Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jep. Pingit 500-600 ja PL 20-40% luokkaa. Aikamoista lottoa oli pelata.Serverit taas ihan kunnossa, ping huitelee normaalin 100 sijaan 600:sa
Vastustaja yllättää liikkumalla kyykyssä??
Tai käyttää dead silent perkia?
Joo sais kyllä.... tässä ehkä eniten Battlefield sarjan parista tutun tubettajan video aiheesta.Sais kyl tehä noille huijareille jotaa pikkuhiljaa, ei päivää ilman huijareita täs pelissä..
Jaksoin vihdoin käydä lataamassa tuon 170GB "päivityksen". Ensimmäisessä pelissä sijoittanut lähes täydellisesti sisätiloihin ja oven edessä claymore valmiina. Heti kun vihollinen astuu ovesta sisään ja miina räjähtää, niin ruudulle iskee mustat laatikot ja varmasta taposta tuleekin Gulag reissu. Killcamissa toki kaikki näkyy normaalisti..
Johan ketjussa on keskusteltu aiemminkin että päivitys bugaa. Niillä joilla on koko peli ostettuna voi tulla päivitys muodossa lataa koko peli.Koskas tommonen on tulossa/tullut vai mikä tämä 170gb päivitys on?
Näytönohjaimen kellotukset aiheuttaa ainakin itsellä tuollaisia mustia laatikoita.Jaksoin vihdoin käydä lataamassa tuon 170GB "päivityksen". Ensimmäisessä pelissä sijoittanut lähes täydellisesti sisätiloihin ja oven edessä claymore valmiina. Heti kun vihollinen astuu ovesta sisään ja miina räjähtää, niin ruudulle iskee mustat laatikot ja varmasta taposta tuleekin Gulag reissu. Killcamissa toki kaikki näkyy normaalisti..
Vakioilla mennään ainakin täällä.Näytönohjaimen kellotukset aiheuttaa ainakin itsellä tuollaisia mustia laatikoita.
Jaa näemmä viime yönä rekat poistettu soolosta.
Eilen päivällä mut vielä moisella onnistuttiin niittaa.
Aloitin pelaamaan n. viikko sitten eli on hyvin mielessä miltä tämä tuntui alussa. Loadout-dropit oli tosiaan aivan turhia kun ei ollut mitään auki eikä tiennyt mikä ase sopii itselle. Niitä sai kumminkin auki ihan hyvää vauhtia, kun jatkoi vain pelaamista. Plunderissa on hyvä harjoitella ja kokeilla aseita, kun siellä spawnataan loadoutin kanssa ja kuoleman jälkeen pääsee takaisin mutta silti on muuttuvia tavoitteita eikä peli ole pelkkää deathmatchiä.- Loadout Drop on liian hyvä (F2P Warzone pelaajilla menee kauan saada aseet hyviksi + vähentää BR "tyyliä" pelistä)
- Loadout Drop on myös aivan liian halpa kun Quad -moodissakin hinta sama 10 000 eli kaikki squadit ostavat sen välittömästi
Jaa, mä luulin että reikäjuusto loot oli jokin PC puolen bugi. Siis sitä tapahtuu myös pleikalla?Ehkä tuo reikäjuusto loot liittyy myös matalampaan resoon?
Joo tuli samantapasia ominaisuuksia iteki huomattua PC:llä ku vaihto 24" ,120hz ,1080p näytön--> 31.5" 144hz ,1440p näyttöö.. 2k resolla kaikki low:lla näyttää huomattavast paljo selvemmälle ja paremmalle peli ku mitä 1080p kaikki täysillä(paitti blurrit, grainit ym)Ps4prolla näyttää kyllä tosi paljon paremmalta 4k:lla kuin 1080p näytöltä kaikki ultralla. Oisko se aika päivittää näyttökin sit. Ehkä tuo reikäjuusto loot liittyy myös matalampaan resoon?
Ilmeisesti tuo on paras snipa, nopein luoti joka on erittäin jees Warzonessa.HDR variable zoom scopella.
Siis pleikalla on loottilaatikot ihan nätit, mutta itsellä tosin kokemusta vain 4k, kun prolla pelailen. Pc:llä näyttää ihan yrjöltä. Liekkö tuo Filmic smaa bugaa tjsp?Jaa, mä luulin että reikäjuusto loot oli jokin PC puolen bugi. Siis sitä tapahtuu myös pleikalla?
Niin juu, meni ohi tuo tarkennus että ultralla. Eli selvästi PC:stä kyse kun puhuit 1080p.Siis pleikalla on loottilaatikot ihan nätit, mutta itsellä tosin kokemusta vain 4k, kun prolla pelailen. Pc:llä näyttää ihan yrjöltä. Liekkö tuo Filmic smaa bugaa tjsp?
Näkeekö sitä grafiikkabugia ukosta lobbyssä? Mietin vain jos noita efektjä togglaa yksi kerrallaan päälle ja pois. Lobbyssä sen näkisi niin nopeasti.Mulla on käytössä toi Filmic SMAA T2X, ei siis pitäisi olla siitä kiinni.
Niin juu, meni ohi tuo tarkennus että ultralla. Eli selvästi PC:stä kyse kun puhuit 1080p.
En tiedä mikä siinä bugaa, itsellä 1080p ja ei näytä mikään yrjöltä. Jos siis unohdetaan että toki mulla low graffat, eli ei näytä erityisen nätiltä, mutta ei siellä mikään ns. rikkinäiseltä näytä.
Mulla SMAA 1x ja Filmic Strength 1.00.
Ambient Occulsion, Screen Space Reflection (SSR), World Motion Blur ja Weapon Motion Blur pois päältä.
Tälläinenhän siellä lukee Filmic Strength kohdalla:
Eli jos AA on noista toinen, niin sitten Filmic Stength voi olla muuta kuin 1.00. Jos AA on muu, pitää tuon olla 1.00. Muuten tulee jotain visual noise (?) ongelmia.
Tämä siellä myös mainitaan:
Eli jos ei ole noista toinen, pitää noi blur hommat olla pois päältä. Ilmeisesti siis world motion blur ja weapon motion blur. Sama homma tässäkin, jos menee kombot väärin on taas noita jotain visual noise issueita.
Siellähän on myös niissä Shadow & Lighting asetuksissa kohdissa Ambient Occulsion js SSR kohdissa samoja varoituksia, että AA pitää olla tietty jos ne ovat päällä.
tl;dr jos on mikä vaan seuraavista päällä pitää olla SMAA T2X tai Filmic SMAA T2X:
Ambient Occulsion, Screen Space Reflection (SSR), World Motion Blur, Weapon Motion Blur, Filmic Strength muu kuin 1.00.
Voisiko siis reikäjuusto johtua jostain näiden ns. väärästä yhdistelmästä.
Näkeekö sitä grafiikkabugia ukosta lobbyssä? Mietin vain jos noita efektjä togglaa yksi kerrallaan päälle ja pois. Lobbyssä sen näkisi niin nopeasti.
Jos löytyisi syypää.
Voisi nyt kuitenkin kuvitella että jokin asetuksien yhdistelmä tuota tekee... tai yksi tietty asetus tilanteessa X.
Juu ei. Itse olen käynyt läpi kaikki mahdolliset asetukset ja yhdistelmät. Mikään ei vaikuta tuohon reikäjuustoloottiin. Ihmeen vähän siitä on missään valitettu, vaikka tuntuu olevan suht yleinen ongelma. Toki ei estä pelaamista, mutta häiritsee sitä jonkun verran ja ärsyttää.
On tuo pelikohtaisesti ollut valittavissa jo pidemmän aikaa. Yleinen kaikkeen käyttöön vaikuttava asetus tuli nyt vasta hiljattain. Jokatapauksessa itse pidin sharpeningia täysillä kun 1080p oli resona. Muuten näytti melkoisen blurrilta.Nvidian asetuksista olen pitänyt Sharpen -asetuksen pelille 0.50 prosentilla, 1080p resolle ok parannus. Tuo säätö tuli ajureihin about kuukausi sitten.
Kyllä mulla on äänet ihan rikki, 2 vihua yläkerrassa, ei pienintäkään askelääntä, kuulu vaan kun avasivat loottilaatikon, ja sen jälkeen juoksivat alakertaan ääneti.
Satunnaisia kaatumisia itellä ja pelikavereilla, uusimmat nvidian ajurit ratkas ainaki itellä ja muutamalla kaverilla satunnaiset DX errorit.Kaatuileeko teillä tämä peli? Itsellä vähintään kerran per sessio kaatuu desktopille, välillä tekee sitä että kun alkaa kaatuilemaan niin kaatuu joka matsi kunnes käynnistää tietokoneen uudelleen. Sama homma kahdella kaverillani myös, yleensä pelisessiot loppuu siihen kun jollain alkaa kaatuilemaan mikä on aika harmillista.
Kaatuileeko teillä tämä peli? Itsellä vähintään kerran per sessio kaatuu desktopille, välillä tekee sitä että kun alkaa kaatuilemaan niin kaatuu joka matsi kunnes käynnistää tietokoneen uudelleen. Sama homma kahdella kaverillani myös, yleensä pelisessiot loppuu siihen kun jollain alkaa kaatuilemaan mikä on aika harmillista.
Kaatuileeko teillä tämä peli? Itsellä vähintään kerran per sessio kaatuu desktopille, välillä tekee sitä että kun alkaa kaatuilemaan niin kaatuu joka matsi kunnes käynnistää tietokoneen uudelleen. Sama homma kahdella kaverillani myös, yleensä pelisessiot loppuu siihen kun jollain alkaa kaatuilemaan mikä on aika harmillista.