- Liittynyt
- 18.12.2016
- Viestejä
- 1 944
Huollon tarina tässä kommentissa
Ford Mondeo 2011 TDCI 2.0 (140hv)
Kaupat hehty heinäkuun alussa 2017 autoliikkeen kanssa. Kaupantekohetkellä ajettu 170 000
Määräaikaishuolto 181 000 km. kohdalla 17. tammikuuta 2018.
- Huollossa huomattu sattumalta 17. tammikuuta, että vasemman etupyörän vetonivelen kiinnityspulttia ei ole.
-- Vetonivel vetäytynyt noin sentin verran laakeripäästä. Huoltollon kommentti, että vetonivelen seutu aivan ruostunut, eikä hievahdakkaan. Vika on siis ollut autossa jo pidemmän aikaa. Huolto yrittänyt pultilla ja hydrauliikalla saada tuon vetonivelen paikalleen, mutta perushuoltoon varattu aika loppunut kesken.
Viikkoa myöhemmin 1.2.2018 auto viety huoltoon uudelleen.
-- Huollossa vapauteltu muut kantavat rakenteet irti ja todettu, että tuota ei saa paikalleen. Eli vaihtoon menee pyörän laakeripää ja vetonivel. Hinta-arvio reilu 700€.
Päivistys 6.2.18
Autosta siis jouduttu vaihtamaan laakeripää ja vetoakseli. Koko roskan kustannukset töineen 600€.
Ford Mondeo 2011 TDCI 2.0 (140hv)
Kaupat hehty heinäkuun alussa 2017 autoliikkeen kanssa. Kaupantekohetkellä ajettu 170 000
Määräaikaishuolto 181 000 km. kohdalla 17. tammikuuta 2018.
- Huollossa huomattu sattumalta 17. tammikuuta, että vasemman etupyörän vetonivelen kiinnityspulttia ei ole.
-- Vetonivel vetäytynyt noin sentin verran laakeripäästä. Huoltollon kommentti, että vetonivelen seutu aivan ruostunut, eikä hievahdakkaan. Vika on siis ollut autossa jo pidemmän aikaa. Huolto yrittänyt pultilla ja hydrauliikalla saada tuon vetonivelen paikalleen, mutta perushuoltoon varattu aika loppunut kesken.
Viikkoa myöhemmin 1.2.2018 auto viety huoltoon uudelleen.
-- Huollossa vapauteltu muut kantavat rakenteet irti ja todettu, että tuota ei saa paikalleen. Eli vaihtoon menee pyörän laakeripää ja vetonivel. Hinta-arvio reilu 700€.
Päivistys 6.2.18
Autosta siis jouduttu vaihtamaan laakeripää ja vetoakseli. Koko roskan kustannukset töineen 600€.
Viimeksi muokattu: