Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Noni, eli tästähän oli kyse......Vissiin meni Warzone matchmaking rikki, ainakin meillä.
Useamman pelin jo ensin venaa sen 10min lämmittelyssä että peli alkaa, ja siinä vaiheessa enää 50-70 pelaajaa kun moni ei jaksa odotella.
Nyt tullut noin 50h pelattua ja takana on 4 solo voittoa ja 8 kavereiden kanssa pelattua voittoa. Pelinä paras battleroyale mitä olen pelannut, mutta iso minus siitä että ei ole ranking-systeemiä. Innostus loppunut ihan kokonaan, koska tuntuu että enään ei ole mitään uutta saavutettavaa pelissä. Sama homma normaalissa moninpelissä, peli todella hauskaa, mutta ei kiinnostusta pelata koska ei ole siinäkään mitään mitä tavoitella, kuten vaikka cs:ssä global rankki.
Ainakin image sharpeningilla terävöityyOnko muilla samaa ongelmaa kun käyttää heartbeat-sensoria, niin se lukema ei näy kunnolla?
Onko muilla samaa ongelmaa kun käyttää heartbeat-sensoria, niin se lukema ei näy kunnolla?
Jep, ränking systeemi pelistä löytyy tai ns. ELO -laskuri, mutta sitä ei pelaaja itse näe.Pelinä paras battleroyale mitä olen pelannut, mutta iso minus siitä että ei ole ranking-systeemiä. Innostus loppunut ihan kokonaan, koska tuntuu että enään ei ole mitään uutta saavutettavaa pelissä. Sama homma normaalissa moninpelissä, peli todella hauskaa, mutta ei kiinnostusta pelata koska ei ole siinäkään mitään mitä tavoitella, kuten vaikka cs:ssä global rankki.
Kenelläkään pc:llä ollut ongelmana variable zoomin lagaaminen/stutterointi sniper scopessa? Itsellä menee scope käyttökelvottomaks pidemmän etäisyyden ollessa käytössä. Lyhyemmällä taas toimii normaalisti.
Redditissä osalla ollut samaa ongelmaa, mutta ratkaisua en ole löytänyt.
Jaa, itse olen luullut että koneesta vaan loppuu paukku kesken. FPS on siis pudonnut tuossa 75:stä jonnekin 60-65 alueelle ja hirveää nykimistä, vaikka ei tuolla fps:llä juuri vielä pitäisi nykiä. Kertokaa toki jos ongelma ratkeaa. Pudotin asetuksia niin ettei menisi koskaan fps alle 75, mutta en ole vielä pelannut variable zoomin kanssa eli en tiedä auttoiko.Kenelläkään pc:llä ollut ongelmana variable zoomin lagaaminen/stutterointi sniper scopessa? Itsellä menee scope käyttökelvottomaks pidemmän etäisyyden ollessa käytössä. Lyhyemmällä taas toimii normaalisti.
Redditissä osalla ollut samaa ongelmaa, mutta ratkaisua en ole löytänyt.
Jaa, itse olen luullut että koneesta vaan loppuu paukku kesken. FPS on siis pudonnut tuossa 75:stä jonnekin 60-65 alueelle ja hirveää nykimistä, vaikka ei tuolla fps:llä juuri vielä pitäisi nykiä. Kertokaa toki jos ongelma ratkeaa. Pudotin asetuksia niin ettei menisi koskaan fps alle 75, mutta en ole vielä pelannut variable zoomin kanssa eli en tiedä auttoiko.
Tuli sitten eilen Warzone puolelle vain se muutos että nyt on Plunder quadit.
Eli tämä kuva edelleen pätee.
Pelaa yksin duo?Itse taas toivon, ettei tuota Duosia tule! Jos haluaa yksin pelaamaan Triosia, tulisi se jatkossa olemaan hyvin hankalaa, sillä parit pelaavat Duosia.
Trio sopii parhaiten tähän peliin.Pelaa yksin duo?
Itse taas toivon, ettei tuota Duosia tule! Jos haluaa yksin pelaamaan Triosia, tulisi se jatkossa olemaan hyvin hankalaa, sillä parit pelaavat Duosia.
En ole kaivannut voicea Xboxilla pelattaessa, pingaukset riittäneet. Yleensä kun yksin mennyt trioon, on tiimikaverit samaa sakkia ja peli sujuu ihan hyvin. Ongelmahan tässä on se, että jos kaikki kuolee ja vain yksi selviää gulagista, kestää rahojen keräämisessä todella kauan ja leavaaminen houkuttaa jokaista. Penaltyä voisi jakaa, mutta tietyillä ehdoilla, esim. pitäisi olla vähintään 2 minuuttia pelissä mukana ennen lähtöä.Ihmeellisiä perversioita, itsestä taas tuntuu että vaikka solo onkin tässä pelissä aivan järkyttävää kuraa niin yksin trioihin meneminen on vielä kamalampaa. Lähes poikkeuksetta tiimikaverit tuntuvat olevan niin totaalisia idiootteja että pelaisin mieluummin bottien kanssa. Ei mitään kommunikaatiota voicella eikä pingeillä, aivan älyvapaata pelaamista, ja yleensä lähdetään pelistä pois heti kun kuollaan. Mistä tulikin mieleen että tämä peli kaipaa kunnon penaltyjä leavaamisesta.
Jaa, itse olen luullut että koneesta vaan loppuu paukku kesken. FPS on siis pudonnut tuossa 75:stä jonnekin 60-65 alueelle ja hirveää nykimistä, vaikka ei tuolla fps:llä juuri vielä pitäisi nykiä. Kertokaa toki jos ongelma ratkeaa. Pudotin asetuksia niin ettei menisi koskaan fps alle 75, mutta en ole vielä pelannut variable zoomin kanssa eli en tiedä auttoiko.
Nyt kun mietin olen tästä game modesta kuullut, mutta enpä ole ajatellut asiaa omalla koneella.
Trioissakin tuntuu olevan vähän tehtävien loppuminen (varsinkin loottitehtävien) ja lootin loppuminen jo toisella alueella ongelmana, niin mitenhän duossa sitten käy...
Jotkut aseet löytää aina, mutta rahan kerääminen on aika työlästä varsinkin jos alue tulee sillein että jo eka ympyrä on osittain pelialueen ulkopuolella.
Mut odotettu pelimuoto kyllä ja varmasti tulee pelattua, katsellaan ensiviikolla mitä tunnelmia.
Onkohan mitää infoa millo season 4 tulee?
Huh, Grau nerffiä ei mainittu, tosin ne ovat ennenkin salaa säätäneet asetta.
Toivottavasti tulisi pian. Olen nimittäin odottanut julkaisusta lähtien että sen lisäisivät peliinJulkaisivat seasonista myös roadmapin, niin sieltä selviää että jossain kohtaa tulee erikoismoodina realism BR.
Saa sitten jatkuvasti tarkistella onko armorit täynnä vai ei.
Joo ei pysty.Muilla myös sitå, että ennen matsia otettavassa "lämmössä" ei enää pysty lahtaamaan kaikkia? Tulee vaan armor-hittejä ja jollain randomilla jonkun pystyy tappamaan, tai sitten et pysty toista tappamaan mutta toinen pystyy sinut tappamaan?
Sinänsä tällä mitään merkitystä, mutta ei ainakaan itsellä toimi peli tämän osalta niin kuin ennen.
jassoo..näköjään br soolossa pakottavat pistään crossplayn päälle!! (ps4) Ei näin..
Ei kyllä pakota. Juuri tänään pelasin PS4 only. Kysyy kyllä vanhaan malliin haluaako aktivoida Crossplayn, mutta ei pakota.jassoo..näköjään br soolossa pakottavat pistään crossplayn päälle!! (ps4) Ei näin..
En tiiä auttaako mut ite ainaki joutu edellisessä(ja vanhemmissa) codissa avaamaa Elisan kaapeli boksista portteja jotta sai mikin toimimaa.. Muistaaksee nykysellä VDSL boksilla sitä ei o tartten tehä tai ei o ainakaa poika valittan ettei mikki toimi sen vähä mitä tätä on pelan.Onkos kenelläkään tietoa mikä mättää kun boksilla pelaan niin mikki ei toimi lainkaan...jos asetuksista kokeilee niin näyttäisi toimivan mutta heti ku menee pelaamaan niin ei minkäänlaista reaktiota.yhteydestä ei pitäis olla kiinni koska 200 meganen kaapeli kyseessä ja muissa peleissä kyllä toimii...ei vain tässä.tää ongelma on tullu vasta vöhä reilu pari kk sitten koska sillon toimi ha pystyi pelin sisäisellä chatilla jutteleen ihan normaalisti.