Call of Duty: Modern Warfare (2019)

Onko näin että MW2:sta ei ole tulossa remasteria multiplayerin puolelta vaan sen mappeja on ujutettu tähän peliin? Löytyykö jo millainen kattaus ja pääseekö niitä pelaamaan miten haluaa vai onko matchmaking vanha tuttu eli peli arpoo mapin ja joutuu pelaamaan huonojakin vaikkei tahtoisi? :D
 
Tuli päivityksen myötä pari pientä ongelmaa PS4:llä:
- Sain jostain tehtävästä uuden charmin. Kun yritän painaa charmivalikkoa auki, heittää peli minut takaisin alkuvalikkoon. Pelin uudelleenkäynnistys ei auta.
- Wyattilla on tehtävä kutsua 5 killstreakia. Se ei kuitenkaan muutu 0/5:stä mihinkään, vaikka olen kutsunut lähes kaikkea mahdollista killstreakia V-toliin asti.
 
- Wyattilla on tehtävä kutsua 5 killstreakia. Se ei kuitenkaan muutu 0/5:stä mihinkään, vaikka olen kutsunut lähes kaikkea mahdollista killstreakia V-toliin asti.
Nämä tehtävien etenemisen jäätymiset on peruskauraa, ihan pelin alusta asti. PC puolella myös, ja voi olla officer, weekly, daily tai mikä vaan noista. Eikä se aina koske kaikkia, eli jotain random kakkaa syynä.
Jossain vaiheessa ne taas rekisteröi, joskus jopa heti seuraavan kerran kun peli käynnistetty yms.
En muista että ikinä olisi patchia vaatinut, voin toki muistaa väärin.

Joillain muilla sama:


Mun kokemuksen perusteella jossain kohtaa se vaan toimii taas. Voi aina kokeilla vaihtaa toiseen saman puolen operaattoriin ja pelaa pelin, sit Wyatt takaisin yms.

Helpointa ehkä keskittyä muuhun, ja katsoo myöhemmin onko sama tilanne.
 
Pelaileeko kukaan PC:llä ohjaimella? Semmosia huomiota tehnyt et lähitaistelussa toi ohjain on kyllä ihan kova, mutta sit kauempaa taas vaikeampaa tähdätä. PS4 kokeilin Crossplayta ja tuntui et olis parempi aim assist. Johtuukohan frame ratesta vai mistä. Vai onko ihan mun päässäni. Warzonen puolella siis.
 
Mikähän idea oli piilottaa clan tagit ja laittaa joku numero sarja perään.
Kyllähän noin joskus ennenkin on bugannut että näkyy numerosarja perässä. Sitten toki bugit että näkyy jokin täysin random nimi.
Pelissä noi on kyllä sitten scoreboardissa näkynyt oikein, ja esim. siinä Warzone party listassa.

Onko ne laittanut blizzard tunnarin sinne jengin pelinimiksi vai?
Onhan Activisionillakin pitkä numerosarja nimissä, ja se tili kun vaaditaan erikseen. Laitetaan nyt esimerkkinä Docin profiili: drdisrespect#9218550
Käsittääkseni tästä numerosarjasta kyse?
 
Tänään klo 20:00 vähän uutta jassailtavaa.

Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.



Täällä oli tarkempaa tietoa mistä kyse:

 
Mikähän idea oli piilottaa clan tagit ja laittaa joku numero sarja perään.

Kyllähän noin joskus ennenkin on bugannut että näkyy numerosarja perässä. Sitten toki bugit että näkyy jokin täysin random nimi.
Pelissä noi on kyllä sitten scoreboardissa näkynyt oikein, ja esim. siinä Warzone party listassa.

Onko ne laittanut blizzard tunnarin sinne jengin pelinimiksi vai?

Onhan Activisionillakin pitkä numerosarja nimissä, ja se tili kun vaaditaan erikseen. Laitetaan nyt esimerkkinä Docin profiili: drdisrespect#9218550
Käsittääkseni tästä numerosarjasta kyse?
Redditistä muuten selvisi että päivityksessä taisi togglaantua defaulttina päälle koko uniikin ID:n näyttö.

1598633891267.png


Options > Account alta löytyy tuo asetus.

Tuohan on ihan hyvä, ja pidän kyllä jatkossakin päällä. En edes tiennyt että tuollainen on.
Voi käydä ihmettelemässä pelaajan statseja jos on epäilyttävä.

Clan tagit mulla kyllä toiminut edelleen normaalisti vaikka tuo onkin päällä.
 
Redditistä muuten selvisi että päivityksessä taisi togglaantua defaulttina päälle koko uniikin ID:n näyttö.

1598633891267.png


Options > Account alta löytyy tuo asetus.

Tuohan on ihan hyvä, ja pidän kyllä jatkossakin päällä. En edes tiennyt että tuollainen on.
Voi käydä ihmettelemässä pelaajan statseja jos on epäilyttävä.

Clan tagit mulla kyllä toiminut edelleen normaalisti vaikka tuo onkin päällä.

Jännä tuossakin että itselläni näkyy nimen perässä #0. Ei mitään hajua miksi :zoom: Kavereilla squadeissa näkyy numerosarja.
 
Jännä tuossakin että itselläni näkyy nimen perässä #0. Ei mitään hajua miksi :zoom: Kavereilla squadeissa näkyy numerosarja.
Juu mullakin näkyy itellä mulla #0.

Mutta tuossa aiemmin kun mainostin että hyvä toi id, kun voi tutkasta ukkoa matsin jälkeen niin... kun tossa yhden matsin kaikkien pelaajien nick+id etsin, niin yhtäkään profiilia en löytänyt täältä: COD Tracker - MW Stats, Warzone, BO4 Stats, Blackout Stats, Leaderboards, & More!
Onkohan noilla mitään tekemistä varsinaisen Activision ID:n kanssa. :confused:
 
Juu mullakin näkyy itellä mulla #0.

Mutta tuossa aiemmin kun mainostin että hyvä toi id, kun voi tutkasta ukkoa matsin jälkeen niin... kun tossa yhden matsin kaikkien pelaajien nick+id etsin, niin yhtäkään profiilia en löytänyt täältä: COD Tracker - MW Stats, Warzone, BO4 Stats, Blackout Stats, Leaderboards, & More!
Onkohan noilla mitään tekemistä varsinaisen Activision ID:n kanssa. :confused:
Omituista tuossakin että vaki peliporukka kanssa näkee mulla #0, itse näen heidän id:t "normaalisti" numerosarjana.
 
Koskahan tuo SBMM toimii itselle niin että tulis niitä omantasosia vastaan. Kd ratio 1.16 ja joka peli päättyny nyt miinukselle, samaan aikaan vihu tiimi vetelee casuaalisti 40-10 :') siihen vielä lyödään yli sadan pingi niin ai että.
 
Koskahan tuo SBMM toimii itselle niin että tulis niitä omantasosia vastaan. Kd ratio 1.16 ja joka peli päättyny nyt miinukselle, samaan aikaan vihu tiimi vetelee casuaalisti 40-10 :') siihen vielä lyödään yli sadan pingi niin ai että.
Tuota paskaahan se on ollut alusta asti ainakin itelle. Ei vaan jaksa edes käynnistää peliä kun win lose on joku 20%
 
Ja kuulema samaa SBMM p*skaa myös seuraava.

Oisko ollut MW2 aikaan kun pelattiin 18 HCTDM voittoa putkeen, oli hauskempaa kun pers raisk. Silloin tais saada jotenkin rajattua hakua niin tuli varmaan jostain palvelutalon sosiaalitilan koneelta aina pelaajat :O
 
En tiedä miten tuo SBMM tarkalleen toimii, mutta kai olen onnekas ja itsellä ei ole moitittavaa. K/D ratio 1.56 (Warzonessa 1.88) ja W/L ratio 1.14. Gunfighteja tosin eniten pelaan, joista ehkä 3/4 kohtalaisen helppoja voittoja ja 1/4 saa sitten tosissaan keskittyä, jos haluaa voittaa. Gunfightissa K/D 1.64.
 
Kannattaa ehkä katsoa välillä peiliin, eikä vain syytellä SBMM:ää... Aivottomampaa peliä ja vielä aivottomampia pelaajia kun saa hakea...
 
Huh, on taas GW täysin pelikelvottomassa kunnossa, kun normi GW korvattu boots on the groundsilla. Luulis, että kaikkien itkiessä tankeista, tällä hetkellä porukka pelais sitä innoissaan, mutta on asiat aivan päinvastoin. Snipereitä on vaan niin paljon enemmän, ettei pelissä liiku mikään. Parisen tuntia koitin pelata ja oli kyllä taas tylsimmät matsit ikinä, sama kuin viime kerralla kun tää oli.
 
Kannattaa ehkä katsoa välillä peiliin, eikä vain syytellä SBMM:ää... Aivottomampaa peliä ja vielä aivottomampia pelaajia kun saa hakea...
Pelannut kaikkia codeja nelosesta lähtien ja jokaisessa ennen rakettireppuhippaa kd ratio ollu yli kahden. Sen jälkeen menny päin vittua pelit. Tässä tuntuu että tilanteet aina ammu ensin kuole ensin. Enkä suostu uskomaan että yhtäkkiä olenkin aivan paska pelaaja.
 
Lähes aina, kun tulee kunnolla turpaan, niin seuraava matsi on paljon helpompi ja tappoja tulee kuin liukuhihnalta. Todella harvoin tässä myös on tasaista vääntöä. Yleensä, ainakin omalla kohdalla, matsit päättyvät toisen joukkueen jyräämiseen. Sitten harvemmin on todella tasaista vääntöä ja voitto ratkaistaan vain muutamalla pisteellä. Näissä matseissa ei kyllä harmita edes tappio, kun tietää hävinneensä "reilusti".
 
Näköjään joku 18h tripla-tupla-expa lähti rullaamaan. Nyt ehkä jotain 16h jäljellä. En tästä kyllä mitään ilmoituksia huomannut muutakuin äsken pelin alalaidassa lähti kello käymään. Ei siinä, kyllä mulle kelpaa. Saa tuon Battlepassin tehdyksi, ukon 155 lvl. ja lisäksi voi illalla levuttaa Shoot The Shipmentissä aseita.
 
Mikähän auttaisi DirectX-erroreista johtuviin kaatuiluihin? Campaign ja multiplayer kaatuilee jatkuvasti työpöydälle, mutta Warzone ei koskaan.

Peli asennettu uudestaan, näyttiksen ajurit päivitetty ja kellotukset kokeiltu poistaa.
 
Mikähän auttaisi DirectX-erroreista johtuviin kaatuiluihin? Campaign ja multiplayer kaatuilee jatkuvasti työpöydälle, mutta Warzone ei koskaan.

Peli asennettu uudestaan, näyttiksen ajurit päivitetty ja kellotukset kokeiltu poistaa.
Mulla tuli jotain DirectX-erroria joskus ja Rivatunerin pois päältä laittaminen ratkaisi ongelman.
 
Playlist update.
Poikkeuksellisen kauan ne jatkaa tuota Shoot the Shippiä.

Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.


Eipä tarvi ainakaan viikkoon koskea gunfightiin.
 
Eipä ole kyllä muuta kuin Shoot the shipiä tullut pelattua viime aikoina. Varsinkin Shippingissä on aina kova meno päällä. Sen öljynporauslautan vois kyllä ottaa siihen viel lisäksi.
 
Juu, pelaan myös sitä melko paljon, mutta ei se suosio aiemminkaan ole juuri playlistejä ohjannut. :D
 
Blueprint gunfight muuttuikin täysin perinteiseksi.

Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.
 
Blueprint gunfight muuttuikin täysin perinteiseksi.

Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.


Eli gunfightissa saa nyt käyttää omia tykkejä? Vai mitä meinaa.
 
Ei, se vasta kamala olikin kun jossain kohtaa oli. :D

Eihän tuo käytännössä eroa blueprinteistä, ennaltamääritetyt aseet. Ne ei vain ole blueprinttejä.

Ahaa okei :) Sitä kun välillä muutama erä pelattu niin homma kusahtaa useimmiten siihen että saa käyttöönsä tuiki-tuntemattoman tussarin jolla sitten söhitään menemään. Toisaalta vaihtelua sekin, muutoin olis aina P90 laserpyssy kourassa.
 
Normaalin (ja myös blueprint) gunfightin hienous onkin se että pitää pärjätä laajalla kirjolla aseita. On tosin aseita millä ainakin itse 90% ajasta saan turpaan, mutta se on osa peliä. :D

Toi OSP on taas se, että pitää ensin poimia ase jostain lattialta/seinältä/esineen päältä. Siinä tulee mun mielestä vähän liikaa tuuria mukaan, ja katoaa gunfightin focus.
Varmasti joku siitäkin tykkää, mutta siitä syystähän playlistit kiertää viikosta toiseen.
 
Oli hyvin erikoinen taktiikka jollain cyber attackissa. Aina vaan hakivat pommin ja sitten tukkivat ovet ja odottivat
 
Tuli eilen opittua kantapään kautta että ei välttämättä kannata ihan muuten vaan ajella pelille Battle.net scan & repair.
Mulla nyt oli jotain pientä hämärää ongelmaa, niin tein.
No sehän jäi scan & repair looppiin... se kestää muutenkin tälle pelille joku 20min, niin lopussa se vaan sanoi että jokin meni vikaan ja aloitti alusta. Jos ei aloittanut itse alusta, siihen jäi Update -nappi sen Play sijaan, ja jos sitä painoi se skannasi filut taas. :facepalm:
Luin sitten Battle.net ohjeen että poista tietystä kansiosta .idx filut ja ajaa uudestaan. No tein just näin, sama homma. Tuon ajon jälkeen käynnistin Battle.net uusiksi, ja helähti vaan info että päivitetty ja Play nappi palasi.

Ehkä se .idx tiedostojen poistaminen auttoi, mutta vaati Battle.net restartin jotta se hiffas kaiken olevan ok. En tiedä, hämärää. Noh onneksi onnistui, alko jo pelottamaan että pitää ladata uusiksi koko roska. Ei ihan mitään hauskinta hupia omalla netillä, siihen ei olisi edes yksi yö riittänyt.
 
No nyt ihan virallinen vahvistus että vielä season 6 tulee, jengi kun sitä vähän epäili tuon Cold Warin myötä.
Warzonen puolella taitaa meinata metrotunneleita, kuten Warzone ketjuun kirjottelinkin.

Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.
 
Eikös tuo Cold War siis "liitetä" myöskin Warzoneen, joten luulisi seasoneita tulevan jatkossakin.
 
En ole ennen tätä MW:tä codin moninpelejä pelannut. Miten se nyt menee, että kuoleeko vanhan codin moninpeli heti, kun uusi julkaistaan vai miten? Warzoneen ei tietty vaikutusta ole, jos ne jotenkin yhdistyvät.
 
Jotenkin epäilen että ei kuole nyt, kun uusi on graafisesti ja pelimoottorin osalta muutenkin paskempi ja rumempi. Ite en aio ostaa uutta ja jatkan vanhaa.
 
En ole ennen tätä MW:tä codin moninpelejä pelannut. Miten se nyt menee, että kuoleeko vanhan codin moninpeli heti, kun uusi julkaistaan vai miten? Warzoneen ei tietty vaikutusta ole, jos ne jotenkin yhdistyvät.
Jotenkin epäilen että ei kuole nyt, kun uusi on graafisesti ja pelimoottorin osalta muutenkin paskempi ja rumempi. Ite en aio ostaa uutta ja jatkan vanhaa.
Samaa mieltä, ei kuole tällä kertaa. MW 2019 sai selvästi uusia cod faneja, esim. BF3/4 pelaajia.
Cold War vaikuttaa aivan erilaiselta, ehkä perinteisemmältä codilta. Veikkaan että monen mielestä selvästi huonompi.
Taitaa aika moni jäädä tai viimeistään palata MW pariin.
 
Veikkaan samaa että MW ei kupsahda samalla lailla kuin useasti käy, pelaajat taitaa siirtyä aika hanakasti uuden version pariin. Tässä kyllä niin paljon kaikkea että pelattavaa riittää ja todella hyvä versio kyseessä.
 
Itse myös tykkäisin siitä, että peliä tuettaisiin pidempään ja sisältöä/ominaisuuksia yms. tuotaisiin kokoajan lisää. Ettei aina olisi se pakollinen vuosipäivitys. Eikö Rainbow Six Siegelläkin mene ihan hyvin eikä siihen joka vuosi julkaista uutta peruspeliä? Voisin jopa investoida enemmän skineihin yms. jos tietäisin, että peliä kehitettäisiin aktiivisesti ja pitkäjänteisesti tyyliin Diablo 3 tai Overwatch.
 
Päivän playlist update.
Viikonloppuna on muuten vielä kaikki tupla XP:t, jos jotain tarvii vielä levuttaa.

Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.
 
Huomenna klo 9 alkaa season 6.
Patch notes joskus ennen sitä.

Patch 19-63GB riippuen alustasta.
Twiitin kuvassa roadmap ja linkin takana infot.

Tänään tuli muuten myös Nvidia Reflex ajurit MW:lle, season 6 pätsissä oletettavasti tulee pelin tuki ja asetus valikoihin.

Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.
 
Huomenna klo 9 alkaa season 6.
Patch notes joskus ennen sitä.

Patch 19-63GB riippuen alustasta.
Twiitin kuvassa roadmap ja linkin takana infot.

Tänään tuli muuten myös Nvidia Reflex ajurit MW:lle, season 6 pätsissä oletettavasti tulee pelin tuki ja asetus valikoihin.

Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.


Voi yhren kerran, sehän taas koko roskan uudelleen asennus isommalle kovolle nvme —> SSD o_O :bored:
 
Aika lyhyet patch notet, toisaalta kuka tietää monta stealth muutosta siellä on.


Tämä on aika jees S&D hommiin:

> "Fix for an issue where it was possible to put a molotov or grenade into a planted bomb causing it to kill the defusing player"

Alkoi olemaan vähän liikaa pätkiä noista plänteistä. Toivottavasti korjasivat muutkin variaatiot samalla, heittoveitset yms pommissa kiinni.

Tämä heti päälle pelistä jos on Nvidia 9xx+

> "NVIDIA Reflex is now available in Call of Duty: Modern Warfare, including Warzone, and will deliver latency improvements in GPU-intensive gaming scenarios on GeForce GTX 900 and higher NVIDIA graphics cards"

Vaatii tosin ne eilisen ajurit sitten.
Jos on jäänyt väliin mistä kyse, niin kantsii katsoa Battle(non)sense video sen vaikutuksesta input lagiin.
Jos on vielä g-sync tai g-sync compatible monitori, teki Battle(non)sense videon parhaista asetuksista Reflex kanssa.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
288 694
Viestejä
4 948 889
Jäsenet
79 517
Uusin jäsen
nicc

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom