Call of Duty: Warzone (F2P Battle Royale PC/PS4/XB1)

On kyllä korkea kynnys pelata WZ/DMZ tuon "Disconnected from Steam" ongelman takia.
MWII multiplayer menee vielä, kun se menetys on aika pieni, mutta näissä "pitkissä" pelimuodoissa menee täysin maku.

Battle.net kautta voisi myös pelata, mutta kun omistan varsinaisen pelin Steamissä niin sitten pitäisi pomppia näiden launchereiden välillä.
Ei oikein maistu ajatus.

Ehkä eniten mua ihmetyttä se, että koko asiaa ei ole mainittu kummassakaan peliin liittyvässä Trellossa:




Reddit on aivan täynnä juttuja tästä:




Plus näkehään sen jo tälläkin palstalla, että ongelma on erittäin yleinen.
Eikä sanaakaan tästä ongelmasta patch noteseissa.
Plaah.


Muuten kyllä iso lista kaikkea.
 
Jahas, ei statseja vieläkään. :/
  • Combat Record
    • Although previously announced, Warzone 2.0 Combat Records will not be launching with Season 01 Reloaded due to concerns about the accuracy of the data population. However, we continue to work on this feature and the implementation of Leaderboards and will provide an update when available.
 
Pääseekö muut, joilla ei ole MWII ostettuna, pelaamaan tuota Warzone Cuppia? Itsellä menee lobbyyn, mutta matsin alkaessa heittää pois ja kehottaa ostamaan MWII. Valikossa ei kuitenkaan lue että vaatisi MWII kuten vaikka Shipment 24/7. Alaotsikkona on kuitenkin Multiplayer eikä Warzone. Onko siis bugi vai working as intended?
 
Ilmeisesti yksi mainitsematon muutos päivityksessä oli se, että buy stationit vaihtelee paikkaa ja niitä on ylipäätään vähemmän kuin ennen?
Aika iso muutos.
 
mw2.png


Päivityksen jälkeen pukkaa taas uudenlaista steamin kautta avatun pelin kaatumista..
 
DMZ:ssä on ainakin vaihdellut Buy Stationeiden sijainnit ennen päivitystä ja luultavasti nytkin. DMZ:ssä on vaihtunut nyt myös ainakin joidenkin herkullisimpien loottipaikkojenkin sijainnit. Ennen päivitystä lentokentän ulkotiloista pääsi käsiksi suoraan about 6 punaiseen laatikkoon AINA. Nyt noita ei ainakaan ekassa testierässä näkynyt ollenkaan vanhoilla paikoillaan. Tää oli hyvä juttu niin tuonne ei porukka suuntaa aina aivan heti jos läheltä starttaa.
 
DMZ on vielä toistaiseksi jäänyt niin vähälle, että en osaa siitä samalla tavalla sanoa onko ne olleet vaihtelevia.
Warzonea kuitenkin tarkoitin tässä.

Eikä siinä mitään että paikat vaihtelee, hyvä vaan.
Tuli vaan vastaan, että ajoittain yllättäen nopeasti kävi jo niin että buy stationia ei enää ole tarjolla lainkaan. Toki sitä se RNG meinaa.
Tässä vaan kun on muutenkin tiukemmassa omat aseet, niin nyt se tiukentuu entisestään.

Pitää ensi viikolla tai ehkä viikonloppuna kokea muutokset itse.

WZ/DMZ taitaa vaan jäädä tauolle tältä viikkoa, koska steam disconnectit ja pelin muut kaatumiset/sekoilut pilaa homman melko täysin.
Plus nyt on 2WXP tulossa, niin fiksuinta lienee keskittyä multin puolella loppujen aseiden nostoon maksimiin kun kerta apuja saa.
EDIT: Näköjään huomenna klo 20 alkaen on myös kaikille ilmainen multiplayer, eli hyvä sauma F2P pelaajille nostella aseita multin puolella.
 
Viimeksi muokattu:
Noh, ei se buy station tilanne samanlaisena kauaa kestänyt.

Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.
 
Vaikka Battle.netin puolelle vaihtoikin, ei silti yhteysvirheistä kokonaan päässytkään eroon. Nykyään tulee "connection lost to Blizzard servers" tai vastaava, en nyt muista sanasta sanaan miten menee.
Kaverit pleikkarilla ja ei mitään ongelmia mutta PC:llä satunnainnen katkeilu jatkuu, onneksi selvästi harvemmin kuin Steamin puolella. Hitto kun ärsyttää jos hyvä peli squadissa menossa ja ihan viime hetkillä pätkäsee ja kaverit joutuu kolmestaan jatkamaan.

On muuten hitosti vaikeampaa kun WZ1, ainakin mulla henkilökohtaisesti. PC ja hiiri/näppis yhdistelmä. Pleikkarikaverit taas suoriutuu entistä paremmin, välillä jopa ihmeellisen hyvin. Aimassist vai pelitahdin yleinen hidastuminenko tässä sitte vaikuttaa.
Itellä on vähän paha tapa rushia täysillä päälle ja nyt tuntuu että siitä rankastaan ihan huolella. Ei jaksaisi kämppiä, mutta semmonen pelityyli tuntuis olevan se kannattavin. Pitänee vissii vähän oppia kärsivällisyyttä ja ottaa rauhallisemmin.
 
Vaikka Battle.netin puolelle vaihtoikin, ei silti yhteysvirheistä kokonaan päässytkään eroon. Nykyään tulee "connection lost to Blizzard servers" tai vastaava, en nyt muista sanasta sanaan miten menee.
Onkohan tällä pelillä joku yleinen ongelma siinä, että se haluaa sen yhteyden aivan jatkuvasti tai sitten aika jota se odottaa yhteyttä on todella lyhyt.
Battle.net ehkä sitten vähän vakaampi ja sen kanssa tuota yhteyden menetystä ei juuri ole näkynyt.
 
On muuten hitosti vaikeampaa kun WZ1, ainakin mulla henkilökohtaisesti. PC ja hiiri/näppis yhdistelmä. Pleikkarikaverit taas suoriutuu entistä paremmin, välillä jopa ihmeellisen hyvin. Aimassist vai pelitahdin yleinen hidastuminenko tässä sitte vaikuttaa.
Itellä on vähän paha tapa rushia täysillä päälle ja nyt tuntuu että siitä rankastaan ihan huolella. Ei jaksaisi kämppiä, mutta semmonen pelityyli tuntuis olevan se kannattavin. Pitänee vissii vähän oppia kärsivällisyyttä ja ottaa rauhallisemmin.
Lähes varmasti aim assist (=aimbot) ongelma, etenkin jos/kun kuolemat tulevat lähitaistelussa.
Heti alkuhypyn jälkeen ei saa joutua pistooli/melee taistelutilanteeseen. Suurin osa on kontrolleri pelaajia, niin tämän tilanteen häviää todennäköisesti. Meleessä on jokseenkin mahdoton voittaa controller pelaajaa ja pistoolilla läheltä erittäin vaikeaa.
Myöhemminkin myös sellaista "reilua" 1 vs 1 talossa taistelutilannetta täytyy yrittää vältellä. Todella usein pyrin heti näissä tilanteissa karkamaan ja ottamaan etäisyyttä tai paremman aseman.
Närästää todella paljon, että pelityyli on pakko mukauttaa pelin sisäisen aimbotin takia.
 
Viimeksi muokattu:
Ei tässä pysty rushimaa, jos haluaaa voittaa. Se on high groundia ja kämppimistä. Muuta tietä voittoihin ei tunnu olevan. Vaikeus tulee aivan liian alhaisista time to kill -arvoista. Siinä ei pelaajan ohjaimella tai hiirellä ole merkitystä, kun ei ehdi reagoimaankaan, kun on jo kuollut. Sijoittuminen ja ajoitukset on kaikki kaikessa.
 
Ja lisää, samalla teemalla.

Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.
 
Positiivista, että tällä kertaa hinta skaalautuu squadin koon mukaan.
 
Nyt on ihan järkeviä juttuja nämä! Autto jo hitosti ku laskivat puoleen aseiden hinnat.

Otin tossa hipfire vaznev-9k käyttöön ni ruvennu pärjää taas lähitaisteluissa ihan erilailla ku voi alottaa ampumisen jo lonkalta, sitte samalla nostaa ase ADS:lle kun ampuu jo vihua. Jotain kymmeniä millisekunteja salee voittaa ja sehän ratkasee ihan selkeesti.
 
Onko olemassa asetusta, että saa ilmoituksen vihollisen heittämästä mortarista tai air strikestä jonnekin muualle kun keskelle näyttöä? Alkaa vituttamaan kun on muutamaan otteeseen kuollut ton takia, kun vihollista ei näe.
 
Saa lisäillä ps5 +30v peliseuraa ihan kasuaalisti. Dmz ja muut pelimuodot.

Psn: GRiiPPi666
 
Tulipa erikoinen bugi vastaan DMZ:ssa. Ensimmäisessä pelissa onnistunut exfil, samaten toisessa ja kun kolmas peli lähti käyntiin, niin oma ase ei ollutkaan enää mukana. Onneksi olin lootannut Fennecin secondaryksi aiemmin. Kolmannen pelin jälkeen cooldown lähti käyntiin 1:59:59 ajalla.
 
Tulipa erikoinen bugi vastaan DMZ:ssa. Ensimmäisessä pelissa onnistunut exfil, samaten toisessa ja kun kolmas peli lähti käyntiin, niin oma ase ei ollutkaan enää mukana. Onneksi olin lootannut Fennecin secondaryksi aiemmin. Kolmannen pelin jälkeen cooldown lähti käyntiin 1:59:59 ajalla.

Mulla on tehnyt tätä niin monta kertaa, että otan nykyään joka rundin jälkeen oman aseen pois käytöstä ja sen jälkeen valitsen sen uudestaan mukaan.

Tuo bugi pistää oman aseen siis jäähylle. Eli se ei tule mukaan rundiin vaikka olisi ollut valittuna mukaan vaan jää jäähylle...
 
Tuo ongelma näyttää onneksi olevan tiedossa.
Hyvä tietää että sille on tuollainen workaround, pitää muistaa vaikka itselle tuota ei vielä ole käynyt. Tosin DMZ peluu ollut aika vähäistä.

1672411209340.png



 
  • Tykkää
Reactions: |le
Tiedän kyllä että takana on joulut, UV, jne.
Alkaa kyllä silti kaipaamaan jonkinlaista kommunikaatiota siitä, että mitä asioita tutkitaan ja korjaillaan.
Ehkä ensi viikolla jotain?

Alkaa meinaan muutamat bugit riittää jo.

Mikä juttu tämäkin on, että viimeisissä ympyröissä maahan tiputetut kamat katoaa usein?
Heität kaverille kilpiä ja ne katoaa melkein heti.
Otat loadoutin niin ase joka sulla oli jo katoaa kun osuu maahan. :confused:
Tuota tuntuu siis tapahtuvan vaan viimeisissä ympyröissä, eikä nyt ihan aina mutta kuitenkin.
EDIT: Näköjään katoaa myös ihan arkuista lentävät kamat ja kaikki, jee.

Kaikista häröin on toki äänet mitkä ei kuulu välillä.
Toivottavasti siihen saataisiin ratkaisua isossa päivityksessä helmikuun alussa, kun alkaa season 2.

Niin ja olisihan se mukava jos perkit olisivat kaikilla samoin.
Osahan voi kuulemma tehdä omat perk paketit Warzonessa, meidän porukassa ei ainakaan kukaan voi........
 
Viimeksi muokattu:
Noni.
Sitten vielä custom perk setit kaikille tai kaikilta pois.

Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.
 
Joo peli on todella buginen ja en ymmärrä miten niin yksinkertaisia bugeja ei korjata mitä siellä nyt on.

- Voice ikonit "palaa" ruutuun kiinni loppupeliksi tai niin kauan kun korvautuu toisella.
- Aseet ja tavarat jää jumiin objektien alle tai sisään
- Battlepass tokenit ei laske oikein vaan vaatii restartin
- Daily jne. missionit ei laske tehdyksi.
- Audiot sekoilee, eli askeleet ei kuulu tai jää kuulumaan vaikka ei liiku
- Pelaaja saattaa jäädä tuleen loppupeliksi kun ammuttu incendiary roundsilla päin ja jos ei kuole.
- Ajoneuvoista ja junasta voi tippu läpi maahan ja kuolla
- Recent players lista näyttää monen viikon takaiset lobbyt tuoreimpana
- Gulag spawn saattaa heittää team jäsenet eri puolille karttaa
- Finishing move ei toimi kovin usein
- Ajoneuvot jää kiinni objekteihin
- Saati kaatumiset
 
Käykö teillä silleen, että välillä sun jätkä ei vaan juokse ollenkaan? Mulla käy ja päällä on automatic tactical sprint ja ei se juokse ollenkaan. Sit jossaki kohtaa pystyy taas juoksemaan (esim. 10 sekunnin tai minuutin päästä). Voi tietenkin olla ohjaimenkin ongelma, mutta tällaista minulla on välillä. Ohjaimena Scuf Reflex FPS.
 
Joo peli on todella buginen ja en ymmärrä miten niin yksinkertaisia bugeja ei korjata mitä siellä nyt on.

- Voice ikonit "palaa" ruutuun kiinni loppupeliksi tai niin kauan kun korvautuu toisella.
- Aseet ja tavarat jää jumiin objektien alle tai sisään
- Battlepass tokenit ei laske oikein vaan vaatii restartin
- Daily jne. missionit ei laske tehdyksi.
- Audiot sekoilee, eli askeleet ei kuulu tai jää kuulumaan vaikka ei liiku
- Pelaaja saattaa jäädä tuleen loppupeliksi kun ammuttu incendiary roundsilla päin ja jos ei kuole.
- Ajoneuvoista ja junasta voi tippu läpi maahan ja kuolla
- Recent players lista näyttää monen viikon takaiset lobbyt tuoreimpana
- Gulag spawn saattaa heittää team jäsenet eri puolille karttaa
- Finishing move ei toimi kovin usein
- Ajoneuvot jää kiinni objekteihin
- Saati kaatumiset
- joskus pelin myöhemmissä ympyröissä tavarat vaan häviää kun ne tippuu maahan
- saatat edelleen päätyä spectaa väärää tiimiä gulagin hävittyä
- joskus snipulla yksikin headshot on down, vaikka olisi 3 kilpeä (se pitäisikö näin muutenkin olla on oma keskustelunsa)

Noi katoavat tavarat tekee käytännössä lähes mahdottomaksi comebackit, sekä toki saattaa vaikeuttaa merkittävästi pelejä kavereiden kanssa. Kaverilta kilvet loppu ja itsellä ylimääräisiä >> heität maahan josta ne katoavat ja nyt kellään ei ole kilpiä.

Toi 3 plate 1 shot down kertoo toki ylipäätään jostain satunnaisista epäjohdonmukaisuuksista damagessa, mikä on toki aika karu bugi fps pelissä. Onhan myös muiden aseiden kohdalla tilanteita missä tuntuu että sulaa liiankin nopeasti, varmaan samasta ongelmasta kyse. Joskus tarvitsee myös lyönnin vähemmän meleetä.
Itsellä tulee tosin näistä damage ongelmista mieleen ongelmat servereissä ja/tai tickratessa. Eli ns. superbullet. Tickrate ei kyllä varmasti nouse, että toivotaan että sille löytyy muu ratkaisu. Voi toki ongelma olla jotain ihan muuta, kuten se teoria että joskus laitettua kilpeä ei lasketa.
 
Noni.
Sitten vielä custom perk setit kaikille tai kaikilta pois.
Ei pelissä kenelläkään ole custom perkkejä käytössä? Aikaisemmin oli vain bugi että pelaajilla jotka eivät olleet koskaan pelanneet multiplayeriä niin kaikki perkit toimivat toisin kuin muilla.
 
Ei pelissä kenelläkään ole custom perkkejä käytössä? Aikaisemmin oli vain bugi että pelaajilla jotka eivät olleet koskaan pelanneet multiplayeriä niin kaikki perkit toimivat toisin kuin muilla.
No ei pitäisi olla.

Ellei tämä ole jokin laajakin trollaus, niin useamman kommentin lukenut kuinka osalla on editoitavissa tasan yksi perk setti noiden vakioiden lisäksi.

Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.



 
Löytyykö vinkkejä miten saan mikin PC:llä toimimaan? Aikaisemmin toimi normaalisti, kunnes yks kaks lopetti toiminnan. Mikillä pystyy puhumaan esim whatsappiin ja netin useat mikkitesterit toimivat. Samoin pelin sisäisessä mikkitesterissä palkki liikkuu, mutta kaverit eivät kuule ääntä. Saan oman ääneni itselleni kuulumaan jos asetuksista laitan push to talkin päälle ja testaan mikkiä valikossa. Sitten jos laitan open mic -päälle niin tulee "puhekuvake" jossa lukee mic not connected. Kuulen kavereiden puheen normaalisti, mutta he eivät kuule minua eikä puhuessani minun kohdalta tule sitä kuvaketta, että puhuisin.
 
Löytyykö vinkkejä miten saan mikin PC:llä toimimaan? Aikaisemmin toimi normaalisti, kunnes yks kaks lopetti toiminnan. Mikillä pystyy puhumaan esim whatsappiin ja netin useat mikkitesterit toimivat. Samoin pelin sisäisessä mikkitesterissä palkki liikkuu, mutta kaverit eivät kuule ääntä. Saan oman ääneni itselleni kuulumaan jos asetuksista laitan push to talkin päälle ja testaan mikkiä valikossa. Sitten jos laitan open mic -päälle niin tulee "puhekuvake" jossa lukee mic not connected. Kuulen kavereiden puheen normaalisti, mutta he eivät kuule minua eikä puhuessani minun kohdalta tule sitä kuvaketta, että puhuisin.

Itsellä kyseinen ongelma korjaantui kun laitoin windowsin palomuuriin codin kohdalle täpät privateen ja publiciin.
 
Itsellä kyseinen ongelma korjaantui kun laitoin windowsin palomuuriin codin kohdalle täpät privateen ja publiciin.
Nämä olikin jo laitettuna. Löyty semmonen tieto netistä, että jos on joskus huudellut tuhmia chatissä, saattaa olla, että oot oletuksena mutella ja kavereiden pitää unmutaa, jotta kuuluu.
 
15.2. alkaa uusi season ja ehkä mukavimpana yllärinä tulee uusi pieni mappi resurgence pelimuotona.

Mielenkiintoista mitä meinaa muutokset gulagiin (ehkä vain uusi gulag?), loottamiseen ja loadoutteihin.

Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.


Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.
 
Ei jaksa innostua. Mutta toivotaan parasta. :) Jos ei asiat parannu, niin on aika taas hylätä Warzone 2.0 ja palata Apexiin.
 
Jaa muuttuuko peli hiljalleen ominaisuus kerrallaan WZ1:ksi.

Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.
 
Meitsi tykännyt nykyisestä systeemistä, mutta ei itselle niin iso asia että kauheasti väliä vaikka muuttuu vanhan suuntaan.
 
Jaa muuttuuko peli hiljalleen ominaisuus kerrallaan WZ1:ksi.

Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.

Eiköhän se ole pakko ku pelaajista hävinnyt Steamissa 75 prossaa.?
 
https://www.callofduty.com/blog/2023/01/call-of-duty-modern-warfare-II-warzone-2-0-season-02-community-update#Battle

Joitain muutoksia Warzoneen:
Gulagista tulee 1v1 ja Jailerin tilalle tulee taas lippu.
Maasta löytyvät rahaniput tulee olemaan minimissään 800, eli enempi rahaa löytynee.
Ukoilta ja laatikoista putoaa tavarat maahan ja medium/large reput poistetaan.
Kaikille pelaajille tulee suoraan 3-plate liivit heti alussa.
Ostopaikkoja tulee lisää ja kaikista saa ostettua loputtomasti Loadout Drop markkereita.
 
Viimeksi muokattu:
https://www.callofduty.com/blog/2023/01/call-of-duty-modern-warfare-II-warzone-2-0-season-02-community-update#Battle

Joitain muutoksia Warzoneen:
Gulagista tulee 1v1 ja Jailerin tilalle tulee taas lippu.
Maasta löytyvät rahaniput tulee olemaan minimissään 800, eli enempi rahaa löytynee.
Ukoilta ja laatikoista putoaa tavarat maahan ja medium/large reput poistetaan.
Kaikille pelaajille tulee suoraan 3-plate liivit heti alussa.
Ostopaikkoja tulee lisää ja kaikista saa ostettua loputtomasti Loadout Drop markkereita.
Aivan paskaan suuntaan viedään peliä! Vähemmän loottauksen tarvetta = vähemmän oikeaa battle royalea. Kämpperit varmasti tykkää näistä muutoksista, kun saa tarvikkeet helpommin ja tarvitsee liikkua entistä vähemmän ja todennäköisesti birdseye nerffataan vielä samalla.
 
Ei ole ollut suuria ongelmia nykyisten pelimekaniikoiden kanssa, mutta vastaavasti mainiosti käy tulevat uudetkin vai pitäisikö sanoa vanhat.
1v1 Gulag etenkin vielä lipulla on jeppis.
Plus kai se lienee järkevin tasapäistää tilanne liivien ja reppujen kanssa.

Sanoisin silti että helposti isoin juttu tuossa on toi teksti audiosta. Onhan audio kuitenkin ajoittain täysin rikki.
Muuttaa valtavasti tilannetta jos se oikeasti korjaantuisi:

Data suggests that some PC Players may be experiencing audio issues due to discrepancies in the number of channels they are outputting. We've added an option to force PC to stereo output; please be sure to check Windows and in-game audio settings are set correctly in accordance with your listening environment.

Investigation into player reports regarding audio led us to identifying a previously unknown issue impacting occlusion across the game. Audio occlusion is a filter that is applied based on the type of material that an object or structure is composed of, primarily based on its thickness and how it blocks the full frequency of the sound. Only large structural objects should apply the filter, but we found some small items like a stapler or a pile of rags on the ground that were causing the filter to turn on when it shouldn't have. For example, a wastebasket that was tagged with the incorrect material may have occluded the sound like it was behind a wall making the sound more difficult for a player to hear. This issue will be addressed in the Season 02 update and we continue to work on fixes and new audio features to better our players' experience.

Noita aseiden balansointeja odotan myös mielenkiinnolla.
RPK ja Fennec lienee varmasti nerffattu, mutta onkohan siellä jonkinlaista yleisen tason muutosta. Lähinnä liittyen TTK keskusteluun. Toisaalta tuntuu melkein järjestään olevan Fennec 90% tilanteissa missä ukko deletoidaan nanosekunnissa....
 
Aivan paskaan suuntaan viedään peliä! Vähemmän loottauksen tarvetta = vähemmän oikeaa battle royalea. Kämpperit varmasti tykkää näistä muutoksista, kun saa tarvikkeet helpommin ja tarvitsee liikkua entistä vähemmän ja todennäköisesti birdseye nerffataan vielä samalla.
Birdseye on nykyisellään rikki, ei sen kuulua toimia kuten nyt toimii.

1674715736146.png


 
Aivan paskaan suuntaan viedään peliä! Vähemmän loottauksen tarvetta = vähemmän oikeaa battle royalea. Kämpperit varmasti tykkää näistä muutoksista, kun saa tarvikkeet helpommin ja tarvitsee liikkua entistä vähemmän ja todennäköisesti birdseye nerffataan vielä samalla.
Loistavia muutoksia. En muista oikeastaan kuolleeni muuhun kuin noihin tyyppeihin, jotka kämppivät kaupalla. Kauppoja sais olla joku 5x enemmän, että niille uskaltais mennä. Erityisen hyvä muutos meille rushijoille, jotka halutaan aseet nopiaa, jotta voi alkaa pelaamaan.

Birdseye pitääkin nerffata. Sehän oli aivan OP. Käytännössä koko ajan koko pelin ajan enemy tagit kenen tahansa UAV:sta (myös vihollisten). Toisaalta nyt voi olla vähemmän OP kun ei ole isoja reppuja, jossa useampia UAV:ta. Tää reppujuttuki on hyvä, kun ei voi olla 8x UAV tai precision strike kannossa. Se vähän harmittaa, että Smokea ei saa enää kannettua 10x repussa. Oli meinaan ainoa tapa päästä avoimilta paikoilta karkuun, kun heitti 10 smokea putkeen. Tai kyllähän sitä vieläki saa kantaa, mut sit ei mahdu plateja tai ammoja reppuu. Puolensa ja puolensa noissa eri kokoisissa repuissa.
 
  • Tykkää
Reactions: TML
Parempaan suuntaan onneksi menee ja tulee resurgence kartta mitä odotan innolla..viime pelien jälkeen eniten alkanut ärsyttää melee kuolemat. Sen voisi kanssa huonontaa. Aivan perseestä kuolla kahdella joskus jopa yhdellä lyönnillä kun itse ampuu ja osuu viholliseen samalla. Se melee lyöntikin välillä osuu huvittavan kaukaa vaikka ei olisi vielä sillä etäisyydellä, että pitäisi edes osua.. raivostuttavaa.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
287 342
Viestejä
4 927 472
Jäsenet
79 345
Uusin jäsen
nikez96

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom