Call of Duty: Warzone (F2P Battle Royale PC/PS4/XB1)

Itsellä on tuossa BR-moodissa uusi bugi tullu, tai tulee joka matsissa: kun hyppää koneesta niin aina noin 5 sekunnin päästä jäätyy peli 5 sekunniksi. Pitää ehtiä avaa varjo ennen tuota tai löytää ittensä maasta. Tuon jälkeen peli kuitenkin toimii täydellisesti, mutta joka kierros sama juttu.
edit. Ja luonnollisesti tuon takia en ole koskaan ekana maassa vaan joutuu laskeutuu johonki syrjään.
Meikäläisellä täysin sama bugi joka matsissa.
 
Mullon kaatunu PS5 Warzone 2 DMZ siihe battlepass kultaseen kuvakkeeseen, se vaan jumahtaa. Oisko joka viies kerta ku tulee matsista ni siihen jääpi. Auta ku bootata peli, mutta ei tuo matsin jälkeinen nii paljoa haittaa.
Ja lagittamista ollu ainoastaan lentokentällä tähän mennessä, semmosta muutaman sekunnin jumahtelua.
Oisko joku 4 kertaa ollu tota lagittamista ja aina ollu sillon lentokentällä oikeassa alareunassa loottimassa.
 
Enää ei voi ajaa yli siitä DMZ radioaktiivi pomosta autolla. Sillä on semmonen laite joka disabloi ajoneuvot...
 
Prkl eilen vasta pääsi testaileen DMZ:tä ekaa kertaa ja just katoin videosta vinkkiä, miten sen saa helpoiten jyräämällä autolla :D ..ois pitäny olla early adopter tässäkin.
 
^ Se on aika uskomatonta kuinka nopeasti codin kehittäjät reagoi ja korjaa/muuttaa asioita jos ne jollain tavalla helpottaa jonkun asian avaamista tai tason nostamista. Syy ei tosin ole kovin ihmeellinen, M13B bundleja ostetaan vähemmän jos tuo ase on helppo saada ilmaiseksi.

Tuli muuten taas pientä päivitystä ja jäi ihmetyttämään korjaantuiko tämä kaikissa tilanteissa vai ei:

Fixed an issue causing players to skip the downed state and immediately perish despite having an assimilated squad member still alive.

Pistää vaan silmään tuo että "despite having an assimilated squad member".
Meillä ei ikinä sellaista tiimiläistä ole ollut, mutta tuota instadeath on käynyt monesti.

Tulee vaan mieleen sellainen, että tässähän on joka BR moodissa jonkinlainen assimilation.
Normaaleissa moodeissa se vaan pätee vain jos tiimi on vajaa, kun taas unhinged saa ylimääräisiä.
Olisiko kuitenkin niin, että tuon bugin kannalta kaikkia ajatellaan assimilated squad membereiksi.

On muuten vähän pöljää, että ne päivittävät aiemman päivityksen sivua uuden päivityksen tiedoilla.
 
Piti käyvä kolmannen kerran testaamassa kyllä siellä joku siitä kemistin porukasta ddossaa tai se ite.

 
ilmeisest jos kaverilla on M13b pyssy auki ni se voi antaa sulle semmosen regularinkin ja exfillaa ni silläkin sais sen aseen auki.
 
ilmeisest jos kaverilla on M13b pyssy auki ni se voi antaa sulle semmosen regularinkin ja exfillaa ni silläkin sais sen aseen auki.
Juu, näin itse aseen sain auki.
Kyseessä oli juurikin myös base versio, eli kaveri otti kantoon ja heitti mulle kun exfil.

Tosin en yllättyisi jos ne tuon kiertotien poistaisi, kun tarkoitus olisi saada se joko "tehtävästä" tai storen bundlesta.
Toisaalta se on ihan tarkoituksellinen mekaniikka, että mikä tahansa ase joka sulla ei ole auki aukeaa jos exfillaat sen kanssa.
Siinä mielessä kuuluisi toimia noin.

Functional Weapons

In DMZ, extracting with any Contraband weapon unlocks it across all other game modes.

This includes the M13B Assault Rife, a new free functional weapon earned by defeating [[REDACTED]].

Lähde.

Tuosta tosin saisi kuvan, että sen kuuluu toimia näin myös M13B kohdalla.
 
Vaikea nuita dog tagejä kerätä pelaajilta, ku sen jälkeen ku tappanu jonku ni katoaa ruumis ku pieru saharaan.
 
Pitkään DMZ:tä pelanneena tuli annettua mahdollisuus perus Warzonelle taas ja ihan mukavaahan tuo on, pari tappoa ja sit Gulagiin :D Olis kyllä kivaa pelata jollain porukalla. Jos täällä on joku muu ilman peliporukkaa niin YV:llä saa mun Activision kaverikoodin vai mikä ikinä onkaan. Ite pelaan PC:llä, mutta ei haittaa jos pelaat konsolilla kunhan kommunikaatio onnistuu jollain tavalla.
 
Tarvis varmaa vähä konetta päivitellä warzonea varten. Oisko 6900xt + 5800x3d hyvä kombo 1440p pelailuun vai oisko jokin muu yhdistelmä parempi?
 
Tarvis varmaa vähä konetta päivitellä warzonea varten. Oisko 6900xt + 5800x3d hyvä kombo 1440p pelailuun vai oisko jokin muu yhdistelmä parempi?
Itselläni käytössä 5700XT + r5 2600 kombo @ 3440x1440 resolla täysin hyvin pelattavissa niin eiköhän tuo mainitsemasi setti riitä vähintäänkin hyvin. :)
 
Tarvis varmaa vähä konetta päivitellä warzonea varten. Oisko 6900xt + 5800x3d hyvä kombo 1440p pelailuun vai oisko jokin muu yhdistelmä parempi?
Varmasti hyvä setti.

Noi AMD:n näytönohjaimet on vielä erityisen hyviä tässä pelissä.
Prossukin sen verran tehokas, että sitä ei tarvitse tässä yhtälössä oikein ajatella.

1669204523187.png


1669204495376.png

Video aiheesta joka on lähde yllä oleville kuville:

 
6700 XT tuli itse tilattua 3060 Ti:n tilalle pelkästään tätä peliä varten. Joutuu tosin prossua päivittämään samalla, kun ei tuo Ryzen 3600 enää tunnu jaksavan. 6900 XT + 5800X3D kombolla pystyy kyllä pistämään nupit kaakkoon 1440p resolla.
 
Itselläni käytössä 5700XT + r5 2600 kombo @ 3440x1440 resolla täysin hyvin pelattavissa niin eiköhän tuo mainitsemasi setti riitä vähintäänkin hyvin. :)
Mulla tällähetkellä 1080ti ja 10600kf ja fps pyörii vaan siinä jossain 120fps tuntumassa. Tarkotus olis saada avg fps puskettua sinne 160 paremmalle puolelle että latenssit ois paremmat ja 1% fps ei huitelis siellä alle 100fps.
 
DMZ:ssa aiheuttaa hyvin "lievää" turhautumista se, että kun peli kaatuu, niin oma loadout menee cooldownille. Tällaisissa tilanteissa sitä ei pitäisi tulla ollenkaan. Jostain syystä ensimmäiset päivät meni ilman kaatumisia, mutta tänään jo pari kaatumista muutaman tunnin sisällä.
 
Toi on kyl nii tympeää jos noin kävisi. Mul ei oo onneksi peli kaatunut juurikaa pitkiin aikoihin.
 
Kenelläkään muulla tuntunut siltä, että DMZ ai:n vaikeustaso on koventunut mitä enemmän pelaa? Aluks oli helppoa sooloilla, mutta yhtäkkiä tuntuu että ai tappaa mut silmänräpäyksessä.

Luulin yhdessä pelissä, että pelaaja pääs yllättää niskaan, mutta se olikin ai joka sulatti mun armorit.
 
Kenelläkään muulla tuntunut siltä, että DMZ ai:n vaikeustaso on koventunut mitä enemmän pelaa? Aluks oli helppoa sooloilla, mutta yhtäkkiä tuntuu että ai tappaa mut silmänräpäyksessä.

Luulin yhdessä pelissä, että pelaaja pääs yllättää niskaan, mutta se olikin ai joka sulatti mun armorit.

Päinvastoin kun nyt oppinut miten tuo AI käyttäytyy. Osaa olla varovaisempi kuinka rajusti etenee varsinkin jos sooloilee.
 
Päinvastoin kun nyt oppinut miten tuo AI käyttäytyy. Osaa olla varovaisempi kuinka rajusti etenee varsinkin jos sooloilee.
Voihan se olla, että tuota ai:ta on piilo buffattu ku ampuvat aivan saatana kovaa välissä.
Niin ja niissä tavaran siirto missioneissa ne helikopterit ampuu vähä eri tavalla, nyt joutuu jopa venettä ohjaa sivulle tai kuolet melkein heti.
Nuo missionit oliki liian helppoja ni ei sinänsä haittaa.
 
Ostin tossa pari kesää sitten Philipsin 70" telkkarin ja on amblight tarjouksesta ja joo änäriä väännetty alustana PS5. Myös cod 1 hiirellä ja näppäimistöllä, koska ei tule mitään padin kanssa.

Noh tämä tuli asennettua ja myös otettua matsia kunnes ajattelin että mahtaisiko parempi pelinäyttö auttaa. Siis kun en ole pelannut muuten kuin joskus CS1.3-1.6 muistaakseni ja nekin näytöt olivat putkikuva monitoria ja ehkä jotain paneelinäyttöjäkin oli kun prosessorit oli Amd Duron 700mhz siihen aikaan. Mitä ajan takaa niin olihan niissäkin fps 99 ja hyvin kulki.

No enihou. Mietin että 60 hertsisiä näyttöjä silloinkin ollut, että miten tämä nyt mahtaa mennä.

Ostin sitten Black Fridayna Samsung G7 Odysseia 27" ja nyt saan tästä sen 120hz ja tosiaan PS5 alustana. Ero on kun yöllä ja päivällä. Hiiri vastaa ilman viivettä ja kuva näyttää oikeinkin hyvältä omaan silmään. En olisi uskonut, että ero on näinkin iso kun vaihtaa kuvaruudun telkkarista pelinäyttöön. Aivan kun pelaisi pc:llä meinaan. Reso 1440p

No enpä ole pelannut koskaan paremmalla hertsisillä näytöillä, niin tulisiko vielä enemmän sellainen hämmennys efekti tämän suhteen? Tuntuu meinaan jollakin tavoin, että tämän paremmaksi ei voi enää mennä viiveiden ja sulavuuden kanssa mitä voi kuvalta vaatia, mutta varmaan olen väärässä.

No eipä ollut turha ostos ainakaan.
 
Viimeksi muokattu:
Alkaapa mennä järki tuohon bomb droneen. Sitä ei näköjään saa ammuttua alas kesken lennon ja tappaa kerrasta, vaikka olisi 3 platea päällä.
 
Mielenkiintoista sinänsä että ns. ison snipan headshot ei tiputa yhdestä jos 3 kilpeä, mutta bomb drone kyllä.
 
Ei tätä peliä voi hiiren ja näppäimistön kanssa ottaa ollenkaan tosissaan. Nauruun repeää, kun näkee miten vihollinen hoitaa tapon aim assistinsa kanssa lähitaistelu tilanteissa. Ensin kulmikasta epätarkkaa kääntyilyä, mutta kun tulen näköpiiriin niin tähtäin lukittuu ja kaikki luodit osuu. Peli on ihan pilattu aim assistin vuoksi, jollei satu olemaan godlike pelaaja hiiren ja näppäimistön kanssa (minä en ole).

Kaupanpäälle oikeita cheatereitäkin alkanut näkymään. Selvää walhackingiä ja aimbottia näkynyt viime päivinä.
Lisäksi eilen joku lenteli taivaalla kumiveneellä. Mitenhän se onnistuu?
 
Mielenkiintoista sinänsä että ns. ison snipan headshot ei tiputa yhdestä jos 3 kilpeä, mutta bomb drone kyllä.
Onhan se bomb drone toki myös killstreakki ja vaatii pelaajan ohjausta. Precision strike on mielestäni hyödyllisempi, mutta kyllä bomb dronen surinasta tulee aina kuumotukset ja rupeaa hädissään etsimään sitä ympäriltä. Tehokkaalla snipulla saa myös kuitenkin ammuttua pelaajan alas yhdellä laukauksella jos platet on vähänkään alle maksimit. Tuo pakottaa pelaajan "tuhlaamaan" vielä sen yhden platen, jos haluaa olla turvassa one shotilta, mikä on omasta mielestäni hyvä kompromissi. Toisaalta plateja pystyy kantamaan tällä hetkellä aivan perkuleesti mukana.
 
DMZ alkaa ottaa päähän tuo että pystyy kaverin herättää loputtomasti. Ammuin kolmen hengen tiimistä loppuun kaks tyyppiä eri aikaan mutta ne pysty parantamaan toisensa ja lopulta tuli kerralla kolmen porukalla päälle ja soli siinä. Eihän tossa ole mitään järkeä. Betahan tämä on mutta tuota..
 
DMZ alkaa ottaa päähän tuo että pystyy kaverin herättää loputtomasti. Ammuin kolmen hengen tiimistä loppuun kaks tyyppiä eri aikaan mutta ne pysty parantamaan toisensa ja lopulta tuli kerralla kolmen porukalla päälle ja soli siinä. Eihän tossa ole mitään järkeä. Betahan tämä on mutta tuota..

Omasta mielestä tämä taas on todella tervetullut ominaisuus. Mikäli 1 jää eloon, voi hän hyvällä pelillä ja sitkeydellä pelastaa koko tiimin. Vihollisilla on mahdollisuus loottia muut ja jatkaa matkaansa, tai metsästää tämä viimeinen kaveri.

Se kaverin herättäminen "kuolleena" kestää niin kauan, että lähellä vartioivat viholliset saa hyvin todennäköisesti estettyä sen.

Välillä tästä kärsii toki, kun vastapuoli sattuu pelaamaan tilanteen hyvin. Kuitenkin yleensä tämä ominaisuus suosii tiimiä jonka jäsenet kommunikoi keskenään. Ehdottomasti siis hyvä juttu, ja omalla kohdalla mielenkiintoisten tehtävien lisäksi tämän pelimuodon suola.
 
Eikös dogtagit viemällä estetä tuo ettei tyyppiä voi enää herättää henkiin ellei saa lahdattua vihun ja ottamalla dogtagsit takaisin. (En ole vielä testannut, mutta ymmärsin tämän toimivan näin.)
 
Omasta mielestä tämä taas on todella tervetullut ominaisuus. Mikäli 1 jää eloon, voi hän hyvällä pelillä ja sitkeydellä pelastaa koko tiimin. Vihollisilla on mahdollisuus loottia muut ja jatkaa matkaansa, tai metsästää tämä viimeinen kaveri.

Se kaverin herättäminen "kuolleena" kestää niin kauan, että lähellä vartioivat viholliset saa hyvin todennäköisesti estettyä sen.

Välillä tästä kärsii toki, kun vastapuoli sattuu pelaamaan tilanteen hyvin. Kuitenkin yleensä tämä ominaisuus suosii tiimiä jonka jäsenet kommunikoi keskenään. Ehdottomasti siis hyvä juttu, ja omalla kohdalla mielenkiintoisten tehtävien lisäksi tämän pelimuodon suola.

No siis sen vois rajottaa vaikka niihin ostopaikkoihin sen kaverin herättelyn täysin kuolleesta niinku Warzone 2 royalessa. Minusta se on vaan liian helppoa nyt se täysin kuolleen herättely.
Mutta ei siinä kyllähän ne muuttaa nuita asioita tuossa.
Expaakin tulee nykysin tuplat ai:n ampumisesta
 
Jaa joku double xp weekend..
Huvittiku tuli youtubessa vastaan video jossa kerrottiin, että jos käyttää stimejä kaasussa saapi 1000xp per stimi ja 4x jos on double xp tokeni käytössä.. Nooh, tuo patchättiin näköjää alle 2 tunnissa videon julkasusta. :D Kerran ehin tehä...
 
Mites toi enemy havainto pingataan/merkataan? Itemit kyllä onnistuu hiiren keskipainiketta painamalla merkkaamaan. Eikö se ole tuo danger ping? Se oli tyhjänä ja laitoin "j" bind

Ei vaan futaa.
 
Mitäköhän ihmettä taas ku Tokenit häviää vaikka lunastaa FREE-merkatun härvelin Battlepassissa. Juuri sain yhden ja pystyin lunastamaan FREE-vermeen vaan perään näyttää sitte 0kpl tokeneita...hienoa jeeee.
 
Mitäköhän ihmettä taas ku Tokenit häviää vaikka lunastaa FREE-merkatun härvelin Battlepassissa. Juuri sain yhden ja pystyin lunastamaan FREE-vermeen vaan perään näyttää sitte 0kpl tokeneita...hienoa jeeee.
Eikö sen näin kuulu toimia.

Tokeni vaaditaan aina kohdan avaamiseen, oli se free tai ei.
Free meinaa vaan sitä, että ilman battlepassin ostamista pystyt käyttämään sitä minkä avasit.
 
Onko ohjainpelaamisessa tapahtunut jotain kun nyt twitchiä seuranneena siellä näyttäisi enemmistö pelaavan näppäimistöllä ja hiirellä ohjaimen sijaan? Aiemmin etenkin vanhanhemman warzonen aikaan sai hakemalla etsiä näppäimistöllä ja hiirellä pelavia.
 
btw onko kellään analogisilla kytkimillä olevaa näppäimistöä? mietin et saisiko sillä samallaisen porrastetun kävelynopeuden toimiin miten se toimii ohjaimen analogisissa tateissakin?
 
Tulipahan upea bugi tänään vastaan. Gulagissa aika loppui ja päädyin sen jälkeen spectatemaan jotain muuta squadia kuin omaani. Kaverit eivät minua pystyneet ostamaan takaisin. :sdarra:
 
Tulipahan upea bugi tänään vastaan. Gulagissa aika loppui ja päädyin sen jälkeen spectatemaan jotain muuta squadia kuin omaani. Kaverit eivät minua pystyneet ostamaan takaisin. :sdarra:
Joo tää on tympeä. Tullut useampia kertoja itelle. Kerran voitin gulagin ja sama silti.
 
Mitenkäs muilla GPU lämmöt Warzonessa? Mulla hyppää samantien 90 hujakoille kun laittaa pelin hakuun. Sitten rauhottuu kun peli löytyy ja taas nousee kun hypätään koneesta ulos. Pelissä ovat siellä 80-96. Tuulettimet huutaa.
Testasin vanhempaa codin multiplayeria. Lämmöt alle 70 pääosin.
Näyttis 6900xt, 5800x3d, 32gb ram.
 
Viimeksi muokattu:
Mulla pyörii 74 asteessa näytönohjain 1440p resolla. FPS ei ole rajoitettu.

Tänään kävi mielenkiintoinen. Ollaan puhuttu noista gulageista, että sieltä ei pääse pois, vaikka voittais tai että kuolet siellä ja kaverit ei voi ostaa sua takas.

Noh mul kävi tänään solossa silleen, että hävisin gulagin ja ruudulle heitti 135. sija. Vhän aikaa sit katsoin ja eiköhän peli heittänyt mut takas kartalle pelaamaan. Onha tämä buginen peli...

Mie oon muuten valitellut julkaisusta asti tässä ja MW II-ketjussa, että 1 prossan lowit pyörii välillä 0-20 FPS ja sit taas ollaa solid 100+ FPS. Noh, nyt oon vihdoin saanut tän loppuun (pelitunteja kertynyt noin 20 tän jälkee ja ei yhtää stutterointia ole lukuunottamatta lobbyjen stutterointia ja alussa koneesta hypätessä kartalle).

Ratkaisu oli laittaa GPU memory scale (olikoha tällä nimellä) 65/100 sen perus 80/100 sijaan. Eli jos jollaki on näitä samoja stutterointiin liittyviä ongelmia, kokeilkaa alentaa tota. Mitä jos streamereita kattonut nii moneöla oli tyylii RTX3090 1440p low-asetuksilla ja oli stutterointia.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
262 702
Viestejä
4 563 068
Jäsenet
75 010
Uusin jäsen
MrBrutalMachine

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom