Call of Duty: Warzone (F2P Battle Royale PC/PS4/XB1)

TML

yolo
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
4 309
Ilmeisesti pian 200 pelaajan matseja. Katsotaan missä moodissa, vai tuleeko isompi kun kuudestakin on puhuttu.
Onkohan kuinka paha lagi..



EDIT: Huomenna aamusta tulee, quads on toi 200 pelaajaa.


22-36GB koko riippuen peliversiosta ja alustasta.

Toi spotter scope voi olla kiva.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
19.11.2018
Viestejä
32
En tiiä auttaako mut ite ainaki joutu edellisessä(ja vanhemmissa) codissa avaamaa Elisan kaapeli boksista portteja jotta sai mikin toimimaa.. Muistaaksee nykysellä VDSL boksilla sitä ei o tartten tehä tai ei o ainakaa poika valittan ettei mikki toimi sen vähä mitä tätä on pelan.
Mut mites se kuitenkin näkyy että mikki toimii kun menee pelin asetuksista kokeilemaan ?
Tosiaan pari kk sitten pelasin random pleikkaripelaajien kans ja sillon kyllä kaikki toimi eikä mitään mikkiongelmia ilmaantunu.
Jotenki tuntuu että varsinkaan tietokonepelaajien kans keskustelu ei onnistu vaikkakin mukana olisi boksilla pelaajiakin.
Ei oikein tähänkään mennessä ole nuo porttien avaamiset auttanu...enimmäkseen haitannu esin NAT:in kans mut nyt ilman porttien avaamista taikka muuta kikkailua NAT on open jopa codissa joten ei oikein tekis mieli lähtä testin vuoksi säätään jos jokin bitti menee vituralleen ja NAT sitä myötä.
 

TML

yolo
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
4 309
On, ja sitten tämähän on hauska myös:

Stopping Power is now applied to headshots. Only certain weapons can go from a 2-shot to a 1-shot head shot, like the FAL and Oden.
En sitten tiedä viitsiikö tuota muun sijaan kantaa, mutta jos slotti tyhjä ja tuommosen löytää niin vähän näppärämpi kapistus.
 
Liittynyt
16.08.2017
Viestejä
5 796
Suosittelen aktivoimaan tämän, mikäli pelaatte Nvidian Turing korteilla ja varsinkin niistä näillä "hitaammilla" :) Eipä enää pudonnut fps alle 75, ainakaan niin että olisin huomannut :cigar:
1593499462758.png


P.S. Vaatii siis uusimman version Windowsista, Nvidian uudet ajurit sekä vähintään Pascal arkitehtuurin kortin (Lieköhän 1060, mutta 1070 eteenpäin ainakin)
 
Liittynyt
04.12.2016
Viestejä
595
On, ja sitten tämähän on hauska myös:



En sitten tiedä viitsiikö tuota muun sijaan kantaa, mutta jos slotti tyhjä ja tuommosen löytää niin vähän näppärämpi kapistus.
Riemu jäi lyhytaikaiseksi. Ilmeisesti tuo muutos koskee vain varalippaita, koska vakiona Oden on edelleen 20 patruunan lippaalla. Se 25 patruunan vakiolipas olisi ollut liian hyvää ollakseen totta :D
 
Liittynyt
19.11.2018
Viestejä
32
Hieman päivitystä edellisiin...
Eli meni hermot täysin kun ei pystynyt kommunikoimaan lainkaan muiden pelaajien kanssa...tällä kertaa en edes kuullut heitä vaikka näki selvästi siitä nimen kohdalta aina kun joku puhuu.
Menin sitten avaamaan ne portit modeemista mutta eihän se auttanut yhtään mitään.
Irroitin jopa nettikaapelin boksista että kokeilen Wlanin kautta mutta ei mitään vaikutusta joten kaapeli takaisin kiinni boksiin ja nyt se pirun NAT on strict joten sehän meni juurikin kuten pelkäsinkin eli kun aloin säätämään niiden porttien kans niin se NAT heitti häränpyllyä !

Toisen asian huomasin että näyttääpä tuo tekevän samaa muissakin peleissä esim: Fortnitessa en kuule muita eikä muut kuule mua.

Onko tässä ainoa vaihtoehto vain pelata boksin omassa seurueessa jolloin kyllä pystyy kommunikoimaan muiden kanssa...harmittaa !
 
Liittynyt
16.08.2017
Viestejä
5 796
Hieman päivitystä edellisiin...
Eli meni hermot täysin kun ei pystynyt kommunikoimaan lainkaan muiden pelaajien kanssa...tällä kertaa en edes kuullut heitä vaikka näki selvästi siitä nimen kohdalta aina kun joku puhuu.
Menin sitten avaamaan ne portit modeemista mutta eihän se auttanut yhtään mitään.
Irroitin jopa nettikaapelin boksista että kokeilen Wlanin kautta mutta ei mitään vaikutusta joten kaapeli takaisin kiinni boksiin ja nyt se pirun NAT on strict joten sehän meni juurikin kuten pelkäsinkin eli kun aloin säätämään niiden porttien kans niin se NAT heitti häränpyllyä !

Toisen asian huomasin että näyttääpä tuo tekevän samaa muissakin peleissä esim: Fortnitessa en kuule muita eikä muut kuule mua.

Onko tässä ainoa vaihtoehto vain pelata boksin omassa seurueessa jolloin kyllä pystyy kommunikoimaan muiden kanssa...harmittaa !
Kiinteän ip laitteelle ja dmz käyttöön. Silloin on nat open ja kaikki toimii :kahvi:
 
Liittynyt
16.08.2017
Viestejä
5 796
Eikös se ole kiintee kun on kaapelilla kiinni modeemissa ?
Tuo DMZ on käytössä mutta edelleenkään ei chatti kuulu suuntaan tai toiseen.
Ei ip automaattisesti mene kiinteäksi jos dhcp on käytössä. Kaapeli tai langaton ei vaikuta asiaan, ellei sittwn ole jokin erikoisjärjestely käytössä omassa verkossa. Dmz ei siis käytä/tarvitse porttiohjauksia
 
Liittynyt
19.11.2018
Viestejä
32
Ei ip automaattisesti mene kiinteäksi jos dhcp on käytössä. Kaapeli tai langaton ei vaikuta asiaan, ellei sittwn ole jokin erikoisjärjestely käytössä omassa verkossa. Dmz ei siis käytä/tarvitse porttiohjauksia
Mitenkähän tämän sitten saisi tehtyä ?
Juuri kun kokeilin niin ainakin Fortnitessa alko toimiin jostakin syystä äänet mutta codi edelleen kiukkuaa.
 
Liittynyt
16.08.2017
Viestejä
5 796
Mitenkähän tämän sitten saisi tehtyä ?
Juuri kun kokeilin niin ainakin Fortnitessa alko toimiin jostakin syystä äänet mutta codi edelleen kiukkuaa.
Vastasin tuonne toiseen ketjuun, kun tuo asia ei kuulu tämän ketjun aiheeseen (ellei ongelma tietty ole sitten itse pelissä)

 
Liittynyt
19.11.2018
Viestejä
32
Vastasin tuonne toiseen ketjuun, kun tuo asia ei kuulu tämän ketjun aiheeseen (ellei ongelma tietty ole sitten itse pelissä)

No tällä hetkellä näyttäisi olevan juurikin itse pelissä ongelma koska siellä ei kuulu ääniä...tai hetken kuulin jonku puhuvan mutta oma ääneni ei edelleenkään kuulu.
 
Liittynyt
16.08.2017
Viestejä
5 796
No tällä hetkellä näyttäisi olevan juurikin itse pelissä ongelma koska siellä ei kuulu ääniä...tai hetken kuulin jonku puhuvan mutta oma ääneni ei edelleenkään kuulu.
Tarkoitin nat ongelmaa. Peliäänten kuuluminen tai ennemmin kuulumattomuus voi toki johtua natista tai sitten jostakin muusta. Itselläni on aina johtunut siitä, että jollakin on asetuksista ollut crossplay äänet pois päältä tai sitten olen joutunut mutelle/joku on mutettanut minut
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
653
Jotain hassua tolle chatille on tapahtunu, en ole kuullut kuolinhuutoja pitkään aikaan nyt. Oma mikki kyllä toimii partylle, testattu vahingossa kun altissa bindi ja alttabin aikana tullut tuplamölyt. Mutta niitä Riku & Vili 13v:n ulinoita kun vetää HDR:llä takaraivoon on ikävä.
 
Liittynyt
05.08.2018
Viestejä
412
Jotain hassua tolle chatille on tapahtunu, en ole kuullut kuolinhuutoja pitkään aikaan nyt. Oma mikki kyllä toimii partylle, testattu vahingossa kun altissa bindi ja alttabin aikana tullut tuplamölyt. Mutta niitä Riku & Vili 13v:n ulinoita kun vetää HDR:llä takaraivoon on ikävä.
Nyt kun sanoit, niin minäkään en ole kuullut pitkään aikaan kuolinhuutoja/avautumisia. Itse pelaan PC:llä ja kaveri PS4:lla niin hän niitä kuulee edelleen.
 

DjSunki

S Y N T H W A V E
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
3 156
Juu pleikkarilla ainakin kuuluu ulinat ihan vanhaan malliin :thumbsup:
 
Liittynyt
16.08.2017
Viestejä
5 796
Nyt kun sanoit, niin minäkään en ole kuullut pitkään aikaan kuolinhuutoja/avautumisia. Itse pelaan PC:llä ja kaveri PS4:lla niin hän niitä kuulee edelleen.
Sama, PC:llä ei kuulu. Mutta ei sen väliä, laittqisivat sen etäisyysmittarin kuntoon, kun nyt se toimii 1/10 pelistä
 
Liittynyt
11.01.2017
Viestejä
1 487
Itellä ainaki pushtotalk päällä niinku aika monella kaverillaki ni varmaan sentakia ei kuulu PC puolella niin paljoa valitusta deathcamissa.
 

TML

yolo
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
4 309
PC:llä jos oikeasti ei kuulu muiden puheet ikinä, oli se sitten random voice chat tai death chat, niin voi kokeilla tämän asetuksen vaihtaa "System default device":



Vakiona se on tuo kuvan comm device.
System default device asetuksella pitäisi siis mennä samaan outputtiin kuin pelit äänet ylipäätään.

Tuo asetus ei (ehkä) ollut aina itse pelissä, ja PC:llä korjaus oli Windowsista varmistaa että kuulokkeet on myös default comm device.
 
Liittynyt
19.11.2018
Viestejä
32
Juu itselläni lähinnä kyse saman tiimin chatista...toki jos siellä joku joskus sattuu puhumaan mut koko hommahan ilmaantui sillä tavalla että joinin kaverin partyyn xbox:lla eikä he kuulleet minun ääntäni party chatissa...kuulin kyllä heidät.
Kaverini pelasi myös boksilla mutta taas toinen heistä pelasi kait PC:llä.
Boksilla kun pelaa niin mielestäni siellä ei ole sellaista vaihtoehtoa mistä saisi erikseen säädettyä chattiääniä.
 

TML

yolo
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
4 309
Juu itselläni lähinnä kyse saman tiimin chatista...toki jos siellä joku joskus sattuu puhumaan mut koko hommahan ilmaantui sillä tavalla että joinin kaverin partyyn xbox:lla eikä he kuulleet minun ääntäni party chatissa...kuulin kyllä heidät.
Kaverini pelasi myös boksilla mutta taas toinen heistä pelasi kait PC:llä.
Boksilla kun pelaa niin mielestäni siellä ei ole sellaista vaihtoehtoa mistä saisi erikseen säädettyä chattiääniä.
Juu, tuo vinkki oli tosiaan PC:llä pelaaville kun siellä vähän väliä ollut ongelmia tuon default device / comm device hässäkän kanssa.
Toki se ei auta jos pitäisi kuulla Xbox pelaajia, kun vaikuttaa olevan ihan itse Xboxin kohdalla ongelmia edellisen patchin jälkeen. Tässä viikon sisään muutamat Redditit aiheesta:




Ilmeisesti ainoa apu tuntuu olevan ees taas rukata voicen asetuksia kunnes toimii. Toki se nyt on ihan typerää.
 
Liittynyt
19.11.2018
Viestejä
32
Juu, tuo vinkki oli tosiaan PC:llä pelaaville kun siellä vähän väliä ollut ongelmia tuon default device / comm device hässäkän kanssa.
Toki se ei auta jos pitäisi kuulla Xbox pelaajia, kun vaikuttaa olevan ihan itse Xboxin kohdalla ongelmia edellisen patchin jälkeen. Tässä viikon sisään muutamat Redditit aiheesta:




Ilmeisesti ainoa apu tuntuu olevan ees taas rukata voicen asetuksia kunnes toimii. Toki se nyt on ihan typerää.
Eli tämän mukaanhan en olekaan ainoa saman ongelman kanssa eikä vika ole yhteydessä :)
No saahan sitä sitten säätää eri asetuksia yms eikä mikään toimi jos vika onkin jossain aivan muualla :D

Kiitos sulle tästä :)
 
  • Tykkää
Reactions: TML
Liittynyt
27.02.2017
Viestejä
250
Minä olin tässä paripäivää pelaamatta Warzonea ja permabänni siellä odotti, ku yritin peliä käynnistää.
No ei tarvi enää miettiä battlepassi leveleitten loppuun pelaamista ennen ku seasoni vaihtuu.
Mietin jonkuaika sitten että ostas tämän pelin (Modern Warfare (2019) alesta, että sais helpommin nuita jotai pyssyjä auki, mutta ei tarvi enää miettiä sitäkään. Activisioni voi sitte minun puolesta pitää tunkkinsa kerran vasitella permabännätään.
 

TML

yolo
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
4 309
Redditin puolella on muutama tunti sitten kirjoiteltu viestejä että tilejä on palautettu.
Esimerkiksi tässä ketjussa top comment ja vastaus siihen:

Edit - They actually listened and unbanned a lot of us. I just wanna say screw all the morons that automatically kept calling us racists and cheaters, what now?
Update - EDIT - CHECK YOUR ACCOUNT I’M NO LONGER BANNED!

Hyvä tuo kuva kyllä. :rofl:
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 747
Siis toi loadout drop, ei mitään järkeä yrittää sen luokse mennä ottamaan perkit ja aseet? :cautious: :confused2: Ainakaan soolo moodissa. :hmm:

4 kertaa jo yrittänyt sen luona käydä mutta joka kerta joku ilkimys on heti mut tappanut siihen. :mad:
 

DjSunki

S Y N T H W A V E
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
3 156
Siis toi loadout drop, ei mitään järkeä yrittää sen luokse mennä ottamaan perkit ja aseet? :cautious: :confused2: Ainakaan soolo moodissa. :hmm:

4 kertaa jo yrittänyt sen luona käydä mutta joka kerta joku ilkimys on heti mut tappanut siihen. :mad:
Hyvin niitä saa. Laatikoiden määrästä näkee kuinka monta vastusta on lähettyvillä. Sitten vain nopeaa iskua paikalle tai vaihtoehtoisesti odottaa että toinen tulee noutamaan ja niittaa siihen.
 
Liittynyt
08.11.2018
Viestejä
397
Hyvin niitä saa. Laatikoiden määrästä näkee kuinka monta vastusta on lähettyvillä. Sitten vain nopeaa iskua paikalle tai vaihtoehtoisesti odottaa että toinen tulee noutamaan ja niittaa siihen.
Samaa mieltä, kyllä mä oletuksena eka dropin käyn noukkii poikkeuksetta aina. Vaikka olisin jo saanut ostettua oman loadout dropin ennen sitä..
 

spr

Liittynyt
20.01.2017
Viestejä
167
Siis toi loadout drop, ei mitään järkeä yrittää sen luokse mennä ottamaan perkit ja aseet? :cautious: :confused2: Ainakaan soolo moodissa. :hmm:

4 kertaa jo yrittänyt sen luona käydä mutta joka kerta joku ilkimys on heti mut tappanut siihen. :mad:
Osta itse se droppi, niin voit laittaa sen dropin sinne minne haluat, niin tiedät ettei ole ketään lähelläkään.

Peruskaava, kun alussa hyppäät bussista ja pääset maahaan on se, että keräät peltiä, aseet ja kymppitonnin. Sen jälkeen ostat dropin, sen jälkeen keräät lisää rahaa ja ostelet UAV:t ja muut paskat.

Ja aina kun menet jonnekin valmiille dropille tai ostolle yleensäkään, niin tottakai pitää olettaa, että siellä on muitakin.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 747
Osta itse se droppi, niin voit laittaa sen dropin sinne minne haluat, niin tiedät ettei ole ketään lähelläkään.

Peruskaava, kun alussa hyppäät bussista ja pääset maahaan on se, että keräät peltiä, aseet ja kymppitonnin. Sen jälkeen ostat dropin, sen jälkeen keräät lisää rahaa ja ostelet UAV:t ja muut paskat.

Ja aina kun menet jonnekin valmiille dropille tai ostolle yleensäkään, niin tottakai pitää olettaa, että siellä on muitakin.
Hmm mutta käsitin sen niin että se laatikko joka yllättäen putoaa meille on yksilöllinen eli muut eivät voi siitä ottaa omia varusteitaan?
 
Liittynyt
05.08.2018
Viestejä
412
Hmm mutta käsitin sen niin että se laatikko joka yllättäen putoaa meille on yksilöllinen eli muut eivät voi siitä ottaa omia varusteitaan?
Näinhän se onkin, mutta yleensä siihen sun laatikon viereen tippuu toisen squadin laatikko samaan aikaan. Joten kannattaa ensiksi katsoa, että monta niitä laatikoita on ja sitten varautua tarpeen mukaan muihin squadeihin.
 
Liittynyt
12.12.2016
Viestejä
4 250
Hmm mutta käsitin sen niin että se laatikko joka yllättäen putoaa meille on yksilöllinen eli muut eivät voi siitä ottaa omia varusteitaan?
Kartassa on jokunen sata paikkaa mihin ilmainen loadout drop voi tippua, jos kaksi pelaajaa on suunnilleen samalla alueella niin dropit voivat tulla samalle pisteelle
 
Liittynyt
22.03.2018
Viestejä
146
Peli on tällä hetkellä käytännössä peli kelvoton. Cheattereita joka toisessa pelissä ja muutenkin tuntuu ettei enää pärjää mitenkään. Voittoja ei ole tullut viikkoihin. Random squadilla 99% peleistä päättyy todella aikaisin, kaveri squadilla on jotain pientä chänssiä vielä päästä loppu taisteluihin.

En käsitä miten tuo peli meni tuohon kuntoon näin nopeasti, mielestäni paras br mutta eihän tuota perkele voi pelata ilman tuttua squadia.

Ja vielä kauhea lagailu ja paskat serverit kruunaa kakun
 
Liittynyt
08.11.2018
Viestejä
397
Peli on tällä hetkellä käytännössä peli kelvoton.
Oon samaa mieltä.
Pelasin vielä Season 4:sen alussa KDR:n kiilto silmissä ja vihdoin ku sain tuon ~2.2 KDR, niin nyt ei ole mitään muuta kuin koodareita vastassa. En tiedä mistä johtuu, mutta fakta on se että lähes jokaisessa pelissä tuntuu pari koodaria olevan ja top 10:stä on turha haaveilla vaikka kuinka hikisesti koittaisi pelata (normaalisti pelaan aggressiivisesti ja tapot on mulle tärkeämpiä kuin voitto)..

On mennyt maku ihan täysin. Battlepassin sain lähes kuukausi sitten lvl 90 ja siellä ollaan edelleen..

Eniten turhauttaa se, että oon yli kuukausi sitten laittanut koodaajasta reporttia eikä se ole vieläkään bannattu vaan siellä se painaa edelleen samanlailla mapin toisesta päästä HDR:llä seinien läpi.
Näitähän pystyy seurata kun ottaa nimen ylös ja tarkistaa osoitteesta Cheaters Tracker
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: |le

DjSunki

S Y N T H W A V E
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
3 156
Onneksi pleikalla ei ole tuota huijariongelmaa ja crossplayn voi pitää pois päältä. Pelaaminen sujuu hienosti. Pahimmat mitä vastaan voi tulla on noita no recoil hermanneja mitkä kyllä saa hengiltä.
 
Liittynyt
30.05.2019
Viestejä
112
Itellä ei koodarot oo ongelma ollut, harvemmin nähnyt mutta toi grau ottaa päähän edelleen, ihan liian laser vieläkin. Rekyyliä reippaasti kaikkiin
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
542
Joo koodareita näkee aikalailla joka päivä. SBMM on muutenki vedetty aika pahasti yli. Tuntuu että joka pelissä pitää nykyään vetää kunnon tryhard tyylillä jos aikoo pärjätä.
Tuossa klippejä viime viikon peleistä.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
653
Joo koodareita näkee aikalailla joka päivä. SBMM on muutenki vedetty aika pahasti yli. Tuntuu että joka pelissä pitää nykyään vetää kunnon tryhard tyylillä jos aikoo pärjätä.
Tuossa klippejä viime viikon peleistä.
SBMM:n osalta hyvä, niin se kuuluukin olla. Saisi toimia paremminkin, tuntuu että todella laidasta laitaan sitä porukkaa on omissa peleissä ainakin. Välillä aivan jäätäviä jumalsquadeja vastassa, välillä porukkaa jotka eivät edes tajua ampua takaisin.

Huijareiden määrä on kyllä täysi läppä tässä, ei voi ymmärtää miten näin kauan on ollut jo todella paha ongelma ja jatkuu vaan seasonista toiseen.
 
Liittynyt
08.11.2017
Viestejä
65
PC:llä jos alt+tab niin aina jää pelin valikoiden äänet taustalle soimaan, onko tähän olemassa jotain että äänet ei kuuluisi windowsiin asti läpi?

Toinen sitten että G-SYNC tässä ei taida toimia enään? Aikaisemmin toimi ja myöhemmin päivityksen jälkeen ei, joskus se vielä alkoi toimimaan jonkin patchin jälkeen. Sitten tuli taas jokin patchi ja ei ole enään aikoihin toiminut, muissa peleissä ei ole ongelmia. Lähinnä pelin asetuksia koittanut vilkuilla läpi, mutta en kauhesti ole käyttänyt vaivaa G-SYNC ongelmien paikallistamiseen.
 
Liittynyt
05.08.2018
Viestejä
412
Muilla ongelmaa päästä peliin? Herjaa Unable to access online services. PC:llä pelaan.
 

TML

yolo
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
4 309
tietääkö joku milloin tulee päivitys ?
Tietääkseni huomenna klo 9 tulee tarjolle, samalla kun itse season alkaa.
PS4 pelaajat sai tosin uuden preload systeemin ja pääsi jo lataamaan valmiiksi, Xbox ja PC ei tue moista tän pelin kohdalla....

Koko PS4 34GB, Xbox 50GB ja PC 47-54GB riippuen onko koko peli vai F2P.
Konsoleilla itse pelin koko pienenee sitten kun se on päivitetty.

Täällä infot sisällöstä, tosin ei vielä mahdollisia muutoksia aseisiin yms:

 

TML

yolo
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
4 309
tietääkö joku milloin tulee päivitys ?
Tietääkseni huomenna klo 9 tulee tarjolle, samalla kun itse season alkaa.
PS4 pelaajat sai tosin uuden preload systeemin ja pääsi jo lataamaan valmiiksi, Xbox ja PC ei tue moista tän pelin kohdalla....

Koko PS4 34GB, Xbox 50GB ja PC 47-54GB riippuen onko koko peli vai F2P.
Konsoleilla itse pelin koko pienenee sitten kun se on päivitetty.

Täällä infot sisällöstä, tosin ei vielä mahdollisia muutoksia aseisiin yms:

Tuossa vielä varmistus asialle, kello 9 tänään tulee päivitys tarjolle.
Itse en tätä ennen ole kertaakaan nähnyt kiveen hakattua (i.e. tekijöiden kertomana) patchin kellonaikaa:



Tuossa vielä muita muutoksia patchissa aiemman sisältöselostuksen lisäksi:

 

TML

yolo
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
4 309
Vähän heikosti latautuu, 2-3 MB/s kun kaistaa olis gigabitin verran.
Tässä tuntuu tulleen ekat ehkä 3 tuntia melkein täyttä kaistaa, eli siis 09-12, ja nyt tyssäs nopeudet aika monella tuohon 2MB/s luokkaan.

Mites noi pätsit, kun ne on aina tollasia 50 GB laakeja, niin kasvaako pelin viemä tila samassa suhteessa vai korvaako se vanhoja tiedostoja?
Korvaa vanhoja.
On se aiemmin jonkin verran kasvanut, mutta tämän päivityksen kohdalla pitäisi jopa hieman pienentyä pelin koko.

Ne on tässä viimeiset muutamat isot pätsit alkaneet järjestämään uudestaan pelin tiedostoja, jottan päivitykset edes vähän pienenee (olihan tuossa jossain kohtaa peräti 60GB päivitys) ja varmaan myös siksi ettei pelin koko enää kasvaisi.

Tässä juuri yksi IW työntekijä valaisi asiaa:



Tuossa toki puhutaan konsoleista, mutta ei kai pelin koko PC:lläkään enää järin ainakaan kasva.
 
Liittynyt
12.04.2018
Viestejä
362
alkuun tuli ehkä 3MB/s ja nyt sitten alle 200KB/s
ehkä sitä nyt ei sitten tarvi taas pelata pariin päivään.
 
Liittynyt
16.08.2017
Viestejä
5 796
Toivotaan että tulisi nyt edes jatkuvasti jollakin nopeudella eikä tarvitsisi käynnistellä latausta uudelleen.
Viimeksi jäi itsellä ainakin monta päivää pelaamatta, kun ei tuota latausta pysty koneen vieressä vahtaamaan ja sitten kone unohtuu "lataamaan"...
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
237 413
Viestejä
4 160 305
Jäsenet
70 408
Uusin jäsen
allun90

Hinta.fi

Ylös Bottom