Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kyllä pystyy pelata ilmaiseksi.Osaakos joku fiksumpi kertoa, että saako tätä nykyistä/uutta (?) Warzonea pelata ilman että ostaa tuon MW3?
En ole Warzonea pelannut MW 2019 jälkeen. Mites tuossa ilmaisessa menee, oletko alakynnessä muihin nähden, kun ei pysty levuttamaan aseita normi moninpelin puolella eikä pysty tekemään loadoutteja?
Ilmeisesti tuo vanha warzone on käytössä edelleen DMZ:ssa, koska nyt valittaa ettei sitä ole asennettu?MWIII pohjainen Warzone Season 1 alkoi eilen, joten vanhoja Warzone jämiä jäi koneelle. Jos pelaa pelkkää Warzonea Battle.net:n kautta, voi poistaa MW II:n tai siis sen Warzonen.
Tämä tapahtuu tuolla launcherissa rattaasta->Modify install ja täppä pois warzone 2022:sta. Säästyy 22,6GB levytilaa
Joo päivityksen jälkeen loadoutit meni, peliä ei löydy...millaisia apinoita oikein tuolla töitä tekee kun paskaa tarjoavat. Lopputili pitäisi antaa kun tälläistä tarjoavat.Ilmeisesti tuo vanha warzone on käytössä edelleen DMZ:ssa, koska nyt valittaa ettei sitä ole asennettu?
Eikä sillä että sitä olisin muutenkaan pelannut, mutta nyt äsken tulleen päivityksen jälkeen ei pääse enää pelaamaan mitään muutakaan modea. Meni hienosti taas @blizzard
Ennen tuota noin 8 giganpäivitystä ei ole tullut directx erroria mutta se on taas mukana vaikka ei edes peliä löydä. Sitä ennen toimi hyvin ja pelattua saanut tämän päivän.Itekin menetin kaikki loadoutit kaks päivää putkee. Sen lisäks en pysty pelaamaan mitään. Ei löydy pelejä ja kavereihin joinatessa sanoo et mul o eri versio. Yli kaksi tuntia oon yrittänyt pelata töiden jälkee sekä Warzonessa että multiplayerissa. Plattana pc ja battle.net. Sekuntiakaa en oo päässut pelaamaan.
ei tuollaista, kolme peliä pääsi pelaten kunnes erroria directx tuli. Jos ite tuollaista paskaa tekis työkseni niin pomo oikeasti antas lopputili ja sanos et katellaanpa myöhemmi eikä taputtelisi selkään että kyl se joskus kuntoo tulee..Muuten tuntuis hyvin toimivan mutta välillä alkaa kunnon RGB loiste tulee silmille ettei mitää näe. Onko muilla vastaavaa?
Kuva kyseisestä hirvityksestä
Joo, nyt ei pysty. Mut nyt sentään pääsee pelaamaanOn kyllä hienoa, kun ei pysty pleikkarilla pelaavien frendien kanssa pelata, kun itse pelaa koneella.
Tai siis pääsi, tähän asti. Nyt ei löydy taas enää pelejäJoo, nyt ei pysty. Mut nyt sentään pääsee pelaamaan
Minkälaisella EQ:lla saat askelten äänet kuulumaan? Käytännössä lähes sama headset itelläki, mitä tulee ääniin.Jännä miten paljon tuo äänistä kommentointi vaihtelee. Itellä kuulunut tässä ja aikaisemmissakin Warzoneissa askeläänet oikein mukavasti. Kuulee mistäpäin vihu astelee ja suht tarkasti esim. mistäpäin esim. snipu yrittää napsia. Itellä pykälää vanhemmat Razer Blackshark V2 Pro (2021) kuulokkeet.
Minkälaisella EQ:lla saat askelten äänet kuulumaan? Käytännössä lähes sama headset itelläki, mitä tulee ääniin.
Sama täällä, en ole askeläänissä huomannut valitettavaa. Nyt en uudessa Warzone3:ssa ole päässyt kokeilemaan miten muut äänet kuin askeleet kuuluvat, mutta askeliin olen tuolla vanhalla presetillä tyytyväinen.Jännä miten paljon tuo äänistä kommentointi vaihtelee. Itellä kuulunut tässä ja aikaisemmissakin Warzoneissa askeläänet oikein mukavasti. Kuulee mistäpäin vihu astelee ja suht tarkasti esim. mistäpäin esim. snipu yrittää napsia. Itellä pykälää vanhemmat Razer Blackshark V2 Pro (2021) kuulokkeet.
Et ole ilmeisesti säätänyt tuota itse mitenkään vai pystyykö edes tossa vanhassa? Ja voihan olla, että Game EQ on ihan eri tuossa sinun headsetissä, kun mulla. Mutta laitoinpa päälle ja kappas kummaa, aloin kuulemaan askeleita. Ehkä on ollut omat asetukset aivan liian bassovoittoiset (jota tämä Game-asetus ei ole). Luulisi myös, että nimenomaan noin 125 hz tai 250 hz olis juuri ne taajuudet, jotka CODissa pitäis olla korostettuna. Toisaalta tän headsetin yleissoundi on alunperin kyllä hyvin mutainen ja klaustrofobinen.Näköjään "Game" EQ-settings on aktivoituna itsellä.
Et ole ilmeisesti säätänyt tuota itse mitenkään vai pystyykö edes tossa vanhassa? Ja voihan olla, että Game EQ on ihan eri tuossa sinun headsetissä, kun mulla. Mutta laitoinpa päälle ja kappas kummaa, aloin kuulemaan askeleita. Ehkä on ollut omat asetukset aivan liian bassovoittoiset (jota tämä Game-asetus ei ole). Luulisi myös, että nimenomaan noin 125 hz tai 250 hz olis juuri ne taajuudet, jotka CODissa pitäis olla korostettuna. Toisaalta tän headsetin yleissoundi on alunperin kyllä hyvin mutainen ja klaustrofobinen.
Voisitko jakaa tuon EQ:n linkkinä niin vois itekkin testata? Saahan sen toki tuosta kuvasta kopioitua, mutta neurootikko haluaa, että on jotta jetsulleen. Onko sulla miten in game asetukset audion suhteen? Headphones, home theater vai mikä? Arctis Nova Pro Wireless headsettinä itellä.Sama täällä, en ole askeläänissä huomannut valitettavaa. Nyt en uudessa Warzone3:ssa ole päässyt kokeilemaan miten muut äänet kuin askeleet kuuluvat, mutta askeliin olen tuolla vanhalla presetillä tyytyväinen.
Aiemmassa Warzone 2:ssa ei aina kuulunut laskuvarjo +helikopteri saattoi laskeutua äänettömästi päälle... Eli nuo olivat itse pelin ongelmia. Askeleet sai pienellä buustilla kuulumaan erittäinkin hyvin -Olen tosin itse tehnyt askeläänialueelle EQ presetin (Steelseries Sonar), eli korostanut niitä.
Tuo Sonar on muuten saatavilla vaikka ei edes olisi Steelseriesin kuulokkeita, joten täältä ainakin sille suosittelut. Tässä vielä tuo oma preset, jossa on korostettu askelten lisäksi myös lootboxien ääni:
Muuten tuntuis hyvin toimivan mutta välillä alkaa kunnon RGB loiste tulee silmille ettei mitää näe. Onko muilla vastaavaa?
Kuva kyseisestä hirvityksestä
Joo sama näyttis. Tuntuis olevan tuon mapin ominaisuuksia sekä redditissä monella muulla 4000-sarjalainen. Pitää varmaa asennella peli uudelleen tai jotain. Vittumainen vaiva kun tuntuu aina monesti viime ringeillä tulevan riesaksi.Itsellä tulee noita samoja nyt viimepätsin jälkeen Zombiesissa jota pelailen. RTX4070 on näyttiksenä.
Voisitko jakaa tuon EQ:n linkkinä niin vois itekkin testata? Saahan sen toki tuosta kuvasta kopioitua, mutta neurootikko haluaa, että on jotta jetsulleen. Onko sulla miten in game asetukset audion suhteen? Headphones, home theater vai mikä? Arctis Nova Pro Wireless headsettinä itellä.
Minulla on myös kuulokkeissa itsessään sisällä EQ (tämä siis parantaa yleis/musiikintoiston äänenlaatua) joten tuo Sonar lienee päällä lisäksiVoisitko jakaa tuon EQ:n linkkinä niin vois itekkin testata? Saahan sen toki tuosta kuvasta kopioitua, mutta neurootikko haluaa, että on jotta jetsulleen. Onko sulla miten in game asetukset audion suhteen? Headphones, home theater vai mikä? Arctis Nova Pro Wireless headsettinä itellä.
We're investigating an issue causing players to get stuck in a "Fetching Data" loop.
We're investigating an issue causing players to enter a bugged state when attempting to open a Loadout.
We're investigating an issue causing some Killstreak Notification Banners to not appear correctly.
We're investigating an issue causing distorted geography in Urzikstan.
onko muilla br valikko rikki?
Tosi iso plussa PC pelaajana noi aim idle sway muutokset.Call of Duty: Warzone Season 2 Patch Notes
https://www.callofduty.com/patchnotes/2024/02/call-of-duty-mwiii-warzone-season-2-patch-notes