• Live: io-techin Tekniikkapodcast tänään perjantaina noin klo 16:40 alkaen. Keskustellaan viikon mielenkiintoisimmista tietotekniikka- ja mobiiliaiheista. Suora lähetys YouTubessa. Tule mukaan katselemaan ja keskustelemaan! Linkki lähetykseen >>

Call of Duty: Warzone (F2P Battle Royale PC/PS4/XB1)

Tässä koittanu pari tuntii pelata kavereiden kanssa ni joka pelissä on tullu toi disconnected from steam. Pitänee vissii sitte battle.netin puolelta asentaa että tästä kivasta pikku ongelmasta pääsee eroon.
Samaa teki. Poistin Steamista ja asensin Battle.netistä. Ihmeellisesti alkoi viimeisen viikon aikana tekemään tuota.
 
Joo asensin Bnetin kautta ni on toiminut siitä lähtien ilman katkeilua! Mitänyt satunnaisia dev erroreita mutta sille ei taida mitään mahtaa.
 
Warzoneen kaipailisin vähän varttuneempaa peliseuraa. Alustana ehdottomasti PS5 pelaajat.
Pelissä olen aivan paska, mutta yritys on kova pärjätä edes jollain tasolla.
PSN: BilriX

Tuolla peliseura palstalla ei paljoa vastakaikua tullut joten laitan vielä tännekkin. Eli Warzoneen kaivataan peliseuraa jotka ei poistu pelistä kesken kaiken ja opettaisi tai opettelisi pelaamaan tätä.
DMZ menee myös...
 
Tuolla peliseura palstalla ei paljoa vastakaikua tullut joten laitan vielä tännekkin. Eli Warzoneen kaivataan peliseuraa jotka ei poistu pelistä kesken kaiken ja opettaisi tai opettelisi pelaamaan tätä.
DMZ menee myös...

Sama täällä. Pelaamalla oppii. Lisäilen tänään joasain vaiheessa.
 
Jos peli seuraa kaipaa saa lisätä;
tacotruck#3211567. Meillä noin 10 ukkelin porukka joka pelailee säännöllisen epäsäännöllisesti sillä porukalla mikä saadaan kasaan milloinkin.

Taitotaso aloitteliasta "hyviin" pelaajiin, pääasia että on hengessä mukana eikä ota liian vakavasti peliä. Kommunikointiin käytetään discordia.
 
Joko ne on saanut sen "Disconnected from steam" ongelman korjattua?

Levisi pää kun 5 raidiin 3 kertaa kaatu peli. Tämä siis pari päivää sitten.
 
On kyllä korkea kynnys pelata WZ/DMZ tuon "Disconnected from Steam" ongelman takia.
MWII multiplayer menee vielä, kun se menetys on aika pieni, mutta näissä "pitkissä" pelimuodoissa menee täysin maku.

Battle.net kautta voisi myös pelata, mutta kun omistan varsinaisen pelin Steamissä niin sitten pitäisi pomppia näiden launchereiden välillä.
Ei oikein maistu ajatus.

Ehkä eniten mua ihmetyttä se, että koko asiaa ei ole mainittu kummassakaan peliin liittyvässä Trellossa:




Reddit on aivan täynnä juttuja tästä:




Plus näkehään sen jo tälläkin palstalla, että ongelma on erittäin yleinen.
 
Samaa teki. Poistin Steamista ja asensin Battle.netistä. Ihmeellisesti alkoi viimeisen viikon aikana tekemään tuota.
Joo asensin Bnetin kautta ni on toiminut siitä lähtien ilman katkeilua! Mitänyt satunnaisia dev erroreita mutta sille ei taida mitään mahtaa.

Mites tällänen onnistuu? Ootteko ostanut erikseen steamistä ja battlenetistä pelin? Itsellä linkattu Steam ja Battle.net, mutta Steamista ostettua en saa asennettua Battle.netissä.

edit. Aivan, kyseessä siis warzone, joka on ilmanen :D
 
On kyllä korkea kynnys pelata WZ/DMZ tuon "Disconnected from Steam" ongelman takia.
MWII multiplayer menee vielä, kun se menetys on aika pieni, mutta näissä "pitkissä" pelimuodoissa menee täysin maku.

Battle.net kautta voisi myös pelata, mutta kun omistan varsinaisen pelin Steamissä niin sitten pitäisi pomppia näiden launchereiden välillä.
Ei oikein maistu ajatus.

Ehkä eniten mua ihmetyttä se, että koko asiaa ei ole mainittu kummassakaan peliin liittyvässä Trellossa:




Reddit on aivan täynnä juttuja tästä:




Plus näkehään sen jo tälläkin palstalla, että ongelma on erittäin yleinen.
Eikä sanaakaan tästä ongelmasta patch noteseissa.
Plaah.


Muuten kyllä iso lista kaikkea.
 
Jahas, ei statseja vieläkään. :/
  • Combat Record
    • Although previously announced, Warzone 2.0 Combat Records will not be launching with Season 01 Reloaded due to concerns about the accuracy of the data population. However, we continue to work on this feature and the implementation of Leaderboards and will provide an update when available.
 
Pääseekö muut, joilla ei ole MWII ostettuna, pelaamaan tuota Warzone Cuppia? Itsellä menee lobbyyn, mutta matsin alkaessa heittää pois ja kehottaa ostamaan MWII. Valikossa ei kuitenkaan lue että vaatisi MWII kuten vaikka Shipment 24/7. Alaotsikkona on kuitenkin Multiplayer eikä Warzone. Onko siis bugi vai working as intended?
 
Ilmeisesti yksi mainitsematon muutos päivityksessä oli se, että buy stationit vaihtelee paikkaa ja niitä on ylipäätään vähemmän kuin ennen?
Aika iso muutos.
 
mw2.png


Päivityksen jälkeen pukkaa taas uudenlaista steamin kautta avatun pelin kaatumista..
 
DMZ:ssä on ainakin vaihdellut Buy Stationeiden sijainnit ennen päivitystä ja luultavasti nytkin. DMZ:ssä on vaihtunut nyt myös ainakin joidenkin herkullisimpien loottipaikkojenkin sijainnit. Ennen päivitystä lentokentän ulkotiloista pääsi käsiksi suoraan about 6 punaiseen laatikkoon AINA. Nyt noita ei ainakaan ekassa testierässä näkynyt ollenkaan vanhoilla paikoillaan. Tää oli hyvä juttu niin tuonne ei porukka suuntaa aina aivan heti jos läheltä starttaa.
 
DMZ on vielä toistaiseksi jäänyt niin vähälle, että en osaa siitä samalla tavalla sanoa onko ne olleet vaihtelevia.
Warzonea kuitenkin tarkoitin tässä.

Eikä siinä mitään että paikat vaihtelee, hyvä vaan.
Tuli vaan vastaan, että ajoittain yllättäen nopeasti kävi jo niin että buy stationia ei enää ole tarjolla lainkaan. Toki sitä se RNG meinaa.
Tässä vaan kun on muutenkin tiukemmassa omat aseet, niin nyt se tiukentuu entisestään.

Pitää ensi viikolla tai ehkä viikonloppuna kokea muutokset itse.

WZ/DMZ taitaa vaan jäädä tauolle tältä viikkoa, koska steam disconnectit ja pelin muut kaatumiset/sekoilut pilaa homman melko täysin.
Plus nyt on 2WXP tulossa, niin fiksuinta lienee keskittyä multin puolella loppujen aseiden nostoon maksimiin kun kerta apuja saa.
EDIT: Näköjään huomenna klo 20 alkaen on myös kaikille ilmainen multiplayer, eli hyvä sauma F2P pelaajille nostella aseita multin puolella.
 
Viimeksi muokattu:
Noh, ei se buy station tilanne samanlaisena kauaa kestänyt.

 
Vaikka Battle.netin puolelle vaihtoikin, ei silti yhteysvirheistä kokonaan päässytkään eroon. Nykyään tulee "connection lost to Blizzard servers" tai vastaava, en nyt muista sanasta sanaan miten menee.
Kaverit pleikkarilla ja ei mitään ongelmia mutta PC:llä satunnainnen katkeilu jatkuu, onneksi selvästi harvemmin kuin Steamin puolella. Hitto kun ärsyttää jos hyvä peli squadissa menossa ja ihan viime hetkillä pätkäsee ja kaverit joutuu kolmestaan jatkamaan.

On muuten hitosti vaikeampaa kun WZ1, ainakin mulla henkilökohtaisesti. PC ja hiiri/näppis yhdistelmä. Pleikkarikaverit taas suoriutuu entistä paremmin, välillä jopa ihmeellisen hyvin. Aimassist vai pelitahdin yleinen hidastuminenko tässä sitte vaikuttaa.
Itellä on vähän paha tapa rushia täysillä päälle ja nyt tuntuu että siitä rankastaan ihan huolella. Ei jaksaisi kämppiä, mutta semmonen pelityyli tuntuis olevan se kannattavin. Pitänee vissii vähän oppia kärsivällisyyttä ja ottaa rauhallisemmin.
 
Vaikka Battle.netin puolelle vaihtoikin, ei silti yhteysvirheistä kokonaan päässytkään eroon. Nykyään tulee "connection lost to Blizzard servers" tai vastaava, en nyt muista sanasta sanaan miten menee.
Onkohan tällä pelillä joku yleinen ongelma siinä, että se haluaa sen yhteyden aivan jatkuvasti tai sitten aika jota se odottaa yhteyttä on todella lyhyt.
Battle.net ehkä sitten vähän vakaampi ja sen kanssa tuota yhteyden menetystä ei juuri ole näkynyt.
 
On muuten hitosti vaikeampaa kun WZ1, ainakin mulla henkilökohtaisesti. PC ja hiiri/näppis yhdistelmä. Pleikkarikaverit taas suoriutuu entistä paremmin, välillä jopa ihmeellisen hyvin. Aimassist vai pelitahdin yleinen hidastuminenko tässä sitte vaikuttaa.
Itellä on vähän paha tapa rushia täysillä päälle ja nyt tuntuu että siitä rankastaan ihan huolella. Ei jaksaisi kämppiä, mutta semmonen pelityyli tuntuis olevan se kannattavin. Pitänee vissii vähän oppia kärsivällisyyttä ja ottaa rauhallisemmin.
Lähes varmasti aim assist (=aimbot) ongelma, etenkin jos/kun kuolemat tulevat lähitaistelussa.
Heti alkuhypyn jälkeen ei saa joutua pistooli/melee taistelutilanteeseen. Suurin osa on kontrolleri pelaajia, niin tämän tilanteen häviää todennäköisesti. Meleessä on jokseenkin mahdoton voittaa controller pelaajaa ja pistoolilla läheltä erittäin vaikeaa.
Myöhemminkin myös sellaista "reilua" 1 vs 1 talossa taistelutilannetta täytyy yrittää vältellä. Todella usein pyrin heti näissä tilanteissa karkamaan ja ottamaan etäisyyttä tai paremman aseman.
Närästää todella paljon, että pelityyli on pakko mukauttaa pelin sisäisen aimbotin takia.
 
Viimeksi muokattu:
Ei tässä pysty rushimaa, jos haluaaa voittaa. Se on high groundia ja kämppimistä. Muuta tietä voittoihin ei tunnu olevan. Vaikeus tulee aivan liian alhaisista time to kill -arvoista. Siinä ei pelaajan ohjaimella tai hiirellä ole merkitystä, kun ei ehdi reagoimaankaan, kun on jo kuollut. Sijoittuminen ja ajoitukset on kaikki kaikessa.
 
Positiivista, että tällä kertaa hinta skaalautuu squadin koon mukaan.
 
Nyt on ihan järkeviä juttuja nämä! Autto jo hitosti ku laskivat puoleen aseiden hinnat.

Otin tossa hipfire vaznev-9k käyttöön ni ruvennu pärjää taas lähitaisteluissa ihan erilailla ku voi alottaa ampumisen jo lonkalta, sitte samalla nostaa ase ADS:lle kun ampuu jo vihua. Jotain kymmeniä millisekunteja salee voittaa ja sehän ratkasee ihan selkeesti.
 
Onko olemassa asetusta, että saa ilmoituksen vihollisen heittämästä mortarista tai air strikestä jonnekin muualle kun keskelle näyttöä? Alkaa vituttamaan kun on muutamaan otteeseen kuollut ton takia, kun vihollista ei näe.
 
Saa lisäillä ps5 +30v peliseuraa ihan kasuaalisti. Dmz ja muut pelimuodot.

Psn: GRiiPPi666
 
Tulipa erikoinen bugi vastaan DMZ:ssa. Ensimmäisessä pelissa onnistunut exfil, samaten toisessa ja kun kolmas peli lähti käyntiin, niin oma ase ei ollutkaan enää mukana. Onneksi olin lootannut Fennecin secondaryksi aiemmin. Kolmannen pelin jälkeen cooldown lähti käyntiin 1:59:59 ajalla.
 
Tulipa erikoinen bugi vastaan DMZ:ssa. Ensimmäisessä pelissa onnistunut exfil, samaten toisessa ja kun kolmas peli lähti käyntiin, niin oma ase ei ollutkaan enää mukana. Onneksi olin lootannut Fennecin secondaryksi aiemmin. Kolmannen pelin jälkeen cooldown lähti käyntiin 1:59:59 ajalla.

Mulla on tehnyt tätä niin monta kertaa, että otan nykyään joka rundin jälkeen oman aseen pois käytöstä ja sen jälkeen valitsen sen uudestaan mukaan.

Tuo bugi pistää oman aseen siis jäähylle. Eli se ei tule mukaan rundiin vaikka olisi ollut valittuna mukaan vaan jää jäähylle...
 
Tuo ongelma näyttää onneksi olevan tiedossa.
Hyvä tietää että sille on tuollainen workaround, pitää muistaa vaikka itselle tuota ei vielä ole käynyt. Tosin DMZ peluu ollut aika vähäistä.

1672411209340.png



 
  • Tykkää
Reactions: |le
Tiedän kyllä että takana on joulut, UV, jne.
Alkaa kyllä silti kaipaamaan jonkinlaista kommunikaatiota siitä, että mitä asioita tutkitaan ja korjaillaan.
Ehkä ensi viikolla jotain?

Alkaa meinaan muutamat bugit riittää jo.

Mikä juttu tämäkin on, että viimeisissä ympyröissä maahan tiputetut kamat katoaa usein?
Heität kaverille kilpiä ja ne katoaa melkein heti.
Otat loadoutin niin ase joka sulla oli jo katoaa kun osuu maahan. :confused:
Tuota tuntuu siis tapahtuvan vaan viimeisissä ympyröissä, eikä nyt ihan aina mutta kuitenkin.
EDIT: Näköjään katoaa myös ihan arkuista lentävät kamat ja kaikki, jee.

Kaikista häröin on toki äänet mitkä ei kuulu välillä.
Toivottavasti siihen saataisiin ratkaisua isossa päivityksessä helmikuun alussa, kun alkaa season 2.

Niin ja olisihan se mukava jos perkit olisivat kaikilla samoin.
Osahan voi kuulemma tehdä omat perk paketit Warzonessa, meidän porukassa ei ainakaan kukaan voi........
 
Viimeksi muokattu:
Noni.
Sitten vielä custom perk setit kaikille tai kaikilta pois.

 
Joo peli on todella buginen ja en ymmärrä miten niin yksinkertaisia bugeja ei korjata mitä siellä nyt on.

- Voice ikonit "palaa" ruutuun kiinni loppupeliksi tai niin kauan kun korvautuu toisella.
- Aseet ja tavarat jää jumiin objektien alle tai sisään
- Battlepass tokenit ei laske oikein vaan vaatii restartin
- Daily jne. missionit ei laske tehdyksi.
- Audiot sekoilee, eli askeleet ei kuulu tai jää kuulumaan vaikka ei liiku
- Pelaaja saattaa jäädä tuleen loppupeliksi kun ammuttu incendiary roundsilla päin ja jos ei kuole.
- Ajoneuvoista ja junasta voi tippu läpi maahan ja kuolla
- Recent players lista näyttää monen viikon takaiset lobbyt tuoreimpana
- Gulag spawn saattaa heittää team jäsenet eri puolille karttaa
- Finishing move ei toimi kovin usein
- Ajoneuvot jää kiinni objekteihin
- Saati kaatumiset
 
Käykö teillä silleen, että välillä sun jätkä ei vaan juokse ollenkaan? Mulla käy ja päällä on automatic tactical sprint ja ei se juokse ollenkaan. Sit jossaki kohtaa pystyy taas juoksemaan (esim. 10 sekunnin tai minuutin päästä). Voi tietenkin olla ohjaimenkin ongelma, mutta tällaista minulla on välillä. Ohjaimena Scuf Reflex FPS.
 
Joo peli on todella buginen ja en ymmärrä miten niin yksinkertaisia bugeja ei korjata mitä siellä nyt on.

- Voice ikonit "palaa" ruutuun kiinni loppupeliksi tai niin kauan kun korvautuu toisella.
- Aseet ja tavarat jää jumiin objektien alle tai sisään
- Battlepass tokenit ei laske oikein vaan vaatii restartin
- Daily jne. missionit ei laske tehdyksi.
- Audiot sekoilee, eli askeleet ei kuulu tai jää kuulumaan vaikka ei liiku
- Pelaaja saattaa jäädä tuleen loppupeliksi kun ammuttu incendiary roundsilla päin ja jos ei kuole.
- Ajoneuvoista ja junasta voi tippu läpi maahan ja kuolla
- Recent players lista näyttää monen viikon takaiset lobbyt tuoreimpana
- Gulag spawn saattaa heittää team jäsenet eri puolille karttaa
- Finishing move ei toimi kovin usein
- Ajoneuvot jää kiinni objekteihin
- Saati kaatumiset
- joskus pelin myöhemmissä ympyröissä tavarat vaan häviää kun ne tippuu maahan
- saatat edelleen päätyä spectaa väärää tiimiä gulagin hävittyä
- joskus snipulla yksikin headshot on down, vaikka olisi 3 kilpeä (se pitäisikö näin muutenkin olla on oma keskustelunsa)

Noi katoavat tavarat tekee käytännössä lähes mahdottomaksi comebackit, sekä toki saattaa vaikeuttaa merkittävästi pelejä kavereiden kanssa. Kaverilta kilvet loppu ja itsellä ylimääräisiä >> heität maahan josta ne katoavat ja nyt kellään ei ole kilpiä.

Toi 3 plate 1 shot down kertoo toki ylipäätään jostain satunnaisista epäjohdonmukaisuuksista damagessa, mikä on toki aika karu bugi fps pelissä. Onhan myös muiden aseiden kohdalla tilanteita missä tuntuu että sulaa liiankin nopeasti, varmaan samasta ongelmasta kyse. Joskus tarvitsee myös lyönnin vähemmän meleetä.
Itsellä tulee tosin näistä damage ongelmista mieleen ongelmat servereissä ja/tai tickratessa. Eli ns. superbullet. Tickrate ei kyllä varmasti nouse, että toivotaan että sille löytyy muu ratkaisu. Voi toki ongelma olla jotain ihan muuta, kuten se teoria että joskus laitettua kilpeä ei lasketa.
 
Noni.
Sitten vielä custom perk setit kaikille tai kaikilta pois.
Ei pelissä kenelläkään ole custom perkkejä käytössä? Aikaisemmin oli vain bugi että pelaajilla jotka eivät olleet koskaan pelanneet multiplayeriä niin kaikki perkit toimivat toisin kuin muilla.
 
Ei pelissä kenelläkään ole custom perkkejä käytössä? Aikaisemmin oli vain bugi että pelaajilla jotka eivät olleet koskaan pelanneet multiplayeriä niin kaikki perkit toimivat toisin kuin muilla.
No ei pitäisi olla.

Ellei tämä ole jokin laajakin trollaus, niin useamman kommentin lukenut kuinka osalla on editoitavissa tasan yksi perk setti noiden vakioiden lisäksi.




 
Löytyykö vinkkejä miten saan mikin PC:llä toimimaan? Aikaisemmin toimi normaalisti, kunnes yks kaks lopetti toiminnan. Mikillä pystyy puhumaan esim whatsappiin ja netin useat mikkitesterit toimivat. Samoin pelin sisäisessä mikkitesterissä palkki liikkuu, mutta kaverit eivät kuule ääntä. Saan oman ääneni itselleni kuulumaan jos asetuksista laitan push to talkin päälle ja testaan mikkiä valikossa. Sitten jos laitan open mic -päälle niin tulee "puhekuvake" jossa lukee mic not connected. Kuulen kavereiden puheen normaalisti, mutta he eivät kuule minua eikä puhuessani minun kohdalta tule sitä kuvaketta, että puhuisin.
 
Löytyykö vinkkejä miten saan mikin PC:llä toimimaan? Aikaisemmin toimi normaalisti, kunnes yks kaks lopetti toiminnan. Mikillä pystyy puhumaan esim whatsappiin ja netin useat mikkitesterit toimivat. Samoin pelin sisäisessä mikkitesterissä palkki liikkuu, mutta kaverit eivät kuule ääntä. Saan oman ääneni itselleni kuulumaan jos asetuksista laitan push to talkin päälle ja testaan mikkiä valikossa. Sitten jos laitan open mic -päälle niin tulee "puhekuvake" jossa lukee mic not connected. Kuulen kavereiden puheen normaalisti, mutta he eivät kuule minua eikä puhuessani minun kohdalta tule sitä kuvaketta, että puhuisin.

Itsellä kyseinen ongelma korjaantui kun laitoin windowsin palomuuriin codin kohdalle täpät privateen ja publiciin.
 
Itsellä kyseinen ongelma korjaantui kun laitoin windowsin palomuuriin codin kohdalle täpät privateen ja publiciin.
Nämä olikin jo laitettuna. Löyty semmonen tieto netistä, että jos on joskus huudellut tuhmia chatissä, saattaa olla, että oot oletuksena mutella ja kavereiden pitää unmutaa, jotta kuuluu.
 
15.2. alkaa uusi season ja ehkä mukavimpana yllärinä tulee uusi pieni mappi resurgence pelimuotona.

Mielenkiintoista mitä meinaa muutokset gulagiin (ehkä vain uusi gulag?), loottamiseen ja loadoutteihin.



 
EDIT: Tuplat kun palsta lagas.
 
Viimeksi muokattu:
Ei jaksa innostua. Mutta toivotaan parasta. :) Jos ei asiat parannu, niin on aika taas hylätä Warzone 2.0 ja palata Apexiin.
 
Jaa muuttuuko peli hiljalleen ominaisuus kerrallaan WZ1:ksi.

 
Meitsi tykännyt nykyisestä systeemistä, mutta ei itselle niin iso asia että kauheasti väliä vaikka muuttuu vanhan suuntaan.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
257 863
Viestejä
4 480 426
Jäsenet
74 021
Uusin jäsen
Lumikki

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom