Kysehän tässä on nyt siitä, että missä korjataan. Jos myyjä haluaa itselleen halvemmalla korjauttaa omassa putiikissa, niin sitten maksaa kulut. Täysin kohtuullista. Joku vetarin vaihto kun ei ole sellaista rakettitiedettä, että se tarvitsisi tehdä jossain erityisessä paikassa. Voihan se toki olla niinkin, että myyjä haluaisi nähdä, josko vanhat osat voisi lekalla suostutella kasaan sen verran, että ei tarvis pistää penniäkään rahaa homman. Olisi varmasti mukava kesto osilla sen jälkeen... IMHO keskustelu viennistä ja kuluista olisi eri, jos auto olisi ajokunnossa, mutta tässä se ei sitä todellakaan ole. Lisävaurioiden vaara kuitenkin on olemassa ja itse en ainakaan tuollaisen vian huomattuani ajaisi metriäkään. Tässähän kun on sekin juttu, että vian jälkeen tietoisesti ajamaan lähtiessäsi otat mahdolliset lisäviat omalle vastuullesi (ellei myyjä anna ennakkoon vastuuvapautusta). En nyt tiedä mitä tuossa pahimmillaan voisi käydä, mutta kun toinen pää on kiinni moottorissa osa rautaa, niin kaipa se mahdollisesti irrotessaan saattaa jonkunmoista synttärisettiä päästä tekemään.
Jos olet tosissasi viestin kanssa, niin: Sitähän ne yritti. Mutta kun on niin umpiruostunut, niin ei saa paikalleen. Ja paikalleen saaminen on edellytys sille, että se reikä mihin lukitussokan saa paikoilleen tulee näkyviin.
e: Joku vetonivel-remppa. Toisessa ja kolmannessa kuvassa näkyy huonosti sokan reikäkin. Tuossakaan ei siis ole paikallaan lukitusta, mutteri on vielä toisessa kuvassa kiinni.
Autoala: Vetonivel tehtävä