Call of Duty: Warzone (F2P Battle Royale PC/PS4/XB1)

Mukava fiilis jäi 4 hengen squadissa 8 tunnin session jälkeen. Ei puuduttanut missään vaiheessa. Kartta tosin tulee tutuksi liian nopeasti.
 
Tai sitten kyseessä on smurffi SBMM:n kiertämiseen? Ei tuota ilman gameplayta voida heittää huijaripooliin. Spectaamallahan nuo huijarit paljastuu helpoiten, peliäly ja liikkuminen alkeellista, mutta osuu sitten tappavalla tarkkuudella, seems legit. :D

Smurffaaminen on yhtä lailla kiellettyä pelin TOSissa kuin cheattaaminenkin.
 
Varmasti on kiellettyä, kuinka tuota onnistutaan valvomaan onkin sitten aivan eri juttu.
Sepä, etenkin kun se on täysin validi skenaario että samassa taloudessa on kaksi henkilöä kellä omat tilit ja pelaa samalla koneella.
Lonkalta tuntuu että menee lähes mahdottoman puolelle estää smurffaus.
 
Sepä, etenkin kun se on täysin validi skenaario että samassa taloudessa on kaksi henkilöä kellä omat tilit ja pelaa samalla koneella.
Lonkalta tuntuu että menee lähes mahdottoman puolelle estää smurffaus.

Hardwarebannilla molemmat ulos, voivat ratkaista erimielisyydet sitten kotona vaikka sukkasaippualla.
 
Sepä, etenkin kun se on täysin validi skenaario että samassa taloudessa on kaksi henkilöä kellä omat tilit ja pelaa samalla koneella.
Lonkalta tuntuu että menee lähes mahdottoman puolelle estää smurffaus.

Miten tämä skenaario liittyy smurffaamiseen? Jos molemmat pelaa omalla tilillä omalla taitotasollaan niin hommahan on kunnossa. Smurffi on kaveri jolla on tuore tili mutta veteraanin pelitaidot.
 
Hardwarebannilla molemmat ulos, voivat ratkaista erimielisyydet sitten kotona vaikka sukkasaippualla.

HW bannilla myös syytön pois pelistä? Nythän kuulostaa varsin tuuhealta toiminnalta. :D

Miten tämä skenaario liittyy smurffaamiseen? Jos molemmat pelaa omalla tilillä omalla taitotasollaan niin hommahan on kunnossa. Smurffi on kaveri jolla on tuore tili mutta veteraanin pelitaidot.

Niin tässähän käsiteltiin sitä problematiikkaa kuinka erotella ainoastaan TOS:n vastaiset käyttäjät, jos samalla koneella on useampi käyttäjä.
 
Minusta toimiva konsti olisi -ja aika helppo toteuttaakin-, että pysyvät bannit annetaan helposti kaikille huijareilla ja uudella tunnuksella olisi kaikki tutoriaalit pakko pelata ennen kuin pääsee onlineen. Tuskin hakkerit niitä jaksais kovin montaa kertaa pelata läpi, vaikka ne tuossa pelissä nyt onkin lyhyitä
 
Kohta olis ebayssa myynnissä pirusti accounteja "ONLINE READY NO TUTORIALS NEEDED" :D
 
Pelkkää plunderia account lvl50 asti, sit vasta Warzoneen. Tosin tuo varmaan pelottaisi suurimman osan uusista pelaajista suoraan pois, on se vaan niin paska pelimuoto.
 
Pelkkää plunderia account lvl50 asti, sit vasta Warzoneen. Tosin tuo varmaan pelottaisi suurimman osan uusista pelaajista suoraan pois, on se vaan niin paska pelimuoto.
Mitä huonoa siinä sinusta on? Tappojakin siellä voi kerätä, jos siitä on enemmän kiinnostunut. Ei siellä tietenkään TDM:n määrään asti pääse tapoissa, mutta sitähän se ei tosiaankaan ole
 
Pelkkää plunderia account lvl50 asti, sit vasta Warzoneen. Tosin tuo varmaan pelottaisi suurimman osan uusista pelaajista suoraan pois, on se vaan niin paska pelimuoto.

Varmaan makuasia, koska omasta mielestäni Plunderi on keskimäärin huomattavasti hauskempaa hiekkalaatikkoräimintää kuin tiukkapipoinen BR ähellys.
 
Näemmä aukesi just F2P Warzone pelaajille myös normi multiplayerista osa.

On kyllä hassua että tuon takia otetaan pois BR solo....... mikä siinä on niin vaikeaa pitää enemmän noita vaihtoehtoja?
Noh, todellisuudessa kyse taitaa olla rahasta. Solo pois, ja MP ilmaisena niin sitä sitten tahkotaan yksin. Sitten todetaan että onhan tämä ihan jees, ja ehkä ostetaan koko peli.

Veikkaan että sama se on noiden kanssa kun poistetaan vaikka trio, tai ei tuoda (vielä) tarjolle duo.
Tässä ei kyllä voi olla kyse siitä etteikö riittäisi pelaajat matseihin jos olis aina quad/trio/duo/solo.
 
Näemmä aukesi just F2P Warzone pelaajille myös normi multiplayerista osa.

On kyllä hassua että tuon takia otetaan pois BR solo....... mikä siinä on niin vaikeaa pitää enemmän noita vaihtoehtoja?
Noh, todellisuudessa kyse taitaa olla rahasta. Solo pois, ja MP ilmaisena niin sitä sitten tahkotaan yksin. Sitten todetaan että onhan tämä ihan jees, ja ehkä ostetaan koko peli.

Veikkaan että sama se on noiden kanssa kun poistetaan vaikka trio, tai ei tuoda (vielä) tarjolle duo.
Tässä ei kyllä voi olla kyse siitä etteikö riittäisi pelaajat matseihin jos olis aina quad/trio/duo/solo.
Ei ole otettu sooloa pois. Löytyy sieltä playlististä. Itteä harmitti kylläkin heti ekassa matsissa vastaan tullut huijari.
 
Ei ole otettu sooloa pois. Löytyy sieltä playlististä. Itteä harmitti kylläkin heti ekassa matsissa vastaan tullut huijari.
Kappas, joo, niinpä onkin. Tottunut että ne on tuossa suoraan.

No hyvä, kerrankin eivät tehneet jotain typerää noiden playlistien kanssa. :D
 
Millähän tuon wanhan tutun keski-ikäisen PUBG-porukan sais kokeilemaan tätä? Nytki kattelen io:n discordia niin 3 squadia PUBG:ssa ja yks Warzonessa. :sori:
 
Näemmä aukesi just F2P Warzone pelaajille myös normi multiplayerista osa.

On kyllä hassua että tuon takia otetaan pois BR solo....... mikä siinä on niin vaikeaa pitää enemmän noita vaihtoehtoja?
Noh, todellisuudessa kyse taitaa olla rahasta. Solo pois, ja MP ilmaisena niin sitä sitten tahkotaan yksin. Sitten todetaan että onhan tämä ihan jees, ja ehkä ostetaan koko peli.

Veikkaan että sama se on noiden kanssa kun poistetaan vaikka trio, tai ei tuoda (vielä) tarjolle duo.
Tässä ei kyllä voi olla kyse siitä etteikö riittäisi pelaajat matseihin jos olis aina quad/trio/duo/solo.

Tuliko multiplayeri kaikille ilmaiseksi vähän kyllä harmittaa pari päivää sitten menin ostamaan tuon modern warfaren. Plunderi pelimuodoista melkein hauskin ilmaiseltelta puolelta.
 
Tuliko multiplayeri kaikille ilmaiseksi vähän kyllä harmittaa pari päivää sitten menin ostamaan tuon modern warfaren. Plunderi pelimuodoista melkein hauskin ilmaiseltelta puolelta.
Ei se ole ilmanen ku pari päivää ja peli sekos samantien ku koitettiin.
 
Tuliko multiplayeri kaikille ilmaiseksi vähän kyllä harmittaa pari päivää sitten menin ostamaan tuon modern warfaren. Plunderi pelimuodoista melkein hauskin ilmaiseltelta puolelta.
maanantaina loppuu. Peliä pelataan warzonen välilehdeltä ja ennalta määrättyä MP-playlistiä
Ei se ole ilmanen ku pari päivää ja peli sekos samantien ku koitettiin.
Ja lopputulos oli eilen juuri tämä. Sain houkuteltua muutaman kaverin kokeilemaan ja lopputulos oli pelin kaatuminen 3 kertaa putkeen ja lopputulos 0 pelattua peliä.

Peli on kyllä hyvä, mutta auta armias kuinka onneton on laatutaso tekijöillä. Jatkuvasti jotain.
 
Yöllä oli se päivän ainoa vapaa hetki, kun ehti hetken Warzonea pelaamaan. Tietenkin se peli kaatui aina tiettyä noista MW:n mapeista ladatessa ja aseiden tupla XP:stä osa valui hukkaan. MP7 tuli kuitenkin saatua lvl 40, katsotaan kestääkö pää enää tulevaa yötä ja lvl 50 tavoitetta.
 
Muilla joilla peli kaatuu muutama minuutti matsin alkamisen jälkeen? Tehtävänhallinnasta pelin prioriteetin laittaminen normaaliksi vaikuttaisi auttavan, mutta kun tuo pitää aina tehdä uudestaan kun pelin käynnistää :cautious:

Vähän jäljessä mut kun ei mielestäni tässä säikeessä oo mainittu. Eli itselle tällä hetkellä auttaa pelin käynnistämisen jälkeen Modernwarfare.exen uudelleenimeäminen/poistaminen. Täytyy tehdä joka kerta, joten yksinkertainen bat-tiedosto työpöydälle auttaa. Itsellä asentaa joka kerta shaderit uudelleen, en tiedä liittyykö jotenkin myös siihen.

Tällä Redditin ohjeella: r/CODWarzone - Game crashing to desktop
 
Tähän on kyllä jos jonkinlaisia kikkoja. Toivottavasti pelinkehittäjä saisi tuon toimimaam kaikilla suoraan, kun osa kikoista on jopa arveluttavia. Enkä tarkoita tota rename battia
 
Oma kokemus alkaen tänään. Eilen toimi vielä ihan normaalisti valikoissa yms.
Löysin apua g-sync->freesync toimivuuteen.

Minulla on monitorina asus mg279q, jonka freesync oikea range speksin mukaan 35-90hz. Tämähän tietysti CRU:lla nostettu jo ajat sitten 35-144hz. Nyt kun spekuloin että mikä muuttuu ja mikä voisi olla vikana sain ajatuksen että LFC voisi olla se syyllinen. En kyllä edes tiedä onko tässä monitorissa sitä.

No päädyin säätelemään CRU:lla rangen alarajaa ja 52hz ja 53hz välkkyminen alkaa katoamaan kokonaan.
 
Ei ole roska vieläkään kunnossa free mp:n osalta. Äsken tuli dev error 1202 edelleen.
 
Kaverin kans pelattiin juuri n. 5-6h sessio ja tasan 0 ongelmaa.
 
Onko pelissä jo paljon huijareita? Tässä mietinnässä mitä peliä lähtisi pelailemaan. Pubg näyttää ainakin olevan täynnä huijareita.
 
Kyllä niitä aina välillä vastaan tulee. Ilmainen peli niin acco banni ei kauaksi aikaa huijaria pidättele.

BR:ssähän ongelma toki korostuu, koska yleensä se huijari voittaa pelin tai ainakin pääsee ihan kärjen tuntumaan ja siinä sivussa ehtii pilata 10+ muun pelaajan/tiimin pelin.
 
Tämän päiväisen päivityksen, fps limitin poiston ja windows pagefile koon kasvatuksen jälkeen peli pyörii 1440p sujuvasti 65-75fps välillä lähes kaikki täysillä asetuksista. Ihan mukava tilanne, varsinkin kun käytössä on "vain" 1660 näytönohjain.

Paraniko muilla fps päivityksestä vai vaikuttikohan nuo muut säädöt?
 
Mielenkiintoista, uusi loot item eilisessä patchissa. EDIT: Patch onkin tänään klo 09, eli hetken päästä.
  • New item – Armor Satchel – finding one of these allows you to carry up to 8 armor plates instead of 5. These drop on death and can be looted by other players. These do not contain any armor plates by default, only increase the player carry amount. Guaranteed reward upon completing Scavenger contracts (replaces Gas Mask as the guaranteed item)
    • Gas mask will remain rare in loot and purchasable at the Buy Station.
Olisi ehkä itse jättänyt kaasunaamarin sellaiseksi kuin oli, ja lisännyt harvinaisena droppina tuo satchelin.
Jos peli nyt edes kaipasi mitään satchelia.

Muuten on sitten lähinnä korjauksia jotka löytyy linkin takaa.


EDIT:

Tällä viikolla tuleekin tuo spectate/killcam report.

 
Viimeksi muokattu:
IMO satchel oli typerä lisäys, kyllä niillä viidelläkin platella saa puoli ikuisuutta campittua katolla. Nyt siellä voi camppia yhden headshotin verran pidempään, jee. Gas mask kyllä voisi olla harvinaisempikin, etenkin Quadeissa se on aina kaikilla päässä kun rahaa on kuin roskaa jos ei istu koko peliä jossain bunkkerin nurkassa.

Spectate / killcam reporttia on kyllä kaivattukin. Toivottavasti toteuttaavat sen hyvin, eikä jotenkin typerästi niin että jos kuolet "pelissä" aimbotteriin ja sitten häviät Gulagin, niin killcam tuleekin pelkästä Gulagista. Toissapäivänä oli hieno cheatteri encounter, ensin tuli yks aimbotteri joka wipesi koko meidän tiimin hedusarjoilla, sitten sen selkään tuli toinen aimbotteri joka teki tälle saman. Taisi olla 49 tappoa pelin lopussa jälkimmäisellä.
 
IMO satchel oli typerä lisäys, kyllä niillä viidelläkin platella saa puoli ikuisuutta campittua katolla. Nyt siellä voi camppia yhden headshotin verran pidempään, jee. Gas mask kyllä voisi olla harvinaisempikin, etenkin Quadeissa se on aina kaikilla päässä kun rahaa on kuin roskaa jos ei istu koko peliä jossain bunkkerin nurkassa.
Mun mielestä sen ei ainakaan pitäisi olla mikään taattu reward scavenger contractista.
Kaasunaamari ja satchel kumpikin nykyistä harvinaisempia world droppeja. Eikä sitä satchelia munkaan mielestä tähän kaivattu.....

Spectate / killcam reporttia on kyllä kaivattukin. Toivottavasti toteuttaavat sen hyvin, eikä jotenkin typerästi niin että jos kuolet "pelissä" aimbotteriin ja sitten häviät Gulagin, niin killcam tuleekin pelkästä Gulagista.
Tuo report oli ainakin multiplayer puolella jo eilen. En tosin päässyt testaamaan, kun ei ollut tarvetta käyttää.

Tuosta killcamista, jos sulla on tiimikavereita elossa niin eihän sitä voi näyttää. Solossa eri homma.
 
Tuosta killcamista, jos sulla on tiimikavereita elossa niin eihän sitä voi näyttää. Solossa eri homma.

Blackoutissa toi muistaakseni toimi niin, että kun sun koko squad kuoli, niin sitten tuli valinta josta sai katsoa killcamin. Eli nykyisen spectate/leave lisäksi oli nappula "Show killcam" tms.
 
Noniin nyt päästiin ihan uudelle tasolle, täysi neljän squadi cheattereita. Kaikilla jampoilla 20+ tappoa ja aivan selvät aimbotit ja wallhackit.
 
Jep. Itsekin pistin kokeeksi Crossplayn takaisin päälle. 5 matsia ja pariin cheatteriin törmätty. Crossplay meni pois päältä ja pysyy.
 
äänet lakannut toimimasta nyt kokonaan, ehkä minuutin per matsi toimii comssit ja sitte radiohiljaisuus koko matsin ajan, sama kaikilla kavereilla
 
äänet lakannut toimimasta nyt kokonaan, ehkä minuutin per matsi toimii comssit ja sitte radiohiljaisuus koko matsin ajan, sama kaikilla kavereilla
Toi alko meillä jo perjantaina. Välillä toimii normaalisti ja välillä 10 sekkaa siitä kun osuu maahan.
 
Mikähän auttais, kun ykköskoneella uusimmilla ajureilla ja puhtaalla windows asennuksella tuo warzone aina jäätyy välillä semmoseksi 20 sekunniksi? Peli ei kuitenkaan kaadu vaan jatkaa, niinkuin mitään ei olisi tapahtunut. Swappifilua oon jo kasvattanut 32 gigaseks windowssissa, mutta ei apua.

Kakkoskoneella vieressä saa kaveri pelailla ilman mitään ongelmia. Ja tuossa on win10 asennus varmasti 4 vuotta vanha ja käynyt läpi ainakin 4 eri emoa ja näyttistä.
 
Mennyt tää peli viime päivityksen jälkeen ihan mahdottomaksi packet lossin ja latencyn kanssa. Puolet peleistä järkyttävä packet lossia. Se helpottaa hieman, jos vaan odottelee alkumatsin että pelaajat vähenee.
Joka tapauksessa tuntuu, että latency on ihan kuralla. Kiva kun katsoin eilen jonkun jenkin striimiä ja sillä oli 7ms latency.
 
Mikähän auttais, kun ykköskoneella uusimmilla ajureilla ja puhtaalla windows asennuksella tuo warzone aina jäätyy välillä semmoseksi 20 sekunniksi? Peli ei kuitenkaan kaadu vaan jatkaa, niinkuin mitään ei olisi tapahtunut. ...

Mulla esiintyy ajoittain samaa. Tuo voi kusta warzone-erän aika hyvin...Jotenkin veikkaan, että pelissä vika kun tuo viimeisin päivitys on aiheuttanut muutenki kaikkea kuraa. Melko rasittava, mutta onneks tuota ei kovin usein esiinny.
 
Mikähän auttais, kun ykköskoneella uusimmilla ajureilla ja puhtaalla windows asennuksella tuo warzone aina jäätyy välillä semmoseksi 20 sekunniksi? Peli ei kuitenkaan kaadu vaan jatkaa, niinkuin mitään ei olisi tapahtunut. Swappifilua oon jo kasvattanut 32 gigaseks windowssissa, mutta ei apua.

Kakkoskoneella vieressä saa kaveri pelailla ilman mitään ongelmia. Ja tuossa on win10 asennus varmasti 4 vuotta vanha ja käynyt läpi ainakin 4 eri emoa ja näyttistä.
En ensin ymmärtänyt mitä tarkoitit, mutta tuo kuulostaa packet lossilta, tai joltakin muulta serverin ongelmalta. Eilen pystyin myös itse liikkumaan tuon pätkäisyn aikaan pelissä. Se on aika jännää, kun muut pelaajat ja jopa helikopterit ovat pysähtyneenä :D
 
Mennyt tää peli viime päivityksen jälkeen ihan mahdottomaksi packet lossin ja latencyn kanssa. Puolet peleistä järkyttävä packet lossia. Se helpottaa hieman, jos vaan odottelee alkumatsin että pelaajat vähenee.
Joka tapauksessa tuntuu, että latency on ihan kuralla. Kiva kun katsoin eilen jonkun jenkin striimiä ja sillä oli 7ms latency.

Jep, olen välillä miettinyt että laitetaanko EU pelaajia jenkkiservuille kun loppuu kapasiteetti EU servuilta. Tuntuu että ainakin 1/4 peleistä on sellaisia että joko ajoittaista tai jatkuvaa packet lossia. Latency omalta osalta on kyllä vaikuttanut ihan normaalilta kun vertaa muihin vastaaviin peleihin. Tämä yhdistettynä aivan jäätävään cheatteriongelmaan aiheuttaa kyllä välillä harmaita hiuksia. Jos 1/4 pelistä kuolet cheattereihin, 1/4 pelaat paskalla lagiservulla niin kyllä siinä vähän joutuu jo miettimään onko tää enää sen arvosta, vaikka ne 2/4 peliä sitten ovatkin parasta tietokonepeliviihdettä hetkeen.
 
Mulla esiintyy ajoittain samaa. Tuo voi kusta warzone-erän aika hyvin...Jotenkin veikkaan, että pelissä vika kun tuo viimeisin päivitys on aiheuttanut muutenki kaikkea kuraa. Melko rasittava, mutta onneks tuota ei kovin usein esiinny.

Oon huomannu, että tuo jäätyminen voi tapahtua jo aulassa. Pitää odotella seuraavaa päivitystä :/
 
  • Tykkää
Reactions: |le
Oon huomannu, että tuo jäätyminen voi tapahtua jo aulassa. Pitää odotella seuraavaa päivitystä :/

Itsellä jäätyilee aulassa ja varsinkin peliä ootellessa, varsinkin jos pitää loadouttia muutella tms niin vähän harmillista, pelissä ei tee vastaavaa ollenkaa.
 
Itsellä jäätyilee aulassa ja varsinkin peliä ootellessa, varsinkin jos pitää loadouttia muutella tms niin vähän harmillista, pelissä ei tee vastaavaa ollenkaa.
Itsellä jäätyillyt aulassa jo ennen edellistä patchia, mutta nyt ongelma on ilmeisesti levinnyt.
Itse pelissä ei ole koskaan eikä nytkään jäätyillyt.

Se siis ei jäädy koskaan pysyvästi, vaan kunnes aula on jotenkin lähes "valmis".
Multiplayer puolella missä pienet aulat näkee vähän selkeämmin milloin tuo tapahtuu, eli kun aulaan ilmestyy lisää pelaajia.
Eli se siis löytyää aulan ja listassa näkyy vain itse sekä oma party, mutta kun eka rypäs muita tulee se jäätyy. Sitten se taas lähtee rullaamaan hetken päästä, ja ei se yleensä enää jäädy vaikka tulee vielä lisää jengiä. Ekä jäätyminen saattaa myös tapahtua vasta kun toinen rypäs pelaajia tulee aulaan, mutta useamman kuin kerran se ei tuota tee per aula.

En tiedä onko tuo verkkopuolen ongelma, vai muuten pelin.
Tuntuu siltä kuin se jäisi tyyliin odottamaan jotain pakettia missä infoa pelaajista ja jämähtää kunnes saa kaiken datan tms. Ehkä se estää jonkun lobbyssä näkyvien operaattorien/aseiden skinien latauksen tai jotain sellaista kunnes info niistä on saapunut, tai sitten se saa infon niistä mutta jäätyy kun lähtee lataamaan niitä muiden ukkojen skinejä ja modeleita.
Se on kuitenkin selvästi kytköksissä siihen kun tulee uusia pelaajia aulaan. Se tuntuu hyvin tarkalta kohdalta, kuten tässäkin joku kirjotteli:


Warzonelle sitten jotkut omat pisteensä, tuossa kun puhutaan MP:stä.

Raskastahan se on kun noissa väleissä aina tulee katseltua loadoutteja jne. Siinä sitten jää myös vähemmän aikaa tehdä sitä, kun se on vaikka 5-10 sekuntia jäätyneenä.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
262 702
Viestejä
4 563 087
Jäsenet
75 010
Uusin jäsen
MrBrutalMachine

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom