoja. Joskus jotain ATK:ta (viimeksi tais olla Bitfenixin kotelo?). Hyvin on toiminut 97% ajasta. Kerran toimitettiin ihan väärää kamaa (jotain karmeaa suomipoppia kun tilasin leffoja) ja kertoivat että voin ihan ilmaiseksi palauttaa nuo väärät tuotteet! Olin iloinen kuin pulu löydettyään ranskalaisen.

Toimitusten nopeudesta: Ikinä en ole jäänyt pakettia vailla, ja useimmiten tulee alle viikossa. Tilasin pyhien alla kaksi pakettia, kummatkin tuli alle viikossa.
Hetkinen. Olit iloinen että sait palauttaa tuotteet ilmaiseksi joita et ollut tilannut? Oletko monessakin paikassa joutunut maksamaan siitä että palautat tavaraa jota et ole tilannut?
 
Hetkinen. Olit iloinen että sait palauttaa tuotteet ilmaiseksi joita et ollut tilannut? Oletko monessakin paikassa joutunut maksamaan siitä että palautat tavaraa jota et ole tilannut?

Eiköhän tuo kohta ollut suhteellisen ilmiselvää sarkasmia.
 
Hyvin on toiminut. Tilaillut useita vuosia kamaa, pääasiassa leffoja musiikkia ja kirjoja. Joskus jotain ATK:ta (viimeksi tais olla Bitfenixin kotelo?). Hyvin on toiminut 97% ajasta. Kerran toimitettiin ihan väärää kamaa (jotain karmeaa suomipoppia kun tilasin leffoja) ja kertoivat että voin ihan ilmaiseksi palauttaa nuo väärät tuotteet! Olin iloinen kuin pulu löydettyään ranskalaisen.

Toimitusten nopeudesta: Ikinä en ole jäänyt pakettia vailla, ja useimmiten tulee alle viikossa. Tilasin pyhien alla kaksi pakettia, kummatkin tuli alle viikossa.

Ai oikee ilmaiseksi sait palauttaa väärät tuotteet! Herrajumala miten hyvä firma. Todella asiallista toimintaa.:rofl:
 
Näköjään Facebookkiin kirjoittaminen nostaa asiakaspalveluviestin statusta.
 
Ennen joulua vielä löytyi chatti mutta eipä näy enää, palautin läppärin näyttövikasena mutta aika hiljasta ollu... Tosin veikkaa että näin joulun jälkeen siellä on muutama muukin palautus tullut. Ainut tapa ottaa yhteyttä on lähettää spostia, pian viikko kun lähetin viestiä eikä ole mitää kuulunut.
 
Viimeksi muokattu:
Ennen hyvä liike. Nykyään hidas, toimitukset kestää kuukauden ja tavaraa on varastossa ihan lotolla eikä takuu pelaa. Välttäkää.
3-5 tilausta vuodessa, eikä ainuttakaan ongelmaa. Toimitukset ovat olleet ripeitä ja tilausseuranta toimii hyvin.

Ostin nyt myös vuoden cdon+ jäsenyyden, kun se oli tarjouksessa jouluna. Se on mainio palvelu, mutta vielä parempi se olisi, jos ei olisi mitään alarajaa ilmaisilla postikuluilla.

Tuohon jäsenyyteen liittyen tulee aina välillä erikoistarjouksia muiden tarjousten päälle. Mm. tänään tuli koodi, jolla voi ostaa elokuvan tietystä valikoimasta hintaan 2,95€.
 
Cdon vissiin myytiin tuossa jossakin välissä? Sen jälkeen firman laatu vaihtui huonompaan.
 
Noi jäsenkoodit on kyl yksi vitsi. Miljoona kertaa avauduin ja kaikki mahdolliset täpät sun muut oli varmasti oikein, mutta silti ei tullut sähköpostit perille. Satunnaisesti sit näki jonkun koodin, jos sivustolla muisti erikseen mennä cdon+:aan katsomaan.
 
Tarkoittanet tätä tarjousta, jonka elokuvat hipovat haluttavuuden huippua.
http://cdon.fi/elokuvat/cdonplus/?u...xtra_newsletter&utm_campaign=1701_CDON+_major
Tuo juuri. En väittänytkään, että lista olisi mikään ihmeellinen. Pointti oli että vastaavia tarjouksia tulee aina silloin tällöin cdon+ jäsenille. Välillä ne ovat parempia ja välillä huonompia, mutta onhan se nyt kuitenkin parempi kuin ei mitään.

Jäsenyydessä ainakin minä maksan siitä, että saan kaikki tilaukset kotiin sillä jäsenyyden hinnalla ja lisäksi vuoden lopussa voi halutessaan hyödyntää jokaisesta ostosta kertyneet "bonukset". Kaikki muu on ekstraa.
 
Viimeviikolla tilasin typylle DVD:n tiistaina ja perjantaina tuli. Muutaman kerran oon tilannu sieltä leffoja, eikä oo ollu mitään ongelmia.
 
Puhelin tuli, mutta verkonpuolella edelleen, että käsitellään...

Toinen puhelin tulossa?
 
Eivät näköjään tänäänkään saaneet vielä oikeasti lähetettyä, eilen sain ennen kello 12:sta seurantakoodin kotelolle. Tai sitten seuranta on jäljessä.

:comp:
 
Eivät näköjään tänäänkään saaneet vielä oikeasti lähetettyä, eilen sain ennen kello 12:sta seurantakoodin kotelolle. Tai sitten seuranta on jäljessä.

:comp:

Tavarathan tulee ruotsista joten voi olla että vasta suomen päässä rupee tuo seuranta toimimaan
 
Tavarathan tulee ruotsista joten voi olla että vasta suomen päässä rupee tuo seuranta toimimaan

Eikös postin seurannassa ole ensimmäiset merkinnät turussa vastaanotettu ja siirretty eteenpäin. Sitä aikaisemmat tapahtumat ei näy postin seurannassa muutoin kuin vastaanotettu lähetystunnus, vai mikä sen virallinen nimitys olikaan.
 
Tavarathan tulee ruotsista joten voi olla että vasta suomen päässä rupee tuo seuranta toimimaan

Kyllä, voi olla noinkin.

Eikös postin seurannassa ole ensimmäiset merkinnät turussa vastaanotettu ja siirretty eteenpäin. Sitä aikaisemmat tapahtumat ei näy postin seurannassa muutoin kuin vastaanotettu lähetystunnus, vai mikä sen virallinen nimitys olikaan.

Lähetys ei ole vielä saapunut Postille, odotathan.

3.01.2017 klo 11:39

HELSINKI 00002

:comp:
 
Paljon tulee tilailtua tavaraa, eikä koskaan ole ollut ongelmia kaupan kanssa. Toimitusaika on hieman pitempi kuin muualla, mutta ei häiritsevästi. Ainut miinus on asiakaspalvelun hitaus, missä meni kaksi viikkoa ennen kuin sähköpostiini vastattiin. Vastaus sitten olikin miellyttävä kun olivat tilanneet uuden tavaran takuun piikkiin, eikä alkanut vaatimaan mitään lisäselvityksiä tai muutakaan ylimääräistä. Suosittelen kyllä kauppaa muillekin :tup:
 
Onhan tuolta tullut tilattua. Joulun jälkeisin välipäivinä pistin tilaukseen webbikameran, tiistaina tilaus sisään ja torstaina tuli postiin. Ei tässä oikein voi haukkua omien kokemusten pohjalta. Tuolla on välillä ihan jees tarjouksia ja ennakkotilauksissakin saattaa olla jotain kivoja erikoisversioita. Tosin ostan sen 2-3 blu-rayta vuodessa, ettei oma otanta hirveän laaja ole.
 
Itsellä aikaisemmin ollut vain hyvää sanottavaa kyseisestä puljusta, mutta nyt kun tuli tilattua tarjouksesta sonyn kuulokkeet niin lopulta paketista löytyi aivan väärät kuulokkeet jotka kuuluivat jollekkin muulle. Aspaan laitoin viestiä 3.1 ja uudestaan 11.1 eikä ole mitään tullut sieltä takaisin vielä tähän päivään mennessä. Laskulla tilasin eikä tekisi mieli maksaa ennen oikean tuotteen saapumista, mutta kai se on maksettava.
 
Itsellä aikaisemmin ollut vain hyvää sanottavaa kyseisestä puljusta, mutta nyt kun tuli tilattua tarjouksesta sonyn kuulokkeet niin lopulta paketista löytyi aivan väärät kuulokkeet jotka kuuluivat jollekkin muulle. Aspaan laitoin viestiä 3.1 ja uudestaan 11.1 eikä ole mitään tullut sieltä takaisin vielä tähän päivään mennessä. Laskulla tilasin eikä tekisi mieli maksaa ennen oikean tuotteen saapumista, mutta kai se on maksettava.
Et tietenkään maksa vaan kiikutat lähimpään postiin asiakaspalautuksena, sisälle kuittiin kirjoitat että toimittivat väärän tuotteen?
 
Et tietenkään maksa vaan kiikutat lähimpään postiin asiakaspalautuksena, sisälle kuittiin kirjoitat että toimittivat väärän tuotteen?
Itseasiassa tänään tuli juurikin vietyä paketti postiin palautuksena. Mites käy kun laskun eräpäivä oli 10.1 ja laskutus toimii jonkun toisen lafkan kautta (qliro?) niin tuleekohan sieltä jotain noottia jos ei maksa ennen kuin tuote tulee?
 
Itseasiassa tänään tuli juurikin vietyä paketti postiin palautuksena. Mites käy kun laskun eräpäivä oli 10.1 ja laskutus toimii jonkun toisen lafkan kautta (qliro?) niin tuleekohan sieltä jotain noottia jos ei maksa ennen kuin tuote tulee?

Tulee noottia mutta ymmärtävät. Jos haluat säästyä myöhemmältä selittämiseltä, niin ilmoita Qliroon asiasta jo nyt.
 
Itseasiassa tänään tuli juurikin vietyä paketti postiin palautuksena. Mites käy kun laskun eräpäivä oli 10.1 ja laskutus toimii jonkun toisen lafkan kautta (qliro?) niin tuleekohan sieltä jotain noottia jos ei maksa ennen kuin tuote tulee?
Tulee noottia mutta ymmärtävät. Jos haluat säästyä myöhemmältä selittämiseltä, niin ilmoita Qliroon asiasta jo nyt.
Laitoin nyt Qliron aspaan viestiä asiasta, jos sieltä vaikka ensi viikolla vastattaisiin.
Juu ja ei ole tosiaan toinen lafka, vaan Qliro omistaa CDONin
 
Noniin eiköhän sieltä cdonin aspasta tule mun tuurilla just nyt vastaus että lähettävät uuden tuotteen ja sen lootassa voisi sitten lähettää virheellisen takaisin. [emoji58] Piti sitten laittaa takaisin että vähän liian myöhään tuli vastaus kun on jo palautettu. Kaipa ne sen tuotteen jokatapauksessa saa ni sais tämänki homman joskus päätökseensä.

Sent from my Huawei P9 Lite
 

Statistiikka

Viestiketjuista
258 691
Viestejä
4 496 063
Jäsenet
74 271
Uusin jäsen
Esa.

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom