- Liittynyt
- 18.02.2018
- Viestejä
- 545
Jaa muuttuuko peli hiljalleen ominaisuus kerrallaan WZ1:ksi.
Eiköhän se ole pakko ku pelaajista hävinnyt Steamissa 75 prossaa.?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hyvää joulua!
Osallistu io-techin piparikakkutalokilpailuun 2024 Linkki osallistumisketjuun >>>
SER-huutokaupat hyväntekeväisyyteen käynnissä! Linkki huutokauppaan >>>
Jaa muuttuuko peli hiljalleen ominaisuus kerrallaan WZ1:ksi.
Aivan paskaan suuntaan viedään peliä! Vähemmän loottauksen tarvetta = vähemmän oikeaa battle royalea. Kämpperit varmasti tykkää näistä muutoksista, kun saa tarvikkeet helpommin ja tarvitsee liikkua entistä vähemmän ja todennäköisesti birdseye nerffataan vielä samalla.https://www.callofduty.com/blog/2023/01/call-of-duty-modern-warfare-II-warzone-2-0-season-02-community-update#Battle
Joitain muutoksia Warzoneen:
Gulagista tulee 1v1 ja Jailerin tilalle tulee taas lippu.
Maasta löytyvät rahaniput tulee olemaan minimissään 800, eli enempi rahaa löytynee.
Ukoilta ja laatikoista putoaa tavarat maahan ja medium/large reput poistetaan.
Kaikille pelaajille tulee suoraan 3-plate liivit heti alussa.
Ostopaikkoja tulee lisää ja kaikista saa ostettua loputtomasti Loadout Drop markkereita.
Data suggests that some PC Players may be experiencing audio issues due to discrepancies in the number of channels they are outputting. We've added an option to force PC to stereo output; please be sure to check Windows and in-game audio settings are set correctly in accordance with your listening environment.
Investigation into player reports regarding audio led us to identifying a previously unknown issue impacting occlusion across the game. Audio occlusion is a filter that is applied based on the type of material that an object or structure is composed of, primarily based on its thickness and how it blocks the full frequency of the sound. Only large structural objects should apply the filter, but we found some small items like a stapler or a pile of rags on the ground that were causing the filter to turn on when it shouldn't have. For example, a wastebasket that was tagged with the incorrect material may have occluded the sound like it was behind a wall making the sound more difficult for a player to hear. This issue will be addressed in the Season 02 update and we continue to work on fixes and new audio features to better our players' experience.
Birdseye on nykyisellään rikki, ei sen kuulua toimia kuten nyt toimii.Aivan paskaan suuntaan viedään peliä! Vähemmän loottauksen tarvetta = vähemmän oikeaa battle royalea. Kämpperit varmasti tykkää näistä muutoksista, kun saa tarvikkeet helpommin ja tarvitsee liikkua entistä vähemmän ja todennäköisesti birdseye nerffataan vielä samalla.
Loistavia muutoksia. En muista oikeastaan kuolleeni muuhun kuin noihin tyyppeihin, jotka kämppivät kaupalla. Kauppoja sais olla joku 5x enemmän, että niille uskaltais mennä. Erityisen hyvä muutos meille rushijoille, jotka halutaan aseet nopiaa, jotta voi alkaa pelaamaan.Aivan paskaan suuntaan viedään peliä! Vähemmän loottauksen tarvetta = vähemmän oikeaa battle royalea. Kämpperit varmasti tykkää näistä muutoksista, kun saa tarvikkeet helpommin ja tarvitsee liikkua entistä vähemmän ja todennäköisesti birdseye nerffataan vielä samalla.
Kyllä hyvään suuntaan viedään peliä.Aivan paskaan suuntaan viedään peliä!
Ihan hyvä että toi plate systeemi muuttuu, alkanu jo kyrsii ku kuollu monesti peräkkäin siihen että toisella kolme platea ja itellä kaks ja sitte toiselle jää milli energiaa siinä kill camissa. Tai vika oli siinä ettei ollu fenec millä ammuin. DMZ alkanu kyrsimään ku pitkästä aikaa pelannu, että armor plateja löyvä mistään
Joo, pitää käyvä osteleen. Alko vaan ihmetyttää ku 1-2kk tauon jälkee tuota pelasin ja ai:ltä saa joku 2 platea ku tapan kymmenen niitä ja yhessäkää talosta meinaa löytää. Voi olla että ite vaan koomailen.Ai-viholliset tiputtaa ja ostos-paikoista saa niin paljon kun rahaa/loottia löytyy ?
Juu toi melee on ihan pelleilyä, saisi siihen 1-2 lyöntiä vaatia lisää plus poistaa se ihme syöksyminen jolla se tuntuu ajoittain lyövän kovin kaukaa...viime pelien jälkeen eniten alkanut ärsyttää melee kuolemat. Sen voisi kanssa huonontaa. Aivan perseestä kuolla kahdella joskus jopa yhdellä lyönnillä kun itse ampuu ja osuu viholliseen samalla. Se melee lyöntikin välillä osuu huvittavan kaukaa vaikka ei olisi vielä sillä etäisyydellä, että pitäisi edes osua.. raivostuttavaa.
On.Oliko tässä pelin sisäistä benchmarkkia?
https://www.callofduty.com/blog/2023/04/call-of-duty-modern-warfare-II-warzone-2-0-season-03-multiplayer-maps-battle-pass
WARZONE 2.0 OVERVIEW
- Massive Resurgence Eminent. At launch, up to 150 players can drop in for Resurgence across Al Mazrah. Expect chaos (and plenty of XP)!
- Prepare to Plunder Once More. The team-based, respawn-enabled mad dash for cash is back during Season 03. Time to level up those Loadouts and get rich — or die trying.
- A Host of Additional New Features In-Season. Redeploy Drones reach Al Mazrah; protect yourself with Tempered Plate Carriers; get Perk Packages (in-season); UAV Towers appear in Battle Royale; and more.
- DMZ Reaches a New Level. Bring and buy items with the new Barter System; take on a new contract and additional missions from the new REDACTED faction; and tinker on your Contraband workbench before facing off against two new bosses and dropping into a [[REDACTED]].
- Ranked Play Arrives at Mid-Season. The much-anticipated experience will be the proving ground for all Warzone competitors. Still itching for some competition? Try out for the World Series of Warzone™ in mid-April!
" “Incoming Killstreak” banner has been raised to sit further from the aiming reticule to offer cleaner sightlines."
Ei.Ilmeisesti klo 22 aukeaa.
Ihan hyvänoloinen idea oli DMZ:ssa nuo operaattorislotit, mutta tokihan sinne piti sitten vastapainoks repullinen p2w-***kaa tuupata.
Kappas, näköjään insured slot menee cooldownille tietenkin jokaisesta operaattorislotista, joten aivan turha uudistus tuokin oli.
Eikös Steam versiossa taida saada ladattua niitä gampain ja multiplayer osion datat vaikka sitä peliä ei olekaan? Battle.net versiossa ei saanut ladattua kun tällä viikolla yritinNäköjään Building 21 valittelee puuttuvaa DLC:ta yrittäessä mennä sinne pelin ilmaisversiolla.
Onko kenelläkään tiedossa tähän ongelmaan ratkaisua, mikä ei sisällä Multiplayerin ostamista?
Huhuh, lopetin viime kauden kun olin saanut battlepassin täyteen, jotain kolmisen viikkoa sitten. Tänään kokeilin uutta seasonia ja voi että, mikään ei muuttunutkaan. Kyllä tämä peli on aivan sieltä ja syvältä,-4 arvosana.
Niin ja naurettavinta on se että latency on muokattu
Mistä tietää, että latency on muokattu?
DMZ:stako tuo arvosana? Miksi miinus neljä? Mitä vikaa on pelissä ja mikä peli on vastaava ja parempi (millä tavalla parempi?) kuin DMZ (sekä myös ilmainen)?
Mistä tietää, että latency on muokattu?
Kokeilin tänään, mitä peli itse kertoi. Paikkana Ashika Island, koska pääsin sinne lyhyemmällä odotusajalla.
Aamulla ja päivällä Latency 1-2 ms ja illalla 4-5 ms, packet loss koko ajan oli 0 %. Peli Steamissä.
Testasin kokoonpanolla RTX3080, R2700X, 32GB, peli M.2:lla, näyttö 4K/60Hz, valokuitu lähes 100 Mbit/s ja ping 15 ms, yhteys modeemiin WLANilla.
Näytettävien pikselien määrässä 4K/60Hz vastaisi FullHD/240Hz tai 2K/120Hz.