Call of Duty: Warzone (F2P Battle Royale PC/PS4/XB1)

Juu ei auta. Peli ja kone käynnistetty uudelleen. Yritän siis steamin kautta pelata pcllä. Kohta laitan koko romun pois ja pelaan ps5lla multia jos silläkään ei pääse wz
Steamin kautta itsekin pelailin. Sooloa kylläkin, että en tiedä onko sillä vaikutusta.
 
Ai että meikä on nauranut, kun näkee nyt noita storesta ostettuja valkoisia skinejä. Ne näkyy kirjaimellisesti kilometrin päähän.
Vaihteeksi näinkin. Toivottavasti pitävätkin tuon linjan, ettei tule jotain yhtä mustaa skiniä kuten Rozella oli edellisessä. Kaikki käytti yhdessä vaiheessa pelkästään sitä..
 
Nykyään juoksee arviolta puolet lobbysta Calisto gimp suitilla.
 
Yllättävän hauskaa tuo DMZ. Tulee melkein joku Metal Gear Solid 5 mieleen kun koittaa operoida yksin isossa mapissa. Tarkkoja tosin meinaa vihut olla. Jos meinaa päästä nihkeästä tilanteesta irti, niin kilpi selässä auttaa kivasti.
Saako siinäkin jonkun solo-moodin? Eilen pikaisesti kokeilin niin aina tuli joku "kurwa"heppu squadiin.
 
Ei mutta voi laittaa Squad fill pois päältä. Aika nihkeää tuo soolona on, viimeistään extraction zonella tulee tiimi niskaan.
Ahaa menipä jotenkin silmien ohi tuo. Ainakin pääsis ihmetteleen ensin yksinään, olin aika pihalla mitä tuossa pitäisi tehdä. Ilmeisesti siis samantyyppinen mitä Tarkov (jota nyt hirveästi en sitäkään ole pelannut) eli jos löytää jotain kiinnostavaa äkkiä sitten extractiin (mistä nuo paikat näkee edes?).
 
Ahaa menipä jotenkin silmien ohi tuo. Ainakin pääsis ihmetteleen ensin yksinään, olin aika pihalla mitä tuossa pitäisi tehdä. Ilmeisesti siis samantyyppinen mitä Tarkov (jota nyt hirveästi en sitäkään ole pelannut) eli jos löytää jotain kiinnostavaa äkkiä sitten extractiin (mistä nuo paikat näkee edes?).
Keräät loottia, käyt kaupassa ostelemassa tavaraa, teet missioneita, menet extraction pointille. Vaihtoehtoisesti tapat muita pelaajia lootin toivossa. Kuolet niin menetät lootit, pääset pois niin pidät ne. Niin kuin sanoit niin tarkov pelimoodi codissa.
 
Olikos tuossa DMZ:ssa jotain aikarajaa minkä sisällä täytyy exfillata? En ainakaan itse eilen huomannut ja Tarkovia tms. en ole pelannut, niin en oikein tiedä miten nuo yleisesti toimii.
 
Heh kannatti mennä random exittiin DMZ:ssä. Siellä makoili downina kaveri M13B tehtävä aseen kanssa.

Jos on vaikeuksia tuon tehtävän kanssa ja omaa kaverin joka tuon custom aseen omistaa nii sen voi pelin alussa vaa tiputtaa kaverille ja siitä sit elossa ulos nii unlockaantuu.
 
Ton bugin voisi korjata about heti, eli että välillä kuolet suoraan ilman downia.
Meillä kuoli nyt koko tiimi näin ja kaikilla selffit kannossa.

Kiva pieni hassu bugi.

Löytyy onneksi tunnettujen bugien listalta....

 
Jos on vaikeuksia tuon tehtävän kanssa ja omaa kaverin joka tuon custom aseen omistaa nii sen voi pelin alussa vaa tiputtaa kaverille ja siitä sit elossa ulos nii unlockaantuu.
Kävin autolla hakemassa tuon aseen siltä bossilta, meni varmaan 3min peliaikaa.
 
Kävin autolla hakemassa tuon aseen siltä bossilta, meni varmaan 3min peliaikaa.
Sullon hyvä tuuri ollu. Mä spawnasin varmaan 5x peräkkäin toisellepuolen mäppiä ja sitte ku lopulta kerran saanu ajettua sen bossin yli ni samantien tuli kuulaa takaraivoon ja ajettii autolla yli. Sinänsä oli kiva kattoa ku sillä minun ampujalla oli sama kohtalo. :D
Nyt ollu 4-5 kertaa myöhässä ku sinne menny muka.
 
Sullon hyvä tuuri ollu. Mä spawnasin varmaan 5x peräkkäin toisellepuolen mäppiä ja sitte ku lopulta kerran saanu ajettua sen bossin yli ni samantien tuli kuulaa takaraivoon ja ajettii autolla yli. Sinänsä oli kiva kattoa ku sillä minun ampujalla oli sama kohtalo. :D
Nyt ollu 4-5 kertaa myöhässä ku sinne menny muka.
Eka kerta kun pelasin koko dmz muotoa ja spawnasin ihan siihen lähelle.
 
Mielekästä tuo DMZ kun 50/50 kaatuuko peli :cigarbeye: Ei edes pääse takaisin niin sinne meni lootit.
 
Jep dmz on vähän rikki. 2 kertaa katkesi ennen kuin pääsi peliin asti. Myös päävalikon social -osio on totaalisen rikki, hankaloittaa hieman partyn kasaamista.

Jos jotain posia ni aseet ei ole ihan paskoja edes ground loottina, ja mappi vaikuttaa ihan hyvältä. Myöskään ei mitään FPS droppeja ollut isossa royalessa. Vanhassa oli pientä stutteria kun oli enemmän piirtoetäisyyksiä.

Gulag on ehdottomasti huti. Kuolleena syntynyt idea että jonkun randomin kans alat 2vs2, aseina pistooli tai haulikko. 1vs1 takas kiitos. Ja ne valkoset pingit värilliseksi. Luokatonta että edes noin yksinkertaista asiaa ei korjattu betasta. Mekaniikat vaikutti ihan hyvältä.
 
Aika syöpää tää on kyl soolona. Mä en tie oikein miten tätä täytyis pelata ilman et tarvis varoa joka ikiatä liikettään tai säikähtää kun huoneeseen sisälle mentäessä siellä odottaa joku kämpperi pimeimmässä nurkassa.

Ilmeisesti tässä selviää loppurähinöihin vain kämppäämällä eikä enää niinkään run & gun meiningillä lahdata porukkaa.
 
Heh kannatti mennä random exittiin DMZ:ssä. Siellä makoili downina kaveri M13B tehtävä aseen kanssa.

Jos on vaikeuksia tuon tehtävän kanssa ja omaa kaverin joka tuon custom aseen omistaa nii sen voi pelin alussa vaa tiputtaa kaverille ja siitä sit elossa ulos nii unlockaantuu.
M13 juuri kaveriporukalla noin jokaiselle hoideltiin :geek:

Aika syöpää tää on kyl soolona. Mä en tie oikein miten tätä täytyis pelata ilman et tarvis varoa joka ikiatä liikettään tai säikähtää kun huoneeseen sisälle mentäessä siellä odottaa joku kämpperi pimeimmässä nurkassa.

Ilmeisesti tässä selviää loppurähinöihin vain kämppäämällä eikä enää niinkään run & gun meiningillä lahdata porukkaa.

Tätähän se kaikkien Br:ien kanssa, joko on hermot että kestää yksinpelit tai ei ole...itsekin mielummin kaveriporukassa pelaan, jaettu tuska paras tuska :D
 
Asetuksista voi vaihtaa pingien värit itselle sopiviksi.
Ai voi vai, no jopas.
No se auttaa sitten ainakin jonkun verran.

Pettääkö mulla muisti, eikös WZ1 ollut se pingin väri pelaajan mukaan? Ellei kyseessä ollut danger tms jolla oma värinsä.
Toi nyt olisi paras.
 
Onko teillä tuollaisia ihme pikku töksähdyksiä frameratessa?
Näkyy hyvin kuinka 1% ja etenkin 0.1% on alhaiset:

Warzone 2:
Untitled.jpg


Warzone 1:
Untitled2.jpg


Muutoin framerate on 4k low asetuksilla melko samoissa kuin Warzone 1, mutta tässä kakkosessa on nuo fps dropit.
 
Ja ne valkoset pingit värilliseksi. Luokatonta että edes noin yksinkertaista asiaa ei korjattu betasta. Mekaniikat vaikutti ihan hyvältä.
Asetuksista voi vaihtaa pingien värit itselle sopiviksi.
Eipä taida asetuksista löytyä sellaista valintaa, että saisi pingit kunkin tiimiläisen omalla värillä, kuten ykkösessäkin oli ja mitä olettaisin tuossa tarkoitettaneen.
 
Onko teillä tuollaisia ihme pikku töksähdyksiä frameratessa?
Näkyy hyvin kuinka 1% ja etenkin 0.1% on alhaiset:

Warzone 2:
Untitled.jpg


Warzone 1:
Untitled2.jpg


Muutoin framerate on 4k low asetuksilla melko samoissa kuin Warzone 1, mutta tässä kakkosessa on nuo fps dropit.
On. Itellä sama. Pelaan nyt pleikkarilla tämän takia. Kaikki muut pelit toimii ku unelma.
 
Onko teillä tuollaisia ihme pikku töksähdyksiä frameratessa?
Näkyy hyvin kuinka 1% ja etenkin 0.1% on alhaiset:

Warzone 2:
Untitled.jpg


Warzone 1:
Untitled2.jpg


Muutoin framerate on 4k low asetuksilla melko samoissa kuin Warzone 1, mutta tässä kakkosessa on nuo fps dropit.
Samaa tekee minulla 6800xt käytössä. Satunnaisesti lyhyt pätkäsy ja taas paluu tuonne 100+ freimeihin.
 
Eipä taida asetuksista löytyä sellaista valintaa, että saisi pingit kunkin tiimiläisen omalla värillä, kuten ykkösessäkin oli ja mitä olettaisin tuossa tarkoitettaneen.
Ei ollut puhetta kuin värin vaihtamisesta, ei mistään tiimiläisistä.
 
Nvidialla olen kokeillut seitsemää eri ajuria. Ei ole loppupeleissä ollut tähän framedrop-asiaan mitään vaikutusta.
 
Pitää kyllä sanoa että itsellä ei töksähtelyjä ole ollut lainkaan tässä noin 60 pelitunnin (MWII+WZ) aikana.
Nvidialla ollaan ja ajureita on ollut käytössä monia, sekä niitä on kaatumisten takia DDU:n kautta pyöräytelty suuntaan jos toiseen.

Sen sijaan kaatumisia täältä löytyy ja ne tuntuu omalla kohdalla yleistyneen tällä viikolla roimasti.
MWII alkupuolella sanoisin että itsellä peli kaatui jopa huomattavan vähän vs esim. kaverit. Hyvä jos edes kerran illassa kaatui.
Joka tapauksessa kaukana ollaan täälläkin mukavasti toimivasta pelistä.

Eilen peli kaatuili jo niin usein, että WZ pelaaminen tuntui jopa turhalta.
Ei mitään makua siinä kun pari peliä putkeen kaatuu matsin loppupäässä....
 
Steam näyttää että 21min tuossa odottelin peliin pääsyä, tai siis että peliaikaa olisi sen verran takana...

Tässähän loppupeleissä kävi niin etten päässyt tietokoneella mihinkään näistä pelimuodoista. Jonkun tunnin yrityksen jälkeen laitoin Ps5 tulille ja 10sec ja ensimmäinen matsi käynnissä. Ajattelin kohta katsoa mitenkä tuo steamin kautta pelittää, mutta usko tuon suhteen on aika nollissa.
 
Sulla on kyllä joku hyvin erikoinen ongelma Steam version kanssa, en ole kyllä tuollaisesta kuullut aiemmin.
 
Aika syöpää tää on kyl soolona. Mä en tie oikein miten tätä täytyis pelata ilman et tarvis varoa joka ikiatä liikettään tai säikähtää kun huoneeseen sisälle mentäessä siellä odottaa joku kämpperi pimeimmässä nurkassa.

Ilmeisesti tässä selviää loppurähinöihin vain kämppäämällä eikä enää niinkään run & gun meiningillä lahdata porukkaa.
itsellä on ollut tapana kämppiä ikkunoissa jne. Saanut ihan hyvin tappoja ja voittoja tuolla tavoin.
 
itsellä on ollut tapana kämppiä ikkunoissa jne. Saanut ihan hyvin tappoja ja voittoja tuolla tavoin.
Juu. Erät on vaa nii pirun pitkiä et kohtuu tylsää toihua. Viime eräkin meni sillai et vihu jossai yläkerrassa kopisteli kuten itse myös alakerrassa ja täten kummatki jähmetty puoleksi eräksi omiin spotteihin kämppimään ku ei uskaltanu kumpikaan hyökätä... Ihan syöpää.
 
Viime eräkin meni sillai et vihu jossai yläkerrassa kopisteli kuten itse myös alakerrassa ja täten kummatki jähmetty puoleksi eräksi omiin spotteihin kämppimään ku ei uskaltanu kumpikaan hyökätä... Ihan syöpää.
Ah, toi olis itselle just niitä hienoja tilanteita, kun vaan osuisi kohdalle. Tätähän voi pelata monella tapaa, ei tuo yleisin päättömänä kanana juoksentelu välttämättä se paras tapa ole.
 
Ah, toi olis itselle just niitä hienoja tilanteita, kun vaan osuisi kohdalle. Tätähän voi pelata monella tapaa, ei tuo yleisin päättömänä kanana juoksentelu välttämättä se paras tapa ole.
Jep. No ehkä se pelityyli muotoutuu ajansaatossa. Juu jotkut ehkä nauttii siitä hiippailu kuumotuskesta. Mulla ei mielenkiinto ja kärsivällisyys siihen riitä.
 
Pitää kyllä sanoa että itsellä ei töksähtelyjä ole ollut lainkaan tässä noin 60 pelitunnin (MWII+WZ) aikana.
Nvidialla ollaan ja ajureita on ollut käytössä monia, sekä niitä on kaatumisten takia DDU:n kautta pyöräytelty suuntaan jos toiseen.

Sen sijaan kaatumisia täältä löytyy ja ne tuntuu omalla kohdalla yleistyneen tällä viikolla roimasti.
MWII alkupuolella sanoisin että itsellä peli kaatui jopa huomattavan vähän vs esim. kaverit. Hyvä jos edes kerran illassa kaatui.
Joka tapauksessa kaukana ollaan täälläkin mukavasti toimivasta pelistä.

Eilen peli kaatuili jo niin usein, että WZ pelaaminen tuntui jopa turhalta.
Ei mitään makua siinä kun pari peliä putkeen kaatuu matsin loppupäässä....
itselle kaatuilu ainakin toistaiseksi loppui kun otin Dlss:n pois käytöstä
 
itselle kaatuilu ainakin toistaiseksi loppui kun otin Dlss:n pois käytöstä
Mulla taas ei sitä ole ollut käytössä ja kaatuilu tällä viikolla ollut aika rajua.

Onhan näitä muitakin poppaskonsteja kuullut aika monia.
Esimerkkejä sellaisista mitä nähnyt jengin mainitsevan useamman kertaa:

- disabloi Nvidia reflexin joka on vakiona päällä (ilman boost tosin)
- tiputtaa tekstuurit mediumille (aika random)
- disabloi on-demand texture streaming
- käyttää fullscreen borderless sijaan sitä aitoa, onko sitten exclusive fullscreen
- dlss pois päältä, kuten sulla ehkä toimi
- tiputtaa ylipäätään graffat alas, jopa sinne Basic presetille
- ottaa pois käytöstä Shadowplay instant replay, jos on
- disabloi Discord overlay (overlay:t ylipäätään)

Ota näistä nyt sitten selvää.
Varmaan loppujen lopuksi on kuitenkin pelin ongelma, mutta ajoittain joku täpän vaihtaminen saattaa ilmeisesti ainakin hetkellisesti korjata tilanteen.

Itsellä eilen ei enää kaatunut kun vedin, jälleen kerran, DDU:lla ajurit veks ja uudestaan sisään.
Tätä ennen kaatuilut oli siis noilla ihan uusimmilla, ja DDU:n jälkeen samat uusimmat sisään.

Jos tämä vielä jatkuu, pitää varmaan laittaa takaisin ne 522.25 mitkä ainakin MWII julkaisussa tuntu parhaimmalta.
 
Tulipas nihkeä bugi vastaan Warzonessa. Laitoin bomb dronen ilmaan eikä se liikkunut mihinkään. Odottelin että sen käyttöaika loppuu ja sen jälkeen oli koko hahmo täysin jäässä. Ei voinut muuta kun odottaa että kuolee siihen myrkkypilveen :D
 
Ota näistä nyt sitten selvää.
Varmaan loppujen lopuksi on kuitenkin pelin ongelma, mutta ajoittain joku täpän vaihtaminen saattaa ilmeisesti ainakin hetkellisesti korjata tilanteen.

Itsellä eilen ei enää kaatunut kun vedin, jälleen kerran, DDU:lla ajurit veks ja uudestaan sisään.
Tätä ennen kaatuilut oli siis noilla ihan uusimmilla, ja DDU:n jälkeen samat uusimmat sisään.

Jos tämä vielä jatkuu, pitää varmaan laittaa takaisin ne 522.25 mitkä ainakin MWII julkaisussa tuntu parhaimmalta.
Eiköhän tuo ole vaan pelin ongelma ja placeboa/sattumaa kun ottaa jonkun asetuksen pois päältä.
Ekana iltana ei kaatunut kertaakaan, eilen kahdesti.

Suosittelen vaan odottelemaan ajuripäivitystä nvidialta ja päivityksiä itse peliin.
 
Aika buginen peli hinta huomioon ottaen. Kehtaavat vielä puskea mikromaksujakin sisään ennen kuin moninpeli toimii siten ettei tarvitse liittyä kolmeen kertaan, että pääsee pelaamankin eikä jumita spawnikarttaan.
 
Taidan laittaa kaiuttimista soimaa jotai älämölöä että viholliset ei kuule proximitychatin kautta askelia. Etenkin kun omissa kuulokkeissa on vastamelutoiminto ja muutenkin kohtuuhyvä vaimennus (arctics nova pro)
 
Onko teillä tuollaisia ihme pikku töksähdyksiä frameratessa?
Näkyy hyvin kuinka 1% ja etenkin 0.1% on alhaiset:

Warzone 2:
Untitled.jpg


Warzone 1:
Untitled2.jpg


Muutoin framerate on 4k low asetuksilla melko samoissa kuin Warzone 1, mutta tässä kakkosessa on nuo fps dropit.

"Workercount" muuttaminen voisi auttaa. Riippuu prossusta.
 
No nyt menee jo mielenkiintoiseksi o_O

Ps5 peli käyntiin ja warzone sanoo jotta sinulta puuttuu wz data paketti, tämä siis asennettu ja eilen toimi täysin hyvin.

Tekee siis ihan samaa kuin mitä mw19 kun asensi ps5lle. Joka kerta piti olla asentamassa paketteja uudelleen ja lopulta sekään ei enää auttanut.

Kone buuttaukseen ja nyt näyttäisi toimivan.
 
Yllättynyt kuinka hyvin toiminut xbox one s.DMZ ja Royalty toiminut yllättävän hyvin. Ei kertaakaan kaatunut välillä kyllä lagaa. Eli ensi vuonna vasta ostan uuden konsolin. Eniten odotan että uusi resurgence kartta tulee. Iso kartta ei niin mun juttu, mutta kiva saada aseihin leveliä, ennen kuin se julkaistaan. Ilmeisesti menee ensi vuoden puolelle, sitä odotan innolla.
 
Ai voi vai, no jopas.
No se auttaa sitten ainakin jonkun verran.

Pettääkö mulla muisti, eikös WZ1 ollut se pingin väri pelaajan mukaan? Ellei kyseessä ollut danger tms jolla oma värinsä.
Toi nyt olisi paras.
On/oli pelaajan mukaan ja todella usein tuli itse annettua infoa sen mukaan, minkä värisen pingin lähellä on vihu yms. Tässä uudessa ei tuota mahdollisuutta sitten ole harmillisesti. Täytyypä itsekin säätää asetuksista tuo pingin väri edes joksikin muuksi kuin valkoiseksi.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
259 026
Viestejä
4 499 339
Jäsenet
74 323
Uusin jäsen
Jartzan

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom