Call of Duty: Warzone (F2P Battle Royale PC/PS4/XB1)

|le

Liittynyt
17.03.2017
Viestejä
1 014
Jaha Steam ei ilmoita, että olisi päivitystä, mutta peli heittää aina ulos sanoen, että päivitys on asennettava Steamin kautta...
 

TML

yolo
Tukijäsen
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
4 317
Osaakos joku fiksumpi kertoa, että saako tätä nykyistä/uutta (?) Warzonea pelata ilman että ostaa tuon MW3?
 
Liittynyt
16.08.2017
Viestejä
5 869
MWIII pohjainen Warzone Season 1 alkoi eilen, joten vanhoja Warzone jämiä jäi koneelle. Jos pelaa pelkkää Warzonea Battle.net:n kautta, voi poistaa MW II:n tai siis sen Warzonen.
Tämä tapahtuu tuolla launcherissa rattaasta->Modify install ja täppä pois warzone 2022:sta. Säästyy 22,6GB levytilaa

1701956323319.png
 

DjSunki

S Y N T H W A V E
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
3 182
En ole Warzonea pelannut MW 2019 jälkeen. Mites tuossa ilmaisessa menee, oletko alakynnessä muihin nähden, kun ei pysty levuttamaan aseita normi moninpelin puolella eikä pysty tekemään loadoutteja?
 

|le

Liittynyt
17.03.2017
Viestejä
1 014
En ole Warzonea pelannut MW 2019 jälkeen. Mites tuossa ilmaisessa menee, oletko alakynnessä muihin nähden, kun ei pysty levuttamaan aseita normi moninpelin puolella eikä pysty tekemään loadoutteja?
Ehkä BR:ssä tuo vähän ahdistaa kun se oman loadoutin herkkuaseet on siinä isommassa roolissa. Levuttaan pystyy kuitenki ihan hyvin eri modeissa. Resurgence ja Plunder on tuohon ihan jees. Itse aloitin eilen tyhjistä ja ei noissa modeissa ainakaan nyt ihmeemmin pataan tulee. Kovaa ajoa vaan ja sieltä ne levelit tulee suht huomaamatta.

Lahtaat jonkun pelaajan, nappaat sen glitter-aseet ja lahtaat niillä lisää :)
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
16.08.2017
Viestejä
5 869
MWIII pohjainen Warzone Season 1 alkoi eilen, joten vanhoja Warzone jämiä jäi koneelle. Jos pelaa pelkkää Warzonea Battle.net:n kautta, voi poistaa MW II:n tai siis sen Warzonen.
Tämä tapahtuu tuolla launcherissa rattaasta->Modify install ja täppä pois warzone 2022:sta. Säästyy 22,6GB levytilaa

Ilmeisesti tuo vanha warzone on käytössä edelleen DMZ:ssa, koska nyt valittaa ettei sitä ole asennettu?
Eikä sillä että sitä olisin muutenkaan pelannut, mutta nyt äsken tulleen päivityksen jälkeen ei pääse enää pelaamaan mitään muutakaan modea. Meni hienosti taas @blizzard
 
Liittynyt
02.05.2020
Viestejä
63
Ilmeisesti tuo vanha warzone on käytössä edelleen DMZ:ssa, koska nyt valittaa ettei sitä ole asennettu?
Eikä sillä että sitä olisin muutenkaan pelannut, mutta nyt äsken tulleen päivityksen jälkeen ei pääse enää pelaamaan mitään muutakaan modea. Meni hienosti taas @blizzard
Joo päivityksen jälkeen loadoutit meni, peliä ei löydy...millaisia apinoita oikein tuolla töitä tekee kun paskaa tarjoavat. Lopputili pitäisi antaa kun tälläistä tarjoavat.
 
Liittynyt
18.02.2018
Viestejä
512
Itekin menetin kaikki loadoutit kaks päivää putkee. Sen lisäks en pysty pelaamaan mitään. Ei löydy pelejä ja kavereihin joinatessa sanoo et mul o eri versio. Yli kaksi tuntia oon yrittänyt pelata töiden jälkee sekä Warzonessa että multiplayerissa. Plattana pc ja battle.net. Sekuntiakaa en oo päässyt pelaamaan.
 

Liitteet

Viimeksi muokattu:
Liittynyt
02.05.2020
Viestejä
63
Itekin menetin kaikki loadoutit kaks päivää putkee. Sen lisäks en pysty pelaamaan mitään. Ei löydy pelejä ja kavereihin joinatessa sanoo et mul o eri versio. Yli kaksi tuntia oon yrittänyt pelata töiden jälkee sekä Warzonessa että multiplayerissa. Plattana pc ja battle.net. Sekuntiakaa en oo päässut pelaamaan.
Ennen tuota noin 8 giganpäivitystä ei ole tullut directx erroria mutta se on taas mukana vaikka ei edes peliä löydä. Sitä ennen toimi hyvin ja pelattua saanut tämän päivän.
 

|le

Liittynyt
17.03.2017
Viestejä
1 014
Täällä kans sanoo, että väärä versio kuin kaverilla. Hänellä Battlenetissä ja itellä Steamissä. Pelissä ruudun alareunan versionumerointi onkin kyllä eri, mutta en saa Steamiä aloittamaan mitään uutta päivitystä.
 
Liittynyt
18.02.2018
Viestejä
512
Laitoin Activisionille bug reporttia. Nyt kyllä vähän sylettää. On meinaan uus peli, jota oikeasti haluaisi pelata, kun on kaikki kaveritki pelaamassa. Kokeilen ladata pleikalle, jos siellä pääsis pelaamaan.
 

Taizuuni

Jai Bhole Ki!
S Y N T H W A V E
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 445
Muuten tuntuis hyvin toimivan mutta välillä alkaa kunnon RGB loiste tulee silmille ettei mitää näe. Onko muilla vastaavaa?
Kuva kyseisestä hirvityksestä
 
Liittynyt
02.05.2020
Viestejä
63
Muuten tuntuis hyvin toimivan mutta välillä alkaa kunnon RGB loiste tulee silmille ettei mitää näe. Onko muilla vastaavaa?
Kuva kyseisestä hirvityksestä
ei tuollaista, kolme peliä pääsi pelaten kunnes erroria directx tuli. Jos ite tuollaista paskaa tekis työkseni niin pomo oikeasti antas lopputili ja sanos et katellaanpa myöhemmi eikä taputtelisi selkään että kyl se joskus kuntoo tulee..
 
Liittynyt
05.08.2018
Viestejä
417
On kyllä hienoa, kun ei pysty pleikkarilla pelaavien frendien kanssa pelata, kun itse pelaa koneella.
 

Taizuuni

Jai Bhole Ki!
S Y N T H W A V E
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 445
Muutama tunti takana ja onhan tämä nyt paljon mielekkäämpää kuin edeltävä warzone (2.0). Liikkuminen tuntuu todella nopealta, loottaaminen on taas yksinkertaisempaa ja mappikin on nyt siedettävä. Jotain bugeja siellä täällä mutta ei nyt mitään kauhean suurta (paitsi tuo yllä mainitsemani rgb loiste).

Mappi vaikuttaa ihan OK:lta mutta devit voisivat enemmän ottaa mallia fortnite/apexista ja tehdä selvästi erottuvia POI:ta. Kaikki tuntuu vähän samalta, hyppäsit mihin tahansa kartalla.

EDIT: Äänet on kyllä taas päin perseestä. Ei tunnu välillä kuuluvan vihun juoksentelua, varjoa, tikkailla kiipeämistä jne.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
18.02.2018
Viestejä
512
Warzonessa jotenkin kaipailee noita ääniä. Multiplayerissa on minusta kiva, kun siel voi covert sneakersit päällä liikkua, kun se on semmoista kaaosta muutenkin. Warzoneen ei jotenkin sovi se, että askelia ei kuule. Toki voi olla, että itellä johtuu myös siitä, että käytössä on Razer Blackshark V2 Pro 2023, josta kuuluu huonommin nuo askeleen äänet kuin esimerkiksi Turtle Beach Stealth 700 Gen 2 Max ja Turtle Beach Stealth Pro, joita olen aiemmin käyttänyt.

Sinänsä jännä, että assault riflet on tässä pelissä aika huonoja verrattuna muihin asekategorioihin. Itse multiplayerissa kaikki AR:t on metaa, mutta eipä vain toimi. Ite oon käyttänyt KATT AMR:n sniper supporttina MTZ556 ja se toimii ihan OK.
 

|le

Liittynyt
17.03.2017
Viestejä
1 014
Jännä miten paljon tuo äänistä kommentointi vaihtelee. Itellä kuulunut tässä ja aikaisemmissakin Warzoneissa askeläänet oikein mukavasti. Kuulee mistäpäin vihu astelee ja suht tarkasti esim. mistäpäin esim. snipu yrittää napsia. Itellä pykälää vanhemmat Razer Blackshark V2 Pro (2021) kuulokkeet.
 
Liittynyt
18.02.2018
Viestejä
512
Jännä miten paljon tuo äänistä kommentointi vaihtelee. Itellä kuulunut tässä ja aikaisemmissakin Warzoneissa askeläänet oikein mukavasti. Kuulee mistäpäin vihu astelee ja suht tarkasti esim. mistäpäin esim. snipu yrittää napsia. Itellä pykälää vanhemmat Razer Blackshark V2 Pro (2021) kuulokkeet.
Minkälaisella EQ:lla saat askelten äänet kuulumaan? Käytännössä lähes sama headset itelläki, mitä tulee ääniin.
 
Liittynyt
16.08.2017
Viestejä
5 869
Jännä miten paljon tuo äänistä kommentointi vaihtelee. Itellä kuulunut tässä ja aikaisemmissakin Warzoneissa askeläänet oikein mukavasti. Kuulee mistäpäin vihu astelee ja suht tarkasti esim. mistäpäin esim. snipu yrittää napsia. Itellä pykälää vanhemmat Razer Blackshark V2 Pro (2021) kuulokkeet.
Sama täällä, en ole askeläänissä huomannut valitettavaa. Nyt en uudessa Warzone3:ssa ole päässyt kokeilemaan miten muut äänet kuin askeleet kuuluvat, mutta askeliin olen tuolla vanhalla presetillä tyytyväinen.

Aiemmassa Warzone 2:ssa ei aina kuulunut laskuvarjo +helikopteri saattoi laskeutua äänettömästi päälle... Eli nuo olivat itse pelin ongelmia. Askeleet sai pienellä buustilla kuulumaan erittäinkin hyvin -Olen tosin itse tehnyt askeläänialueelle EQ presetin (Steelseries Sonar), eli korostanut niitä.

Tuo Sonar on muuten saatavilla vaikka ei edes olisi Steelseriesin kuulokkeita, joten täältä ainakin sille suosittelut. Tässä vielä tuo oma preset, jossa on korostettu askelten lisäksi myös lootboxien ääni:

1702049941922.png
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
18.02.2018
Viestejä
512
Näköjään "Game" EQ-settings on aktivoituna itsellä.
Et ole ilmeisesti säätänyt tuota itse mitenkään vai pystyykö edes tossa vanhassa? Ja voihan olla, että Game EQ on ihan eri tuossa sinun headsetissä, kun mulla. Mutta laitoinpa päälle ja kappas kummaa, aloin kuulemaan askeleita. Ehkä on ollut omat asetukset aivan liian bassovoittoiset (jota tämä Game-asetus ei ole). Luulisi myös, että nimenomaan noin 125 hz tai 250 hz olis juuri ne taajuudet, jotka CODissa pitäis olla korostettuna. Toisaalta tän headsetin yleissoundi on alunperin kyllä hyvin mutainen ja klaustrofobinen.
 

|le

Liittynyt
17.03.2017
Viestejä
1 014
Et ole ilmeisesti säätänyt tuota itse mitenkään vai pystyykö edes tossa vanhassa? Ja voihan olla, että Game EQ on ihan eri tuossa sinun headsetissä, kun mulla. Mutta laitoinpa päälle ja kappas kummaa, aloin kuulemaan askeleita. Ehkä on ollut omat asetukset aivan liian bassovoittoiset (jota tämä Game-asetus ei ole). Luulisi myös, että nimenomaan noin 125 hz tai 250 hz olis juuri ne taajuudet, jotka CODissa pitäis olla korostettuna. Toisaalta tän headsetin yleissoundi on alunperin kyllä hyvin mutainen ja klaustrofobinen.
Hieman yllätti, että tuo oli mulla päällä eikä mikään itse säätämä (on mahdollista vanhassakin mallissa). Ja joo samalla logiikalla pohtisin itse kuinka nuo saa kuulumaan paremmin läpi. Liekö tsekkailin sillon juuri asiaa ja joku muu vinkkasi testaamaan tuolla Game-asetuksella juuri :) Sen jälkeen pysynyt siinä kun Warzone(t) on aikalailla ainoat pelit, joita tulee nykyään pelattua.
 

|le

Liittynyt
17.03.2017
Viestejä
1 014
Vaan kyllä tuossa on bugeja ja paljon sontaa audion suhteen. Muutaman näistä viden bugeista on itsekin kokenut...

 
Liittynyt
16.10.2019
Viestejä
41
Sama täällä, en ole askeläänissä huomannut valitettavaa. Nyt en uudessa Warzone3:ssa ole päässyt kokeilemaan miten muut äänet kuin askeleet kuuluvat, mutta askeliin olen tuolla vanhalla presetillä tyytyväinen.

Aiemmassa Warzone 2:ssa ei aina kuulunut laskuvarjo +helikopteri saattoi laskeutua äänettömästi päälle... Eli nuo olivat itse pelin ongelmia. Askeleet sai pienellä buustilla kuulumaan erittäinkin hyvin -Olen tosin itse tehnyt askeläänialueelle EQ presetin (Steelseries Sonar), eli korostanut niitä.

Tuo Sonar on muuten saatavilla vaikka ei edes olisi Steelseriesin kuulokkeita, joten täältä ainakin sille suosittelut. Tässä vielä tuo oma preset, jossa on korostettu askelten lisäksi myös lootboxien ääni:

Voisitko jakaa tuon EQ:n linkkinä niin vois itekkin testata? Saahan sen toki tuosta kuvasta kopioitua, mutta neurootikko haluaa, että on jotta jetsulleen. ;) Onko sulla miten in game asetukset audion suhteen? Headphones, home theater vai mikä? Arctis Nova Pro Wireless headsettinä itellä.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
26
Muuten tuntuis hyvin toimivan mutta välillä alkaa kunnon RGB loiste tulee silmille ettei mitää näe. Onko muilla vastaavaa?
Kuva kyseisestä hirvityksestä
Itsellä tulee noita samoja nyt viimepätsin jälkeen Zombiesissa jota pelailen. RTX4070 on näyttiksenä.
 

Taizuuni

Jai Bhole Ki!
S Y N T H W A V E
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 445
Itsellä tulee noita samoja nyt viimepätsin jälkeen Zombiesissa jota pelailen. RTX4070 on näyttiksenä.
Joo sama näyttis. Tuntuis olevan tuon mapin ominaisuuksia sekä redditissä monella muulla 4000-sarjalainen. Pitää varmaa asennella peli uudelleen tai jotain. Vittumainen vaiva kun tuntuu aina monesti viime ringeillä tulevan riesaksi.
 
Liittynyt
18.02.2018
Viestejä
512
Voisitko jakaa tuon EQ:n linkkinä niin vois itekkin testata? Saahan sen toki tuosta kuvasta kopioitua, mutta neurootikko haluaa, että on jotta jetsulleen. ;) Onko sulla miten in game asetukset audion suhteen? Headphones, home theater vai mikä? Arctis Nova Pro Wireless headsettinä itellä.


Tässä on linkki GadgetryTechin Youtube-videoon, jossa on myös linkki ladattavaan MW III Sonar Tuneen (videon kuvauksessa). Sen lisäksi tarjoaa tässä vaihtoehtoisesti tosi moneen headsettiin omia tuneja, jos ei Sonaria halua käyttää. Mut jos Sonaria käyttää, niin sit tietenkin pitää käyttää mahdollisimman flattia tunea/EQ:ta itse headsetistä/kuulokkeista.

Tää GT tietää mistä puhuu, mitä tulee kuulokkeisiin ja peliheadsetteihin. Toi Sonar tune toimi tosi hyvin ainakin TB Stealth Prolla, kun testasin aiemmin. Blackshark V2 Pro:lla en nii välittänyt.
 
  • Tykkää
Reactions: |le
Liittynyt
16.08.2017
Viestejä
5 869
Voisitko jakaa tuon EQ:n linkkinä niin vois itekkin testata? Saahan sen toki tuosta kuvasta kopioitua, mutta neurootikko haluaa, että on jotta jetsulleen. ;) Onko sulla miten in game asetukset audion suhteen? Headphones, home theater vai mikä? Arctis Nova Pro Wireless headsettinä itellä.
Minulla on myös kuulokkeissa itsessään sisällä EQ (tämä siis parantaa yleis/musiikintoiston äänenlaatua) joten tuo Sonar lienee päällä lisäksi
1702201255167.png

Sonar asetus löytyy täältä, mikäli sitä haluaa kokeilla
 
Liittynyt
25.04.2018
Viestejä
814
Askeleet kuuluu ihan hyvin mutta nuo aseiden äänet on kyllä jotain ihan naurettavan kuulosta. Kartta on aivan tosi hieno verrattuna edelliseen saharahiekka maailmaan verrattuna. Edelleen hienoin ja kaipaan ensimmäistä warzonen ensimmäistä karttaa. Se oli paras. Miten tuo on noin vaikeeta kehitttää hienompaa karttaa? Isoa aluetta kyllä piisaa mutta paljon olis parannettavaa vielä. Kaasu lähtee aivan liian nopeasti liikkeelle startista jos ei halua ensimmäisten joukossa ländätä alkupäähän. Henki lähtee aivan turhan nopeasti. Lotolla mennään. Se kumpi huomaa vihollisen ensin on taattu voittaja taistelussa. Ei tuossa ole mitään mahiksia muuten.

Aseiden levelit ja camot tulee hyvällä tahdilla, kunpa nuo ei nollautuisi kun seuraava mappi tulee joskus. Ei tarvi edes boosteja käyttää kun ihan perus pelaamisella tulee itsestään. Se on mielestäni ihan positiivinen juttu.

Hahmot on rumia, ei ole tarvinnu latiakaan laittaa vielä kun vihastuttaa enemmän kuin ihastuttaa että viitsivät tuollaisia skinejä laittaa tarjolle shoppiin ja passiin.

Edit: Ps5 äänimaailma kun noista aseiden äänistä tuli mainittua. Mutta kyllä tätä nyt pelaa kun ilmaiseksi saa en kehtaa hirveästi valittaa. Sitten voitais kokonaan luopua noista kilkkeistä mitä passista tulee yllinkyllin, kuka niitä tarvii? Aivan järkyttävä määrä kerääntyy ihan turhaa tauhkaa.
 
Liittynyt
25.04.2018
Viestejä
814
Sekoilen näissä keskusteluissa mutta laitetaan nyt tähän.

Kaipailen "chilliä" peliseuraa Warzoneen. En omista peliä ja pelailen Ps5:lla, eli pelit on BR only mutta ei jaksa random squadeja englanniksi. Ei siitä tuu mitään.

Pelaan sekaservuja, skillssit ei ole mitään päätähuimaavia todellakaan. Peliseuraksi kelpaa niin miehet kuin naiset. Täysikäiset. Mutta pelityyli on kyllä laiskanpuoleinen. En jaksa puskea paikasta toiseen jatkuvalla ryminällä vaikka kyllä sekin kivaa joskus on. Sopivan chilli meno siis. Edelliset pitkäaikaset pelikaverit lopetti pelaamisen niin täytyy etsiä uutta. Mukavampaahan tuo porukassa on sählätä ja hakata päätä seinään.

Peliajat ajottuu aamupäivästä myöhäisiltaan oikeestaan joka pv. Öisin ei pelata kuin sooloja tai jotain muuta plunderia jos täytyy nostella levuja aseisiin tms. Tulee yöpelailusta sanomista muilta. Aiva muuten kun jotain treffi- ilmotusta kirjottelsi, "Ethän tupakoi". Saat "kärrätä" niin mä potkin kiviä ja pyöriskelen ympyrää kädet taskussa.

Jos otit kopin tästä heitä vaan YV:llä pelinimeä niin addaan sut. Kaikki käy. Plunderit, duot triot ja skuadit.
 

Taizuuni

Jai Bhole Ki!
S Y N T H W A V E
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 445
Flex perkin ku pistää tulille niin johan alkaa vihujen äänet kuulumaa. Välillä kyllä antaa vähän liiankin hyvän kuulon.
 
Liittynyt
22.08.2019
Viestejä
747
Call of Duty: Warzone Season 1 Patch Notes

WEDNESDAY, JANUARY 17TH

https://www.callofduty.com/patchnotes/2023/12/call-of-duty-mwiii-warzone-season-1-patch-notes.html



Kyllä ne vaan joka kerta osaa ylittää itsensä näiden päivitysten kanssa. :D

https://trello.com/b/1eSBEowr/warzone-raven-software
Koodi:
We're investigating an issue causing players to get stuck in a "Fetching Data" loop.
Koodi:
We're investigating an issue causing players to enter a bugged state when attempting to open a Loadout.
Koodi:
We're investigating an issue causing some Killstreak Notification Banners to not appear correctly.
Koodi:
We're investigating an issue causing distorted geography in Urzikstan.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
26.01.2018
Viestejä
1 375
Pitkästä aikaa taas tykännyt hakata Warzonea tässä seasonissa, siis ennen tätä päivitystä. En päässyt itse pelaamaan kuin lockdownia tänään ja siinäkään ei pystynyt muokkaamaan aseita. Taitaa olla epäonnistunein päivitys Warzonen historiassa.
 
Liittynyt
08.03.2018
Viestejä
271
Haluaisiko joku pudottaa minulle aseita DMZ:ssä? Nämä puuttuisi:
M13B
ISO HEMLOCK
TR-76 GEIST
CROSSBOW

EDIT: sain aseet.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
26.01.2018
Viestejä
1 375
Oho ranked play resurgencessä oli yllätys. Saisi tulla jo isolle kartallekin, mutta hyvä tuokin.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 646
Viestejä
4 207 187
Jäsenet
70 927
Uusin jäsen
enigtastic

Hinta.fi

Ylös Bottom