Call of Duty: Warzone (F2P Battle Royale PC/PS4/XB1)

Ei noita crateja ja loottia saa reiättömäksi, vaikka mitä asetuksia säästää. Se on jännä, kun spectatessa ne näyttää normaalille... Kauempaa välillä pirun vaikea tunnistaa, mitä loottia maassa on, kun ihan semmosta valkosta pistettä vaan. Ihan ku joku paska läpinäkyvyystextuuri.
 
Viimeksi muokattu:
Mitä tarkoittaa kun tulee "Disc Read error 5.0"?? Ilmasessa nettipelissä tulee tommonen valitus ja peli kaatuu :confused2:

Niin ja kyllä nyt lataa komiasti päivitystä Europen puolelta :thumbsup:
 
Mitä tarkoittaa kun tulee "Disc Read error 5.0"?? Ilmasessa nettipelissä tulee tommonen valitus ja peli kaatuu :confused2:

Niin ja kyllä nyt lataa komiasti päivitystä Europen puolelta :thumbsup:
Itsellä tuli tuota aikanaan ja ainoastaan pelin uudelleen asennus auttoi.
 
Eikö muilla tosiaan ole PC:llä lootit tällaisia sumeita/rakeisia? Millä ihmeellä nuo saisi siistiksi. Nvidian 1060 on tällä hetkellä käytössä, jos se vaikuttaa. Peliasetuksiakin olen yrittänyt rukkailla muttei se tunnu vaikuttavan

1586542550235.png
 
Eikö muilla tosiaan ole PC:llä lootit tällaisia sumeita/rakeisia? Millä ihmeellä nuo saisi siistiksi. Nvidian 1060 on tällä hetkellä käytössä, jos se vaikuttaa. Peliasetuksiakin olen yrittänyt rukkailla muttei se tunnu vaikuttavan

1586542550235.png

Ei ole
 
Ei noita crateja ja loottia saa reiättömäksi, vaikka mitä asetuksia säästää. Se on jännä, kun spectatessa ne näyttää normaalille... Kauempaa välillä pirun vaikea tunnistaa, mitä loottia maassa on, kun ihan semmosta valkosta pistettä vaan. Ihan ku joku paska läpinäkyvyystextuuri.
Eikö muilla tosiaan ole PC:llä lootit tällaisia sumeita/rakeisia? Millä ihmeellä nuo saisi siistiksi. Nvidian 1060 on tällä hetkellä käytössä, jos se vaikuttaa. Peliasetuksiakin olen yrittänyt rukkailla muttei se tunnu vaikuttavan
Täällä painitaan saman ongelman kanssa... Asetuksia säädelty ja käännelty vaikka miten, eikä mikään toimi. Näyttiksenä hyrrää 5700 XT.
 
Täällä painitaan saman ongelman kanssa... Asetuksia säädelty ja käännelty vaikka miten, eikä mikään toimi. Näyttiksenä hyrrää 5700 XT.
Mukava kuulla ettei johdu Nvidiasta, ikävää että ongelmaa on myös AMD:llä :/
 
Eikö muilla tosiaan ole PC:llä lootit tällaisia sumeita/rakeisia? Millä ihmeellä nuo saisi siistiksi. Nvidian 1060 on tällä hetkellä käytössä, jos se vaikuttaa. Peliasetuksiakin olen yrittänyt rukkailla muttei se tunnu vaikuttavan

1586542550235.png
Kyllä täällä ainakin on sama ongelma, en ole jaksanut välittää tuosta.
 
Eikö muilla tosiaan ole PC:llä lootit tällaisia sumeita/rakeisia? Millä ihmeellä nuo saisi siistiksi. Nvidian 1060 on tällä hetkellä käytössä, jos se vaikuttaa. Peliasetuksiakin olen yrittänyt rukkailla muttei se tunnu vaikuttavan

1586542550235.png
Kyllä itellä on ja kaikki asetukset ihan täysillä. Olen luullut että kuuluu olla ton näkösiä nuo. Ei haittaa yhtään :thumbsup:
 
Kyllä itellä on ja kaikki asetukset ihan täysillä. Olen luullut että kuuluu olla ton näkösiä nuo. Ei haittaa yhtään :thumbsup:

Eilen illalla katselin Jack Fragsin videota pelistä ja sillä oli saman näköstä kuraa cratet ja lootti... Onkogan nuo oikeasti kenelläkään "normaaleja"?
 
Siis miksi ne poisti trion?

Tässähän on puhtaasti kyse playlistien määrän ja matchmaking ajan tasapainottelusta. Mitä enemmän playlisteja, sitä pidempi aika kuluu pelin alkua odotellessa. Noin periaatteessa siis. Meillä pelaajilla ei valitettavasti ole käytössä dataa kuinka paljon pelaajia milläkin playlistilla on.

Pelinkehittäjä ei varmastikaan halua tilannetta, missä playlisteja on niin paljon, että osaan niistä joutuu odottelemaan peliä minuuttitolkulla.
 
Ainakin omalla kohdalla on, joka kerta kun joku pääsee yllättämään selän takaa niin ei ole pienintäkään ääntä kuulunut ennenkuin on ihan selän takana, jokaisella kerralla tuskin on ninja ollut päällä
Vastustaja yllättää liikkumalla kyykyssä??
 
Ainakin omalla kohdalla on, joka kerta kun joku pääsee yllättämään selän takaa niin ei ole pienintäkään ääntä kuulunut ennenkuin on ihan selän takana, jokaisella kerralla tuskin on ninja ollut päällä
Tai käyttää dead silent perkia?
 
Tässähän on puhtaasti kyse playlistien määrän ja matchmaking ajan tasapainottelusta. Mitä enemmän playlisteja, sitä pidempi aika kuluu pelin alkua odotellessa. Noin periaatteessa siis. Meillä pelaajilla ei valitettavasti ole käytössä dataa kuinka paljon pelaajia milläkin playlistilla on.

Pelinkehittäjä ei varmastikaan halua tilannetta, missä playlisteja on niin paljon, että osaan niistä joutuu odottelemaan peliä minuuttitolkulla.

No siitä tuskin on pelkoa näin kokrona aikana, vaikka olisi vielä 10 moodia lisää... :kahvi:
 
Eikö muilla tosiaan ole PC:llä lootit tällaisia sumeita/rakeisia? Millä ihmeellä nuo saisi siistiksi. Nvidian 1060 on tällä hetkellä käytössä, jos se vaikuttaa. Peliasetuksiakin olen yrittänyt rukkailla muttei se tunnu vaikuttavan

1586542550235.png
Onko tällaisilla asioilla nyt yhtään mitään merkitystä?
 
Onko tällaisilla asioilla nyt yhtään mitään merkitystä?
On. Ensinnäkin ulkonäköseikka, mutta tärkeämpää pelaamisen kannalta on, ettei aseista saa mitään selvää vähänkään kauempaa ja useiden aseiden kasoista ei meinaa saada poimittua haluamaansa kun ei tiedä mistä mikäkin ase alkaa ja mihin toinen loppuu (niitä ei erota ulkoisesti toisistaan) .
 
Onko tällaisilla asioilla nyt yhtään mitään merkitystä?


On. Ensinnäkin ulkonäköseikka, mutta tärkeämpää pelaamisen kannalta on, ettei aseista saa mitään selvää vähänkään kauempaa ja useiden aseiden kasoista ei meinaa saada poimittua haluamaansa kun ei tiedä mistä mikäkin ase alkaa ja mihin toinen loppuu (niitä ei erota ulkoisesti toisistaan) .

Juu ei se niin haittaisi, jos lootista saisi oikeesti selvää kauempaa. Kyl toi jonkin verran häiritsee pelaamista, eli ei ole pelkästään kosmeettinen haitta.
 
On kyllä ollut hävyttömän huono vakaus tällä pelillä. Välillä lagailee ihan sikana ja nyt tällästä paskaa...hintalaatusuhde aika huono vaikka ei maksa mittää
 
Eikö ne korjattu? Dr disrespect ainakin sanoi että hittolainen, askeläänet on korjattu.
Sanoi juu.
Tälläinen korjaus patch notes luki:

Some footstep sounds while ADS and crouched were cut short on the distance you could hear them, depending on the surface type

Tuo ei toki kuulosta siltä että korjaisi yleisellä tasolla, ellei tuon and pitäisi olla or.
Toki onhan se nähty että kaikkia muutoksia ei aina mainita.
 
Minulla ei ole omasta mielestäni mitää ongelmia kuulla askelääniä. Jopa suuntaa pystyy päättelemään hyvin.

Boost high päällä ja sbx g6 käytössä.
 
Viimein tuli ladattua ja aloitettua pelaamaan, liikkuvuus taistelut ym kaikinpuolin parempia mitä pubgissa ja myös pyörii hyvin vaikka rauta ei ole parhainta uutta 1440p, jossain 70-80fps maksimiasetuksilla. Todella mukavaa mättöä ja vaihtelua pitkästä aikaa. Ison miinuksen annan siittä kun vanhat kuulokkeet hajosi ja joutuu kaijuttimilla pelata eikä saa täyttä pelikokemusta. Sen puolen mukava että taistelut tulevat nopeasti ja takaisinkin peliin pääsee vielä. Pugb omat hyvät puolet mutta mikään ei vituta enempää kuin että keräät sen 30-40min kamoja ja kuolet instana viholliselle, en ole tätä kyllä pelannut sen jälkeen enään kun toinen mappi julkaistiin.
 
Viimeksi muokattu:
Iskipä joku no xp bugi päälle. Kaksi peliä SKS:llä ilman attachmentteja ja ei edistynyt ei.

Redditissä menossa myös ketju.
 
Liittyyköhän mitenkään toisiinsa kun viime yönä tuli vajaan 200MB päivitys mistä ei löydy mitään infoa, ja samalla kehittäjä twiittasi moisen:



Päivitys saattoi toki olla vain PC:llä.

Pitäisiköhän tuon lukeman olla että nyt bannasivat 70,000 lisää? Koska viimeeksi se oli 50,000.
20,000 lisää tässä välissä tuntuisi melkoisen vähäiseltä populaatioon suhteutettuna.
 
Minulla ei ole omasta mielestäni mitää ongelmia kuulla askelääniä. Jopa suuntaa pystyy päättelemään hyvin.

Boost high päällä ja sbx g6 käytössä.
Kyllä tässä välillä ääniä vain katoaa. Äänettömiä autoja nähny 10m päässä ajavan. Gulag ollu joskus ilman ääniä ja askeläänissä myös ongelmia.
Talon sisällä saatat kuulla auton äänet mutta liikut metrin oikealle niin et enää kuulekkaan. Samoin välillä käy niin että vain osa tiimistä kuulee kaukaa tulevan ammuskelun vaikka kaikki seisovat lähellä toisiaan.
 
Kyllä tässä välillä ääniä vain katoaa. Äänettömiä autoja nähny 10m päässä ajavan. Gulag ollu joskus ilman ääniä ja askeläänissä myös ongelmia.
Talon sisällä saatat kuulla auton äänet mutta liikut metrin oikealle niin et enää kuulekkaan. Samoin välillä käy niin että vain osa tiimistä kuulee kaukaa tulevan ammuskelun vaikka kaikki seisovat lähellä toisiaan.
Ainoa asia johon osaan samaistua on tuo että loittonevan auton äänet katkeaa kuin seinään. Äänissä on nähdäkseni joku etäisyysraja, jolloin ne vaan loppuu versus hiljentyminen kohti nollaa.

Hölmöä, mutta raja on niin pitkä että ei se vaikuta.
 
PUBG:a on takana lähes 3000h ja olin erittäin epäileväinen kun COD:it ei ole koskaan napanneet, mutta viikonlopun perusteella tämä on oikein hyvä. Pääsin heti pelaamaan io-techin tuttuun squadiin mutta silti ensimmäiset pelit eivät olleet hyviä, koska mistään ei tajunnut mitään. Nyt kun hommat on selvillä niin kyllä tätä ennemmin pelaa kuin PUBG:a.
 
Nyt kun hommat on selvillä niin kyllä tätä ennemmin pelaa kuin PUBG:a.
Sanoisin että itselle suurin kynnys enää palata PUBG mm. Warzone myötä on ihan se, että se tuntuu niin jumalattoman kököltä. Siis itse pelaaminen, tai ehkä tarkemmin ukkojen liikkeet yms.
Se peli vaatisi kokonaan uuden enginen tms että itse jaksaisin sitä enää pelata.

Eikä tähän ole vaikuttanut vain Warzone, vaan ylipäätään muiden FPS pelien pelaaminen sen jälkeen kun pelasi vielä lähinnä vain PUBGia. Kokoajan nousee kynnys pelata PUBG, ja nyt se taitaa olla jo liian korkea kun sai uuden toimivan BR pelin.
 
  • Tykkää
Reactions: |le
Oikeesti. Siis kuinka paljon tässäkin pelissä on hakkereita!? Miten V*****A armon vuonna 2020 ei pystytä tekemään sellaista järjestelmää, että nuo syöpäläiset lähtevät automaattisesti hiuksista V***uun kun ylimääräisiä ohjelmia havaitaan käytössä?

Sen jälkeen kun olet saanut puolet kaikista pelin tuomista latenssi-, prossu- ja grafiikkaongelmista selätettyä, tulee jokaisella serverillä vastaan wallhack/aimbot sankareita.
 
Oikeesti. Siis kuinka paljon tässäkin pelissä on hakkereita!? Miten V*****A armon vuonna 2020 ei pystytä tekemään sellaista järjestelmää, että nuo syöpäläiset lähtevät automaattisesti hiuksista V***uun kun ylimääräisiä ohjelmia havaitaan käytössä?

Sen jälkeen kun olet saanut puolet kaikista pelin tuomista latenssi-, prossu- ja grafiikkaongelmista selätettyä, tulee jokaisella serverillä vastaan wallhack/aimbot sankareita.

Hardwarebannit, peleihin rekisteröityminen verkkopankkitunnuksilla ja kiinni jääneille huijareille jokasunnuntainen julkinen selkäsauna torilla voisi auttaa näiden syöpäläisten kanssa.
 
Jos edes tulisi edes se hardwarebanni nyt kärkeen, sillä luulisi olevan vaikutusta.
Tai en tiedä, ehkä ei ole jos senkin voi kiertää. Mites se on toiminut Apexissa, kellään tietoa?
 
Sanoisin että itselle suurin kynnys enää palata PUBG mm. Warzone myötä on ihan se, että se tuntuu niin jumalattoman kököltä. Siis itse pelaaminen, tai ehkä tarkemmin ukkojen liikkeet yms.
Se peli vaatisi kokonaan uuden enginen tms että itse jaksaisin sitä enää pelata.

Eikä tähän ole vaikuttanut vain Warzone, vaan ylipäätään muiden FPS pelien pelaaminen sen jälkeen kun pelasi vielä lähinnä vain PUBGia. Kokoajan nousee kynnys pelata PUBG, ja nyt se taitaa olla jo liian korkea kun sai uuden toimivan BR pelin.

Sama on itsellä PUBG kanssa, tosin en ole moneen moneen kuukauteen enää harkinnutkaan palaamista. Se on vain aivan älyttömän hidas, kankea, tönkkö, ja kaikki muut vastaavat termit. Kaipaisi täysin uutta pelimoottoria kuten sanoitkin.
 
Cheattereiden määrä on alkanut karkaamaan kyllä käsistä pahasti, yleensä monta kertaa peli-illan aikana joutuu kill camista toteamaan että taashan siellä oli aimbotteri kun tappoi. Välillä niitä ehtii nähdä jo warm upissa. Selvästikään anticheat ei toimi alkuunkaan riittävän hyvin, jos sellaista edes onkaan tässä. Tuskin on, cheattereiden määrästä päätellen. Luulisi että lafka, joka on tehnyt niinkin monta CoD sarjan peliä multiplayereineen päivineen, kykenisi edes jollain tapaa torjumaan noita ihan proaktiivisesti, eikä vain viikon pari myöhässä tulevissa bänniaalloissa.

Ja minkä helvetin takia se pelaajien reporttaaminenkin pitää olla niin vaikeata?? Aivan uskomatonta. Ei riitä että niitä cheattereita on aivan naurettavan paljon, niiden reporttauskin on tehty naurettavan vaikeaksi, niin vaikeaksi että joku salaliittoteoristi voisi vetää ties mitä johtopäätöksiä.

Pystyn hyvin samaistumaan myös noihin ääniongelmiin, todella usein on vaikeata paikantaa vihollisen liikkeitä askelten perusteella. Ja ei, aina ei ole kyseessä Dead Silence. Usein askeleet kyllä kuulee, mutta mahdotonta sanoa mistä päin. Suunnan tunnistettavuus ei ole edes samalla planeetalla esim. CS:GO:n kanssa. Mutta tämä nyt on aivan mitätön ongelma verrattuna tuohon cheattereiden määrään.

Harmillista sinäänsä kun muuten peli on aivan loistava. Paras Battle Royale mitä tähän mennessä on tehty. Jos tuolle cheatteriongelmalle saadaan tehtyä vielä jotain niin aika hiljasta on että koskaan pitäisi esim. PUBG:iin koskea.
 
Ja minkä helvetin takia se pelaajien reporttaaminenkin pitää olla niin vaikeata?? Aivan uskomatonta. Ei riitä että niitä cheattereita on aivan naurettavan paljon, niiden reporttauskin on tehty naurettavan vaikeaksi, niin vaikeaksi että joku salaliittoteoristi voisi vetää ties mitä johtopäätöksiä.
Niinpä! Vielä kun tietäisi edes kuka se oli kun sinut tappoi, kun aina ei edes tule kill cam:ia... Vai onkohan vika penkin ja pelin välissä :D? PC:lla reporttaaminen olisi kyllä nickin selvityksen jälkeen suht helppo homma, kun hakee niiden 100 joukosta sen yhden.
 
Juu eilen tuli taas kaveri joka veti 35 tappoa yhteen peliin ja nakutti surutta seinien läpi.

Mathmaking on hiukan häirinnyt viime päivinä. Nimittäin peli on muutaman kerran päättänyt heittää USA:n servulle. Tästä saa vissiin kiittää skill based matchmakingiä, jonka mielestä saman tasoset vastustajat ovat tärkeämpiä mitä hyvä yhteys serveriin. Tämän lisäksi packet loss servut, tai sitten yhdellä squadin jäsenellä on 1000ms viive serveriin. Yllättävän usein on saa warm up vaiheen aikana vaihtaa serveriä.
 
Saas nähdä miten tuo SKS toimii tuossa Warzonessa nyt kun saanut sen nostettua tuonne 32 levelille, että sai järkevän scopen käyttöön. Multiplayerissä aika kone mun mielestä :D
 
Jos edes tulisi edes se hardwarebanni nyt kärkeen, sillä luulisi olevan vaikutusta.
Tai en tiedä, ehkä ei ole jos senkin voi kiertää. Mites se on toiminut Apexissa, kellään tietoa?

Paha sanoa Apexista, mutta itse sen yli 500h Fortnitea pelanneena en ole törmännyt kuin kouralliseen cheattereita ja nekin olen replay moden kautta käynyt jälkikäteen raportoimassa. Pari kertaa nähnyt killfeedissä banhammerin.

Outoa miten näitä ei muka saada kuriin, luulisi herran vuonna 2020 olevan jonkinlaiset järjestelmät näiden tunnistamiseksi. Saisi suosiolla olla replay mode tässäkin pelissä niin voisi jälkikäteen käydä sieltä tsekkaamassa miltä se meno vastustajan silmistä näytti.
 
Pieni playlist päivitys, trio hävisi taas ja tilalla on joku snipers & shotgun only BR.
Ryhmän koosta ei lue mitään, onko trio kun se hävis vai... ?

Noh, duo ei ainakaan tullut. :(

EDIT: On trios se snipers & shotguns:

PLAYLIST UPDATE:
  • Warzone
    • Adding "Scopes and Scatter Guns" BR Trios playlist - Snipers and Shotguns only (Replaces regular BR Trios)
GENERAL FIXES:
  • Fixed an issue on PC where players would lose the ability to use Field Upgrades purchased when replacing Armor Plates while in the Buy Station menu
  • Upon picking up a dropped SKS, the initial raise audio would be heard globally. This has been fixed.
  • Fix for Azur’s “Brother’s Keeper” skin displaying the incorrect headgear while in the multiplayer squad walk
  • Added icons to the killcam to show if you were killed by someone using Dead Silence or Stopping Power
  • Fix for the stats graph for the Renetti appearing incorrectly

 
Viimeksi muokattu:

Statistiikka

Viestiketjuista
257 836
Viestejä
4 485 329
Jäsenet
74 004
Uusin jäsen
S Mike

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom